johnaras Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 Εν κινηση βλεπω 13.6 με 13.7 νομιζω παλιοτερα πηγαινε στο 14.1 Πριν βαλω μπροστα καπου κοντα στο 12. με 12.5 Το ερωτημα μου ειναι η μπαταρια ειναι 2χρονων, θα επρεπε να εχει παραπανω βολτ οταν δεν δουλευει? εν κινηση ο δυναμος δεν θα επρεπε να ανεβαζει τα βολτ στα 14 +?γιατι βλεπω π.χ. οτι αμα αναψω μεγαλη σκαλα πεφτει ευκολα στο 13.5 Το δυναμο πριν καποιο διαστημα ειχα αλλαξει καρβουνακια.... Για πειτε μου για να δω για ποιο πρεπει να ετοιμαζομαι.
Moican Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 (edited) Τα αμπέρ εννοείς, έτσι; Νομίζω μια καινούργια μπαταρία, οφείλει να δείχνει πάνω από 14. Πριν βάλεις μπροστά. Ας γράψει και κάποιος άλλος, πιο σίγουρος βέβαια. Edited February 26, 2014 by Moican
Dikonou Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 Βολτ καλά το λέει. Τα αμπέρ μετρώνται όταν ψάχνεις να δεις από που χάνεις συνήθως όσον αφορά την μπαταρία. 2
Theodore Saba Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 Όχι σωστά λέει ο Γιάννης τα volt. Πρόσφατα άλλαξα τρεις μπαταρίες και τις τσέκαρα με τον φορτιστή. Όταν είναι full γεμάτες στο τέλος της φόρτισης φτάνουν γύρω στα 14,4-14,5 volt. Εν κινήσει και όταν δουλεύει ο κινητήρας δεν έχω δει.
Moican Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 Εν κινηση βλεπω 13.6 με 13.7 νομιζω παλιοτερα πηγαινε στο 14.1 Πριν βαλω μπροστα καπου κοντα στο 12. με 12.5 Το ερωτημα μου ειναι η μπαταρια ειναι 2χρονων, θα επρεπε να εχει παραπανω βολτ οταν δεν δουλευει? εν κινηση ο δυναμος δεν θα επρεπε να ανεβαζει τα βολτ στα 14 +?γιατι βλεπω π.χ. οτι αμα αναψω μεγαλη σκαλα πεφτει ευκολα στο 13.5 Το δυναμο πριν καποιο διαστημα ειχα αλλαξει καρβουνακια.... Για πειτε μου για να δω για ποιο πρεπει να ετοιμαζομαι. Ψάχνοντας, είδα πως τα νούμερα που είδες, δείχνουν καλή λειτουργία της μπαταρίας σου. Βολτ καλά το λέει. Τα αμπέρ μετρώνται όταν ψάχνεις να δεις από που χάνεις συνήθως όσον αφορά την μπαταρία. Έχεις δίκιο! Έκανα λάθος!
Dimitris_Kon Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 Φορτισε μια την μπαταρια με εξωτερικο τροφοδοτικο,οχι πανω στο αυτοκινητο,και οταν κανεις πληρη φορτιση βαλτην επανω,και μετρα την ταση.Με τον κινητηρα σε λειτουργια πρεπει να εχεις πανω απο 14v στο ρελαντι. Γιάννη όπως τα λέει ο motoexelixis. (Σου χρωστάω και μια απάντηση - δεν το έχω ξεχάσει φίλε). Δημήτρης 1
johnaras Posted February 26, 2014 Author Posted February 26, 2014 (edited) ωραια, ευχαριστω για τις απαντησεις θα το δω αμμεσα και θα ενημερωσω Edited February 26, 2014 by johnaras
Toyo Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 Νομίζω ότι το μοντέλο αυτό έχει έξυπνο Δυναμό και δε φορτίζει πάντα, Sent from my iPhone using Tapatalk
ChRiS82 Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 Στο δικό μου απο ότι θυμάμαι πάει 14,1 με 14,2 σε λειτουργία,όταν απλά αναβω διακόπτη είναι περίπου 13 αν όχι κάτι λιγότερο απο αυτό. Πιστεύω είσαι καλά απο μπαταρία.
Yellow Devil S3 Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 Η σωστή φόρτιση γίνεται με μάξιμουμ τάση τα 14Volt .Από κατασκευαστή σε κατασκευαστή διαφέρει .Το πιο νορμάλ που θα πρέπει να βλέπεις είναι 13,6-13,8 V !Έτσι είχα πληροφορηθεί παλιά από μπαταριάδες-ηλεκτρολόγους .(εννοείται ότι η μπαταρία σου είναι σε καλή κατάσταση)Ότι πάνω από 14,1-14,2V συνεπάγεται με υπερφόρτιση !Η σωστή ένδειξη της τάσης της μπαταρίας με κλειστό διακόπτη θα πρέπει να είναι 12,2-12,7V .
