Jump to content

S3 8L διαμέτρων για λάστιχα


Recommended Posts

Καλησπέρα μάγκες, μπορεί κάποιος έμπειρος να μου πει τι διαμέτρους για λάστιχα μπορώ να βάλω στο s3 8l? 

Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πριν, metero είπε

Το γράφει στην ταμπέλα  στην πόρτα του οδηγού!!!!

Δεν το έχω πάρει ακόμα το αμάξι πρώτου το πάρω θέλω να μάθω κάποια πράγματα για αυτό ρωτάω εδω μέσα ξερω πάντως ότι φοράει 225 και τα 225 είναι πολύ μικρά γι αυτό ήθελα να ήξερα μέχρι πόσο μπορώ να βάλω μπρος πίσω, ευχαριστώ 👍

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Joni R21 είπε

Δεν το έχω πάρει ακόμα το αμάξι πρώτου το πάρω θέλω να μάθω κάποια πράγματα για αυτό ρωτάω εδω μέσα ξερω πάντως ότι φοράει 225 και τα 225 είναι πολύ μικρά γι αυτό ήθελα να ήξερα μέχρι πόσο μπορώ να βάλω μπρος πίσω, ευχαριστώ 👍

Το οπτικό καθαρά σε απασχολεί στον προβληματισμό που έχεις ; Ή το μέγιστο στην απόδοση των ελαστικών ; 
για να ξέρουμε κ εμείς τί να σου απαντήσουμε 

Link to comment
Share on other sites

Και ως γνωστόν αν δεν έχεις ferrari δεν μπορείς να βαλεις φαρδύτερο λάστιχο από αυτό με το οποίο έρχεται από το εργοστάσιο. Ποιος το κάνει άλλωστε, πρώτη φορά κάτι τέτοιο...

 

Λοιπόν πάμε λίγο σοβαρά τώρα.

 

Καταρχήν είναι προφανές ότι το οπτικό κομμάτι τον ενδιαφέρει και δεν υπάρχει τίποτα κακό σε αυτό. Ένα νουμεράκι φαρδύτερο πράγματι βελτιώνει την εικόνα. Από εκεί και πέρα, στόχος είναι να μην θυσιάσεις πρόσφυση και απόδοση στον βωμό του οπτικού. Και βέβαια κατά το δυνατό να μην χάσεις σε πρακτικότητα.

 

Αρχικά αν σκέφτεσαι να ανέβεις νούμερο στην ίδια ζάντα, δεν χρειάζεται να διαβάσεις παρακάτω, το ξεχνάς. Η ζάντα σου έχει 7,5" φάρδος και παρόλο που οι περισσότεροι κατασκευαστές ελαστικών αναφέρουν ότι μπαίνει και 235, δεν στο συνιστώ εκτός και θα το έχεις για πασαρέλα το αμάξι, χαλαρές βόλτες και καθαρός αέρας. Αν πρόκειται να το τρέχεις και ειδικά να το στρίβεις, και ειδικά στους ελληνικούς δρόμους, να ξέρεις ότι θα χάσεις σε αίσθηση, δεν θα είναι τόσο απόλυτο και άμεσο. Το σωστό είναι να πας σε 8" ζάντα για το 235 και μισή ίντσα φαρδύτερη για κάθε νούμερο παραπάνω. Το αντίθετο δηλαδή στενότερο ελαστικό στην ίδια ζάντα που κάνει λίγο στρετς, είναι καλύτερο από το να πας σε φαρδύτερο, αλλά είναι άλλοι οι λόγοι που επιλέγεται που δεν αφορά εσένα γιατί θες φαρδύτερο. Όλα αυτά ισχύουν γενικά, ό,τι αμάξι και να έχεις.

