Kavouras Posted March 22, 2017 Share Posted March 22, 2017 Καλησπέρα σε όλους, Έχω σκεφτεί σοβαρά να ψάξω να βάλω και αντιστρεπτικές ράβδους στο αμάξι ώστε να "κλείσω" το κεφάλαιο στήσιμο. Έχω ακούσει-διαβάσει πχ για τις H&R ως αντιστρεπτικές (κυρίως στα Α4 Β8), αλλά θα ήθελα να το ψάξω περισσότερο πριν απλά "πάω και τα χώσω σε κάτι άγνωστο". Έχει κανείς να προτείνει εταιρία, μοντέλο κτλ? Έχει αλλάξει κανείς αντιστρεπτικές να μας γράψει την εμπειρία του? ΥΓ: μπάρες θόλων είναι εκτός εξίσωσης, μιας και θεωρώ ότι εκεί που πάσχει τώρα το αμάξι είναι στις αντιστρεπτικές και όχι στην ακαμψία του αμαξώματος. ΥΓ2: σημείωνω ότι το αμάξι είναι "πολιτικό" αμάξι, πρώτα εργαλείο μετακίνησης και μετά διασκέδασης, οπότε θα προσπαθήσω να αποφύγω ακραίες επιλογές. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paladin Posted March 22, 2017 Share Posted March 22, 2017 1. Τι κανει η αντιστρεπτικη? Μειωνει το ρολλ στη στροφη λογω μετατοπισης μαζας με αποτελεσμα πια και η εσωτερικη αναρτηση να παραμενει φορτισμενη και το αντιστοιχα μεσα λαστιχο να παταει ασφαλτο. 2. Πως δουλευει? μειωνει τη στρεπτικη ταση του αμαξωματος (αν το εξεφρασα σωστα). κραταει κατω τη μια μερια του αμαξωματος και εμποδιζει να σηκωθει η αλλη. 2. Το κριτηριο επιλογης της αντιστρεπτικης ειναι η διαφορα παχους/διαμετρου απο τη μαμα που εχεις. Οσο πιο μεγαλη διαφορα τοσο πιο σκληρη και τοσο πιο "δυσκολο" γινεται το αμαξι και μπορει να σηκωσει τροχο, γιατι περιοριζει την ανεξαρτητη κινηση των αμορτισερ αλλα και θα την ακουσεις σε λακουβες/ανωμαλιες γιατι θα μεταφερει τον κραδασμο σε ολο το εγκαρσιο του αυτοκινητου προσπαθησε να μην ξεφυγεις πανω απο 1-2μαξ χιλιοστα διαφορα παχους σε οτι μαρκα και να δοκιμασεις απο τις μαμα αντιστρεπτικες. νομιζω θα γινει ενοχλητικο στην οδηγηση με βαση τα κριτηρια σου. τι συμπεριφορα εχει το αμαξι σου οταν το πιεζεις και γλυστραει? 1. πεταει μουτρα 2. πεταει κωλο (δυσκολο) 3. ουδετερο (φευγει με τα 4) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 22, 2017 Share Posted March 22, 2017 Αλλάζουν πολύ την γεωμετρία και το στήσιμο Γιώργο. Εξαφανίζουν τις κλίσεις και ταυτόχρονα δίνουν μια εντελώς διαφορετική οδηγική συμπεριφορά, σε σχέση με τις ΟΕΜ. Απλά στην αρχή θα σε ξαφνιάσουν, γιατί εκεί που πριν νόμιζες ότι είσαι στα όρια, τώρα θα δείχνει ότι έχει αρκετό ακόμα να δώσει σε στροφές. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 22, 2017 Author Share Posted March 22, 2017 (edited) 1. Τι κανει η αντιστρεπτικη? Μειωνει το ρολλ στη στροφη λογω μετατοπισης μαζας με αποτελεσμα πια και η εσωτερικη αναρτηση να παραμενει φορτισμενη και το αντιστοιχα μεσα λαστιχο να παταει ασφαλτο. 