Jump to content

Recommended Posts

Posted

Καλησπερα στην ομαδα. Καινουριος στο φορουμ. Θα ηθελα να σας ρωτησω.Σκεφτομαι να αγορασω ενα A3. Ειδα ενα του 2017 με 47κ χιλιομετρα. Εχει τον 1.0 TSI κινητηρα. Θα ηθελα την γνωμη σας για το αμαξι οσοι γνωριζουν. Ειναι αξιοπιστος ο κινητηρας ;; Μην παρουμε 18.000 ευρω αμαξι και τρεχουμε στο συνεργειο... Απο επιδοσεις δεν με πολυ ενδιαφερει δεν κανω και ραλι εξαλλου...

Posted

Καλώς ήρθες.

 

Για αξιοπιστία δεν ξέρω αλλά εκτός και το θέλεις αποκλειστικά για χρήση εντός πόλης, θα το απέφευγα λόγω αδύναμου μοτέρ. Δεν είναι μόνο για κόντρες και πατήματα οι επιδόσεις. Θα το λέω πάντα, δύναμη = ασφάλεια. Κάποια στιγμή θα τη χρειαστείς, για να μην πω ακόμα και στην πόλη. Ακόμα και αν δεν προσπερνάς ποτέ, ακόμα και τέρας υπομονής να είσαι, κάποια στιγμή θα το πεις το άι σιχτίρ.

 

Επίσης σαν πολλά δεν είναι 18 χιλιάρικα; Οκ είναι αρκετά καινούργιο και με φυσιολογικά χιλιόμετρα για τα χρόνια του, αλλά θα περίμενα καλύτερη τιμή για το χιλιάρι. Πόσο φορτωμένο πρέπει να είναι για να δικαιολογεί την τιμή; Ξεκαθαρίζω ότι δεν έχω ιδέα πού παίζουν αυτά, απλή απορία διατυπώνω. Απλά μου φαίνεται τόσο "άδικο" δίλιτρα K04 βελτιωμένα με μια μέση τιμή ιπποδύναμης 380, αμάξια 10 και 12 ετών με 130k χιλιόμετρα αλλά προσεγμένα μπιμπελό κυριολεκτικά να φεύγουν κοψοχρονιά με 13 χιλιάρικα και να λες και ευχαριστώ. Είπαμε το φρέσκο κοστίζει, αλλά και τα άλλα σιτεμένα είναι, όχι σάπια. Το σιτεμένο έχει κι αυτό χώρο στις καλές κουζίνες, πολλές φορές και στις πιό χάι.

  • Like 4
Posted

Το έχεις δοκιμάσει το μοτέρ στις επιδόσεις ή απλά το λες επειδή είναι 1.0 ότι θα είναι αδύναμο..? Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω γενικά για την αξιοπιστία των a3 8v. Πάσχουν σε κάτι συγκεκριμένο ?

Posted

καλημέρα,

τι χρήση θα κάνεις στο αμάξι?

Αν κάνεις ταξίδια με αυτό, θα το φορτώνεις με μπαγκάζια για 4 άτομα?

 

 

Δεν ξέρω τι οχήματα οδηγούσες στο παρελθόν, αλλά μην ξεχνάς ότι το Α3 είναι ένα βαρύ όχημα και ίσως το 1.0Τ να σου φανεί αργό.

Δεν έχει τύχει να οδηγήσω το συγκεκριμένο μοτέρ σε Α3 8V, αλλά έχοντας εικόνα από άλλα οχήματα, μπορώ να πω πως μόλις τα km/h ανέβαιναν σε ταχύτητα κίνησης εθνικής, είναι αναπόφευκτο ότι φαίνεται η αδυναμία του μοτέρ (για το σασί).

 

Και αν είναι και φορτωμένο....δύσκολα τα πράγματα για προσπεράσεις πχ σε επαρχιακούς δρόμους... 

 

 

ΥΓ: τώρα για το αν 18.000€ για τέτοιο αμάξι είναι πολλά ή λίγα, μόνο ο αγοραστής το ξέρει (που θα το απορρίψει ή θα το αγοράσει)

ΥΓ2: προσωπικά 18.000€ για αμάξι 1000cc δεν έδινα, που να υποσχόταν ότι μοιράζει χρυσό κάθε 100km.