 

Παρακάτω... Συνήθως μπορείς να ανέβεις μέχρι ένα νούμερο (με μισή ίντσα φαρδύτερη ζάντα) χωρίς να βρίσκεις θόλους αλλά το πράγμα δυσκολεύει αν είσαι χαμηλωμένος και ακόμα περισσότερο αν φοράς μαλακιά ανάρτηση (πρόσεξε τον τόνο στο ά όχι στο ί). Όπως και να χει, θα πρέπει να προσπαθήσεις να μην μεγαλώσεις το βήμα, δηλαδή την διάμετρο του τροχού, και αν δεν είναι δυνατό τουλάχιστον να μην μεγαλώσει πολύ. Εδώ θα βρεις πληροφορίες σχετικά με το θέμα που σε ενδιαφέρει. Όπως βλέπεις το αμάξι παίρνει και 225/40/18 διατηρώντας παραπλήσιο offset (με bold είναι η μαμά διάσταση). Tώρα, για να είμαι ειλικρινής δεν το ξέρω το 8L οπότε δεν ξέρω τα περιθώρια, αλλά από τη στιγμή που προτείνεται μέχρι και 8" φάρδος ζάντας σύμφωνα με το site (το οποίο για όσα αμάξια έχω δει και έχω δει πολλά, είναι ακριβές), θεωρώ χωρίς να μπορώ να στο εγγυηθώ, ότι θα μπορέσεις να βάλεις και 235/40/18 καθώς θα αυξήσει το βήμα κατά μόλις 3,5 χιλιοστά σε σχέση με το 225. Αυτά ως προς το βήμα. Πάμε και στο φαρδος...

 

Ένα φάρδος ζάντας παίρνει διάφορα νούμερα ελαστικών όπως είπα στην αρχή. Αυτό έχει και μία μικρή επίδραση στο ίδιο το ελαστικό. Μέσες άκρες να ξέρεις ότι για κάθε μισή ίντσα μικρότερου ή μεγαλύτερου φάρδους ζάντας, το ίδιο ελαστικό π.χ. 225 φαρδαίνει ή στενεύει κατά 0.2 της ίντσας, ήτοι μισό πόντο. Ξέρεις τι είναι το measured width σε ένα ελαστικό; Θα το δεις γραμμένο σε πολλά site. Το νούμερο ενός ελαστικού 215 225 235 245 κτλ, στην πράξη δεν σημαίνει τίποτα. Αυτό που μετράει είναι η πραγματική διάσταση, τόσο το section width (από πλαϊνό σε πλαϊνό) όσο και το tread width (το ίδιο το πέλμα που έρχεται σε επαφή με το έδαφος). Το ίδιο νούμερο π.χ. 225 από εταιρία σε εταιρία και από μοντέλο σε μοντέλο μπορεί να έχει διαφορά μέχρι και 3 χιλιοστά στο section width, και ως και 2,5 ολόκληρους πόντους στο tread width! Έτσι έπρεπε να υπάρχει μία διάσταση αναφοράς, σαν default ας το πούμε, ώστε κάθε νούμερο ελαστικού να λέμε ότι είναι κατασκεασμένο για τάδε φάρδος ζάντας, και βάσει αυτού αναφέρονται και οι λοιπές διαστάσεις όπως αυτές που είπα παραπάνω. Αυτό λοιπόν είναι το measured width σε ένα ελαστικό. Για το 225 λοιπόν, measured width είναι 7,5" ζάντα και κάθε νούμερο πάνω ή κάτω πάει με μισή ίντσα ζάντας πάνω ή κάτω αντίστοιχα. Αν βάλεις 235 στην 7.5άρα ζάντα, δεν το συνιστώ αλλά αν το κάνεις, το ελαστικό θα φαρδύνει κατά μισό πόντο όχι 1. Αντίστοιχα θα στενέψει κατά μισό πόντο αν της βάλεις 215. Γιατί στο λέω αυτό, γιατί από τη στιγμή που προτείνεται μέχρι και 8άρα με 225, κόβω δύσκολο να έχεις πρόβλημα με μόλις μισό πόντο φαρδύτερο λάστιχο (235 αντί 225 στην ίδια ζάντα = μισό πόντο φαρδύτερο) και μάλιστα αυτό πάει δια 2 γιατί είναι μισό προς τα έξω μισό προς τα μέσα, άρα 2,5 χιλιοστά έξω 2,5 μέσα, τρίχες.

