Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/30/2023 in all areas

  1. Πήρα και το κάλυμμα του αερόσακου.... Τελικό αποτέλεσμα:
    3 points
  2. Επανήλθε μετά από ~500χλμ. από την παραλαβή, κατόπιν μονοκόματου ταξιδιού 400χλμ. Το VCDS δεν έβγαλε κανένα μήνυμα λάθους, ούτε στο ενδιάμεσο, ούτε κατόπιν εορτής. Εύχομαι μόνο να μην έχει συμβεί κάτι άσχημο και το μάθω κατόπιν εορτής...
    2 points
  3. Λοιπόν.... πριν μετά το τιμονάκι ήρθε χωρίς χειριστήρια infotainment αλλά με carbon paddles και καπάκι αερόσακου με δέρμα Τιμή για όλο το πακέτο 600 ευρώ με μεταφορικά από Κίνα. Γλύτωσα τελωνείο μάλλον λόγω Daniel αλλιώς θα φορτωνόμουνα αλλά 180 ευρώ περίπου. Αύριο θα παραλάβω κάλυμμα αερόσακου και θα λύσω αερόσακο για να κάνω την αλλαγή. Η διαδικασία αλλαγής χειριστηρίων θέλει προσοχή και να έχεις κατάλληλα εργαλεία, αλλιώς μπορεί να γίνει ζημιά. και μια με λίγο φώς
    2 points
  4. Τελικά η μπίλια έκατσε στην IS38... Βρέθηκε ένα κουφετάκι με κάτω από 10Κ χλμ. Μηδενικό τζόγο, κυριολεκτικά σαν καινούρια. Θα πάμε αρχικά για φτιαχτό δίσκο, τούρμπο και remap με στοκ αντλίες, μπεκ. Ίσως πιάσουμε 370 άλογα... https://postimg.cc/gallery/gXmkzwb
    2 points
  5. Έχεις δίκιο (πολύ δυνατό και άλυτο πρόβλημα στα χειροκίνητα) η αδυναμία κομπλαρίσματος ταχύτητας στις υψηλές στροφές (μετά τις 7000rpm), αρχίζει να είναι πρόβλημα όταν ξεπεράσεις τα 450ps και θες στροφάρισμα για να βγάλεις τα άλογα. Μπορείς να βάλεις φτιαχτό που θα αντέχει και 60kgm ροπής χωρίς να είναι βαρύς στο πόδι (ελαφρυ σαν μαμά σχεδόν ή και το ίδιο ελαφρύ). Το πρόβλημα είναι πως συνήθως όλοι οι φτιαχτοί δεν αντέχουν πολλά χλμ, επειδή εμείς ζητάμε να "αντέξει" την παραγόμενη (επιπλέον) ροπή πολύ πιο συχνά από όταν το αμάξι ήταν μαμά. Γνωρίζω προσωπικά άτομο που έχει κάνει αυτό που περιγράφω. Απλά αν το "κυνηγάς" το αμάξι από χαμηλές rpm ή πατάς πολύ συχνά εκεί που είσαι full boost με 5η κα 6η ταχύτητα (εκεί που καταπονείς το συμπλέκτη δηλαδή), τότε θα χρειαστείς συχνότερα αλλαγή (~30.000km). Από την άλλη αν δεν το "κυνηγάς", ο δίσκος μπορεί να αντέξει και 60-70.000km (στα όρια της φυσιολογικής αντικατάστασης ενός δίσκου). Το κόστος για ένα φτιαχτό δίσκο είναι περίπου 250€ (220-350€ ανάλογα τι υλικά θα βάλεις).
    1 point
  6. Μου κάνατε την καρδιά περιβόλι αλλά πέρα από την πλάκα, δεν ζητάμε να μας χαϊδέψει κάποιος αυτιά. Το να κάνω τέτοια μετατροπή στο αμάξι, δεν το κάνω. Όχι γιατί με ενοχλεί να το κάνω αλλά γιατί δεν συμφέρει οικονομοτεχνικά. Προτιμώ να το πουλήσω και να πάρω ένα DSG μαμίσιο δηλαδή. Ή ακόμη και να ψαχτώ να βάλω MQ350 πάνω στη θέση του 250.
    1 point
  7. Για να μην αναφερθώ και στην πρόωρη φθορά σε θρός!!!! από το βαρύ πεντάλ συμπλέκτη........ ούτε στην δυσκολία ακόμα και αδυναμία αποσύμπλεξης σε αρκετά υψηλές στροφές .........δες μετά από 7100 ........ τον ένα -οργανικό- δίσκο τον έβγαλα πέντε κομμάτια και με μετατοπισμένο κατά 1.5 χιλιοστό το οργανικό υλικό του δίσκου πάνω στα πριτσίνια του.......
    1 point
  8. Κυριακή 24/9/23 στο Πάρκο Τρίτση (πάρκινγκ Σκλαβενίτης) Ίλιον Στάλθηκε από το SM-N980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    1 point
  9. Καλησπέρα σε όλους ονομάζομαι Βασίλης τα τελευταία χρόνια κρατικό Γερμανία και είμαι κάτοχος ενός aud a3 8p .ήρθα στην παρέα σασ για γνώση επάνω στο αυτοκινητο και ελπίζω να περάσουμε καλά.