  • Like 3
Posted

Δεν το έχω δοκιμάσει. Όμως το συμπέρασμα ότι θα είναι εξαιρετικά αδύναμο, όχι απλά αδύναμο, το έβγαλα από διάφορα δεδομένα. Το πρώτο έρχεται από συζητήσεις σε άλλο forum και οι απόψεις συμπίπτουν στην αναιμικότητα της έκδοσης. Το δεύτερο από μετρήσεις που έψαξα και βρήκα online σύμφωνα με τις οποίες η έκδοση αυτή δεν είναι πολύ πιό γρήγορη από τον ατμοσφαιρικό 14άρη του 2007 στην καρότσα Polo που έβγαζε 80 άλογα, λόγω βέβαια των 300 κιλών διαφοράς. Το τρίτο δεδομένο που έρχεται σαν συμπλήρωμα του δεύτερου είναι ότι τύχαίνει να έχω σαν 2ο καθημερινό μου όχημα το συγκεκριμένο Polo, που αν και ιδιαίτερα αξιόπιστο τόσα χρόνια, στο ταξίδι θέλει υπομονή το πράγμα. Πίσω από φορτηγά ειδικά, θέλει καλό υπολογισμό πριν κάνεις την προσπέραση και όπως φαντάζομαι συμφωνείς, δεν μπορείς πάντα να περιμένεις πότε θα ελευθερωθεί η λωρίδα. Παρένθεση δυστυχώς χιονολάστιχα έχω μόνο σε αυτό οπότε αναγκαστικά με αυτό πάμε τα χειμερινά ταξίδια. Δεν αξίζει να βάλω χιονολάστιχα στο καλό, τεράστια η διαφορά κόστους στη διάστασή του και για λίγες μόνο μέρες όλο το χρόνο. Τη στιγμή λοιπόν που θα θες τα άλογα, δεν θα τα έχεις και όπως είπα θα πρέπει να υπολογίσεις καλά τις αποστάσεις. Εκεί χρειάζεσαι το δυνατό μοτέρ, που θα κάνει την προσπέραση παιχνιδάκι και όχι μόνο στο ταξίδι, ακόμα και στις μεγάλες περιφέρειες της χώρας, σε περιφερειακούς π.χ. δρόμους.

 

Τέλος σαν συμπλήρωμα όσων είπε ο Κάβουρας σχετικά με την ταχύτητα κίνησης στην εθνική, διαβάζω 80-120 σε 8", πάρα πολλά για κίνηση στην εθνική. Που να το φορτώσεις κιόλας. Ειδικά για τα 18 χιλιάρικα σου αξίζει μεγαλύτερη άνεση.

  • Like 2
Posted

Είμαι 23 χρόνων. Συνήθως κόβω βόλτες μόνος μου άντε με 1 ακόμα άτομο. Οπότε δεν το φορτώνω το αυτοκίνητο. Τώρα έχω ένα νισσαν μικρά με 80 άλογα. Γενικά έχω διαβάσει πως για 1000ρης έχει αρκετή δύναμη ο κινητήρας. Τώρα πιστεύω για να κρίνεις ένα τεστ ντραιβ είναι το καλύτερο σαν επιλογή. Επίσης έσεις ποιο μοτέρ θα προτινατε;; Κάνω γύρω στα 8-9.000 χιλιόμετρα τον χρόνο . 

Posted (edited)
21 hours ago, iordanis97 said:

Είμαι 23 χρόνων. Συνήθως κόβω βόλτες μόνος μου άντε με 1 ακόμα άτομο. Οπότε δεν το φορτώνω το αυτοκίνητο. Τώρα έχω ένα νισσαν μικρά με 80 άλογα. Γενικά έχω διαβάσει πως για 1000ρης έχει αρκετή δύναμη ο κινητήρας. Τώρα πιστεύω για να κρίνεις ένα τεστ ντραιβ είναι το καλύτερο σαν επιλογή. Επίσης έσεις ποιο μοτέρ θα προτινατε;; Κάνω γύρω στα 8-9.000 χιλιόμετρα τον χρόνο . 

Μόνο βενζίνη θα σε ενδιέφερε?

Επίσης για τι budget μιλάμε? :)

 

 

 

 

Edited by Kavouras
Posted
3 hours ago, Kavouras said:

Μόνο βενζίνη θα σε ενδιέφερε?

