snowman Posted March 28 Share Posted March 28 Καλησπερα σας Μιας και μετα απο αρκετα χρονια βρηκα το αμαξι που γουσταρα ηρθε η ωρα να του αλλαξω τα φωτα , γνωριζετε καποιον βελτιωτη να κανει rebuild το μοτερ του rs3 2020 μοντελο και φυσικα να βγαλουμε αρκετα αλογα? Σκεφτηκα να μιλησω με γερμανια (bartek) η αγγλια (re perfomance) αλλα σκεφτηκα ολοκληρη ελλαδα ολο και καποιος τρελος θα κανει θαυματα. Σας ευχαριστω με τον χρονο σας. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted March 28 Share Posted March 28 Καλησπέρα. Γιατι ενδιαφέρεσαι για rebuild το μοτέρ? Για πόσα άλογα μιλάμε ότι θέλεις να φτάσεις?Έχω ενδιάμεσο για RE performance αλλά αγγλια = εκτελωνισμός και ο RE έχει πολύ αναμονή λόγω πολλαπλών projectsSent from my SM-S918B using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowman Posted March 28 Author Share Posted March 28 (edited) Καλησπερα. Εχει 150.000 χιλιομετρα και κοιταω χωρις πλακα τα 800 με περιπου 8-8,500 στροφες και να ειναι και daily αν και δεν ξερω πως θα γινει αυτο , την ζημια για να το βελτιωσω την εχει κανει η irozmotosport. Edited March 28 by snowman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 29 Share Posted March 29 17 hours ago, snowman said: Καλησπερα. Εχει 150.000 χιλιομετρα και κοιταω χωρις πλακα τα 800 με περιπου 8-8,500 στροφες και να ειναι και daily αν και δεν ξερω πως θα γινει αυτο , την ζημια για να το βελτιωσω την εχει κανει η irozmotosport. daily με κόφτη τόσο ψηλά δεν ξέρω αν θα μπορεί να είναι. (βέβαια έχω γνωστο που κυκλοφορεί με "γυμνό" όχημα για καθημερινό χωρίς να τον ενοχλεί). Όχι πως δε θα αντέξει, αφού για να βγάζει 800ps, θα γυρίζει το τούρμπο αρκετά ψηλά (οπότε αν δεν σηκώνεις στροφές να βγάλει πίεση και απόδοση, τι να χαλάσει), αλλά κυρίως γιατί δε θα είναι καθόλου ευχάριστο για καθημερινό όχημα, γιατί για να βγάλει 800ps θα πρέπει να γίνουν συμβιβασμοί αρκετοί που ίσως σε κουράσουν (εμένα θα με κούραζαν). Δηλαδή πολύ lag χαμηλά, θα πρέπει να έχεις εξάτμιση με αρκετά μεγάλο Φ (=θόρυβος, βουητό στη βόλτα), ανάρτηση σκληρή για να μην κάθεται όταν πατάς τέρμα γκάζι (και χάνουν πρόσφυση οι εμπρός τροχοί) κτλ... ΥΓ: εγώ "μαζί σου" είμαι στην τρέλα (Εδώ εγώ αγόρασα για καθημερινό RS4... ), απλά τα αναφέρω γιατί η καθημερινή χρήση ενός τέτοιου οχήματος θα θέλει προφανώς και κάποιες (αρκετές) παραχωρήσεις. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowman Posted March 29 Author Share Posted March 29 (edited) Οχι τα εχω κανει ολα στο κεφαλι μου , η γυναικα μου δεν θα μπαινει καν γιατι θα με παρει και θα με σηκωσει και με ενα evo που ειχα δεν περνουσε ευχαριστα, αρα δικο μου και οπως θελω εγω χαχαχα , ναι γενικα εχω μια ιδεα προερχομαι απο καρτ βασικα ακομα κανω ειναι και το σοι στο μηχανοκινητο οπως και να εχει μπορω να καταλαβω τι εννοεις , επισης δεν ξερω κανεναν και το λεω με πολυ καλη διαθεση να μπορει να το φτιαξει εδω το αμαξι , οχι τιποτα αλλο εχω βρει τα παντα να τα φερω ελλαδα και εκει εχω κολλησει.... Edited March 29 by snowman 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theokar Posted March 29 Share Posted March 29 (edited) Θεωρω πως υπαρχουν πολλοι μαστορες να φτιαξουν ενα αυτοκινητο πεντακιλυνδρο 800ps.Δεν ειναι τοσο εξωτικη βελτιωση οσο ενος v8-v10-v12 που δεν εχουν φτιαχτει τοσα μοτερ στην ελλαδα οποτε εκει θα ειχα εναν ενδιασμο. κλειστο μοτερ! Edited March 29 by theokar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted March 29 Share Posted March 29 27 minutes ago, snowman said: Οχι τα εχω κανει ολα στο κεφαλι μου , η γυναικα μου δεν θα μπαινει καν γιατι θα με παρει και θα με σηκωσει και με ενα evo που ειχα δεν περνουσε ευχαριστα, αρα δικο μου και οπως θελω εγω χαχαχα , ναι γενικα εχω μια ιδεα προερχομαι απο καρτ βασικα ακομα κανω ειναι και το σοι στο μηχανοκινητο οπως και να εχει μπορω να καταλαβω τι εννοεις , επισης δεν ξερω κανεναν και το λεω με πολυ καλη διαθεση να