2. Πως δουλευει? μειωνει τη στρεπτικη ταση του αμαξωματος (αν το εξεφρασα σωστα). κραταει κατω τη μια μερια του αμαξωματος και εμποδιζει να σηκωθει η αλλη. 2. Το κριτηριο επιλογης της αντιστρεπτικης ειναι η διαφορα παχους/διαμετρου απο τη μαμα που εχεις. Οσο πιο μεγαλη διαφορα τοσο πιο σκληρη και τοσο πιο "δυσκολο" γινεται το αμαξι και μπορει να σηκωσει τροχο, γιατι περιοριζει την ανεξαρτητη κινηση των αμορτισερ αλλα και θα την ακουσεις σε λακουβες/ανωμαλιες γιατι θα μεταφερει τον κραδασμο σε ολο το εγκαρσιο του αυτοκινητου προσπαθησε να μην ξεφυγεις πανω απο 1-2μαξ χιλιοστα διαφορα παχους σε οτι μαρκα και να δοκιμασεις απο τις μαμα αντιστρεπτικες. νομιζω θα γινει ενοχλητικο στην οδηγηση με βαση τα κριτηρια σου. τι συμπεριφορα εχει το αμαξι σου οταν το πιεζεις και γλυστραει? 1. πεταει μουτρα 2. πεταει κωλο (δυσκολο) 3. ουδετερο (φευγει με τα 4) Καταρχάς να ξεκαθαρίσω ότι το αμάξι μου (Α3 sportback 1800cc stronic, μπροσθιοκίνητο), έχει την τάση να φεύγει με τα μούτρα όταν το ζορίζεις πολύ, αφού είναι ένα αμάξι μπροστόβαρο, ενώ όταν η δύναμη "κερδίσει" την πρόσφυση, πετάει ακόμα περισσότερα "μούτρα". Αυτό που έχω παρατηρήσει (από τότε που έβαλα την ανάρτηση) είναι ότι σε παρατεταμένες καμπές (τύπου κύκλος ΣΕΦ, στο τέρμα του Κηφισού-ποτάμι), όταν στρίβω λίγο πιο γρήγορα, το αμάξι κάνει ένα κλικ (ας πούμε) και γέρνει προς τη φυγόκεντρο. (δεν είναι παράλογο αφού οι ΟΕΜ αντιστρεπτικές συνεργάζονται με τις ΟΕΜ αναρτήσεις και τώρα που φοράω πιο σφιχτές, εμφανίστηκε το "πρόβλημα") Αυτό σε λίγο πιο γρήγορη οδήγηση δίνει μία αίσθηση....(πως να το πω?) αβεβαιότητας, μετατόπισης βάρους κτλ και γενικά η αβεβαιότητα στην οδήγηση είναι κάτι που με "κρατάει πίσω" και με φοβίζει. @ Δημήτρη θες να πεις ότι δε θα είναι τόσο προβλέψιμο και δε θα σου δίνει "νωρίς" ότι πλησιάζεις στα όρια πρόσφυσης ? Ή ότι θα αυξηθούν τα όρια πρόσφυσης? Δεν το κατάλαβα...Sorry.... edit: οι "μαμά" αντιστρεπτικές τι πάχος έχουν? Edited March 22, 2017 by Kavouras Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paladin Posted March 22, 2017 Share Posted March 22, 2017 χμμμμμ..θυμιζει το πως ηταν η χοντρη αρκουδα εντελως μαμα με τους μπροστα τροχους με ελαχιστο καμπερ κ τους πισω με σχεδον 1.5 μοιρα...πεταγε τα μουτρα της αρκουδας...εεε...η αρκουδα... εδω δουλευουν οι αντιστρεπτικες λιγο αναποδα. εστω οτι τοποθετεις ρυθμιζομενες. Θες την πισω πιο σκληρη κ τη μπροστα πιο μαλακη. θεωρω οτι θα μειωθουν σημαντικα τα μουτρα...οντως αυξανεις τη προσφυση γιατι πατανε και οι μεσα τροχοι καλυτερα με αποτελεσμα οταν γλυστραει να το κανει ...διαφορετικα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