Επίσης για τι budget μιλάμε? :)

 

 

 

 

Θα πρότεινες ντίζελ εσύ?

Posted

ο 1000αρης ίσως είναι καλός κινητήρας για το α1 αλλά για α3 σίγουρα είναι μικρός.εδω είναι μικρός ο 1.2tfsi και ο 1.4tfsi φαντασου ο 1000.

Είναι κρίμα να πάρεις ένα αυτοκίνητο που είναι πολύ καλό σε όλους τους τομείς και μονίμως να σου λείπουν άλογα.

θεωρώ ότι με αυτά τα χρήματα βρίσκεις πολύ καλό 1.6 diesel που θα το κατευχαριστηθεις και ας μην στροφαρει οσο ενα βενζινοκινητο,τα πλεονεκτηματα του ειναι πραγματικα πολλα και με ενα προγραμματακι απογειωνεται.

αν θες οπωσδήποτε βενζίνη θεωρώ ότι βρίσκεις 1.4t και 1.5t σε αυτα τα χρηματα που ειναι 150 αλογα αξιοπρεπεστατος και αν θες του κανεις και μια αναβαθμιση με ενα προγραμμα.οπως αναφερθηκε και πιο πανω ειναι βαρυ το α3 και θα νιωθεις οτι το αυτοκινητο σερνεται, αργα η γρηγορα θα χρειαστει η θα θες να κινηθεις πιο σβελτα και θα βρεθείς να σανιδώνεις συνέχεια το γκάζι επειδή το αμάξι δεν θα πηγαίνει και θα καταλήξεις να καις όσο ένα 1.8t για να κινηθεις λιγο πιο ζωηρα.

  • Like 2
Posted

Επειδη ρε παιδια μενω σε πολη και δεν κανω πολλα χιλιομετρα για αυτο λεω πως το ντιζελ για εμενα ισως δεν ειναι καλη επιλογη...

Posted
53 minutes ago, iordanis97 said:

Επειδη ρε παιδια μενω σε πολη και δεν κανω πολλα χιλιομετρα για αυτο λεω πως το ντιζελ για εμενα ισως δεν ειναι καλη επιλογη...

Μία χαρά είναι το 1,0 δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα, σε σχέση με το mikra είναι η μερα με την νύχτα. 

18 είναι πολύ καλή τιμή σχεδόν 24 κόστιζε... 

Posted
On 11/24/2020 at 12:07 PM, iordanis97 said:

Το έχεις δοκιμάσει το μοτέρ στις επιδόσεις ή απλά το λες επειδή είναι 1.0 ότι θα είναι αδύναμο..? Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω γενικά για την αξιοπιστία των a3 8v. Πάσχουν σε κάτι συγκεκριμένο ?

Το έχω οδηγήσει το 1,0 πάει πολύ καλά για 1,0 μην ξεχνάς ότι οδηγείς ατμόσφαιρα οπότε η διαφορά θα είναι μεγάλη. 1,5 σε αυτά τα χρήματα δεν βρίσκεις, δεν υπάρχει λόγος να πάρεις κάτι πιο παλιό. 

Καντο μία βόλτα και θα με θυμηθείς. 

Posted
5 minutes ago, Marc A3 said:

Το έχω οδηγήσει το 1,0 πάει πολύ καλά για 1,0 μην ξεχνάς ότι οδηγείς ατμόσφαιρα οπότε η διαφορά θα είναι μεγάλη. 1,5 σε αυτά τα χρήματα δεν βρίσκεις, δεν υπάρχει λόγος να πάρεις κάτι πιο παλιό. 

Καντο μία βόλτα και θα με θυμηθείς. 

Ναι. Απλα το προβλημα ειναι οτι υπαρχει μεγαλη διαφορα στα χρηματα που πρεπει να βαλω εγω για να καλυψω το αμαξι...Πηγα ρωτησα σημερα και μου ειπε οτι το δικο μου παει γυρω στα 2.500 με 3.000 ευρω το πολυ...Και ειπε οτι λογω ηλικιας κυριως χανει πολυ στην αξια του...Το θεμα ειναι οτι απο την μια το λυπαμαι το δικο μου να το δωσω εχει μονο 43.000 χιλιομετρα καθως ειναι πρωτο χερι.Και θεωρω λιγο ξεφτιλα για ουσιαστικα καινουριο μοτερ να το παρει καποιος τοσο φτηνα. Μια πιο ιδανικη λυση για εμενα ειναι να το βαλω αγγελια ωστε να φυγει με λιγα χρηματα παραπανω αμα θελησω να το δωσω..

