Jump to content

Βελτίωση rs3 Engine Build


Recommended Posts

Καλησπερα σας
 

Μιας και μετα απο αρκετα χρονια βρηκα το αμαξι που γουσταρα ηρθε η ωρα να του αλλαξω τα φωτα ,

γνωριζετε καποιον βελτιωτη να κανει rebuild το μοτερ του rs3 2020 μοντελο και φυσικα να βγαλουμε

αρκετα αλογα?

Σκεφτηκα να μιλησω με γερμανια (bartek) η αγγλια (re perfomance) αλλα σκεφτηκα ολοκληρη ελλαδα ολο και καποιος τρελος θα κανει θαυματα.

 

Σας ευχαριστω με τον χρονο σας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Γιατι ενδιαφέρεσαι για rebuild το μοτέρ? Για πόσα άλογα μιλάμε ότι θέλεις να φτάσεις?

Έχω ενδιάμεσο για RE performance αλλά αγγλια = εκτελωνισμός και ο RE έχει πολύ αναμονή λόγω πολλαπλών projects

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Καλησπερα.

Εχει 150.000 χιλιομετρα και κοιταω χωρις πλακα τα 800 με περιπου 8-8,500 στροφες και να ειναι και daily αν και δεν ξερω πως θα γινει αυτο , την ζημια για να το βελτιωσω την εχει κανει η irozmotosport.

Edited by snowman
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, snowman said:

Καλησπερα.

Εχει 150.000 χιλιομετρα και κοιταω χωρις πλακα τα 800 με περιπου 8-8,500 στροφες και να ειναι και daily αν και δεν ξερω πως θα γινει αυτο , την ζημια για να το βελτιωσω την εχει κανει η irozmotosport.

daily με κόφτη τόσο ψηλά δεν ξέρω αν θα μπορεί να είναι. (βέβαια έχω γνωστο που κυκλοφορεί με "γυμνό" όχημα για καθημερινό χωρίς να τον ενοχλεί).

Όχι πως δε θα αντέξει, αφού για να βγάζει 800ps, θα γυρίζει το τούρμπο αρκετά ψηλά (οπότε αν δεν σηκώνεις στροφές να βγάλει πίεση και απόδοση, τι να χαλάσει), αλλά κυρίως γιατί δε θα είναι καθόλου ευχάριστο για καθημερινό όχημα, γιατί για να βγάλει 800ps θα πρέπει να γίνουν συμβιβασμοί αρκετοί που ίσως σε κουράσουν (εμένα θα με κούραζαν).

Δηλαδή πολύ lag χαμηλά, θα πρέπει να έχεις εξάτμιση με αρκετά μεγάλο Φ (=θόρυβος, βουητό στη βόλτα), ανάρτηση σκληρή για να μην κάθεται όταν πατάς τέρμα γκάζι (και χάνουν πρόσφυση οι εμπρός τροχοί) κτλ...

 

 

ΥΓ: εγώ "μαζί σου" είμαι στην τρέλα (Εδώ εγώ αγόρασα για καθημερινό RS4... :D ), απλά τα αναφέρω γιατί η καθημερινή χρήση ενός τέτοιου οχήματος θα θέλει προφανώς και κάποιες (αρκετές) παραχωρήσεις.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Οχι τα εχω κανει ολα στο κεφαλι μου , η γυναικα μου δεν θα μπαινει καν γιατι θα με παρει και θα με σηκωσει και με ενα evo που ειχα δεν περνουσε ευχαριστα, αρα δικο μου και οπως θελω εγω χαχαχα , ναι γενικα εχω μια ιδεα προερχομαι απο καρτ βασικα ακομα κανω ειναι και το σοι στο μηχανοκινητο οπως και να εχει μπορω να καταλαβω τι εννοεις , επισης δεν ξερω κανεναν και το λεω με πολυ καλη διαθεση να μπορει να το φτιαξει εδω το αμαξι , οχι τιποτα αλλο εχω βρει τα παντα να τα φερω ελλαδα και εκει εχω κολλησει....

Edited by snowman
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θεωρω πως υπαρχουν πολλοι μαστορες να φτιαξουν ενα αυτοκινητο πεντακιλυνδρο 800ps.Δεν ειναι τοσο εξωτικη  βελτιωση  οσο ενος v8-v10-v12  που δεν εχουν φτιαχτει τοσα μοτερ στην ελλαδα οποτε εκει θα ειχα εναν ενδιασμο.

 

κλειστο μοτερ!

 

Edited by theokar
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, snowman said:

Οχι τα εχω κανει ολα στο κεφαλι μου , η γυναικα μου δεν θα μπαινει καν γιατι θα με παρει και θα με σηκωσει και με ενα evo που ειχα δεν περνουσε ευχαριστα, αρα δικο μου και οπως θελω εγω χαχαχα , ναι γενικα εχω μια ιδεα προερχομαι απο καρτ βασικα ακομα κανω ειναι και το σοι στο μηχανοκινητο οπως και να εχει μπορω να καταλαβω τι εννοεις , επισης δεν ξερω κανεναν και το λεω με πολυ καλη διαθεση να μπορει να το φτιαξει εδω το αμαξι , οχι τιποτα αλλο εχω βρει τα παντα να τα φερω ελλαδα και εκει εχω κολλησει....

