Jump to content

Recommended Posts

Posted

Εν κινηση βλεπω 13.6 με 13.7 νομιζω παλιοτερα πηγαινε στο 14.1

Πριν βαλω μπροστα καπου κοντα στο 12. με 12.5

 

Το ερωτημα μου ειναι

η μπαταρια ειναι 2χρονων, θα επρεπε να εχει παραπανω βολτ οταν δεν δουλευει? 

εν κινηση ο δυναμος δεν θα επρεπε να ανεβαζει τα βολτ στα 14 +?γιατι βλεπω π.χ. οτι αμα αναψω μεγαλη σκαλα πεφτει ευκολα στο 13.5

 

Το δυναμο πριν καποιο διαστημα ειχα αλλαξει καρβουνακια....

 

Για πειτε μου για να δω για ποιο πρεπει να ετοιμαζομαι.

 

 

Posted (edited)

Τα αμπέρ εννοείς, έτσι; Νομίζω μια καινούργια μπαταρία, οφείλει να δείχνει πάνω από 14. Πριν βάλεις μπροστά. Ας γράψει και κάποιος άλλος, πιο σίγουρος βέβαια.

Edited by Moican
Posted

Βολτ καλά το λέει. Τα αμπέρ μετρώνται όταν ψάχνεις να δεις από που χάνεις συνήθως όσον αφορά την μπαταρία.

  • Like 2
Posted

Όχι σωστά λέει ο Γιάννης τα volt. Πρόσφατα άλλαξα τρεις μπαταρίες και τις τσέκαρα με τον φορτιστή. Όταν είναι full γεμάτες στο τέλος της φόρτισης φτάνουν γύρω στα 14,4-14,5 volt. Εν κινήσει και όταν δουλεύει ο κινητήρας δεν έχω δει.

Posted

Εν κινηση βλεπω 13.6 με 13.7 νομιζω παλιοτερα πηγαινε στο 14.1

Πριν βαλω μπροστα καπου κοντα στο 12. με 12.5

 

Το ερωτημα μου ειναι

η μπαταρια ειναι 2χρονων, θα επρεπε να εχει παραπανω βολτ οταν δεν δουλευει? 

εν κινηση ο δυναμος δεν θα επρεπε να ανεβαζει τα βολτ στα 14 +?γιατι βλεπω π.χ. οτι αμα αναψω μεγαλη σκαλα πεφτει ευκολα στο 13.5

 

Το δυναμο πριν καποιο διαστημα ειχα αλλαξει καρβουνακια....

 

Για πειτε μου για να δω για ποιο πρεπει να ετοιμαζομαι.

Ψάχνοντας, είδα πως τα νούμερα που είδες, δείχνουν καλή λειτουργία της μπαταρίας σου.

 

Βολτ καλά το λέει. Τα αμπέρ μετρώνται όταν ψάχνεις να δεις από που χάνεις συνήθως όσον αφορά την μπαταρία.

Έχεις δίκιο! Έκανα λάθος!

Posted

Φορτισε μια την μπαταρια με εξωτερικο τροφοδοτικο,οχι πανω στο αυτοκινητο,και οταν κανεις πληρη φορτιση βαλτην επανω,και μετρα την ταση.Με τον κινητηρα σε λειτουργια πρεπει να εχεις πανω απο 14v στο ρελαντι.

 

Γιάννη όπως τα λέει ο motoexelixis. (Σου χρωστάω και μια απάντηση - δεν το έχω ξεχάσει φίλε).

 

 

Δημήτρης

  • Like 1
Posted (edited)

ωραια, ευχαριστω για τις απαντησεις θα το δω αμμεσα και θα ενημερωσω

Edited by johnaras
Posted

Νομίζω ότι το μοντέλο αυτό έχει έξυπνο Δυναμό και δε φορτίζει πάντα,

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Στο δικό μου απο ότι θυμάμαι πάει 14,1 με 14,2 σε λειτουργία,όταν απλά αναβω διακόπτη είναι περίπου 13 αν όχι κάτι λιγότερο απο αυτό.

Πιστεύω είσαι καλά απο μπαταρία.