Posted
1 minute ago, iordanis97 said:

Ναι. Απλα το προβλημα ειναι οτι υπαρχει μεγαλη διαφορα στα χρηματα που πρεπει να βαλω εγω για να καλυψω το αμαξι...Πηγα ρωτησα σημερα και μου ειπε οτι το δικο μου παει γυρω στα 2.500 με 3.000 ευρω το πολυ...Και ειπε οτι λογω ηλικιας κυριως χανει πολυ στην αξια του...Το θεμα ειναι οτι απο την μια το λυπαμαι το δικο μου να το δωσω εχει μονο 43.000 χιλιομετρα καθως ειναι πρωτο χερι.Και θεωρω λιγο ξεφτιλα για ουσιαστικα καινουριο μοτερ να το παρει καποιος τοσο φτηνα. Μια πιο ιδανικη λυση για εμενα ειναι να το βαλω αγγελια ωστε να φυγει με λιγα χρηματα παραπανω αμα θελησω να το δωσω..

Πιο mikra έχεις; 

Posted
26 minutes ago, Marc A3 said:

Πιο mikra έχεις; 

Του 2004 ειναι. Παλιο μεν αλλα με λιγα χιλιομετρα και σε πολυ καλη κατασταση εξωτερικα...

Posted
12 hours ago, iordanis97 said:

Ναι. Απλα το προβλημα ειναι οτι υπαρχει μεγαλη διαφορα στα χρηματα που πρεπει να βαλω εγω για να καλυψω το αμαξι...Πηγα ρωτησα σημερα και μου ειπε οτι το δικο μου παει γυρω στα 2.500 με 3.000 ευρω το πολυ...Και ειπε οτι λογω ηλικιας κυριως χανει πολυ στην αξια του...Το θεμα ειναι οτι απο την μια το λυπαμαι το δικο μου να το δωσω εχει μονο 43.000 χιλιομετρα καθως ειναι πρωτο χερι.Και θεωρω λιγο ξεφτιλα για ουσιαστικα καινουριο μοτερ να το παρει καποιος τοσο φτηνα. Μια πιο ιδανικη λυση για εμενα ειναι να το βαλω αγγελια ωστε να φυγει με λιγα χρηματα παραπανω αμα θελησω να το δωσω..

βάλτο αγγελία στο car.gr

Σίγουρα θα εκτιμηθεί περισσότερο από τις μάντρες που πιάνουν την ηλικία και μόνο.

 

Το μόνο πρόβλημα (αν δεν κάνεις ανταλλαγή) είναι πως μέχρι να βρεθεί αγοραστής, αν δεν έχεις όλο το ποσό του οχήματος που θα αγοράσεις, θα ζοριστείς.

Από την άλλη αν περιμένεις να πουληθεί το micra για να πας να αγοράσεις το αμάξι,

Α) ίσως έχεις χάσει αυτό που πουλιέται τώρα (σίγουρα θα βρεθούν κι άλλα κατά τη γνώμη μου)

Β) ίσως μείνεις ένα διάστημα χωρίς αμάξι μέχρι να βρεθεί κάτι που σου αρέσει.

 

Εσύ ζυγίζεις τα (+) και τα (-) και αποφασίζεις.

 

Προσωπικά θα κοιτούσα diesel σε οποιοδήποτε αμάξι με οποιαδήποτε χρήση. Ναι, αν κάνεις λίγα km το χρόνο,  ίσως δεν προλάβεις να κάνεις απόσβεση τη διαφορά του ποσού που θα δώσεις σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζίνης, αλλά:

α)σίγουρα θα κρατήσει καλύτερα την αξία του στην μεταπώληση. Κρίνοντας την αγορά του σήμερα όπου τα diesel τα 1.6tdi είναι αστεία πιο ακριβά από τα αντίστοιχης απόδοσης βενζίνη και το ίδιο και στα 2.0lt.

β) από την ημέρα 1 και μετά, θα έχεις σημαντικά χαμηλότερο κόστος μετακίνησης από σήμερα.