    1 point
  10. Με το ανοιγμα της πορτας οπλιζει η πισω αντλια, και ειναι σε πιεση μονιμα το κυκλωμα εως μπροστα και αυτο για να παρει ευκολα μπροστα ( να ειναι γεμάτο το σύστημα βενζινη). Το ξερω γιατι κατα την αλλαγη μπροστα αντλια υψηλης παλαιοτερα εκανα την μλκια και άνοιξα πορτα οδηγου και πλημμυρισαμε καυσιμο. Τωρα αν τυχον και βαλει καποιος αλλη αντλια η οποια δεν εχει την συγκεκριμενη συνδεσμολογια, δες ttrs ή rs3 δεν θα το ακους αυτο κατα το ανοιγμα της πορτας αλλα μονο κατα το γυρισμα ρου διακόπτη και εκει πρεπει να περιμενεις να γεμισει το συστημα με πιεση.
    1 point
  11. Ενημερωτικά, εγώ στο 8Ρ είχα βάλει του S3 σαν αυτά που έχεις στη φωτό (απλά εγώ τα είχα πάρει ολόκληρα από αντιπροσωπεία μαζί με το σίδερο), αλλά στην επόμενη αλλαγή μου πρότειναν και έβαλα ένα λάστιχο που είναι τελείως μασίφ (άλλαξα μόνο το λάστιχο), όπου βελτιώθηκε περισσότερο η σαφήνεια στο τιμόνι και ως bonus αντεξαν και περισσότερο (δεν ξανα-ασχολήθηκα μαζί τους μέχρι που το πούλησα!!) Επισυνάπτω φωτό (του 2017, αφού τα είχα ήδη 2 χρόνια πάνω)
    1 point
  12. όλες οι εργοστασιακές είναι κούφιες από μέσα για λόγους βάρους κι αυτό γιατί δε θέλουν να προσθέτουν βάρος στο όχημα αλλά να προσθέσουν αντιστρεπτική ακαμψία. Οπότε σπάνια βλέπεις αντιστρεπτικές μασίφ πλέον. (μόνο aftermarket. Πχ αν έπιανες την HR αντιστρεπτική και την εργοστασιακή τη "χοντρή" θα έβλεπες τεράστια διαφορά στο βάρος)
    1 point
  13. Υπέροχο το κάλυμα. Να ξεμπερδέψω και εγώ με την αντλία του Haldex που μας άφησε χρόνους, και νομίζω ότι θα τσιμπήσω ένα.
    1 point
  14. όπως θα δεις παραπάνω, είχα ακριβώς το ιδιο πρόβλημα πριν 7 χρόνια και έβαλα του απλού A3, με τις μεγάλες εγκοπές. Τώρα που ήρθε η ώρα να τα αντικαταστήσω έψαξα και βρήκα τα ενισχυμένα. Μόνο το λαστιχένιο κομμάτι τους, χωρίς τη βάση. το ποσό είναι αστείο (10 ευρώ το καθένα). Οποίος θέλει τηλ. του μαγαζιού με τα ανταλλακτικά μου λέει.
    1 point
  15. Σε ευχαριστώ για την απάντηση Kavouras! Κατανοητό απόλυτα το μήνυμα σου. Τελικά βρήκα μεταχειρισμένη γιατί η καινούργια από αντιπροσωπεία δεν ήταν ετοιμοπαράδοτη... Δεν ξέρω πως έγινε, το αμάξι το προσέχω προφανώς, ούτε έχει χτυπηθεί από κάτω. Ο μηχανικός είπε ότι έγινε από διαφορά ύψους του εδάφους μεταξύ των τροχών. Και όντως, έμπαινα για κάποιο καιρό τελευταία σε ένα γκαράζ όπου στην κατηφόρα είχε στροφή απότομη και αναγκαστικά ο ένας πίσω τροχός έπαιρνε μεγάλη υψομετρική διαφορά σε σχέση με τον άλλον... αλλά να είναι κούφια μέσα... περίεργο... το αμάξι είναι ατρακάριστο και συντηρημένο άριστα... τι να πω, δεν ξέρω.. Ελπίζω η μεταχειρισμένη να είναι καλή που βρήκα
    1 point
  16. Τι να κάνω ρε εδώ πνίγκαμαν.......................... Μόλις ωμπορέσω και άν δεν έχω σπάσει μοτέρ και δεν ξανανοίξω θα τα πούμε
    1 point
  17. Έβαλα 100 άρα από άλλο βενζιναδικο και έστρωσε. Το παρακολουθώ να δω αν θα ξανακάνει
    1 point
  18. Ελπίζω μέχρι το τέλος του 2023 το αμάξι να είναι έτοιμο. Δηλαδή όταν θα μπει στο μάστορα, θα μπει για δίσκο και τοποθέτηση τούρμπο, μετά θα στρώσω δίσκο δουλεύοντας χαμηλή πίεση στο stage2 και μετά από καμιά 500άρα χλμ θα πάω για το stage3 file. Το θέμα όλο είναι το πότε θα με πιάσει ο μηχανικός... Γιατί λίγο το χρόνο του...
