Jump to content

Recommended Posts

Με αφορμη την θεματικη ενοτητα http://forum.audisportsclub.gr/index.php?showtopic=230 θελω να ρωτησω τα μελη μας αν καποιος το εχει δοκιμασει και τι εντυπωσεις εχει...

 

Αλλοι λενε οτι κανει δουλεια και συνεπως κανει οτι υποσχεται αλλοι το χαρακτηριζουν ως "μπαρουφα".

Οποιος το εχει δοκιμασει ας μας πει τις εντυπωσεις του...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Με αφορμη την θεματικη ενοτητα http://forum.audisportsclub.gr/index.php?showtopic=230 θελω να ρωτησω τα μελη μας αν καποιος το εχει δοκιμασει και τι εντυπωσεις εχει...

 

Αλλοι λενε οτι κανει δουλεια και συνεπως κανει οτι υποσχεται αλλοι το χαρακτηριζουν ως "μπαρουφα".

Οποιος το εχει δοκιμασει ας μας πει τις εντυπωσεις του...

 

 

Καλέ μου φίλε Δημήτρη, επειδή καταλαβαίνω ότι έχεις το μικρόβιο να κάνεις κάτι στο αυτοκίνητό σου για να πηγαίνει πιο γρήγορα (το έχω και εγώ αυτο) 8α σου συνηστούσα να μαζέψεις όσα λεφτά μπορείς και να κάνεις κάτι δραστικό. Δυστυχώς φίλε μου με χάπια δεν μπορείς να σώσεις τον ασθενή (εγκέφαλό σου και κατ' επέκταση και τον δικό μου) αλλά μόνο με εγχείρηση (turbo και άγιος ο 8εος). Αν 8ες να χαλάσεις λεφτά κάντο εκεί! Πιστευω ότι το αμάξι σου δεν 8α γίνει ''τρελογκαζιέρα'' με 50 - 60 άλογακια παραπάνω. Αξίζει τον κόπο!

Link to comment
Share on other sites

εγω δημητρη και ο αδελφος μου που το βαλαμε ειμαστε ευχαριστημενοι. βεβαιως δεν πηρε αλογα αλλα εγινε ποιο νευρικο χαμηλα εκει οπου υστερουσε με το ηλεκτρογκαζο. και αυτο σε ολες τις ταχυτητες ακομα και στην πεμπτη και οχι μονο στην πρωτη. η αισθηση εχει αλλαξη πολυ.το εχω σχεδον ενα χρονο και το εχω δοκιμαση σε ολες τις συνθηκες χωρις ουτε ενα προβλημα.επισης εχω ακουσει οτι κανει ακομα ποιο καλη δουλεια στα μικρου κυβισμου ( 1.6 - 1.4cc).

Link to comment
Share on other sites

Eγω το εχω βαλει στο δικο μου και εχει διαφορα.Μη φανταστεις τρελα πραγματα.Σου δινει την αισθηση οτι το car ειναι ελαφρυτερο και μεταφερει τισ εντολες του γκαζιου αμεσα.Η διαφορα η μεγαλη ειναι στις ανηφορες και οταν λειτουργει το ac.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ομολογω να πω οτι προβληματιστηκα περισσοτερο με αυτο το μαραφετι.Μιλησα με 2 ατομα στην συναντηση που το φορανε εδω και καιρο και μου ειπαν τα καλυτερα λογια...

 

Και τωρα βρισκομαι σε διλλημα...να το παρω ή να μην το παρω? Γκρρρ :)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ομολογω να πω οτι προβληματιστηκα περισσοτερο με αυτο το μαραφετι.Μιλησα με 2 ατομα στην συναντηση που το φορανε εδω και καιρο και μου ειπαν τα καλυτερα λογια...

 

Και τωρα βρισκομαι σε διλλημα...να το παρω ή να μην το παρω? Γκρρρ :)

Προσωπική μου άποψη είναι ότι η υλοποίηση του κυκλώματος δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τα λεφτα που χρειάζονται να αγοραστει.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απλά θα σου έλεγα να το δοκιμάσεις πρώτα να δεις εαν σου κάνει και το βάζεις.

Απλα να ξέρεις ότι θα έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση(λογικο)!