PanA4 Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 Με ανοικτή τη μίζα πρέπει να βλέπεις από 12.1-12.7 Volt. Με αναμμένη τη μηχανή γύρω στα 14 Volt. Αν το δυναμό σου έχει πρόβλημα,τότε όταν βάζεις μπροστά τα Volt θα ανεβαίνουν με αργό ρυθμό.Αν ανεβαίνουν γρήγορα είναι μια χαρά. Με πρόλαβες! 1
johnaras Posted February 26, 2014 Author Posted February 26, 2014 Εκτος απο το βολτομετρο στο καντραν εχω και ψηφιακο και εχω την εντυπωση οτι παλιοτερα εβλεπα 14.1 εν κινηση και 13.6-13.7 εβλεπα πριν αλλαξω τα καρβουνακια.... Θα παρατηρησω παλι με την 1η ευκαιρια και θα ενημερωσω
takis19 Posted February 26, 2014 Posted February 26, 2014 αν εχεις πανω απο 100 000 χλμ ελεγξε τον αυτοματο του δυναμο.μαλον τα καρβουνακια που σου εβαλαν αν σου εβαλαν παρεδωσαν πνευμα
ankarage Posted February 27, 2014 Posted February 27, 2014 (edited) Μην πειράξεις τίποτε δεν φαίνεται να έχεις πρόβλημα . Οι μετρήσεις σου (δεν ξέρω και πόσο ακριβές πολύμετρο έχεις ) είναι εντός ορίων.Οι ψήκτρες(καρβουνάκια) δεν παρουσιάζουν εμφανώς κάποιο πρόβλημα. Πρακτικά αν είχες πρόβλημα θα έμενες από μπατταρία είτε επειδή θα είχε χαλάσει ή από μη φόρτισή της από βλάβη του εναλλακτήρα. Γενικά με σβηστό αυτοκίνητο χωρίς καταναλώσεις θα πρέπει να μετράς 12,6v περίπου ενώ εν λειτουργία aπο 13,4-14,1v. Το καλύτερο απ' όλα είναι να περάσεις από έναν ηλεκτρολόγο που θα μετρήσει τις προηγούμενες τάσεις που ανέφερα και ακόμα με μία αμπερομετρική τσιμπίδα να σου μετρήσει και τη φόρτιση. Η μπαταρία σου δύο ετών είναι σχετικά καινούργια και υποθέτω ότι δεν αντιμετωπίζεις πτώση τάσεως τέτοια που να πέφτει εμφανώς η φωτεινότητα των φώτων είτε κατά τη διαδρομή ή με σβηστό τον κινητήρα. Edited February 27, 2014 by ankarage 1
KeM Posted February 27, 2014 Posted February 27, 2014 Ειναι φυσιολογικες οι τιμες που βλεπεις οπως ειπανε και τα παιδια πιο πανω.
johnaras Posted February 27, 2014 Author Posted February 27, 2014 σημερα βρηκα χρονο και εκατσα να ασχοληθω λιγο βλεπω με ανοιχτο τον διακοπτη στην 1η σκαλα 12.2 γυρναω κλειδι στην θεση off ξανα στην 1η σκαλα 11.8 οποτε βγαζω μπαταρια και βαζω απο το αυτοκινητο που δουλευει καθημερινα (ιδιες μπαταριες αν και αυτη ειναι του 08) στην 1σκαλα 12.3 βαζω μπρος εφτασε μεχρι 14.3, μετα απο 2-3 λεπτακια ρελαντι ειδα 14.1 κατα 95% φταιει η μπαταρια οταν εβλεπα 13.6-13.7 εν κινηση, ας ελπισω να μην μπλεκω με δυναμο ευχαριστω
Toyo Posted February 27, 2014 Posted February 27, 2014 Ξαναλέω οτι κάθε αμάξι φέρει και διαφορετικά συστήματα και στρατηγικές.Μπορεί το ένα απο το άλλο να διαφέρει στη λογική φόρτισης και διαχείρισης,πχ αν φέρει συστημα start & stop.