escape_A3 Posted March 22, 2017 Share Posted March 22, 2017 Μπράβο Γιώργο (κάβουρα) που άνοιξες το θέμα...ήθελα να το κάνω εγώ,αλλά έχω άλλες προτεραιότητες τώρα για το αμάξι (intercooler-πιο χαμηλά ελατήρια) και στο μέλλον θα κάνω και εγώ την κίνηση...δεν το έχω ψάξει ακόμα (μόνο μάρκες ξέρω τις γνωστές) Δεν έχω θέμα κύλησης του αυτοκινήτου αλλά θέλω μου δίνει όσο περισσότερη ασφάλεια (αίσθηση-ασφαλείας π.χ.) μπορεί να βγάλει το συγκεκριμένο αμάξωμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 22, 2017 Share Posted March 22, 2017 Με μια παρατήρηση...... προτού κάνουμε το αμάξι απόλυτο σε στήσιμο.... να ξέρουμε πως όταν ξεκολλήσει έτσι στημένο θα το κάνει απροειδοποίητα σε σχέση με το τι πληροφορία μας δίνει με όση κλίση παίρνει με ένα πιο εργοστασιακό στήσιμο!!! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
escape_A3 Posted March 22, 2017 Share Posted March 22, 2017 Με μια παρατήρηση...... προτού κάνουμε το αμάξι απόλυτο σε στήσιμο.... να ξέρουμε πως όταν ξεκολλήσει έτσι στημένο θα το κάνει απροειδοποίητα σε σχέση με το τι πληροφορία μας δίνει με όση κλίση παίρνει με ένα πιο εργοστασιακό στήσιμο!!! Y.O.L.O. (και τα μυαλά στα κάγκελα) Πέρα από την πλάκα... πολύ σωστή θεωρητικά πιστεύω η άποψη σου...σύμφωνα με το 2ο ποστ (του paladin πιο πάνω), στην πράξη, μήπως το αμάξι θα πρέπει να φτάσει σε πολύ πιο οριακή θέση για να ξεκολλησει, σε σχέση με εργοστασιακό στήσιμο; Εννοώ μήπως το όριο αυτό μεγαλώνει κατά πολύ για να ξεκολλήσει; Πάντως ότι γίνεται απροειδοποίητα συμφωνώ μαζί σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 22, 2017 Share Posted March 22, 2017 (edited) Για έναν έμπειρο οδηγό μπορεί να ειναι κάτι θεμιτό και βολικό, για έναν σχετικά άπειρο σε οριακές καταστάσεις οδηγό μπορεί να τον φέρει σε πολυ άβολη θέση εάν τυχόν και ξεκολλήσει γιατί τα χλμ θα ειναι πιο πολλά και εκεί χρειάζονται γρήγορα και έμπειρα χέρια.......και εκεί μακάρι να μην φτάσει κανείς!!!!! Edited March 22, 2017 by Dikonou 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 22, 2017 Share Posted March 22, 2017 Το συνηθίζεις. Εξάλλου δεν φτάνεις και σε όρια F1.. απλά γενικά "δένει" το αυτοκίνητο. Αντίθετα σου εμπνέει περισσότερη ασφάλεια στο πάτημα. Δημήτρης 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 23, 2017 Author Share Posted March 23, 2017 Το συνηθίζεις. Εξάλλου δεν φτάνεις και σε όρια F1.. απλά γενικά "δένει" το αυτοκίνητο. Αντίθετα σου εμπνέει περισσότερη ασφάλεια στο πάτημα. Δημήτρης το αυτό ψάχνω χωρίς να σκληρύνει (όσο είναι δυνατόν) το αμάξι μιας και πρέπει να απορροφάει τις λακκούβες στο δρόμο. ΥΓ: είπαμε...πρώτα εργαλείο μετακίνησης, μετά "κ@υλα" και "τρέλα". