KAPSALISS Posted April 12, 2019 Posted April 12, 2019 (edited) ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!!!!! Καλημερα, Γραφω μετα απο πολλα χρονια και παλι για να μοιραστω μαζι σας ενα σοβαρο θεμα ασφαλειας! Για οσους δεν με ξερετε εχω ενα A3 S/B 1.6FSI. Ο Παρακατω MAP Sensor Αισθητήρας πολλαπλής εισαγωγής πίεσης σερβοφρένου, αστοχησε (εσπασε το σωληνακι) για ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ!!!!!! Η πρωτη ηταν εντος εγγυησης!!!! Ευτυχως και τις δυο μου ετυχε στην ευθεια και γλυτωσα τα χειροτερα!!!!!!!! Σταματησα με χειροφρενο. Το αποτελεσμα ειναι το πεταλ των φρενων να γινεται κουτσουρο (οπως οταν το πατησουμε 2-3 φορες με σβηστο τον κινητηρα) και φυσικα ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΙΑ ΦΡΕΝΑ!!!!!! Εργοστασιακός κωδικός: 0261230081 036 906 051 Βρισκεται πισω δεξια απο το καπακι και αριστερα απο το δοχειο υγρων φρενων, στριμωγμενο κατω απο κατι σωληνακια υψηλης πιεσης. Η τριβη μαζι τους πιθανον να οδηγει στο κοψιμο του σωληνα οπως φαινεται στην φωτο. Θα ηθελα να μαθω αν το εχει αντιμετωπισει καποιος αλλος. Επισης, επειδη συνεβει για 2η φορα καλο θα ηταν οσοι εχετε Α3 8P να το τσεκαρετε ΑΜΕΣΑ ή τουλαχιστον στο επομενο σερβις σας!!!!! Ο Μηχανικος μου εμεινε εκπληκτος και δεν μπορουσε να το εξηγησει!!!! Παρακαλω την προσοχη σας!!!!!!!!!!!!!!! Ειναι πολυ σοβαρο!!!!!!!! Ευχαριστω! Edited April 12, 2019 by KAPSALISS
kdrak Posted April 12, 2019 Posted April 12, 2019 έχεις πειράξει κάτι στο αμάξι σου σχετικά με τα φρένα? έχεις βάλει δηλαδή κάτι aftermarket?
Dimitris_Kon Posted April 12, 2019 Posted April 12, 2019 (edited) Για την ακρίβεια, έχεις φρένα, αλλά χωρίς την υποβοήθηση του σερβό. Αν πατήσεις δυνατά φρενάρει, αλλά χωρίς υποβοήθηση, γιαυτό σε φοβίζει. Όλα τα αυτοκίνητα έχουν την υποβοήθηση του σεβρό. Δυστυχώς στο συγκεκριμένο μοντέλο, η υποπίεση για το σερβό, συνδέεται πάνω στον αισθητήρα. Πάντως, είναι όντως λίγο περίεργο που έσπασε έτσι Μάνο. Δημήτρης Edited April 12, 2019 by Dimitris_Kon 1
A80Avant Posted April 13, 2019 Posted April 13, 2019 Ακριβώς αυτό που λέει ο Δημήτρης. Απλά χρειάζεσαι πολύ δυνατό τετρακέφαλο
KAPSALISS Posted April 13, 2019 Author Posted April 13, 2019 23 hours ago, kdrak said: έχεις πειράξει κάτι στο αμάξι σου σχετικά με τα φρένα? έχεις βάλει δηλαδή κάτι aftermarket? Όχι, δεν εχω πειραξει ουτε κεραια. Εννοείται ότι το αμαξι είναι προσεγμενο και με τα σερβις του κανονικότατα. 