dimitris88 Posted January 14, 2019 Share Posted January 14, 2019 καλησπέρα σας έχει κάνει κάποιος απο εδώ μεσα apr stage 2 ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ντίνος Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 Γεια σας παιδιά κάποιος γράφει ότι έχει σκαστρα στο αμάξι του τη μάρκα και είναι ανοιχτού η κλειστού τύπου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 On 2/23/2019 at 2:26 PM, Ντίνος said: Γεια σας παιδιά κάποιος γράφει ότι έχει σκαστρα στο αμάξι του τη μάρκα και είναι ανοιχτού η κλειστού τύπου? Καλησπέρα φίλε Ντίνο, Ιδανική λύση είναι η επιλογή αυτή που έχει κάνει η audi στο S3 8P, όπου τον αέρα εκτόνωσης της σκάστρας αντί να τον πετάξεις έξω (στο περιβάλλον), τον επιστρέφεις στην εισαγωγή της τουρμπίνας (μετά τον maf). Έτσι μειώνεται όχι μόνο το lag στις περιπτώσεις πάτα-άσε, αλλά επιπλεον έχεις και το μπόνους του flattering όταν αφήνεις το γκάζι. Συνδιάζεις δηλαδή το σύστημα ανοιχτού τύπου με το κλειστού. Και επειδή δεν ξέρουν όλοι τι είναι το flattering, είναι ο αέρας που χτυπάει στην φτερωτή της τουρμπίνας, όταν αφήνεις το γκάζι. (δεν είναι επικίνδυνο φαινόμενο όπως το surging για παράδειγμα που είναι πολύ επικίνδυνο) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 (edited) Μας Ταύλωσες απογευματιάτικα Γιώργο......πάω να κάψω 20 ευρώ έτσι χωρίς λόγο τώρα............. Edited March 8, 2019 by Dikonou 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 4 minutes ago, Dikonou said: Μας Ταύλωσες απογευματιάκτικα Γιώργο......πάω να κάψω 20 ευρώ έτσι χωρίς λόγο τώρα............. ΠΟΤΕ δεν είναι τυχαία τα videos... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 VID_20180718_200217.mp4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Έτσι λειτουργούν και τα Α4; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Παναγιώτη άσχετο : τσέκαρε τις βάσεις να δεις όχι τις πλαϊνές κιβωτίου και τη κόντρα μπροστά. Μου φαίνεται οτι κινείται πολυ ο κινητήρας. Μπορεί ομως να κάνω και λάθος και να με παραπλανά το βίντεο. Δημητρης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PanA4 Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 22 λεπτά πριν, Dimitris_Kon είπε Παναγιώτη άσχετο : τσέκαρε τις βάσεις να δεις όχι τις πλαϊνές κιβωτίου και τη κόντρα μπροστά. Μου φαίνεται οτι κινείται πολυ ο κινητήρας. Μπορεί ομως να κάνω και λάθος και να με παραπλανά το βίντεο. Δημητρης Δημήτρη θα το κοιτάξω. Απλώς εκεί που κουνιέται πολύ έχω ταχύτητα μέσα και δεν κρατιούνται τα άλογα!!!! ? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ντίνος Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Στις 8/3/2019 στις 5:45 ΜΜ, Kavouras είπε Καλησπέρα φίλε Ντίνο, Ιδανική λύση είναι η επιλογή αυτή που έχει κάνει η audi στο S3 8P, όπου τον αέρα εκτόνωσης της σκάστρας αντί να τον πετάξεις έξω (στο περιβάλλον), τον επιστρέφεις στην εισαγωγή της τουρμπίνας (μετά τον maf). Έτσι μειώνεται όχι μόνο το lag στις περιπτώσεις πάτα-άσε, αλλά επιπλεον έχεις και το μπόνους του flattering όταν αφήνεις το γκάζι. Συνδιάζεις δηλαδή το σύστημα ανοιχτού τύπου με το κλειστού. Και επειδή δεν ξέρουν όλοι τι είναι το flattering, είναι ο αέρας που χτυπάει στην φτερωτή της τουρμπίνας, όταν αφήνεις το γκάζι. (δεν είναι επικίνδυνο φαινόμενο όπως το surging για παράδειγμα που είναι πολύ επικίνδυνο) Δηλαδή αν κατάλαβα σωστά μου προτείνετε την σκαστρα από το s3? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ντίνος Posted March 16, 2019 Share Posted March 16, 2019 Στις 2/10/2010 στις 7:42 ΠΜ, strivis είπε Ξεκιναω πρωτος.... Α4 Β8 160ps Giac stage 1 230ps Κοστος 650ευρω Εντυπωσεις-Παρατηρησεις: Αρκετα γραμμικο προγραμμα, χωρις ξεσπασματα και νιωθεις δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων! Γεια σου φίλε μου είμαι καινούργιος στο forum και κοίτα τώρα τις συζητήσεις είσαι ευτυχισμένος με το συγκεκριμένο πρόγραμμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakos tsi Posted March 10, 2022 Share Posted March 10, 2022 Καλησπερα στο ομορφο κ πολυ βοηθητικο forum..μολις αγορασα ενα μεταχειρ α4 b8 1.8tfsi το οποιο εχει εξατμιση 76dp με 70 κ προγραμμα etuners stg 2για 100αρα βενζινη..ποσο περιπου να βγαζει?εχει καποιος αντιστοιχο προγραμμα να μου πει εντυοωσεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DionyshsQ Posted March 11, 2022 Share Posted March 11, 2022 Αν έχεις και κάποιο ελεύθερο φίλτρο η εισαγωγή 230-240. Ανάλογα βέβαια και την ρύθμιση του προγράμματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakos tsi Posted March 11, 2022 Share Posted March 11, 2022 Ναι καπου εκει το υπολογιζω γυρω στα 240 με 38 κιλα ροπη.τωρα σκεφτομαι να κανω κ ενα soda blaster για επικαθισεις εχω ακουσει τα καλυτερα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.