Jump to content

k_markos

Member
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

About k_markos

  • Birthday 09/26/1984

Contact Methods

  • MSN
    k_markos@hotmail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a5

Recent Profile Visitors

514 profile views

k_markos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Καλησπέρα και πάλι. Το πρόβλημα λύθηκε ... τυχαία. Προέκυψε μικρη διαρροή στο ψυγείο λαδιού και προχώρησα σε αλλαγή του. Μετά την αλλαγή του η θερμοκρασία επανήλθε στα φυσιολογικά επίπεδα (δλδ κάτω από 105). Προφανώς το ψυγείο ήταν βουλωμένο και δημιουργούσε αυτή την μικρή αύξηση της θερμοκρασίας του νερού. Ελπίζω να βοηθησω αυτούς που θεωρούν ότι οι 110 βαθμοί είναι φυσιολογικοί για αυτούς του κινητήρες!!!
  2. Είναι θερμοκρασία νερού. Ανοίγει όντως ο θερμοστάτης, ο οποίος είναι αλλαγμένος μαζί με την τρόμπα. Παρόλα αυτά έχει περάσει τους 110.
  3. Καλησπέρα σας. Σε Audi A5 tq mod 2010, έγινε σχετικά πρόσφατα αναβάθμιση με k04-064 turbo συν όλα τα περιφερειακά. Μαζί τοποθετήθηκε και iboost και ετσι βλέπω με ακρίβεια την θερμοκρασία νερού. Θέλω να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς τι μέγιστη θερμοκρασία πρέπει να βλέπω σε αυτόν τον κινητηρα γιατί τα νούμερα είναι αγχωτικά!!! Έχω δει στο iboost και πάνω από 110 βαθμούς χωρίς βέβαια να κουνηθεί η βελόνα από το όργανο τού αυτοκινήτου (κολλημένη στους 90).
  4. Τελικά πως σταμάτησε ο θόρυβος στην εταζέρα, άλλαξες τις βάσεις; Αν ναι, γνωρίζεις κόστος;
  5. Ηλία αυτό θέλω να αποφύγω!!! Το διαφορικό θα με πονέσει γι αυτό προσπαθώ να αποκλείσω οτιδήποτε άλλο πρώτα!!!
  6. Δίσκο πλατό βολάν (μονής) καινούρια! Το αμάξι το έκανε και πριν την αλλαγή αυτων. Δεν ξέρω για το flat shift αν είναι ενεργοποίηνενο. Με την αλλαγή νιώθω το μοτέρ να κουνιέται έντονα και το αμάξι να μην φευγει το οποίο στρώνει μετά από 2-3 δευτερόλεπτα η αν αφήσω το γκάζι!
  7. Το αμάξι είναι a6 c5 1.8tq με ajl μοτέρ, turbo gt28rs, μπεκ 440 κτλ! Δεν έχει κομμένες βάσεις μόνο η μπροστινή κόντρα έχει λίγα κενά! Το αμάξι χοροπηδάει ολόκληρο όταν κάνω αλλαγή μετά τις 6000 στροφές με τέρμα γκάζι. Αν αφήσω γκάζι και αλλάξω το χοροπηδημα είναι πολύ μικρότερο! Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!
  8. Αναπάντητο το ερώτημα!!! Κρίμα κι αυτό ακριβώς έψαχνα!!! Πάντως αν κάποιος γνωρίζει από τι μπορεί να προέρχεται αυτό το τράνταγμα θα βοηθήσει!
  9. Καλημέρα, τσέκαρε αυτό, βοηθάει στο να επιλέξεις που θα κινηθείς περίπου. http://tbcwheels.ridestyler.com/?mode=webbot 35αρι προφιλ έχει λακκούβα και δάκρυ, μακρυά!!! Το δικό μου με 19αρες και 35αρι προφίλ υποφέρει κι εγώ μαζί του!
  10. Ειναι η πλακέτα που δίνει εντολή στους πολλαπλασιαστες. Συγχωρειστε με αν την ονόμασα λάθος ως "ηλεκτρονική" αλλα έτσι μου την είπαν. Όταν χαλάσει, το μοτέρ δουλεύει όπως όταν έχεις καμμένο πολλαπλασιαστή.