21 hours ago, Dimitris_Kon said: Για την ακρίβεια, έχεις φρένα, αλλά χωρίς την υποβοήθηση του σερβό. Αν πατήσεις δυνατά φρενάρει, αλλά χωρίς υποβοήθηση, γιαυτό σε φοβίζει. Όλα τα αυτοκίνητα έχουν την υποβοήθηση του σεβρό. Δυστυχώς στο συγκεκριμένο μοντέλο, η υποπίεση για το σερβό, συνδέεται πάνω στον αισθητήρα. Πάντως, είναι όντως λίγο περίεργο που έσπασε έτσι Μάνο. Δημήτρης Δημητρη ας ειμαστε πρακτικοι….. Αν μου τυχαινε στην κατηφορα με φουρκέτες που ηθελα να κατεβω με 3 ατομα + βαλιτσες, (αλλα ΕΥΤΥΧΩΣ μου ετυχε στην ευθεια λιγο πριν), δε νομιζω ότι η πλειοψηφια θα μπορουσε να αντιδρασει…… Θα βρισκομουν στην καλυτερη στις μπαριερες…….. Καλη η θεωρια ότι "εχεις φρενα" αλλα στην πραξη ανεφαρμοστη. Αποψη μου. Εγω ξερω ότι εχω δωσει περιπου 30.000 ευρω για ένα αυτοκινητο ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ασφαλες το οποιο στην πραξη (2 φορες!!!!!) δεν είναι. Επισης ξερω ότι ειχα πριν ένα Corrola Made in Japan το οποιο 8 χρονια δεν ειχε καψε ουτε λαμπα του Στοπ...…... Καλο είναι να παραμυθιαζόμαστε από το Prestige που εχει η μαρκα που εχουμε, αλλα τελικα τα προβλήματα είναι πολλα για τα λεφτα που δινουμε παραπανω για τους 4 κυκλους.……… Τι να το κανω αν αγοραζω μια ποιοτητα κατασκευης και κυλησης, αν μηχανικα υπαρχει κίνδυνος να γινεις μακαρίτης...….. Αν είναι ετσι αγοραζω Χιουνται κ γλυτωνω κ τα λεφτα………. 1
Dimitris_Kon Posted April 13, 2019 Posted April 13, 2019 Καλα, άσχετη η σύγκριση σου, αλλα σε καταλαβαίνω. Σου εξήγησα απλά οτι ολα ανεξαιρέτως αυτοκίνητα έχουν τέτοιο σύστημα φρενων, δεν ειναι θεωρία. Το γιατί έσπασε δεν μπορώ να το δικαιολογήσω. Κατα τα αλλα, χρυσό το Corolla, αν σου έσπαγε ομως η κολώνα τιμονιού (που εχει συμβεί σε άπειρα) τότε θα είχες άλλη άποψη. Δημητρης 2
Chris1967 Posted April 14, 2019 Posted April 14, 2019 Το αυτοκίνητο, όπως και οποιοδήποτε άλλο μηχανοκίνητο όχημα, αλλά και όποιο άλλο μηχάνημα, πρέπει να το χειρίζεται κανείς σαν μηχάνημα, και όχι σαν κάτι δεδομένο ότι ντε και καλά θα κάνει βρέξει χιονίσει αυτό που πρέπει να κάνει. Δυστυχώς βλέπω πολύ μεγάλα προβλήματα στην εκπαίδευση των νέων οδηγών τόσο από παντελή έλλειψη μέριμνας και οργάνωσης από το κράτος όσο και πολύ κακής νοοτροπίας από μεγάλη πλειονότητα σχολών και των περισσοτέρων μαθητών και μελλοντικών οδηγών. (Το μόνο που μας νοιάζει είναι ποσά ευρώ για το δίπλωμα και τίποτε άλλο δυστυχώς) Δεν γίνεται σχεδόν καθόλου εκπαίδευση σε μηχανολογικό επίπεδο, αλλά και δεν γίνεται καμία μα καμία προσπάθεια σε επίπεδο ασφαλούς οδήγησης. Το σύστημα παράγει παρκαδόρους για οπισθογωνία και οδηγούς που δεν γνωρίζουν να κουμαντάρουν