Jump to content

Πρόβλημα με την μπαταρία


Recommended Posts

Καλησπέρα έχω ένα πρόβλημα με τη μπαταρία του αυτοκινήτου. Audi A3 8V 6/2013 35000km. Προσπαθώντας να δω τα λάδια μου για ένα ταξίδι κοίταξα τη μοκέτα-κάλυμα της μπαταρίας και παρατήρησα ότι ήταν βρεγμένη. Μόλις άνοιξα τη μοκέτα είδα ότι έχει "χαλάσει" η μπαταρία πέταγε υγρά, παρότι δεν είχε ανοίξει κανένα λαμπάκι στο καντραν και δεν είχα καταλαβει και γω κάποια δισλειτουργία στο αυτοκίνητο. Παρότι η εγγύηση τελείωσε τον ιούνιο μετα απο πολλα τηλέφωνα και στην Cosmocar και στο φιλιπου*σο που αγόρασα το αυτοκίνητο η αλλαγή έγινε δωρεάν. 'Εχω 2 προβλήματα και εδώ θέλω τη βοήθεια σας πρώτον έχει μια ένδειξη απάνω η μπαταρία που εμφανίζει μετα απο χημική αντίδραση αν όλα πάνε καλά θα στείλω και φωτογραφία και θα καταλάβετε γιατι αγχώνομαι δεν μπορώ να διαβασω την ένδειξη ή με δουλευουνε.... εκεί θα χρειαστώ τη βοήθεια σας να τη συγκρίνετε με τις δικές σας μπαταρίες (σημειωτέων έβαλα συναγερμό στο ίδιο μαγαζί την περασμένη βδομάδα και μου είπαν οτι ήταν 2 τυχαία γεγονότα :sFi_dualpistols:  :sFi_dualpistols: )  και κατα δεύτερον επειδή ''προγραμμάτισαν τη μπαταρία'' μηδένισαν τα πάντα ότι έχει σχέση με τον υπολογιστή ταξιδίου και είδα κάτι περίεργα νούμερα στην μέση κατανάλωση αρκετά υψηλά και να αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς λες και είχα τη στιγμιαία κατανάλωση τέλος παντων αυτό μπορεί να είναι και στο μυαλό μου θα το ελένξω το ΣΚ δεν είναι και ηπρώτη φορά που οδηγάω το αυτοκινητό μου να κάνω τόσο λάθος αλλά έχω γινει αρκετά καχύποπτος.

 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.  :sSig_help:  :sSig_help:  :sSig_help:

post-16462-0-41254300-1445617900_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

αγορασα σχεδον ιδια μπαταρια απο την αντιπροσωπια ,βγηκε μαπα στα 2,5 χρονια πεθανε.οσο αφορα το "ματακι " ισως να θελει να κουνησεις τη μπαταρια.για τις καταναλωσεις που βλεπεις ειναι επειδη κινεισαι εντος πολης και με χαμηλη ταχυτητα.θα επανελθουν

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, δεν είναι τίποτα που χάλασε η μπαταρία. Να καθαρίσεις σχολαστικά τα υγρά γιατί είναι διαβρωτικα. Με την κατανάλωση έτσι γίνεται, όταν βγαίνει η μπαταρία χάνονται οι μνήμες (μόνο το ραδιόφωνο νομίζω κρατάει) και η μέση κατανάλωση αρχίζει να γράφει από την στιγμή που το βάζεις μπροστά. Σαν αρχική τιμή μέσης έχει μια που την έχει αποθηκεύσει το εργοστάσιο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. Βασικα διαβασα το ποστ μολις το εκανες. Πριν μερικες μερες εκαναντο πρωτο σερβις του αυτοκινητουβστα 15.000khm.

Χτες κ σημερα κοιτοντας το trip computer παρατηρισα και εγω καποιες διαφορες στην καταναλωση προς τα επανω. +1.5l πανω κατω. Σε ιδιες διαδρομες που κανω εδω και ενα χρονο που εχω το αμαξι και με τον ιδιο τροπο οδηγησης.