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paladin Posted March 23, 2017 Share Posted March 23, 2017 ωραια..τωρα που ειδες οτι ειναι καλο για σενα και για τις οδηγικες ανησυχιες σου...τι επιλογες εχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 23, 2017 Author Share Posted March 23, 2017 ωραια..τωρα που ειδες οτι ειναι καλο για σενα και για τις οδηγικες ανησυχιες σου...τι επιλογες εχεις? δεν βρίσκω reviews βασικά από καμία επιλογή. Μόνο ότι "α...εγώ έβαλα το Χ προϊόν" (κατά 99,9% H&R). Επίσης σε S3 (ίδιου τύπου ανάρτηση, αλλά όχι ακριβώς ίδια ανταλλακτικά) πολλοί αλλάζουν και τα stucks τα οποία βρίσκονται στον πίσω άξονα, αλλά δεν ξέρω τι διαφορετικό/επιπλέον προσφέρουν από τις αντιστρεπτικές..... Τέλος, βλέπω ότι προτιμάται από τους "έξω" η H&R κατά κόρον (πρέπει να φεύγουν σα ζεστό ψωμί...). Σε μένα η H&R βγάζει 2 τύπους με 2 μεγέθη (ρυθμιζόμενα σε 2 θέσεις...), αλλά δεν καταλαβαίνω τι ρυθμίζεις με τις 2 τρύπες... ΥΓ: Μάλλον το homework απαιτεί λίγο περισσότερο διάβασμα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paladin Posted March 23, 2017 Share Posted March 23, 2017 (edited) δεν βρίσκω reviews βασικά από καμία επιλογή. Μόνο ότι "α...εγώ έβαλα το Χ προϊόν" (κατά 99,9% H&R). Επίσης σε S3 (ίδιου τύπου ανάρτηση, αλλά όχι ακριβώς ίδια ανταλλακτικά) πολλοί αλλάζουν και τα stucks Driver Rear Sway Bar Link 2.JPG τα οποία βρίσκονται στον πίσω άξονα, αλλά δεν ξέρω τι διαφορετικό/επιπλέον προσφέρουν από τις αντιστρεπτικές..... Τέλος, βλέπω ότι προτιμάται από τους "έξω" η H&R κατά κόρον (πρέπει να φεύγουν σα ζεστό ψωμί...). Σε μένα η H&R βγάζει 2 τύπους με 2 μεγέθη (ρυθμιζόμενα σε 2 θέσεις...), αλλά δεν καταλαβαίνω τι ρυθμίζεις με τις 2 τρύπες... H&R sway bars.jpg ΥΓ: Μάλλον το homework απαιτεί λίγο περισσότερο διάβασμα.... ρυθμιζεις τη σκληροτητα της αντιστρεπτικης. ποσο δηλαδη θα "δεσει" το αμαξι κατα το εγκαρσιο του. ξεκινας βαζοντας κ τις 2 στο μαλακο κ δοκιμαζεις..μαλλον εσενα αυτη η ρυθμιση σε βολευει...το επομενο σταδιο θα ηταν να αφησεις στην μαλακη θεση την μπροστα και να "Σφιξεις" την πισω...θα εχεις εξαφανισει σε πολυ μεγαλο % τα μουτρα με τη 2η λυση. με τη 1η θα εισαι ενα 30% τουλαχιστον καλυτερα απο το πως εισαι τωρα τα ζαμφορακια ειναι 2ης σημασιας κ τ αλλαζουν στη περιπτωση που παρει ταση η αντιστρεπτικη και την περασει στο ζαμφορακι και το σπασει ...θα προτεινα να τα αφησεις ως εχουν μαμα.. Edited March 23, 2017 by Paladin 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 23, 2017 Author Share Posted March 23, 2017 (edited) ρυθμιζεις τη σκληροτητα της αντιστρεπτικης. ποσο δηλαδη θα "δεσει" το αμαξι κατα το εγκαρσιο του. ξεκινας βαζοντας κ τις 2 στο μαλακο κ δοκιμαζεις..