 

Συνοψίζοντας, σου προτείνεται 225/40/18 με 8x18 ET33 ζάντα. Αφήνω απ' έξω το χαμήλωμα αλλά θα υποθέσω ότι τα specs δίνονται με βάση τη μαμά ανάρτηση. Για το χαμήλωμα επομένως θα πρέπει να το ξανασκεφτείς. Θεωρώ λοιπόν ότι χωρίς χαμήλωμα μπορείς και 235. Επίσης μπορείς να μείνεις στη 17άρα και να παίξεις με 8x17 και 235, αυτό θα διευκολύνει ενδεχόμενο χαμήλωμα. Αν δεν αλλάξεις ζάντα, μείνε στο 225.

 

Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα. Αν σου είναι δύσκολο όλο αυτό, ρώτα ένα καλό μαγαζί με ελαστικά και ζάντες. Να ξέρεις όμως ότι τις λεπτομέρειες που σου είπα περί section width, tread width κτλ δεν τις ξέρει σχεδόν κανένας λαστιχάς στην Ελλάδα. Λες και πουλάνε σακιά πατάτες οι περισσότεροι. Μακάρι να ήξερα και το 8L καλύτερα θα σου υπέγραφα σε όσα σου είπα.

Link to comment
Share on other sites

21 λεπτά πριν, Unreal είπε

Και ως γνωστόν αν δεν έχεις ferrari δεν μπορείς να βαλεις φαρδύτερο λάστιχο από αυτό με το οποίο έρχεται από το εργοστάσιο. Ποιος το κάνει άλλωστε, πρώτη φορά κάτι τέτοιο...

 

Λοιπόν πάμε λίγο σοβαρά τώρα.

 

Καταρχήν είναι προφανές ότι το οπτικό κομμάτι τον ενδιαφέρει και δεν υπάρχει τίποτα κακό σε αυτό. Ένα νουμεράκι φαρδύτερο πράγματι βελτιώνει την εικόνα. Από εκεί και πέρα, στόχος είναι να μην θυσιάσεις πρόσφυση και απόδοση στον βωμό του οπτικού. Και βέβαια κατά το δυνατό να μην χάσεις σε πρακτικότητα.

 

Αρχικά αν σκέφτεσαι να ανέβεις νούμερο στην ίδια ζάντα, δεν χρειάζεται να διαβάσεις παρακάτω, το ξεχνάς. Η ζάντα σου έχει 7,5" φάρδος και παρόλο που οι περισσότεροι κατασκευαστές ελαστικών αναφέρουν ότι μπαίνει και 235, δεν στο συνιστώ εκτός και θα το έχεις για πασαρέλα το αμάξι, χαλαρές βόλτες και καθαρός αέρας. Αν πρόκειται να το τρέχεις και ειδικά να το στρίβεις, και ειδικά στους ελληνικούς δρόμους, να ξέρεις ότι θα χάσεις σε αίσθηση, δεν θα είναι τόσο απόλυτο και άμεσο. Το σωστό είναι να πας σε 8" ζάντα για το 235 και μισή ίντσα φαρδύτερη για κάθε νούμερο παραπάνω. Το αντίθετο δηλαδή στενότερο ελαστικό στην ίδια ζάντα που κάνει λίγο στρετς, είναι καλύτερο από το να πας σε φαρδύτερο, αλλά είναι άλλοι οι λόγοι που επιλέγεται που δεν αφορά εσένα γιατί θες φαρδύτερο. Όλα αυτά ισχύουν γενικά, ό,τι αμάξι και να έχεις.