το αμάξι τους πάνω από τα 30 χιλιόμετρα την ώρα και πολλά λέω. Αυτά όλα τα λέω γενικά και για να μην παρεξηγηθώ και αρχίσουν επιθετικά ποστ, δεν αφορούν προσωπικά τον φίλο που αντιμετώπισε το πρόβλημα, αλλά γενικά πράγματα που πρέπει να έχουμε πάντοτε στο μυαλό μας είτε είμαστε λάτρεις της αυτοκίνησης είτε απλοί χρήστες από το Α στο Β. Μηχανικές αστοχίες όπως και απότομες αλλαγές στις συνήθεις συνθήκες οδήγησης ΠΡΕΠΕΙ να διδάσκονται υποχρεωτικά. Έτσι στις περιπτώσεις προβλημάτων φρένων θα έπρεπε να δίνεται έστω και μια μέριμνα τι συμβαίνει και γιατί και πότε. Όπως ειπώθηκε το να σκληρύνει το πεντάλ δεν είναι πρόβλημα σχεδόν ποτέ διότι έχει πρόβλημα η υποβοήθηση, εν αντιθέσει με το να χαθεί όλη η πίεση του πεντάλ και το πεντάλ να πάει στο πάτωμα. Το πρόβλημα που περιγράφει ο φίλος μου έχει τύχει ΚΑΙ σε group VAG (Skoda Octavia V RS) και απλά αλλάχτηκε το σωληνάκι (αν και διαφορετικό απ ότι θυμάμαι από αυτό της φωτογραφίας). Επίσης που έχει τύχει και να χάσω όλη την πίεση από κόψιμο σωλήνα φρένων υψηλής και πλήρη απώλεια φρένων πράγμα τελείως διαφορετικό από αυτό για το οποίο συζητάμε, αλλά και πολύ επικίνδυνο (ευτυχώς μπόρεσα και σώθηκα και χωρίς ζημιές τόσο σε εμένα όσο και σε άλλους). Στην συγκεκριμένη περίπτωση βλέπω επικίνδυνο το ότι ο φίλος δεν πίεσε το πεντάλ δυνατά για να επιβραδύνει το όχημα του, αλλά προσπάθησε με χειρόφρενο το οποίο είναι δυσκολότερη τεχνική και σε στροφές θα του είχε δημιουργήσει πρόβλημα, ενώ τα φρένα λειτουργούσαν κανονικά αλλά ήθελα μεγαλύτερη δύναμη στο πεντάλ και όλα αυτά από άγνοια και του ξαφνικού της αλλαγής αίσθησης του πεντάλ. Για μένα από αυτό το ποστ πρέπει να μείνει ΟΧΙ ότι η Audi έχει σκάρτους σωλήνες σερβο, αλλά ότι το αμάξι σε τέτοιες περιπτώσεις έχει κανονικά φρένα και φρενάρει με μεγαλύτερη πίεση στο πεντάλ, και ότι χρειάζεται ψυχραιμία και όχι πανικός με χειρόφρενα κλπ που μπορεί να προκαλέσουν σοβαρό ατύχημα. 1
jasonbourne Posted April 14, 2019 Posted April 14, 2019 Είναι τραγικό.Το έπαθε ο κολλητός μου σε MINI R56.Εσπασε το brake master cylinder...Το έχουν πάθει αρκετά.Εντω μεταξύ τα Α3 δεν πάθαιναν πάλι κάτι παρόμοιο με του φίλου επειδή μάζευε νερό ο νεροχύτης κοντά στο σέρβο?Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