 

Επίσης πλέον όλα τα euro6 έχουν ad blue (αυτό που καθαρίζει το φίλτρο μικροσωματιδίων), οπότε δε θα έχεις το πρόβλημα της αναγέννησης του dpf (φίλτρου μικροσωματιδίων)*

 

Το μόνο αρνητικό που μπορώ να σκεφτώ στο diesel (σε οποιαδήποτε κατηγορία και τρόπο χρήσης) είναι πως αν δεν το κινείς καθημερινά, η ακινησία του καυσίμου θα επιτρέψτει σε μικροοργανισμούς να αναπτυχθούν. Βέβαια υπάρχει λύση και γι' αυτό (προσθέτεις ανά 4-5 γεμίσματα 25ml ένα ειδικό υγρό).

 

Προσωπικά έχοντας στην οικογένεια αρκετά αμάξια, αρκετά βενζίνη και 2 diesel (ένα 1.6tdi και ένα 2.0tdi σε διαφορετικές πλατφόρμες/μοντέλα), όπου κάθε αμάξι κάνει τελείως διαφορετική χρήση, πλέον πιστεύω ότι αν δε σε ενδιαφέρει η απόδοση (να έχει δύναμη το αμάξι) και απλά δεν έχεις το αμάξι ως "όχημα κυριακής" (αμάξι καυλάντας δηλαδή), δεν υπάρχει κανένα νόημα να έχεις αμάξι βενζίνη.

Ακόμα και το 1.2lt βενζίνη (suzuki splash, ελαφρύ αμάξι κτλ) έχει 50% μεγαλύτερο κόστος μετακίνησης από το 1.6tdi (που φοράει και πρόγραμμα!!).

(κρατάω στατιστικά κατανάλωσης, κόστους μετακίνησης για όλα - ας πούμε πως είμαι κάπως "περίεργος" - αν θες μπορώ να γράψω παραδείγματα, αν και κουράζει ίσως)

 

Βέβαια στο τέλος εσύ αποφασίζεις τι καλύπτει τις ανάγκες σου καθώς μέσα από ένα post, είναι δύσκολο κι εσύ να μεταφέρεις τη σκέψη σου κι εμείς τη δική μας. Η προσέγγιση του προβλήματος "αγορά οχήματος" είναι πολυδιάστατο και πολλές παράμετροι είναι δύσκολο να περιγραφούν.

 

 

 

*πρέπει να οδηγείς πχ για ~5 λεπτά στις 2.000rpm (περίπου) με μέτριο γκάζι για να πυρώσει το dpf και να καθαρίσει. Με το ad-blue, μόλις χρειάζεται αναγέννηση το dpf, απλά ψεκάζει λίγο υγρό και σε 1 λεπτό έγινε αναγέννηση.

  • Like 1
Posted

Σε ευχαριστω φιλε μου που γραφεις τοσο να αναλυτικα τι θες να πεις...Κοιτα επειδη με ενδιαφερει να κρατησω το αμαξι για αρκετο καιρο γιατι οσο ναναι ειναι μια μεγαλη επενδυση και στην ελλαδα δεν τα αλλαζουμε τα αμαξια σαν καραμελες οπως στο εξωτερικο , κοιταω να ειναι οσο το δυνατον αξιοπιστο γινεται...Γιατι το audi αμα σου βγαλει προβληματα την πατησες με τα κοστη που εχουν σαν μαρκα. Οποτε δεν ξερω ειμαι αρκετα διχασμενος. Πιστευω πως οντως το πετρελαιο αξιζει αρκετα σαν αμαξι.

  • Like 1
Posted

Γιώργο επειδή κοιτάει 2016 και 2017 μοντέλα δεν νομίζω να έχουν adblue αυτά. Αν κάθε φορά που το βάζεις μπροστά κάνεις λιγότερα από 15 χλμ μόνο κακό του κάνεις από όσα ξέρω. 

Το micra δύσκολο να πιάσει πολλά παραπάνω από ότι αναφέρεις γιατί απλά είναι ένα παλιό αυτοκίνητο, θα μου πεις έχει λίγα χλμ, δεν διαφωνώ αλλά πολύ λίγοι είναι αυτοί που είναι διατεθειμένοι να δώσουν πχ 1500 €παραπάνω για ένα μοντέλο του 

2004 γνώμη μου έτσι. 