Στο σερβις σποσυνδεουν μπαταρια? Θα δω μετα αν εχουν μηδενισει ολες οι τιμες του trip computer.

Περιεργο παντως....

Edited by crazyio
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. Βασικα διαβασα το ποστ μολις το εκανες. Πριν μερικες μερες εκαναντο πρωτο σερβις του αυτοκινητουβστα 15.000khm.

Χτες κ σημερα κοιτοντας το trip computer παρατηρισα και εγω καποιες διαφορες στην καταναλωση προς τα επανω. +1.5l πανω κατω. Σε ιδιες διαδρομες που κανω εδω και ενα χρονο που εχω το αμαξι και με τον ιδιο τροπο οδηγησης.

Στο σερβις σποσυνδεουν μπαταρια? Θα δω μετα αν εχουν μηδενισει ολες οι τιμες του trip computer.

Περιεργο παντως....

και μένα μου φαίνεται πολύ περίεργο θα κάνω και ένα ταξίδι που κάνω καθε βδομαδα και θα σας πω αν βλέπω κάποια χοντρή διαφορά.... 

Link to comment
Share on other sites

Στο trip computer δεν εχει μηδενισει τπτ. Που σημαινει λογικα οτι μπαταρια δεν βγηκε. Και γιατι αλλωστε? Για αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου?

Θυμηθηκα ομως κατι.Δεν ξερω αν παιζει ρολο αλλα το αναφερω.

Ειχα παρατιρησει στο παλιο μου αμαξι οτι καθε τετοια εποχη πανω κατω που αλλαζε ο καιρος απο ζεστη σε κρυο εβλεπα για καποιο διαστημα περιεργες ανεβασμενες καταναλωσεις..

Παιζει να ειναι η διαφορα θερμοκρασιας του εισερχομενου αερα που ισως μπερδευει το trip computer για το θεμα μηξης αερα-καυσιμου και μετα να διχνει σωστες τιμες?

Ισως λεω βλακεια αλλα μου ηρθαν τετοιες εικονες καταναλωσης στο μυαλο

Link to comment
Share on other sites

Στο service μηπως κατεβασαν και περασαν καμια καινουρια εκδοση στο trip computer? καποια αναβαθμιση??? γτ και αυτο θα το εσβηνε

Link to comment
Share on other sites

Τελικά όλα καλά μέχρι στιγμής μια χαρά και με την κατανάλωση ήταν στο μυαλό μου φαίνεται από κει και πέρα ο χρόνος θα δείξει τι θα γίνει και με τη μπαταρία

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Καλησπέρα σε όλους.

Για να μην ανοίγω νέο θέμα, επαναφέρω αυτό εδώ το παλιό.

Σήμερα το πρωί λοιπόν πέθανε η μπαταρία του αυτοκινήτου (1.0 tfsi s-stronic αγορασμένο το Νοέμβριο του 2017 με 29800 χιλ.).

Προμήνυμα της πεσμένης μπαταρίας μου έδωσε την προηγούμενη μέρα με το start-stop να μην ενεργοποιείται.

Το αυτοκίνητο το κράτησαν στο εξουσιοδοτημένο από το οποίο το αγόρασα, ώστε να του κάνουν κάποια τεστ επειδή είναι μέσα στην εγγύηση (επίσης γίνεται προσπάθεια να χωρέσει και το service των 30.000 χιλ).

Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής: Είναι δυνατόν να έχει τελειώσει η μπαταρία μετά από 1 1/2 περίπου χρόνο; Είναι αστοχία μπαταρίας; Σημειώνω ότι η χρήση που του γίνεται του αυτοκινήτου δεν είναι παράλογη. Έχουμε ανοιχτά τα αυτόματα φώτα, ενώ εγώ το start-stop το απενεργοποιώ γιατί με εκνευρίζει η χρήση του (η γυναίκα μου πάλι που οδηγεί το αυτοκίνητο περίπου κατά το ήμισυ δεν το απενεργοποιεί).