μπορει να το φτιαξει εδω το αμαξι , οχι τιποτα αλλο εχω βρει τα παντα να τα φερω ελλαδα και εκει εχω κολλησει.... Πρακτικά ο 2,5 είναι πολύ κοντά σε πολυπλοκότητα στον 2.0 και 1.8 που έχουν φτιαχτεί κατά χιλιάδες. Αν τα απλώναμε το ένα δίπλα στο άλλο, θα στρώναμε στρέμματα ολόκληρα! Προσωπικά παλαιότερα (μέχρι πριν 2 χρόνια) χρησιμοποιούσα τον Autorep -Φόνσο Γιώργο*, ο οποιός κατά τη γνώμη που είναι πολύ καλός μηχανικός. Όχι μάστορας... Μηχανικός αυτοκινήτων. Τα χέρια του πιάνουν, είναι πολύ προσεκτικός και απεχθάνεται να "κόβει γωνίες" απλά και μόνο για να κάνει τη δουλειά να πληρωθεί. Έχω δει στο συνεργείο του διάφορα εξωτικά οχήματα, περίεργα που απαιτούν ιδιαίτερες γνώσεις και πολύ προσοχή (από απλά οχήματα που βλέπεις κάθε μέρα μέχρι..... ιστορικά δύσκολα οχήματα ΒΜW Z1, dkw ή και supercars όπως Audi R8, RS6 V10, RS4 B7 κτλ). *Autorep - Φονσό Γιώργος https://www.autorep.gr/ Βρίσκεται εδώ: https://www.google.com/maps/dir//autorep+fonso/@37.9324566,23.7119477,17z/data=!4m8!4m7!1m0!1m5!1m1!1s0x14a1bc34e9e10e63:0x56661c7d42da43b1!2m2!1d23.7141481!2d37.9332515 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowman Posted March 29 Author Share Posted March 29 (edited) Θα του κανω ενα τηλεφωνημα μεσα στην εβδομαδα μπας και βγαλω ακρη , σε ευχαριστω πολυ. Χαζη ερωτηση αλλα ο 0-400 αξιζει ? Γνωριζω οτι εχουν κανει θαυματα αλλα μεχρι εκει... Edited March 29 by snowman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theokar Posted March 29 Share Posted March 29 Το αμαξι μου ηταν στον τακη 0-400 φτιαγμενο(προγραμματιζει στο σαλια), και μετα το εφτιαξα στον Πετροπουλο(προγραμμα μπολοτακης).Υπαρχουν πολλα καλα συνεργεια που εχουν κανει εκατονταδες βελτιωσεις σε αυτα τα αλογα!Ολοι καλοι ειναι, το θεμα ειναι και ποσο γνωριζεις εσυ η αν εχεις αγνοια εντελως της βελτιωσης! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snowman Posted March 29 Author Share Posted March 29 (edited) 12 minutes ago, theokar said: Το αμαξι μου ηταν στον τακη 0-400 φτιαγμενο(προγραμματιζει στο σαλια), και μετα το εφτιαξα στον Πετροπουλο(προγραμμα μπολοτακης).Υπαρχουν πολλα καλα συνεργεια που εχουν κανει εκατονταδες βελτιωσεις σε αυτα τα αλογα!Ολοι καλοι ειναι, το θεμα ειναι και ποσο γνωριζεις εσυ η αν εχεις αγνοια εντελως της βελτιωσης! Απο τους 2 ποιον θα προτεινες ? Οι και οι 2 ειναι οκ? Τωρα με τους προγραμματιστες θα καω , σιγουρα cyvecs θα βαλω. Edited March 29 by snowman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theokar Posted March 29 Share Posted March 29 Και οι δυο ειναι πολυ καλοι!Τωρα τα υπολοιπα καλυτερα σε pm! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A80Avant Posted March 29 Share Posted March 29 Καλησπερα. Εχει 150.000 χιλιομετρα και κοιταω χωρις πλακα τα 800 με περιπου 8-8,500 στροφες και να ειναι και daily αν και δεν ξερω πως θα γινει αυτο , την ζημια για να το βελτιωσω την εχει κανει η irozmotosport.Αυτό δεν γίνεται, εκτός αν θεωρείς daily το τουρμπίσμα από τις 4500στρ και ψόφιο χαμηλά.800 από τον 5κυλινδρο δεν είναι δύσκολα, ακόμα και με στοκ μοτέρ είναι πιθανόν να γίνουν αλλά να ξέρεις ότι όσο και να βλέπεις από το εξωτερικό να βελτιώνονται τέτοια σύνολα, τόσο μειώνεται η αξιοπιστία τους και τόσο αυξάνεται η πιθανότητα του μπουμ. Επειδή πολλές φορές ακούγεται η φράση 'καθημερινό βολταδικο' και αυτο σαν έννοια είναι διαφορετική για τον καθένα, δύσκολα θα βγάλουμε άκρη. Καλό θα ήταν να το συζητήσεις με όποιον μηχανικό επιλέξεις διεξοδικά. Υπάρχουν αυτοί οι μηχανικοί που θα σε μεταχειριστουν ως : ότι θέλει ο πελάτης εμείς λεφτά θα βγάλουμε, και υπάρχουν και εκείνοι που θα σου πουν τη γνωμη τους για το τι σου δίνει ένα 2.5 μοτέρ στα 800 άλογα και τι θα ήταν ιδανικό με βάση αυτό που έχεις στο μυαλό σου σαν χρήση Σου εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι αποφασίσεις!Sent from my SM-S918B using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.