Πρακτικά ο 2,5 είναι πολύ κοντά σε πολυπλοκότητα στον 2.0 και 1.8 που έχουν φτιαχτεί κατά χιλιάδες. Αν τα απλώναμε το ένα δίπλα στο άλλο, θα στρώναμε στρέμματα ολόκληρα!

 

Προσωπικά παλαιότερα (μέχρι πριν 2 χρόνια) χρησιμοποιούσα τον Autorep -Φόνσο Γιώργο*, ο οποιός κατά τη γνώμη που είναι πολύ καλός μηχανικός. Όχι μάστορας... Μηχανικός αυτοκινήτων. Τα χέρια του πιάνουν, είναι πολύ προσεκτικός και απεχθάνεται να "κόβει γωνίες" απλά και μόνο για να κάνει τη δουλειά να πληρωθεί. 

Έχω δει στο συνεργείο του διάφορα εξωτικά οχήματα, περίεργα που απαιτούν ιδιαίτερες γνώσεις και πολύ προσοχή (από απλά οχήματα που βλέπεις κάθε μέρα μέχρι..... ιστορικά δύσκολα οχήματα ΒΜW Z1, dkw ή και supercars όπως Audi R8, RS6 V10, RS4 B7 κτλ).

 

 

*Autorep - Φονσό Γιώργος

https://www.autorep.gr/

 

Βρίσκεται εδώ: 

https://www.google.com/maps/dir//autorep+fonso/@37.9324566,23.7119477,17z/data=!4m8!4m7!1m0!1m5!1m1!1s0x14a1bc34e9e10e63:0x56661c7d42da43b1!2m2!1d23.7141481!2d37.9332515

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Θα του κανω ενα τηλεφωνημα μεσα στην εβδομαδα μπας και βγαλω ακρη , σε ευχαριστω πολυ.

Χαζη ερωτηση αλλα ο 0-400 αξιζει ?
Γνωριζω οτι εχουν κανει θαυματα αλλα μεχρι εκει...

Edited by snowman
Link to comment
Share on other sites

Το αμαξι μου ηταν στον τακη 0-400 φτιαγμενο(προγραμματιζει στο σαλια), και μετα το εφτιαξα στον Πετροπουλο(προγραμμα μπολοτακης).Υπαρχουν πολλα καλα συνεργεια που εχουν κανει εκατονταδες βελτιωσεις σε αυτα τα αλογα!Ολοι καλοι ειναι, το θεμα ειναι  και ποσο γνωριζεις  εσυ η αν εχεις αγνοια εντελως της βελτιωσης!

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
12 minutes ago, theokar said:

Το αμαξι μου ηταν στον τακη 0-400 φτιαγμενο(προγραμματιζει στο σαλια), και μετα το εφτιαξα στον Πετροπουλο(προγραμμα μπολοτακης).Υπαρχουν πολλα καλα συνεργεια που εχουν κανει εκατονταδες βελτιωσεις σε αυτα τα αλογα!Ολοι καλοι ειναι, το θεμα ειναι  και ποσο γνωριζεις  εσυ η αν εχεις αγνοια εντελως της βελτιωσης!

Απο τους 2 ποιον θα προτεινες ?

Οι και οι 2 ειναι οκ?

Τωρα με τους προγραμματιστες θα καω , σιγουρα cyvecs θα βαλω.

Edited by snowman
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.
Εχει 150.000 χιλιομετρα και κοιταω χωρις πλακα τα 800 με περιπου 8-8,500 στροφες και να ειναι και daily αν και δεν ξερω πως θα γινει αυτο , την ζημια για να το βελτιωσω την εχει κανει η irozmotosport.
Αυτό δεν γίνεται, εκτός αν θεωρείς daily το τουρμπίσμα από τις 4500στρ και ψόφιο χαμηλά.

800 από τον 5κυλινδρο δεν είναι δύσκολα, ακόμα και με στοκ μοτέρ είναι πιθανόν να γίνουν αλλά να ξέρεις ότι όσο και να βλέπεις από το εξωτερικό να βελτιώνονται τέτοια σύνολα, τόσο μειώνεται η αξιοπιστία τους και τόσο αυξάνεται η πιθανότητα του μπουμ.

Επειδή πολλές φορές ακούγεται η φράση 'καθημερινό βολταδικο' και αυτο σαν έννοια είναι διαφορετική για τον καθένα, δύσκολα θα βγάλουμε άκρη. Καλό θα ήταν να το συζητήσεις με όποιον μηχανικό επιλέξεις διεξοδικά. Υπάρχουν αυτοί οι μηχανικοί που θα σε μεταχειριστουν ως : ότι θέλει ο πελάτης εμείς λεφτά θα βγάλουμε, και υπάρχουν και εκείνοι που θα σου πουν τη γνωμη τους για το τι σου δίνει ένα 2.5 μοτέρ στα 800 άλογα και τι θα ήταν ιδανικό με βάση αυτό που έχεις στο μυαλό σου σαν χρήση

Σου εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι αποφασίσεις!

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.