Link to comment
Share on other sites

Μονο αν αφηνεις συνεχεια το ηχοσυστημα η τα φωτα ανοιχτα χωρις να δουλειει η μηχανη μειωνετε προωρα ο χρονος ζωης.Επισης αν ειχες αφησει το αμαξι για πολυ καιρο

ακινητο με την μπαταρια αφορτιστη μπορει και απο εκει να την επαθες.Παντος στο δικο μου 4 χρονια δεν εχω αλλαξει ακομα.

Link to comment
Share on other sites

εμένα καλή μάρκα από τις κόκκινες και στον ενάμιση χρόνο τα έπαιξε , δεν ξέρω άμα φταίει ότι δεν την είχαν δηλώσει στον εγκέφαλο  ....

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, linus said:

Καλησπέρα σε όλους.

Για να μην ανοίγω νέο θέμα, επαναφέρω αυτό εδώ το παλιό.

Σήμερα το πρωί λοιπόν πέθανε η μπαταρία του αυτοκινήτου (1.0 tfsi s-stronic αγορασμένο το Νοέμβριο του 2017 με 29800 χιλ.).

Προμήνυμα της πεσμένης μπαταρίας μου έδωσε την προηγούμενη μέρα με το start-stop να μην ενεργοποιείται.

Το αυτοκίνητο το κράτησαν στο εξουσιοδοτημένο από το οποίο το αγόρασα, ώστε να του κάνουν κάποια τεστ επειδή είναι μέσα στην εγγύηση (επίσης γίνεται προσπάθεια να χωρέσει και το service των 30.000 χιλ).

Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής: Είναι δυνατόν να έχει τελειώσει η μπαταρία μετά από 1 1/2 περίπου χρόνο; Είναι αστοχία μπαταρίας; Σημειώνω ότι η χρήση που του γίνεται του αυτοκινήτου δεν είναι παράλογη. Έχουμε ανοιχτά τα αυτόματα φώτα, ενώ εγώ το start-stop το απενεργοποιώ γιατί με εκνευρίζει η χρήση του (η γυναίκα μου πάλι που οδηγεί το αυτοκίνητο περίπου κατά το ήμισυ δεν το απενεργοποιεί).

 

Φυσιολογική φθορά δεν είναι πάντως. Υποτίθεται μάλιστα ότι τα αυτοκίνητα με start stop σύστημα, έχουν μεγαλύτερης αντοχής μπαταρίες, από αυτά που δεν έχουν το σύστημα αυτό.

 

 

Δημήτρης

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.

Το αυτοκίνητο κινείται σε τακτική  βάση και δεν χρησιμοποιείται ο κλιματισμός ή τα φώτα με τη μηχανή σβηστή (με εξαίρεση τα φώτα ημέρας που είναι αναμμένα με το κλειδί στη μίζα και το ηχοσύστημα όταν περιμένω κάποιον και έχω τη μηχανή σβηστή).

Θα το παρακολουθώ το θέμα και θα σας ενημερώσω όταν έχω νεότερα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα μας,

 

Σαφώς επηρεάζεται από παράγοντες όπως κλιματικές συνθήκες (υγρασία), συχνότητα χρήσης (άρα και σωστή/πλήρης ή όχι φόρτιση), λειτουργίες με σβηστή μηχανή κτλ ο χρόνος ζωής της μπαταρίας.

Προσωπικά άλλαξα την Varta που είχε από το εργοστάσιο στα 2 χρόνια ακριβώς. Έπειτα με μπαταρία Bosch η οποία και κράτησε 5 έτη (και αντικαταστάθηκε με ίδια καινούργια έως σήμερα).

 

Πάντως παρατηρώ ότι οι κατασκευαστές, ανάλογα την μάρκα, δίνουν εγγύηση 1 ή 2 έτη, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά από τα διαγνωστικά προέκυψε ότι δεν φταίει η μπαταρία, αλλά ότι από κάπου υπάρχει διαρροή ρεύματος και εξετάζουν να δουν από που ακριβώς.