Βάλτο στο Car να πάρεις μία γεύση αν υπάρχει ζήτηση και βλέπεις. 

Posted
27 minutes ago, Marc A3 said:

Γιώργο επειδή κοιτάει 2016 και 2017 μοντέλα δεν νομίζω να έχουν adblue αυτά. Αν κάθε φορά που το βάζεις μπροστά κάνεις λιγότερα από 15 χλμ μόνο κακό του κάνεις από όσα ξέρω. 

Το micra δύσκολο να πιάσει πολλά παραπάνω από ότι αναφέρεις γιατί απλά είναι ένα παλιό αυτοκίνητο, θα μου πεις έχει λίγα χλμ, δεν διαφωνώ αλλά πολύ λίγοι είναι αυτοί που είναι διατεθειμένοι να δώσουν πχ 1500 €παραπάνω για ένα μοντέλο του 

2004 γνώμη μου έτσι. 

Βάλτο στο Car να πάρεις μία γεύση αν υπάρχει ζήτηση και βλέπεις. 

Ναι η αληθεια ειναι οτι σπανια θα κανω πανω απο 20 χιλιομετρα σε μια μερα. Οποτε για αυτο το πετρελαιο δεν μου στεκει καλα εμενα...Παντως απο οτι εχω κοιταξει γενικα στο car δεν υπαρχουν κ πολλα audi δεν ξερω κ γιατι.

Posted
3 hours ago, iordanis97 said:

Ναι η αληθεια ειναι οτι σπανια θα κανω πανω απο 20 χιλιομετρα σε μια μερα. Οποτε για αυτο το πετρελαιο δεν μου στεκει καλα εμενα...Παντως απο οτι εχω κοιταξει γενικα στο car δεν υπαρχουν κ πολλα audi δεν ξερω κ γιατι.

Οπότε φίλε βενζίνη άστο το πετρέλαιο για τους χιλιομετροφαγους Χαχαχα. 

Πως δεν υπάρχουν; ειδικά tdi βρωμάει η αγορά 

Posted

1000άρι τρι-κύλινδρο μεταχειρισμένο με 18000 !  Όχι με τίποτα και ας έμενα με το micra καλύτερα...

 

Θα συμφωνήσω και εγώ με όσους σου λένε όχι το 1.0

 

 

Ειδικά την γνώμη του Γιώργου @Kavouras  πρέπει να την ακούσεις σχετικά με το diesel. Και μην βλέπεις τις σημερινές σου διαδρομές - απαιτήσεις. Δες πιο μακριά...  Όπως είπες δεν παίρνεις κάθε μέρα αυτοκίνητο. Αν έπαιρνα σήμερα αυτοκίνητο, θα έπαιρνα diesel. Και πίστεψε με έχει περισσότερη δύναμη και πολύ περισσότερη ροπή (πολύ σημαντικό) από το 1000άρι. Οδήγησε και τα δύο και μετά πάρε απόφαση....

  • Like 1
Posted
1 hour ago, Theodore Saba said:

1000άρι τρι-κύλινδρο μεταχειρισμένο με 18000 !  Όχι με τίποτα και ας έμενα με το micra καλύτερα...

 

Θα συμφωνήσω και εγώ με όσους σου λένε όχι το 1.0

 

 

Ειδικά την γνώμη του Γιώργου @Kavouras  πρέπει να την ακούσεις σχετικά με το diesel. Και μην βλέπεις τις σημερινές σου διαδρομές - απαιτήσεις. Δες πιο μακριά...  Όπως είπες δεν παίρνεις κάθε μέρα αυτοκίνητο. Αν έπαιρνα σήμερα αυτοκίνητο, θα έπαιρνα diesel. Και πίστεψε με έχει περισσότερη δύναμη και πολύ περισσότερη ροπή (πολύ σημαντικό) από το 1000άρι. Οδήγησε και τα δύο και μετά πάρε απόφαση....

Μπορω να πω και επισημως οτι με εχετε μπερδεψει πλεον αχαχαχ. Δεν ξερω ουτε εγω τι να ψαξω

  • Like 1
Posted (edited)
16 hours ago, Marc A3 said:

Γιώργο επειδή κοιτάει 2016 και 2017 μοντέλα δεν νομίζω να έχουν adblue αυτά. Αν κάθε φορά που το βάζεις μπροστά κάνεις λιγότερα από 15 χλμ μόνο κακό του κάνεις από όσα ξέρω. 