 

Παρακάτω... Συνήθως μπορείς να ανέβεις μέχρι ένα νούμερο (με μισή ίντσα φαρδύτερη ζάντα) χωρίς να βρίσκεις θόλους αλλά το πράγμα δυσκολεύει αν είσαι χαμηλωμένος και ακόμα περισσότερο αν φοράς μαλακιά ανάρτηση (πρόσεξε τον τόνο στο ά όχι στο ί). Όπως και να χει, θα πρέπει να προσπαθήσεις να μην μεγαλώσεις το βήμα, δηλαδή την διάμετρο του τροχού, και αν δεν είναι δυνατό τουλάχιστον να μην μεγαλώσει πολύ. Εδώ θα βρεις πληροφορίες σχετικά με το θέμα που σε ενδιαφέρει. Όπως βλέπεις το αμάξι παίρνει και 225/40/18 διατηρώντας παραπλήσιο offset (με bold είναι η μαμά διάσταση). Tώρα, για να είμαι ειλικρινής δεν το ξέρω το 8L οπότε δεν ξέρω τα περιθώρια, αλλά από τη στιγμή που προτείνεται μέχρι και 8" φάρδος ζάντας σύμφωνα με το site (το οποίο για όσα αμάξια έχω δει και έχω δει πολλά, είναι ακριβές), θεωρώ χωρίς να μπορώ να στο εγγυηθώ, ότι θα μπορέσεις να βάλεις και 235/40/18 καθώς θα αυξήσει το βήμα κατά μόλις 3,5 χιλιοστά σε σχέση με το 225. Αυτά ως προς το βήμα. Πάμε και στο φαρδος...

 

Ένα φάρδος ζάντας παίρνει διάφορα νούμερα ελαστικών όπως είπα στην αρχή. Αυτό έχει και μία μικρή επίδραση στο ίδιο το ελαστικό. Μέσες άκρες να ξέρεις ότι για κάθε μισή ίντσα μικρότερου ή μεγαλύτερου φάρδους ζάντας, το ίδιο ελαστικό π.χ. 225 φαρδαίνει ή στενεύει κατά 0.2 της ίντσας, ήτοι μισό πόντο. Ξέρεις τι είναι το measured width σε ένα ελαστικό; Θα το δεις γραμμένο σε πολλά site. Το νούμερο ενός ελαστικού 215 225 235 245 κτλ, στην πράξη δεν σημαίνει τίποτα. Αυτό που μετράει είναι η πραγματική διάσταση, τόσο το section width (από πλαϊνό σε πλαϊνό) όσο και το tread width (το ίδιο το πέλμα που έρχεται σε επαφή με το έδαφος). Το ίδιο νούμερο π.χ. 225 από εταιρία σε εταιρία και από μοντέλο σε μοντέλο μπορεί να έχει διαφορά μέχρι και 3 χιλιοστά στο section width, και ως και 2,5 ολόκληρους πόντους στο tread width! Έτσι έπρεπε να υπάρχει μία διάσταση αναφοράς, σαν default ας το πούμε, ώστε κάθε νούμερο ελαστικού να λέμε ότι είναι κατασκεασμένο για τάδε φάρδος ζάντας, και βάσει αυτού αναφέρονται και οι λοιπές διαστάσεις όπως αυτές που είπα παραπάνω. Αυτό λοιπόν είναι το measured width σε ένα ελαστικό. Για το 225 λοιπόν, measured width είναι 7,5" ζάντα και κάθε νούμερο πάνω ή κάτω πάει με μισή ίντσα ζάντας πάνω ή κάτω αντίστοιχα. Αν βάλεις 235 στην 7.5άρα ζάντα, δεν το συνιστώ αλλά αν το κάνεις, το ελαστικό θα φαρδύνει κατά μισό πόντο όχι 1. Αντίστοιχα θα στενέψει κατά μισό πόντο αν της βάλεις 215. Γιατί στο λέω αυτό, γιατί από τη στιγμή που προτείνεται μέχρι και 8άρα με 225, κόβω δύσκολο να έχεις πρόβλημα με μόλις μισό πόντο φαρδύτερο λάστιχο (235 αντί 225 στην ίδια ζάντα = μισό πόντο φαρδύτερο) και μάλιστα αυτό πάει δια 2 γιατί είναι μισό προς τα έξω μισό προς τα μέσα, άρα 2,5 χιλιοστά έξω 2,5 μέσα, τρίχες.