Link to comment
Share on other sites

Γενικα λενε οτι κανει δουλεια, το ειχε δοκιμασει και ο max και οντως ειχε μια διαφορα στο γκαζι....απ'οτι καταλαβα σου δινει αισθηση της πεταλουδας με ντιζα, καλυτερη αποκριση! Το θεμα οπως ειναι αν αξιζει να τα δωσεις τα φραγκα -_- Προσπαθησε οπως ειπαν τα παιδια για μια δοκιμη ;)

Link to comment
Share on other sites

Γενικα λενε οτι κανει δουλεια, το ειχε δοκιμασει και ο max και οντως ειχε μια διαφορα στο γκαζι....απ'οτι καταλαβα σου δινει αισθηση της πεταλουδας με ντιζα, καλυτερη αποκριση! Το θεμα οπως ειναι αν αξιζει να τα δωσεις τα φραγκα -_- Προσπαθησε οπως ειπαν τα παιδια για μια δοκιμη ;)

Πράγματι μια δοκιμή είναι ότι καλύτερο.

Βασικά δεν βλέπω ιδιαίτερο πρόβλημα με το ηλεκτρικό γκάζι στα Audi !!

Δεν ξέρω για ποιο λόγο αλλα στα ibiza - 20vt -cupra με τον ίδιο κινητήρα

έχουμε τρομερό πρόβλημα με το ηλεκτρόγκαζο !! Αυτοί ίσως χρειαστούν

το πραγματάκι αυτό!!

Link to comment
Share on other sites

Εμενα γιατι μου εχουν πει οτι τα αμαξια που χρειζοντε και θα δουν καποια διαφορα ειναι τα με λιγα κυβικα,πχ σαν το δικο μου(1.600-103HP).Τι παιζει τελικα?

Θα προσπαθησω να καβατζωσω κανα τετοιο και θα το δοκιμασουμε σε μια συναντιση....πιστευω οτι ετσι θα ειναι το καλυτερο.

Αν ωστοσο το εχει καποιο μελος και θελει να κανουμε την δοκιμη,το κανονιζουμε,εχω ακουσει οτι ειναι και πολυ ευκολο στην τοποθετηση.

Link to comment
Share on other sites

Αριστο αν μπορεις να βρεις ενα να το δοκιμασουμε ειναι η καλυτερη λυση.Θα μας φυγουν οι αμφιβολιες!!! Try it :)

Link to comment
Share on other sites

Εχω ακουσει και καλες αποψεις για το θεμα αλλα και αποψεις οτι βαζοντας το δεν ειδαν σχεδον καμια διαφορα. Ας το δοκιμασουμε και βλεπουμε . Φιλε Αριστο περιμενουμε δειγματακι..... :)

Link to comment
Share on other sites

Η δοκιμη δεν ειναι κατι δυσκολο το ζητας απο εκει που προκειτε να το αγορασεις.....που να τον πεις και για κανα gb :D Εκει να δεις εξυπηρετηση.....

Link to comment
Share on other sites

Αρίστο αν σας ενδιαφέρει κάνε μια απόπειρα στο Μπουλέκο αν σας δώσει για δοκιμή.

Πάντως στα Leon γνωστών μου παρατηρήθηκαν τα εξής προβλήματα:

ανεβάζει κατανάλωση

πατεινάρισμα δίσκου

μεγάλη και γρήγοτρη φθορά

αργεί να κατεβάσει στροφές στο άφημα γκαζιού (χειροτερεύει το υπάρχον σύμπτωμα του ηλεκτρόγκαζου

ακόμα περισσότερο)

 

Το συμπέρασμα που βγάλαμε ήταν ότι σου δημιουργεί την ψευδαίσθηση της πιό γρήγορης ανταπόκρισης του γκαζιού χωρίς όμως να υπάρχει και βελτίωση στις επιδόσεις.

Στα Audi ίσως να συμπεριφέρεται αλλιώς...

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι ετσι οπως τα λες,δεν αξιζει.

Εμενα προσωπικα με ''τσατιζει΄περισσοτερο που αργει να κατεβασει στροφες οταν αφηνεις το γκαζι.

Αν και νομιζω οτι υπερβαλεις,πιστευω οτι το ονομα του αντιπροσωπου ειναι μεγαλο και δεν πιστευω οτι θα εφερνε στην Ελληνικη αγορα κατι που ειναι μουφα,τι να σου πω ρε φιλε,μπορει να εχεις δικιο,μια δοκιμη θα μας πεισει....Οπως και να ειναι,αν στα Leon συμπεριφερετε ετσι,ποια η διαφορα στο δικο μου?

Link to comment
Share on other sites

ο noel(λεον) και εγω που το εχουμε δεν εχουμε παρατηρηση τετοια συμπτωματα.