KAPSALISS Posted April 16, 2019 Author Posted April 16, 2019 (edited) On 4/14/2019 at 11:52 AM, Chris1967 said: Το αυτοκίνητο, όπως και οποιοδήποτε άλλο μηχανοκίνητο όχημα, αλλά και όποιο άλλο μηχάνημα, πρέπει να το χειρίζεται κανείς σαν μηχάνημα, και όχι σαν κάτι δεδομένο ότι ντε και καλά θα κάνει βρέξει χιονίσει αυτό που πρέπει να κάνει. Δυστυχώς βλέπω πολύ μεγάλα προβλήματα στην εκπαίδευση των νέων οδηγών τόσο από παντελή έλλειψη μέριμνας και οργάνωσης από το κράτος όσο και πολύ κακής Για μένα από αυτό το ποστ πρέπει να μείνει ΟΧΙ ότι η Audi έχει σκάρτους σωλήνες σερβο, αλλά ότι το αμάξι σε τέτοιες περιπτώσεις έχει κανονικά φρένα και φρενάρει με μεγαλύτερη πίεση στο πεντάλ, και ότι χρειάζεται ψυχραιμία και όχι πανικός με χειρόφρενα κλπ που μπορεί να προκαλέσουν σοβαρό ατύχημα. Αγαπητε φιλε, Βλεπεις το δεντρο και χανεις το δασος και στη συνεχεια πετας την μπαλα στην εξεδρα....... Θα ηθελα πραγματικα να δω πως θα αντιδρουσες αν σου τυχαινε σε εντονη κατηφορα με 3 ατομα μεσα συν αποσκευες......... Καλη η σιγουρια σου οτι "έχει κανονικά φρένα και φρενάρει με μεγαλύτερη πίεση στο πεντάλ, και ότι χρειάζεται ψυχραιμία και όχι πανικός με χειρόφρενα κλπ που μπορεί να προκαλέσουν σοβαρό ατύχημα." αλλα η υπερβολικη σιγουρια ειναι ενα στοιχειο που καταληγει καποιες φορες σε σοβαρο ατυχημα. Το καταλαβαινω γιατι οταν αγαπαει καποιος οτιδηποτε ή οταν εχει δωσει πολλα χρηματα (συχνα απο το υστερημα του) για να το αποκτησει τοτε υποσυνειδητα ειναι και το καλυτερο και ψαχνει στο μυαλο του να βρει δικαιολογιες για να το κρατησει ψηλα στο μυαλο του. Καλο ειναι να απομυθοποιουμε καποια πραγματα για να μπορουμε να δουμε την πραγματικοτητα. Ειμαι οδηγος 20+ χρονια. Εχω την εμπειρια να αντιδρασω οσο καλυτερα μπορω. Ευτυχως το εκανα και στις 2 περιπτωσεις. Δυστυχως ομως δεν ειμαι η πλειοψηφια. Αν τυχαινε λοιπον στην πλειοψηφια των οδηγων ή σε εναν νεο οδηγο στην καλυτερη θα επεφτε πανω στις μπαριερες........ Σιγουρα ολα τα αυτοκινητα εχουν προβληματα, λιγοτερο ή περισσοτερο επικινδυνα. Οταν ομως καποιος δινει ΠΟΛΛΑ παραπανω χρηματα για να παρει AUDI και οχι Χιουνται, ΑΠΑΙΤΕΙ τουλαχιστον να εχει αγορασει ενα αμαξι ΑΣΦΑΛΕΣ. Γι αυτο το λογο τα εδωσα τα παραπανω χρηματα και για να αποφυγω οπως λεει και ο Δημητρης παραπανω συμβαντα οπως το σπασιμο κολωνας τιμονιου, που εννοειται οτι ειναι απαραδεκτο οσα χρηματα κ να εχεις δωσει για αγορα αυτοκινητου. Δεν ξερω τι μπορει να φταιει και συνεβη 2 φορες το ιδιο επικινδυνο συμβαν αλλα το σιγουρο ειναι οτι θα το ψαξω παραπανω. Ειναι Απαραδεκτο να συμβαινουν τετοιες βλαβες! Οσοι εχετε Α3 8P δεν χανετε τιποτα να το τσεκαρετε. Η Ασφαλεια πανω απο ολα! Εντελως φιλικα και παλι. Edited April 16, 2019 by KAPSALISS 2