    1 point
  19. Πολύ ωραίο νέο!!!!!! Πότε με το καλό θα τη βάλεις πάνω?
    1 point
  20. Το S3 είναι τετρακίνητο και δεν ξέρω αν κάνει. Υπάρχουν αντιστρεπτικές από H&R και white-line (μπρος πίσω) στα ~500€ (αν θυμάμαι καλά). Είναι λάθος να βάλεις πιο χοντρή πίσω χωρίς να αλλάξεις την μπροστά. Χρειάζεσαι μία ισορροπία καθώς το αμάξι είναι μπροστόβαρο. Αν θες να κρατήσεις οικονομικό το επίπεδο, ο μηχανικός μου μου είχε προτείνει να βρω από Q3 tdi (1η γενιά) 2κίνητο που έχει το ίδιο πάτωμα με το Α3 (στη δικίνητη μορφή του). Τότε (2017) την έβρισκα στα 150€, αλλά είναι κούφια μέσα (όπως και η δική σου απλά πιο χοντρή), ενώ η HR και whiteline είναι μασίφ. ΥΓ: δεν έχω ξαναδεί κομμένη αντιστρεπτική αν δεν προέρχεται από τρακαρισμένο αμάξι. Μήπως έχεις σκουριά και σε άλλα σημεία του αμαξώματος? Το αμάξι το πήρες μεταχειρισμένο?
    1 point
  21. Όταν φτάνεις να ακούς πυρακια το πρόβλημα είναι ήδη μεγάλο. Μήπως δεν ακούς πυρακια και ακούς κάτι άλλο? Τώρα αν όντως συμβαίνει αυτό, ξεκινάς από αλλαγή βενζίνης, βάλε 100αρα από γνωστό βενζινάδικο να δεις αν θα φτιάξει, διάβασε κωδικούς μήπως κάποιος πολλαπλασιαστης την ακουσε κλπ κλπ Sent from my SM-S918B using Tapatalk
    1 point
  22. Σε πίσσα που είχε κολλήσει στο αυτοκίνητο στα πλάγια και στον πίσω προφυλακτήρα βγήκε πάρα πολύ εύκολα με πετρέλαιο Με ένα πανάκι ποτισμένο με πετρέλαιο σκουπίζεις ελαφρά το σημείο αρκετές φορές. Το αφήνεις 5 λεπτά. Το ξαναπερνάς ελαφρά με το πανάκι όπου θα δεις καθαρίζει και στην συνέχεια το πλένεις κατευθείαν 2-3 φορές.
    1 point
  23. Δοκίμασε λίγο WD40, αρχικά σε κάποιο σημείο που δεν είναι πολύ ορατό.
    1 point
  24. Δίνω το αστέρι μου για να το πάρει κάποιος να το ευχαριστηθεί, γιατί εγώ το βλέπω μόνο στο γκαραζ!!!! Οι λεπτομέρειες από την αγγελία https://www.car.gr/classifieds/cars/view/331771663-audi-a4 Στα μέλη του asc γίνεται super τιμή
    1 point
  25. Δυστυχώς η αμεσότητα του fb εχει καταστρέψει τα forum και είναι πραγματικά κρίμα γιατί συγκέντρωνες απίστευτη ποσότητα γνώσεων και πληροφοριών τα οποία χάνονται στην ροη και τα άπειρα άκυρα σχόλια του fb
    1 point
  26. δυστηχως δεν το γλιτωνεις το ρεκτιφιε... και αν ποτε το αποφασισεις πες στο ρεκτιφιατζη να σου μετρησει το οβαλ καπου στη μεση , οχι μονο στην πανω μερια...
    1 point
  27. όποτε....όποτε πραγματικά όποτε έχεις χρόνο, να βγούμε για έναν καφέ να το συζητήσουμε αναλυτικά. Θεωρώ ότι αυτό που λέει ο dikonou παραπάνω είναι η δύσκολη αλήθεια που πολλοί δεν καταπίνουν. Από την άλλη πολύς κόσμος δεν γουστάρει τα αυτόματα ανεξαρτήτως κόστους κτλ, οπότε αναγκαστικά πας σε "φτιαχτό" δίσκο.
    0 points
  28. Kάντο DSG..........σε βάθος χρόνου πιο φθηνο θα σου βγεί..... Άλλαξα 3 βολαν με αντιστοιχα σετ δίσκο πλατώ τα 2 sachs racing και το τελευταίο βολάν μονής sachs racing και αυτό. Αν δες έχεις σκοπό να το κανιβαλίσεις με εκκινήσεις γιατί εκεί πονάνε όλα......πάνε κάντο dsg και θα ξενοιάσεις......... Μην ψάξεις στο δικό μου θέμα........εγώ ξήλωσα ακόμα και διαφορικό στο dsg......που είχε πολλά χλμ πάνω ομολογουμένως και πήγα σε μπλοκέ.....
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.