  11. Καλημέρα! Πιθανοτα ηταν η ηλεκτρονικη. Την αλλαξα και βλέπουμε. Κόστος καινουργιας (οχι αντιπροσσωπείας) 54 ευρώ. Η Beru που δίνει η Audi είχε 135 . Νομίζω πάντως οτι λύθηκε το πρόβλημα γτ απο την ώρα που την άλλαξα μέχρι τώρα το καραβι μου είχε τρελά κέφια, μαζί και οδηγός του!!! overboost 1.85, γράψιμο με τα τέσσερα κ.λ.π.
  12. Σήμερα το πρωί το κάνει συνεχόμενα!!! Εκτός αν περάσω κανένα σαμαράκι η πέσω σε λακκούβα που στρώνει για λιγο. Μετά απο αρκετό ψάξιμο κατέληξα οτι η καλωδιωση που πηγαίνει στον πολλαπλασιαστή του πρώτου κυλινδρου δεν δίνει σωστά ρεύμα. Τι εχει συμβεί, εχει χαλάσει η καλωδιωση; (Δεν φαίνεται κομμένη) Γίνεται να τα εχει παίξει ο εγκέφαλος;
  13. Παιδες βρηκα αυτα... μεσω της βλάβης που εβγαλε. 00561 - Mixture Adaptation: Adaptation Limit (Add) Exceeded Possible SymptomsEngine Jolting Increased Fuel Consumption Poor Idling/Jolting Reduced Boost Pressure Possible CausesMass Air Flow Sensor (G70) faulty Fuel Pressure too Low Leaks in Intake Air System and/or Exhaust System Injector(s) faulty (i.e. coked) Possible SolutionsRefuel Vehicle Check Fuel System Pressure Check Mass Air Flow Sensor (G70) Check Intake Air System and Exhaust System for Leaks Check Injection Quantity Check Injector(s) Το πρωτο που σκεφτηκα ειναι οτι τα επαιξε ο μετρητης μαζας αερα. Τον ξεφυσωσα λοιπον αλλα μετα απο λιγο παλι τα ιδια. Επομενο βημα εβαλα φρεσκοτατη 100αρα, αλλα παλι τα ιδια. Προσφατα ειχα αλλαξει ρυθμιστη πίεσης βενζίνης ( πριν 3 μηνες περιπου). Να τα εχει παιξει πάλι? Θα το αφησω για τελευταιο. Οσο για την εισαγωγη του αερα δεν βλεπω να εχει καποια διαρροη, τσεκαρα τα κολαρα και φαινονται καλα. Στην εξαγωγη τωρα. Εχει ραγίσει η πολλαπλη εξαγωγης (ραγισμα περιπου 3 cm σε μηκος και μια τριχα σε παχος). επίσης το πλακακι της πολλαπλης φαινεται να εχει πιτσικαρει (κινεζικο προιον) και χανει και απο εκει. Υπαρχει περιπτωση να διαβαζει λαθος καυσαερια ο λ και να τα κανει αυτα; και αν ναι, μπορω καπως να σιγουρευτω οτι ειναι αυτο; Βγαζοντας π.χ. τη φισα του λ; Ολες γνωμες ευπροσδεκτες. ευχαριστω
  14. sakis534 μήπως βρήκες απο τι ήταν αυτος ο στιγμιαίος θόρυβος κατα την εκκίνηση; Συγνώμη που ανοίγω πάλι το θέμα, ενω εχω ανοίξει άλλο topic. Απλά τώρα παρατήρησα αυτην την λεπτομέρεια που γράφει ο sakis.
  15. Καλημερα σας. Γιαννη αυτο μου ειπαν για το μειγμα... και πιθανότατα για αυτο έγινε το μπουζι ετσι! Οσο για τα μπεκ τα ειχα καθαρισει προληπτικα πριν 1,5 μηνα. Θοδωρή, το μοτερ που φοραει είναι AJL (1.8t 20vt). Οσο για την αποδοση... το βλεπω καπως σφιχτό! (ελπίζω να ειναι η ιδεα μου). Παιζει να ειναι η αντλια λαδιου και να μην την βγαζει το διαγνωστικο;
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.