dillen Posted August 12, 2023 Posted August 12, 2023 (edited) Καλησπερα! Μου βγαζει μια ενδειξη διπλα στην ωρα σαν σημα wi-fi σε ενα audi A3 2008 .... To εβγαλε ξαφνικα σημερα για πρωτη φορα...το αυτοκινητο δεν εχει καν οθονη multimedia και τετοια κολπα...τι παιζει ξερει καποιος? Edited August 12, 2023 by dillen εικονα
Recommended Posts