Link to comment
Share on other sites

Κανένας συναγερμός, φως ντουλαπάκι, πορτ παγκαζ, πόρτες; Έτσι πάντως δικαιολογείται η απώλεια της τάσης της μπαταρίας.

 

 

Δημητρης 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα σήμερα το αυτοκίνητο. Η τελική διάγνωση ήταν ίδια με την αρχική. Δηλαδή πεθαμένη μπαταρία. Τελικά δεν βρέθηκε κάποια διαρροή. Μου άλλαξαν την μπαταρία επειδή ήταν μέσα στην εγγύηση και όλα καλά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μετά από 3,5 χρόνια μου έβγαλε ένδειξη low battery charge: battery will be charged while driving. Πήρε μπρος την πρώτη φορά και εκανα με αρκετές στροφές γύρω στα 30km. Μετά τέλος ... δεν ξαναπήρε και το εβαλα μπρος με καλώδια. Αύριο θα κοιτάξω να το πάω σε ένα ηλεκτρολόγο καθώς είμαι εκτός Αθηνών και η μόνη αντιπροσωπεία που έχω κοντά είναι στην Πάτρα. Ποτέ δεν ξεχνώ φώτα κτλπ όταν το κλειδώνω αλλά και το start and stop είναι πάντα απενεργοποιημένο. Θεωρώ απαράδεκτο μπαταρία μετά από 3.5 χρόνια να είναι off. Αν φταίει αυτό βέβαια. 

 

Γνωριζεται αν παίζει τίποτα με εγγύηση αν την αλλάξει ένας ηλεκτρολόγος η πρέπει να πάω αντιπροσωπεία (καλύπτεται;) για προγράμματισμο σε περίπτωση αλλαγής; Επίσης απ ότι έχω διαβάσει αν είναι μπαταρία δεν το γλιτώνω το 200€+

Edited by pierotos
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, pierotos said:

Μετά από 3,5 χρόνια μου έβγαλε ένδειξη low battery charge: battery will be charged while driving. Πήρε μπρος την πρώτη φορά και εκανα με αρκετές στροφές γύρω στα 30km. Μετά τέλος ... δεν ξαναπήρε και το εβαλα μπρος με καλώδια. Αύριο θα κοιτάξω να το πάω σε ένα ηλεκτρολόγο καθώς είμαι εκτός Αθηνών και η μόνη αντιπροσωπεία που έχω κοντά είναι στην Πάτρα. Ποτέ δεν ξεχνώ φώτα κτλπ όταν το κλειδώνω αλλά και το start and stop είναι πάντα απενεργοποιημένο. Θεωρώ απαράδεκτο μπαταρία μετά από 3.5 χρόνια να είναι off. Αν φταίει αυτό βέβαια. 

 

Γνωριζεται αν παίζει τίποτα με εγγύηση αν την αλλάξει ένας ηλεκτρολόγος η πρέπει να πάω αντιπροσωπεία (καλύπτεται;) για προγράμματισμο σε περίπτωση αλλαγής; Επίσης απ ότι έχω διαβάσει αν είναι μπαταρία δεν το γλιτώνω το 200€+

Δεν ξέρω για εγγύηση κλπ - αλλά εμένα που πέθανε έτσι ξαφνικά ένα πρωινό πήρα aftermarket (alphaline) στα 160ευρώ με εγγύηση 2 έτη. Στην ίδια τιμή ήταν και οι Varta απλά δεν είχαν σε στοκ.