johnaras Posted March 4, 2014 Author Posted March 4, 2014 (edited) σημερα εβαλα το αυτοκινητο το πρωι για μικρη αποσταση και παρατηρησα οτι εδειχνε 14.4 εν κινηση, ακουγετε φυσιολογικο?μπορει να ειναι θεμα δυναμο απο καρβουνακια το επιπλεον? γιατι το βραδυ με κλιματισμο ανοιχτο ειδα 13.8!... το κακο ειναι οτι κανω μικρες διαδρομες το τελευταιο διαστημα 10-20χιλιομετρα και δεν μπορω να καταλαβω τι παιζει. Edited March 4, 2014 by johnaras
ankarage Posted March 4, 2014 Posted March 4, 2014 Κατ' αρχάς δεν δημιουργούν υπέρταση οι ψήκτρες. Δευτερον γιατί πρέπει να έχεις πρόβλημα οπωσδήποτε?<br />Αν είχες πρόβλημα φόρτισης, η μπαταρία σου θα είχε εκφορτισθεί.Αν θεωρείς λόγω τιμής που μετράς 14,4βολτ<br />ότι υπερφορτίζεται εγώ πιστεύω ότι επειδή μιλάμε για δέκατα του βολτ ότι δεν μετράει σωστά το όργανο που μετράς.<br />Επαναλαμβάνω ότι πρέπει να γίνει ένα τσεκάρισμα με ακριβές όργανο για να μιλήσουμε αξιόπιστα.<br />Πάντως αν η ανησυχία σου είναι μήπως χαλάσει κάτι λόγω υψηλής τάσεως δεν υπάρχει φόβος σ' αυτές τις τιμές για λίγα δέκατα.<br />Οι σοβαρές διατάξεις έχουν και δική τους σταθεροποίηση.Βέβαια θα ήταν επικίνδυνη μεγαλη μεταβολή τάσεως πχ 14,16,18,14,17,19 βολτ.<br />Γιατί δεν πας σ' έναν ηλεκρολόγο να σου μετρήσει την τάση και το ρεύμα φορτίσεως να σου φύγει η ιδέα?
ChRiS82 Posted March 4, 2014 Posted March 4, 2014 Υπάρχει μπαταρία στην οποία να έχει ίδια τάση με αυτήν που αναγράφει στην αγορά της; Σκέψου του,όλες οι μπαταρίες απο 1,2V έως και πολύ μεγαλύτερες (12V-24V κ.ο.κ.) έχουν περισσότερη τάση απο αυτήν που αναγράφουν.Απλά ενημερωτικά και φιλικά.
johnaras Posted March 4, 2014 Author Posted March 4, 2014 Σε καμια περιπτωση δεν ειπα οτι θελω να εχω προβλημα.... απλα να ρωταω για να ξερω, το 14.4 ειναι ισως το μεγαλυτερο που εχω δει, βεβαια ηταν για μια αποσταση 1χλμ δεν ξερω αν θα επεφτε μετα Την ενδειξη την εχω στο καντραν αλλα και ψηφιακα απο ενα apexi και τα 2 εδειχναν παραπανω. Ηλεκτρολογο που να τον εμπιστευομαι πληρως δεν υπαρχει στην περιοχη, οποτε να παω σε 2-3 να ακουσω γενικα πραγματα και σιγουρα ολοι να μου πουν το ποιο ευκολο οτι θελω μπαταρια, επισκευη δυναμο κ.λ.π νομιζω δεν υπαρχει λογος...
ankarage Posted March 4, 2014 Posted March 4, 2014 Η τιμή 14,4 μπορεί να μην είναι πολύ υψηλή αλλά όντως είναι ελάχιστα μεγαλύτερη από τα συνηθισμένα που οι παράγοντες που τη δημιουργούν είναι πολλοί (πχ κατάσταση μπαταρίας κλπ).Εγώ δεν θα έκανα απολύτως τίποτε.Το μόνο που θα πρόσεχα θα ήταν μήπως μου κάνει υπερτάσεις έστω και στιγμιαία πάνω από 15 βολτ που δείχνει πρόβλημα εναλλακτήρα ή σταθεροποιητή. 1
PanA4 Posted March 4, 2014 Posted March 4, 2014 Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ανησυχείς με τα 14.4 V που είδες.Έχεις μια μπαταρία σε πάρα πολύ κατάσταση και τίποτε άλλο. Όσο περισσσότερες πηγές κατανάλωσης έχεις ανοικτές(φώτα,R-CD,clima) τα Volt είναι λογικό να πέφτουν. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα,αυτοκίνητα με δυνατά ηχοσυστήματα έχουν 14.7-14.8 Volt χωρίς κανένα πρόβλημα. 3
Giannis20vt Posted October 18, 2014 Posted October 18, 2014 Γιαννη, τελικά τι εκανες με αυτο το θέμα;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now