Το micra δύσκολο να πιάσει πολλά παραπάνω από ότι αναφέρεις γιατί απλά είναι ένα παλιό αυτοκίνητο, θα μου πεις έχει λίγα χλμ, δεν διαφωνώ αλλά πολύ λίγοι είναι αυτοί που είναι διατεθειμένοι να δώσουν πχ 1500 €παραπάνω για ένα μοντέλο του 

2004 γνώμη μου έτσι. 

Βάλτο στο Car να πάρεις μία γεύση αν υπάρχει ζήτηση και βλέπεις. 

2016 έχουν ad blue. (όχι άδεια, αλλά παραγωγή)

 

 

ΥΓ: 15km κάθε μέρα είναι αρκετά. Μήπως εννοείς 15min?

 

9 hours ago, iordanis97 said:

Μπορω να πω και επισημως οτι με εχετε μπερδεψει πλεον αχαχαχ. Δεν ξερω ουτε εγω τι να ψαξω

Πρέπει ειλικρινά να ξεκαθαρίσεις τι θες. 

Προσωπικά εμμένω στην άποψή που έγραψα παραπάνω περί diesel. Σημαντικά γρηγορότερο και πολύ πιο οικονομικό από το 1.0tsi που κοιτάς και από όσο θυμάμαι σε αντίστοιχα κόστη αγοράς.

 

Από τη δική μου πλευρά, 18.000€ για 1000cc μοτέρ που είναι μικρό για το βάρος/μέγεθος του οχήματος πυο κουβαλάει (Α3 8V) μου φαίνονται αρκετά.

Από την άλλη σέβομαι ότι δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες, φόβους (κάποιοι φοβούνται να γυρίσουν σε diesel) ή και διάθεση ενασχόλησης με το αμάξι.

 

Edited by Kavouras
  • Like 1
Posted

Να βάλουμε και το χρόνο κτήσης στο τραπέζι; Στην Ελλάδα ζούμε που δεν αλλάζουμε αμάξι κάθε 4 χρόνια. Ενα αμάξι συνήθως την κλείνει τη 10ετία στη χώρα μας, ακόμα και ακριβά μοντέλα (π.χ. πόσα πορσικά δε βλέπουμε σχεδόν καθημερινά; 10ετίας είναι τα περισσότερα). Αν σκοπεύεις να το αλλάξεις σε 4 χρόνια πάσο, αλλά αν θες να γλιτώσεις τα χρήματα που θα χάσεις από τις αγοραπωλησίες, θα πρέπει να δεις τη συμβίωση μαζί του σε βάθος χρόνου. Πόσο πιθανό είναι μετά τα 30 σου να χρειαστείς δυνατότερο αμάξι; Σίγουρα θα κάνεις ταξίδια, δεν θα είναι για πάντα αμάξι πόλης. Κοιτάς σωστό και λογικό μέγεθος με το A3 που έχει τους χώρους να σε καλύψει μελλοντικά (ό,που και να καταλήξεις, εννοείται μόνο 4πορτο, το 2πορτο hatchback δείχνει πιό σπορ και είναι ένας λόγος να το προτιμήσει κανείς, αλλά δεν είναι καθόλου πρακτικό), επίσης είναι ποιοτικό αυτοκίνητο που σίγουρα δεν θα σε απογοητεύσει, αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη με λάθος μοτέρ.

  • Like 1
Posted

Ναι παιδια συμφωνω σε οσα λετε. Προφανως αμα παρω τετοιο αμαξι δεν θα το αλλαξω ευκολα. Απλα οντως με προβληματιζει το ντιζελ τι θα παιχτει στα επομενα χρονια.Βεβαια αυτο ουτε εγω το ξερω ουτε εσεις οποτε ειναι ενα αλλο κομματι αυτο.Αλλα αφου μου λετε οτι δεν θα εχει θεμα το αμαξι πετρελαιο τοτε καλο ειναι αυτο.Το αμαξι μου το κινω σχεδον καθημερινα οποτε δεν θα εχει προβλημα πιστευω ;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.