μαλλον εσενα αυτη η ρυθμιση σε βολευει...το επομενο σταδιο θα ηταν να αφησεις στην μαλακη θεση την μπροστα και να "Σφιξεις" την πισω...θα εχεις εξαφανισει σε πολυ μεγαλο % τα μουτρα με τη 2η λυση. με τη 1η θα εισαι ενα 30% τουλαχιστον καλυτερα απο το πως εισαι τωρα τα ζαμφορακια ειναι 2ης σημασιας κ τ αλλαζουν στη περιπτωση που παρει ταση η αντιστρεπτικη και την περασει στο ζαμφορακι και το σπασει ...θα προτεινα να τα αφησεις ως εχουν μαμα.. Κι εγώ εκεί προσανατολίζομαι. Επίσης διαβάζω ότι όσοι είχαν παραγγείλει Sline ανάρτηση από το εργοστάσιο, έχουν πιο χοντρές αντιστρεπτικές από ό,τι αν φορούσαν την ambition ανάρτηση. (λογικό από άποψη μηχανικής, δεν το περίμενα όμως να πω την αλήθεια). Οπότε πρέπει να βρω κανα δικόλονο να το σηκώσω να μετρήσω πάχος αντιστρεπτικής, ή αν καταλήξω στις H&R, απλά να παραγγείλω τις "28άρες" να τελειώνω... edit: μιας και το αμάξι μου φορούσε από το εργοστάσιο Sline ανάρτηση (την είχα προσθέσει με την λογική ότι θα απέφευγα να αλλάξω ανάρτηση και να τα "χώσω" - βλέπε παρούσα κατάσταση-, αλλά που... ) Edited March 23, 2017 by Kavouras 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paladin Posted March 23, 2017 Share Posted March 23, 2017 βρες πρωτα ή μετρα τις διαστασεις των μαμα και θα το δουμε ..καποιες φορες "less is more" 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
escape_A3 Posted March 24, 2017 Share Posted March 24, 2017 (edited) Μέτρησα σήμερα τις δικές μου (μαμά): Α3 1.4 ambition FWD Εμπρός: 22mm Πίσω: 18mm Για τις 26/22 H&R στη σκληρή ρύθμιση με βλέπω...είναι πιστεύω η χρυσή τομή Και στον κωδικό τους τις δίνει για αμάξι με xenon (ενώ τις 28/24 δεν αναφέρει τίποτα και κατόπιν ψαξιματος μέσα από έμπορο που αυτοί έχουν πρόσβαση σε περισσότερες λεπτομέρειες) Edited March 24, 2017 by escape_A3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted March 24, 2017 Share Posted March 24, 2017 Θα σας πω και σε λιγο καιρό απο το δικό μου 1.8 tsi ambition. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paladin Posted March 24, 2017 Share Posted March 24, 2017 Με μαμα 30 μπροστα κ 22 πισω πηγα σε 32 (hr)μπροστα κ 25,5 (034 motorsport) παροτι η hr στο κιτ της εδινε 24 για πισω. Το αμαξι ομως ειχε θεμα με μουτρα οποτε προτιμησα μια ακομα πιο σκληρη λυση για πισω. Escape νομιζω οτι θα το κανεις πολυ σκληρο απο 22/18 σε 26/22 κ μαλιστα στο σκληρο. Φορας μαμα αναρτηση? Καβουρα..