Kavouras Posted April 16, 2019 Posted April 16, 2019 (edited) καλημέρα! Συγνώμη που επεμβαίνω αλλά ναι, οκ έχει κανονικά φρένα το αμάξι, γιατί θεωρητικά υπάρχει ακόμα η μηχανική σύνδεση του πεντάλ του φρένου με το κύκλωμα. ΟΚ, ναι τεχνικά είναι σωστό αυτό, όμως πλέον χωρίς την υποβοήθηση. Αναλογιστείτε πως σε ένα απαλό φρενάρισμα θα πρέπει να ασκήσετε τη 10πλάσια δύναμη στο πεντάλι του φρένου για να πετύχετε το ίδιο αποτέλεσμα και θα καταλάβετε το άγχος του οδηγού να κινείται με 70Km/h (τυχαία) και να πρέπει να πατήσει φρένο να σταματήσει (όχι όποτε θέλει αλλά σε κάποια μέτρα) και ας συζητήσουμε μετά. Ναι ξαναλέω, τα φρένα υπάρχουν και λειτουργούν, αλλά είναι πρακτικά αδύνατον να σε βοηθήσουν να σταματήσεις άμεσα το όχημα χωρίς υποβοήθηση. Αν νομίζετε ότι υπερβάλω κάντε το εξής απλό. Παρκάρετε σε ένα ίσιο δρόμο (ιδανικά κλειστό ιδιωτικό parking). Σβήστε το αμάξι και πατήσε 5-6 φορές το πεντάλ του φρένου (ώστε να πέσει η πίεση στο σερβοφρέν). Σπρώξτε το αμάξι (ή βάλτε ένα φίλο σας να σας σπρώξει) να πιάσει 3-4km/h, μπείτε μέσα και προσπαθήστε να το σταματήσετε πατώντας απλά φρένο. Μετά ας αναλογιστούμε το αντίστοιχο σκηνικό σε απροειδοποίητη στιγμή ενώ οδηγούμε με 50km/h και πρέπει να σταματήσουμε. ΥΓ:Καψάλη, εγώ θα το τσεκάρω πάντως γιατί είναι σοβαρό αν σου τύχει. Αν και 10 χρόνια που έχω στην κατοχή μου το αμάξι (το αγόρασα καιονύριο), με εξαίρεση το χαλασμένο mechatronic (που έτσι ήρθε από το εργοστάσιο), πραγματικά μόνο 1 λάμπα xenon έχει βγάλει. Τυχερός? Δεν ξέρω.... ΥΓ2: Επίσης τώρα που το σκέφτομαι, δεν καίει και λάδι...Ρε μπας και μου δώσανε rebudged toyota corolla και με κοροϊδέψανε ότι έχω πάρει audi? Edited April 16, 2019 by Kavouras 3
A80Avant Posted April 16, 2019 Posted April 16, 2019 Η αναφορά που κάνουμε είναι για να ξέρουν και οι υπόλοιποι ότι υπάρχει φρένο χωρίς υποβοήθηση και να μην πανικοβαλεσαι ότι δεν υφίσταται καθόλου ώστε να σταματήσει η προσπάθεια που θα κάνει κανείς να σταματήσει το αμάξι. Άρα σε τέτοιες περιπτώσεις πατάς με όλη σου τη δύναμη φρένο και χρησιμοποιείς και χειροφρενο/ταχύτητα. 2
Dimitris_Kon Posted April 16, 2019 Posted April 16, 2019 2 hours ago, KAPSALISS said: Δεν ξερω τι μπορει να φταιει και συνεβη 2 φορες το ιδιο επικινδυνο συμβαν αλλα το σιγουρο ειναι οτι θα το ψαξω παραπανω. Ειναι Απαραδεκτο να συμβαινουν τετοιες βλαβες! Οσοι εχετε Α3 8P δεν χανετε τιποτα να το τσεκαρετε. Η Ασφαλεια πανω απο ολα! Εντελως φιλικα και παλι. Φυσικά και συμφωνώ με αυτό εννοείται και το έγραψα. Δημήτρης