το οτι αργεί να κατεβάσει στροφές στο άφημα γκαζιού ειναι ενα συμπτωμα που εχουν ολα τα ηλεκτρογκαζα (το δικο μου τουλαχιστον το ειχε απο την μαμα) και συνεχιζει να το εχει με το sprint booster.

εν μερει βεβαια, αυτο βοηθα στις γρηγορες αλλαγες ταχυτητων σε περιπτωση μιας κοντρας ασ' πουμε.

σιγουρα δεν δινει αλογα αλλα εχεις μια αμεσοτητα με το γκαζι, που στην αφαιρει το ηλεκτρογκαζο.

σε καμμια περιπτωση δεν το διαφημιζω αλλα λεω την αποψη μου.εγω ειμαι ευχαριστημενος.

μονο μια δοκιμη σε καθε περιπτωση φτανει για να βγαλετε τα συμπερασματα σας.

Link to comment
Share on other sites

Mια παρατήρηση παιδιά……… Όσοι έχουν καινούριο αυτοκίνητο, ξεχάστε την εγγύηση άμα το τοποθετήσετε .

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι πιο πολύ ψυχολογικό είναι παρά αντικειμενικό……

 

:cry:

Link to comment
Share on other sites

Δεν τιθεται θεμα εγγυησης διοτι αφαιρειται με μεγαλη ευκολια οποιαδηποτε στιγμη! :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν τιθεται θεμα εγγυησης διοτι αφαιρειται με μεγαλη ευκολια οποιαδηποτε στιγμη! :)

 

Πιστεύω πως θα μπορούσες να βρεις κάτι καλύτερο να πεις…… Ελπίζω πως δεν υπονοείς ότι κάθε φορά που πάμε στην αντιπροσωπία θα το βγάζουμε από πάνω και μετά θα το ξαναβάζουμε…….. έλα τώρα……

 

sorry αλλά… ξέρω εγώ τι να πω…

:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Δεν τιθεται θεμα εγγυησης διοτι αφαιρειται με μεγαλη ευκολια οποιαδηποτε στιγμη! :)

 

Και εγω αυτο ξερω.

Link to comment
Share on other sites

Ποιος ο λογος να τιθετε θεμα εγγυησης αφου η ''μετατροπη'' ειναι καθαρα περιφεριακη και οχι μηχανικη....Ειναι κατι σαν φιλτρο παπα,δεν μετατρεπεις κατι στο μοτερ,αν κανω λαθος,διορθωστε με.

Στην τελικη,γιατι να μην το βγαζουμε οταν παμε αντιπροσωπεια για service,ουτε δυσκολο ειναι,ουτε παμε καθε μερα εκει....Μηπως οι αντιπροσωπειες δεν μας δουλευουν με διαφορες βλαβες που παρουσιαζοντε κατα καιρους?Οτι να'ναι μας λενε.....

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως θα μπορούσες να βρεις κάτι καλύτερο να πεις…… Ελπίζω πως δεν υπονοείς ότι κάθε φορά που πάμε στην αντιπροσωπία θα το βγάζουμε από πάνω και μετά θα το ξαναβάζουμε…….. έλα τώρα……

 

sorry αλλά… ξέρω εγώ τι να πω…

:wacko:

 

Απαντησαν οι προλαλησαντες για μενα :) Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Το ηλεκτρονικό γκάζι και κατά συνέπεια η πεταλούδα ελέγχεται άμεσα από την ECU του αυτοκινήτου.

Το Sprint booster στην ουσία "κοροιδεύει" την ECU.

Θα έλεγα ότι λειτουργεί με την ίδια λογική που λειτουργεί ένας παράλληλος εγκέφαλος!!!

Επομένως άλλο που δεν θέλουν οι αντιπροσωπίες να πατήσουν πάνω εκεί για ότι προκύψει στην πεταλούδα,στο "λ". Μιλάω πάντα για τα μέρη εκείνα που είναι σε άμεση σχέση με το ηλεκτρονικό γκάζι.

Π.Χ. στα Leon έχουμε TCS, EDS που κανείς δεν μπορεί να ξέρει πως θα επιρρεαστούν...

Link to comment
Share on other sites

Εγω το εβαλα τη Δευτερα μετα την εκδρομη και ειδα οντως διαφορα.Αμμεσο γκαζι, πιο νευρικο το αυτοκινητο.Νομιζω οτι αξιζει τον κοπο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.