2 λεπτάκια δουλειά, αλλαγή, βάζεις μρός και στρίβεις το τιμόνι τέρμα δεξιά και μετά τέρμα αριστερά. Αυτό κάνει τα απαραίτητα reset και είσαι έτοιμοπόλεμος

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω για τις πληροφορίες. Κάπου το είχα διαβάσει αυτό. Απ ότι βλέπω και από το ματάκι της μπαταρίας μόνο μαυρίλα έχει όποτε θεωρώ πως τα κακαρωσε. Θα την αποςυνδέσω και θα πάω να πάρω μια Varta κατά προτίμηση, θα την βάλω, θα βάλω μπρος και θα κάνω το τιμόνι όπως ειπες. Ελπίζω όλα να πάνε καλα!! 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, pierotos said:

Σε ευχαριστω για τις πληροφορίες. Κάπου το είχα διαβάσει αυτό. Απ ότι βλέπω και από το ματάκι της μπαταρίας μόνο μαυρίλα έχει όποτε θεωρώ πως τα κακαρωσε. Θα την αποςυνδέσω και θα πάω να πάρω μια Varta κατά προτίμηση, θα την βάλω, θα βάλω μπρος και θα κάνω το τιμόνι όπως ειπες. Ελπίζω όλα να πάνε καλα!! 

κανένα πρόβλημα. Δεν ξέρω αν υπάρχουν επαγγελματίες που έρχονται στον χώρο σου και την αντικαθιστούν - είναι σίγουρα πιο εύκολο για σένα!

Link to comment
Share on other sites

Γιατί ρε παιδιά ξέρω απειρες περιπτωσεις μπαταριών που βγάζουν 5-6 χρόνια. Βεβαια ήταν οι απλες. Απλά πίστευα πως οι ενισχυμενες είναι και καλυτερεσ με μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο. Κατάλαβα όμως πως τα φορτία σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι πολλά και μεγαλα. Η αλλαγή τελικά έγινε με μια Bosch, δεν βρήκα Varta, 60Ah ενισχυμένη για το start and stop, 150€. Είχε και απλές τύπου 75€-90€ που κάνουν κανονικά για το όχημα μας απλά δεν έχουν τόσο ρεύμα για να λειτουργήσει αποτελεσματικά το start-stop. Οι ενισχυμένες αν δείτε βγάζουν περισσότερο ρεύμα, πιο πολλά Amper. Προτίμησα όμως την start and stop και ας μην το λειτουργώ. 

 

Πληροφοριακά να πω πως μόλις σύνδεσα τελευταίο τον αρνητικό πόλο έκανε ένα θόρυβο σαν κόρνα, εβαλα μπρος, το Κατραν έγινε χριστουγεννιάτικο δέντρο, αναβόσβηναν όλα και έβγαιναν πολλά μνμ τα. Εκανα τέρμα δεξιά και αριστερά το τιμόνι και έσβησαν όλα. Εκανα μια σύντομη πορεία και το μόνο που παρατήρησα είναι πως έχασε την μέση κατανάλωση και γενικά ότι εμφανιζει με 2. Θεωρώ πως με κάποια χιλιόμετρα θα τα ξαναφέρει.

 

Παραθυρα, μουσική, φώτα φαίνονται να λειτουργούν κανονικά. Σε λίγο θα τεστάρω και συναγερμό, κατέβασμα παραθύρων με το κλειδί κτλπ.

 

Θα ενημερώσω σχετικά. Ευχαριστω παιδιά!

 

Update: Κατεβασμα καθρέφτη ρυθμίστηκε πάλι, το μόνο που δεν λειτουργεί ακόμα είναι το κατέβασμα-ανέβασμα παραθύρων με το κλειδί παρόλο που από το MMI το ρύθμισα σε off και πάλι on. Επίσης η μέση κατανάλωση δεν έχει στρώσει ακόμη.

 

 

Edited by pierotos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλημέρα, τον Οκτώβρη άλλαξα τη μπαταρία σε a3 8v tdi stronic....σε αντιπροσωπία, μου πήραν 195€ χωρίς extra χρέωση για εργασία....κανονικά είναι 215€+45€ εργασία (αν θυμάμαι καλά!) την άλλαξα στα 4,5χρόνια...προληπτική αλλαγή γιατί η ζωή της ήταν κοντά στο 80%...

ενημερωτικά,  ΠΑΝΤΑ, πριν ξεκινήσω απενεργοποιώ το start-stop γιατί πρώτον είναι σπαστικό κ δεύτερον "τρώει" τη μπαταρία....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.