KAPSALISS Posted April 16, 2019 Author Posted April 16, 2019 (edited) 2 hours ago, Kavouras said: καλημέρα! Συγνώμη που επεμβαίνω αλλά ναι, οκ έχει κανονικά φρένα το αμάξι, γιατί θεωρητικά υπάρχει ακόμα η μηχανική σύνδεση του πεντάλ του φρένου με το κύκλωμα. ΟΚ, ναι τεχνικά είναι σωστό αυτό, όμως πλέον χωρίς την υποβοήθηση. Αναλογιστείτε πως σε ένα απαλό φρενάρισμα θα πρέπει να ασκήσετε τη 10πλάσια δύναμη στο πεντάλι του φρένου για να πετύχετε το ίδιο αποτέλεσμα και θα καταλάβετε το άγχος του οδηγού να κινείται με 70Km/h (τυχαία) και να πρέπει να πατήσει φρένο να σταματήσει (όχι όποτε θέλει αλλά σε κάποια μέτρα) και ας συζητήσουμε μετά. Ναι ξαναλέω, τα φρένα υπάρχουν και λειτουργούν, αλλά είναι πρακτικά αδύνατον να σε βοηθήσουν να σταματήσεις άμεσα το όχημα χωρίς υποβοήθηση. Αν νομίζετε ότι υπερβάλω κάντε το εξής απλό. Παρκάρετε σε ένα ίσιο δρόμο (ιδανικά κλειστό ιδιωτικό parking). Σβήστε το αμάξι και πατήσε 5-6 φορές το πεντάλ του φρένου (ώστε να πέσει η πίεση στο σερβοφρέν). Σπρώξτε το αμάξι (ή βάλτε ένα φίλο σας να σας σπρώξει) να πιάσει 3-4km/h, μπείτε μέσα και προσπαθήστε να το σταματήσετε πατώντας απλά φρένο. Μετά ας αναλογιστούμε το αντίστοιχο σκηνικό σε απροειδοποίητη στιγμή ενώ οδηγούμε με 50km/h και πρέπει να σταματήσουμε. ΥΓ:Καψάλη, εγώ θα το τσεκάρω πάντως γιατί είναι σοβαρό αν σου τύχει. Αν και 10 χρόνια που έχω στην κατοχή μου το αμάξι (το αγόρασα καιονύριο), με εξαίρεση το χαλασμένο mechatronic (που έτσι ήρθε από το εργοστάσιο), πραγματικά μόνο 1 λάμπα xenon έχει βγάλει. Τυχερός? Δεν ξέρω.... Hide contents ΥΓ2: Επίσης τώρα που το σκέφτομαι, δεν καίει και λάδι...Ρε μπας και μου δώσανε rebudged toyota corolla και με κοροϊδέψανε ότι έχω πάρει audi? Νομιζω οτι τα ειπες ολα. Οταν αφορα την ασφαλεια μας το εξεταζουμε Πρακτικα και ΟΧΙ Θεωρητικα με σχεδια επι χαρτου και manual........ Το συμπερασμα ειναι ενα.........! ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΤΟ ΟΤΑΝ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΑΣ Edited April 16, 2019 by KAPSALISS
Ευάγγελος Posted November 26 Posted November 26 Μου έτυχε και εμένα, ευτυχώς σε ευθεία. Όντως έχεις φρένο,αλλά δεν είναι ότι πιο ασφαλές. Θες δύναμη να πατήσεις το πεντάλ, και χαμηλή ταχύτητα. Τώρα αν το πάθεις σε ευθεία πριν τα διόδια, τότε μάλλον θα γίνει δυστύχημα. Να ενημερώσω ότι πλήρωσα 135 μόνο αγορά, γνήσιο της AUDI,διότι δεν βγαίνει imitation. Αν το έχει αλλάξει κάποιος άλλος,ας ενηρωσει πόσο κόστισε, για να τσεκάρω αν όντως δεν μου είπε περισσότερα ο μαστορας μου. Ευχαριστώ πολύ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now