Posted

Η σωστή φόρτιση γίνεται με μάξιμουμ τάση τα 14Volt .
Από κατασκευαστή σε κατασκευαστή διαφέρει .
Το πιο νορμάλ που θα πρέπει να βλέπεις είναι 13,6-13,8 V !
Έτσι είχα πληροφορηθεί παλιά από μπαταριάδες-ηλεκτρολόγους .
(εννοείται ότι η μπαταρία σου είναι σε καλή κατάσταση)
Ότι πάνω από 14,1-14,2V συνεπάγεται με υπερφόρτιση !
Η σωστή ένδειξη της τάσης της μπαταρίας με κλειστό διακόπτη θα πρέπει να είναι 12,2-12,7V .

Posted

Με ανοικτή τη μίζα πρέπει να βλέπεις από 12.1-12.7 Volt.

Με αναμμένη τη μηχανή γύρω στα 14 Volt.

Αν το δυναμό σου έχει πρόβλημα,τότε όταν βάζεις μπροστά τα Volt θα ανεβαίνουν με αργό ρυθμό.Αν ανεβαίνουν γρήγορα είναι μια χαρά.

Με πρόλαβες!

  • Like 1
Posted

Εκτος απο το βολτομετρο στο καντραν εχω και ψηφιακο και εχω την εντυπωση οτι παλιοτερα εβλεπα 14.1 εν κινηση και 13.6-13.7 εβλεπα πριν αλλαξω τα καρβουνακια....

 

Θα παρατηρησω παλι με την 1η ευκαιρια και θα ενημερωσω

Posted

αν εχεις πανω απο 100 000 χλμ ελεγξε τον αυτοματο του δυναμο.μαλον τα καρβουνακια που σου εβαλαν αν σου εβαλαν  παρεδωσαν πνευμα

Posted (edited)

Μην πειράξεις τίποτε δεν φαίνεται να έχεις πρόβλημα .

Οι μετρήσεις σου (δεν ξέρω και πόσο ακριβές πολύμετρο έχεις )

είναι εντός ορίων.Οι ψήκτρες(καρβουνάκια) δεν παρουσιάζουν εμφανώς κάποιο πρόβλημα.

Πρακτικά αν είχες πρόβλημα θα έμενες από μπατταρία είτε επειδή θα είχε χαλάσει ή από μη φόρτισή της από βλάβη του εναλλακτήρα.

Γενικά με σβηστό αυτοκίνητο χωρίς καταναλώσεις θα πρέπει να μετράς 12,6v περίπου ενώ εν λειτουργία aπο 13,4-14,1v.

Το καλύτερο απ' όλα είναι να περάσεις από έναν ηλεκτρολόγο που θα μετρήσει τις προηγούμενες τάσεις που ανέφερα και ακόμα

με μία αμπερομετρική τσιμπίδα να σου μετρήσει και τη φόρτιση.

Η μπαταρία σου δύο ετών είναι σχετικά καινούργια και υποθέτω ότι δεν αντιμετωπίζεις πτώση τάσεως τέτοια που να πέφτει εμφανώς η φωτεινότητα

των φώτων είτε κατά τη διαδρομή ή με σβηστό τον κινητήρα.

Edited by ankarage
  • Like 1
Posted

Σωστο,η αμπεροτσιμπίδα δεν λέει ψέμματα...

  • Like 1
Posted

Ειναι φυσιολογικες οι τιμες που βλεπεις οπως ειπανε και τα παιδια πιο πανω.

Posted

σημερα βρηκα χρονο και εκατσα να ασχοληθω λιγο

βλεπω με ανοιχτο τον διακοπτη στην 1η σκαλα 12.2 γυρναω κλειδι στην θεση off ξανα στην 1η σκαλα 11.8

 

οποτε βγαζω μπαταρια και βαζω απο το αυτοκινητο που δουλευει καθημερινα (ιδιες μπαταριες αν και αυτη ειναι του 08)

 

στην 1σκαλα 12.3 βαζω μπρος εφτασε μεχρι 14.3, μετα απο 2-3 λεπτακια ρελαντι ειδα 14.1

 

κατα 95% φταιει η μπαταρια οταν εβλεπα 13.6-13.7 εν κινηση, ας ελπισω να μην μπλεκω με δυναμο

 

ευχαριστω

Posted

Ξαναλέω οτι κάθε αμάξι φέρει και διαφορετικά συστήματα και στρατηγικές.Μπορεί το ένα απο το άλλο να διαφέρει στη λογική φόρτισης και διαχείρισης,πχ αν φέρει συστημα start & stop.