 

Συνοψίζοντας, σου προτείνεται 225/40/18 με 8x18 ET33 ζάντα. Αφήνω απ' έξω το χαμήλωμα αλλά θα υποθέσω ότι τα specs δίνονται με βάση τη μαμά ανάρτηση. Για το χαμήλωμα επομένως θα πρέπει να το ξανασκεφτείς. Θεωρώ λοιπόν ότι χωρίς χαμήλωμα μπορείς και 235. Επίσης μπορείς να μείνεις στη 17άρα και να παίξεις με 8x17 και 235, αυτό θα διευκολύνει ενδεχόμενο χαμήλωμα. Αν δεν αλλάξεις ζάντα, μείνε στο 225.

 

Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα. Αν σου είναι δύσκολο όλο αυτό, ρώτα ένα καλό μαγαζί με ελαστικά και ζάντες. Να ξέρεις όμως ότι τις λεπτομέρειες που σου είπα περί section width, tread width κτλ δεν τις ξέρει σχεδόν κανένας λαστιχάς στην Ελλάδα. Λες και πουλάνε σακιά πατάτες οι περισσότεροι. Μακάρι να ήξερα και το 8L καλύτερα θα σου υπέγραφα σε όσα σου είπα.

Όλο αυτό το πληκτρολογησες ή κανεις την ηχητική πληκτρολόγηση ;

Link to comment
Share on other sites

Αν θες μου λες ποιες είναι οι λάθος πράξεις με τα δεκαδικά, αλλά και πάλι τον αγαπητό φίλο φαντάζομαι τον ενδιαφέρει να μείνουμε στην ουσία. Η ουσία είναι ότι για το 8L προτείνεται και 8άρα ζάντα με ET33 και παρόλο που αφορά 225 το οποίο ίσως κάνει ένα ελάχιστο στρετς, θεωρώ πολύ δύσκολο να αντιμετωπίσει πρόβλημα με 235, στην ίδια αυτή 8άρα ζάντα. Τώρα δεν μας έχει πει ακόμα τρία πράγματα, πρώτον αν τον ενδιαφέρει να αλλάξει ζάντα και αν η απάντηση είναι όχι ξεχνάει όλα όσα έγραψα και μένει στο 225, ίσως να πάει σε πιό "τετράγωνο" (square sidewall) λάστιχο που στο μάτι μπορεί να φαίνεται σαν 235 και θα τον καλύψει αισθητικά χωρίς θέματα, δεύτερον αν τον ενδιαφέρει να πάει σε 18άρα ή να βάλει κάποια άλλη 17άρα, και τρίτον αν το αμάξι είναι χαμηλωμένο ή έχει σκοπό να το χαμηλώσει. Μέχρι να απαντηθούν αυτά, κουβέντα δεν γίνεται. Εγώ άπλωσα το σεντόνι με μερικές πληροφορίες που θεωρώ σημαντικές για τη σωστή επιλογή μεγέθους ελαστικού που θα ικανοποιήσει την επιθυμία του χωρίς προβλήματα και από κει και πέρα περιμένω 3 απαντήσεις.

 

9 hours ago, panpap175 said:

Όλο αυτό το πληκτρολογησες ή κανεις την ηχητική πληκτρολόγηση ;

 

Πληρώνω γραμματέα μόνο για πάρτη σας.