ολοι εχουν μετρησει εκτος απο σενα ως αμεσα ενδιαφερομενος! Να μπει στο to do list για το σκ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 24, 2017 Author Share Posted March 24, 2017 Με μαμα 30 μπροστα κ 22 πισω πηγα σε 32 (hr)μπροστα κ 25,5 (034 motorsport) παροτι η hr στο κιτ της εδινε 24 για πισω. Το αμαξι ομως ειχε θεμα με μουτρα οποτε προτιμησα μια ακομα πιο σκληρη λυση για πισω. Escape νομιζω οτι θα το κανεις πολυ σκληρο απο 22/18 σε 26/22 κ μαλιστα στο σκληρο. Φορας μαμα αναρτηση? Καβουρα..ολοι εχουν μετρησει εκτος απο σενα ως αμεσα ενδιαφερομενος! Να μπει στο to do list για το σκ! Δουλευω τρελα ωράρια και το βρίσκω δύσκολο πριν το επομενο σκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma4nos Posted March 25, 2017 Share Posted March 25, 2017 (edited) Παλικάρια καλησπέρα. Η απορία που έχω μιας Κ περιμένω ένα σετακι αντιστρεπτικων Κ εγώ από βδομάδα είναι αν κάνουν κάποιο "κακό" στο αμάξι. Προφανώς Κ εννοώ πέρα από το θέμα τις απότομης συμπεριφοράς σε περίπτωση (μακρυά από όλους μας) όταν ξεκολλήσει. Εννοώ επιβαρύνουν κάτι; προκαλούν φθορές; Οι μαμά που έχω ΕΙναι 26,5 και 21 και θα μπουν της eurocode 34 και 26 με δυο επιλογές ρυθμίσεις. Ευχαριστώ! Μάνος Edited March 25, 2017 by ma4nos 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris_Kon Posted March 25, 2017 Share Posted March 25, 2017 Όχι Μανώλη. Δημήτρης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
escape_A3 Posted March 25, 2017 Share Posted March 25, 2017 (edited) Escape νομιζω οτι θα το κανεις πολυ σκληρο απο 22/18 σε 26/22 κ μαλιστα στο σκληρο. Φορας μαμα αναρτηση?Φοράω bilstein sprint B8 με eibach 50mm (από 30, χθες του έβαλα τα 50άρια)Για το δικό μου, η H&R δίνει και την άλλη επιλογή 28/24....γιαυτο είπα να πάω σε 26/22 και να έχω μικρό περιθώριο ρύθμισης σκληρό-μαλακό Edited March 25, 2017 by escape_A3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paladin Posted March 25, 2017 Share Posted March 25, 2017 Φοράω bilstein sprint B8 με eibach 50mm (από 30, χθες του έβαλα τα 50άρια) Για το δικό μου, η H&R δίνει και την άλλη επιλογή 28/24....γιαυτο είπα να πάω σε 26/22 και να έχω μικρό περιθώριο ρύθμισης σκληρό-μαλακό Καλημερα, Οποτε το συγκεκριμενο αμορτισερ δινει ρυθμιση συμπιεσης / επαναφορας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paladin Posted March 25, 2017 Share Posted March 25, 2017 Παλικάρια καλησπέρα. Η απορία που έχω μιας Κ περιμένω ένα σετακι αντιστρεπτικων Κ εγώ από βδομάδα είναι αν κάνουν κάποιο "κακό" στο αμάξι. Προφανώς Κ εννοώ πέρα από το θέμα τις απότομης συμπεριφοράς σε περίπτωση (μακρυά από όλους μας) όταν ξεκολλήσει. Εννοώ επιβαρύνουν κάτι; προκαλούν φθορές; Οι μαμά που έχω ΕΙναι 26,5 και 21 και θα μπουν της eurocode 34 και 26 με δυο επιλογές ρυθμίσεις. Ευχαριστώ! Μάνος Ζημια δεν προκαλουν ομως μια γενικοτερη καταπονιση το αμαξωμα την τρωει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.