Posted (edited)

σημερα εβαλα το αυτοκινητο το πρωι για μικρη αποσταση και παρατηρησα οτι εδειχνε 14.4 εν κινηση, ακουγετε φυσιολογικο?μπορει να ειναι θεμα δυναμο απο καρβουνακια το επιπλεον?

γιατι το βραδυ με κλιματισμο ανοιχτο ειδα 13.8!...

το κακο ειναι οτι κανω μικρες διαδρομες το τελευταιο διαστημα 10-20χιλιομετρα και δεν μπορω να καταλαβω τι παιζει.

Edited by johnaras
Posted

Κατ' αρχάς δεν δημιουργούν υπέρταση οι ψήκτρες. Δευτερον γιατί πρέπει να έχεις πρόβλημα οπωσδήποτε?<br />Αν είχες πρόβλημα φόρτισης, η μπαταρία σου θα είχε εκφορτισθεί.Αν θεωρείς λόγω τιμής που μετράς 14,4βολτ<br />ότι υπερφορτίζεται εγώ πιστεύω ότι επειδή μιλάμε για δέκατα του βολτ ότι δεν μετράει σωστά το όργανο που μετράς.<br />Επαναλαμβάνω ότι πρέπει να γίνει ένα τσεκάρισμα με ακριβές όργανο για να μιλήσουμε αξιόπιστα.<br />Πάντως αν η ανησυχία σου είναι μήπως χαλάσει κάτι λόγω υψηλής τάσεως δεν υπάρχει φόβος σ' αυτές τις τιμές για λίγα δέκατα.<br />Οι σοβαρές διατάξεις έχουν και δική τους σταθεροποίηση.Βέβαια θα ήταν επικίνδυνη μεγαλη μεταβολή τάσεως πχ 14,16,18,14,17,19 βολτ.<br />Γιατί δεν πας σ' έναν ηλεκρολόγο να σου μετρήσει την τάση και το ρεύμα φορτίσεως να σου φύγει η ιδέα?

Posted

Υπάρχει μπαταρία στην οποία να έχει ίδια τάση με αυτήν που αναγράφει στην αγορά της; Σκέψου του,όλες οι μπαταρίες απο 1,2V

έως και πολύ μεγαλύτερες (12V-24V κ.ο.κ.) έχουν περισσότερη τάση απο αυτήν που αναγράφουν.Απλά ενημερωτικά και φιλικά.

Posted

Σε καμια περιπτωση δεν ειπα οτι θελω να εχω προβλημα.... απλα να ρωταω για να ξερω, το 14.4 ειναι ισως το μεγαλυτερο που εχω δει, βεβαια ηταν για μια αποσταση 1χλμ δεν ξερω αν θα επεφτε μετα

Την ενδειξη την εχω στο καντραν αλλα και ψηφιακα απο ενα apexi και τα 2 εδειχναν παραπανω.

 

Ηλεκτρολογο που να τον εμπιστευομαι πληρως δεν υπαρχει στην περιοχη, οποτε να παω σε 2-3 να ακουσω γενικα πραγματα και σιγουρα ολοι να μου πουν το ποιο ευκολο οτι θελω μπαταρια, επισκευη δυναμο κ.λ.π νομιζω δεν υπαρχει λογος...

Posted

Η τιμή 14,4 μπορεί να μην είναι πολύ υψηλή αλλά όντως είναι ελάχιστα μεγαλύτερη από τα συνηθισμένα που οι παράγοντες που τη δημιουργούν

είναι πολλοί (πχ κατάσταση μπαταρίας κλπ).Εγώ δεν θα έκανα απολύτως τίποτε.Το μόνο που θα πρόσεχα θα ήταν μήπως μου κάνει υπερτάσεις έστω και στιγμιαία πάνω από 15 βολτ που δείχνει πρόβλημα εναλλακτήρα ή σταθεροποιητή.

  • Like 1
Posted

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ανησυχείς με τα 14.4 V που είδες.Έχεις μια μπαταρία σε πάρα πολύ κατάσταση και τίποτε άλλο.

Όσο περισσσότερες πηγές κατανάλωσης έχεις ανοικτές(φώτα,R-CD,clima) τα Volt είναι λογικό να πέφτουν.

Για να σου δώσω ένα παράδειγμα,αυτοκίνητα με δυνατά ηχοσυστήματα έχουν 14.7-14.8 Volt χωρίς κανένα πρόβλημα.

  • Like 3
  • 7 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.