Link to comment
Share on other sites

η ουσία είναι ότι  όπως τα αναλύεις μένει στα ελαστικά που λέει ο κατασκευαστής στο ταμπελάκι στην πόρτα και εάν θέλει μεγαλύτερα ελαστικά για λόγους που τον ενδιαφέρουν και ξέρει,   ο υποψήφιος κάτοχος audi   ίσος να σκεφτεί κάποιο audi a5 ή κάποια άλλη μάρκα  π.χ. mercedes

συγνώμη που είμαι πάντα συνοπτικός στο γράψιμο και στις σκέψεις μου ,   

 

υ.γ.  οι πράξεις σε δεκαδικά για να μπορέσει να δει την διαφορά θα πρέπει να είναι με έξι δεκαδικά γιατί στο μάτι δεν θα καταλάβει τίποτα

μπορεί να βάλει στην ρεζέρβα ένα 245 ή 255 για ψυχολογικούς λόγους  ή πας σε AUDI  RS4  που έχει  φουσκωμένους θόλους

Link to comment
Share on other sites

Είδες όμως που κατάλαβες το ακριβώς αντίθετο. Έτσι όπως τα αναλύω πηγαίνει σε 235 που είναι και η επιθυμία του να ανέβει διάσταση. Ο λόγος που έκανα την παραπάνω ανάλυση είναι ότι δεν το κατέχω το 8L. Αν ήξερα περισσότερα και πολύ περισσότερο αν το είχα, το πιθανότερο είναι να το είχα ήδη κάνει πρώτος και θα του λεγα σε 1 σειρά, κάνε αυτό. Δεν νομίζω παρ' όλα αυτά να έπεσα έξω. Και εννοείται ότι δεν χρειάζεται να αλλάξει αμάξι για να βάλει φαρδύτερο λάστιχο, αλήθεια τα πιστεύεις αυτά ή κάνεις πλάκα για να ξέρω να μη χάνω το χρόνο μου.

 

Ποιο είναι το λάθος δεν μου έχεις πει ακόμα. Δεν έχεις ιδέα τι διαφορά μπορεί να κάνει το 225 από το 235, ή ακόμα και το ίδιο το 225 που φοράει αν το πάρει σε άλλο ελαστικό με φαρδύτερο tread. Θα μπορούσα ευθύς αμέσως να σου δείξω για να το καταλάβεις, αλλά θα το κάνω σε λίγο καιρό. Κάνω save τη συγκεκριμένη σελίδα για να μη χάσω το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Βλέπε και παρουσίαση, θα υπάρξει παράλληλο ποστ γιατί θα κάνω και άλλη μία σύγκριση. Μπορώ και άμεσα να το κάνω αλλά για να μην κάνω διπλό κόπο περιμένω και τα νέα ελαστικά που αυτό τον καιρό είναι σε παραγωγή. Έτσι θα έχω στα χέρια μου 3 4άδες από 3 διαφορετικά ελαστικά, τις 2 τις έχω ήδη περιμένω την 3η. Όλες 245 αλλά κάθε μια με εντελώς διαφορετικό μέγεθος tread: 8.1, 8.6 και 9.1 ίντσες. Η διαφορά απο το στενότερο στο φαρδύτερο είναι 1 ίντσα = 2.54 εκ. ακριβώς για να βάζουμε και τα δεκαδικά. Επαναλαμβάνω όλα 245/35/19. Όπως είπα το νούμερο του ελαστικού 215, 225, 235, 245 κ.ο.κ. δεν σημαίνει απολύτως τίποτα, είναι απλά για να ξεχωρίζουν και να είναι εμπορικά εύκολα διαχειρίσιμα. Η πραγματική διάσταση δεν έχει καμία σχέση. Υπομονή.

Link to comment
Share on other sites

Στις 17/4/2022 στις 10:35 ΜΜ, metero είπε

τωρα τον εκαψες θα ψαχνει αλλο αυτοκινητο 🤣

Χαχαχαχαχα, τα λεει αναλυτικά ο φίλος καλά κάνει 👍 όλες οι απαντήσεις ευπρόσδεκτες είναι

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.