Jump to content

Ρεταρισμα κίνητρα 1.8 tfsi


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους, 

 

Εδώ και 2 μήνες περίπου προσπαθώ να βγάλω άκρη με το ρεταρισμα του κινητήρα, συγκεκριμένα συμβαίνει μόνο όταν κατά την εκκίνηση του κινητήρα όταν είναι κρύος, με το που πέσουν οι στροφές στο ρελαντί. 

Το έχω κοιτάξει 2 φορές με τον μάστορα μου, τσεκάρε μπουζι όπου ήταν μια χαρά, ένδειξη για βλάβη δεν έχει βγάλει,έχει όμως και μικρή διαρροή λαδιού στην φλατζα..είπε ότι μάλλον είναι από την φλατζα στην αρχή και πρότεινε να γίνει αλλαγή, δηλαδή άνοιγμα μοτέρ. Πρότεινε όμως πρώτα να γίνει ένα ξεκαπνισμα (καθαρισμός με υδρογόνο και οξυγόνο) όπου και έγινε, το μοτέρ άλλαξε πολύ αλλά το ρεταρισμα παραμένει δυστυχώς. 

Πριν μπω στην διαδικασία να ανοίξω το μοτέρ όπου αν γίνει μου προτείνει να αλλάξω και καδενα (εχω 132000 χλμ) θα ήθελα μια δεύτερη γνώμη από ένα συνεργείο που γνωρίζει τον συγκεκριμένο κινητήρα και είναι εμπιστοσύνης. 

 

Επίσης το έψαξα από παλιά ποστ,  διάβασα για maf, ρώτησα τον μάστορα, είπε όταν θα έβγαζε βλάβη και ότι θα έβλεπα μεγάλη αύξηση κατανάλωσης. 

 

Τα φώτα σας παρακαλώ ??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Δοκίμασε να αλλάξεις την PCVβαλβιδα πάνω στο καπάκι.Αν έχει κοπεί από μέσα το λάστιχο που έχει η εκεί κολλήσει το ελατήριο κάνει αριθμιες 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.