Jump to content

20VT εν ετει 2023??


Recommended Posts

Ονομάζομαι Λάμπρος, 

Σπουδαζω Ηλεκτρολογος Μηχανικος και έχω ένα Audi 80 B3 1.6 PP των 70HP/118NM. Το αμάξι αυτό υπάρχει στην οικογένεια και αυτή τη στιγμή δουλεύει χωρίς να καίει λάδια και χωρις θεματα αλλα με αρκετές χασουρες αλόγων και ροπής λόγω των 31 ετών που χρησιμοποιείται και τα περιπου 750000+ χλμ που έχει διανύσει! Ήθελα λοιπόν να κάνω την γνωστή αλλαγή των παλαιότερων, την 1.8t απο το Α4. Ενώ υπάρχει ήδη ποστ εδω, λείπουν πολλές πληροφορίες που ίσως κάποιοι έχετε στο πως μπορεί να γίνει αυτό το swap. Ενδιαφέρομαι για τις καλωδιώσεις για το πάντρεμα στις πλεξούδες και περίπου ένα τυφλοσουρτη για το τι θα χρειαστεί. Επιπλέον θα ήθελα να μάθω αν είναι εφικτό να παω και σε σύστημα Quattro από το Α4. Γενικα: τι περίπου χρειάζεται, πόσο κοστίζει και αν γνωρίζετε κάποιον ο οποίος θα μπορούσε πλέον να το κάνει. Ευχαριστώ πολύ, κάθε βοήθεια είναι καλοδεχουμενη!

Link to comment
Share on other sites

είναι κρίμα να το χαλάσεις εφόσον λειτουργεί , δεν θα σου κοστίσει λιγότερο από το να πάρεις ένα A4 B6 quattro

Link to comment
Share on other sites

On 9/4/2023 at 1:48 AM, Laga said:

Ονομάζομαι Λάμπρος, 

Σπουδαζω Ηλεκτρολογος Μηχανικος και έχω ένα Audi 80 B3 1.6 PP των 70HP/118NM. Το αμάξι αυτό υπάρχει στην οικογένεια και αυτή τη στιγμή δουλεύει χωρίς να καίει λάδια και χωρις θεματα αλλα με αρκετές χασουρες αλόγων και ροπής λόγω των 31 ετών που χρησιμοποιείται και τα περιπου 750000+ χλμ που έχει διανύσει! Ήθελα λοιπόν να κάνω την γνωστή αλλαγή των παλαιότερων, την 1.8t απο το Α4. Ενώ υπάρχει ήδη ποστ εδω, λείπουν πολλές πληροφορίες που ίσως κάποιοι έχετε στο πως μπορεί να γίνει αυτό το swap. Ενδιαφέρομαι για τις καλωδιώσεις για το πάντρεμα στις πλεξούδες και περίπου ένα τυφλοσουρτη για το τι θα χρειαστεί. Επιπλέον θα ήθελα να μάθω αν είναι εφικτό να παω και σε σύστημα Quattro από το Α4. Γενικα: τι περίπου χρειάζεται, πόσο κοστίζει και αν γνωρίζετε κάποιον ο οποίος θα μπορούσε πλέον να το κάνει. Ευχαριστώ πολύ, κάθε βοήθεια είναι καλοδεχουμενη!

Πρακτικά χρειάζεσαι όλη την πλεξούδια και το μοτέρ από το 1.8T 20VT. Δεν ξέρω τι σασμάν φοράει το δικό σου. Ίσως χρειάζεσαι ΚΑΙ σασμάν (κι άρα και νέο δίσκο-πλατό και ίσως ΚΑΙ ημιαξόνια). Οπότε εγώ θα ξεκινούσα από επεί. Να δεις το Α4 Β5 τι σασμάν φορούσε και αν είναι το ίδιο με το δικό σου (αυτό που έχεις τώρα).

Ίσως καταφέρεις να παντρέψεις τα ηλεκτρικά από το Α4 Β5 (που φορούσε 1.8T 20VT του 1998-1999) με του 80αριού.

 

Εναλλακτικά, περνάς από μία μάντρα, παίρνεις μοτέρ-σασμάν (τα δίνουν πολύ φτηνά πλέον) από Α4 (για να έχει το μοτέρ στο διαμήκη άξονα) και βλέπεις μετά πως θα το βάλεις πάνω.

 

Θα χρειαστούν σίγουρα "μόντες" για να προσαρμώσεις πράγματα που τώρα δεν έχει το αμάξι σου όπως ψυγείο AC (θα είσαι τυχερός αν έχει), intercooler, ψυγείο λαδιού κτλ.

 

Αν σκοπεύεις να το κάνεις μόνος σου, ψάξε για το πρόγραμμα ELSA. Είναι το πρόγραμμα που έχει η audi και δίνει στις αντιπροσωπίες, όπου περιέχονται όλες οι καλωδιώσεις και τα σήματα που πάνε για κάθε όχημα (αφού μιλάμε για παλιά οχήματα, στην πράξη δε σε νοιάζει να βρεις την τελευταία έκδοση) Εφόσον σπουδάζεις ηλεκτρολόγος μηχανικός, η ανάγνωση των ηλεκτρονικών - ηλεκτρικών διαγραμμάτων δε θα είναι δύσκολη υπόθεση για σένα.

 

Το πλεονέκτημα του 80αριού και του Β5 είναι πως οι πιθανοί εγκέφαλοι "μιλάμε" με K-line και όχι can-bus, οπότε θα μπορέσεις πιο εύκολα να τους κάνεις να συνεργαστούν.

 

Θα μπορούσες να δουλέψεις και με άγραφο βέβαια, αλλά προσθέτεις ακόμα ένα έξτρα κόστος (συν του ότι πρέπει να βρεις κάποιον να σου φτιάξει τα βασικά στο χάρτη, εκτός κι αν είσαι hard-core "παίχτης" και γουστάρεις να το ρυθμίσεις μόνος σου - γίνεται, αλλά απαιτούνται πάρα πολλές ώρες διαβάσματος για να το κάνεις απλά να δουλέψει που δεν ξέρω αν τις έχεις λόγω και της σχολής που σπουδάζεις*).

 

Ό,τι χρειαστείς και πιστεύεις ότι μπορεί να σε βοηθήσει κάποιος, μη διστάσεις να ρωτήσεις.

 

 

ΥΓ: υπήρχε μέλος που πήρε audi 80 και του έβαλε μοτέρ RS2 και λειτουργούσαν όλα ρολόι, οπότε το εγχείρημά σου γίνεται σίγουρα. Το θέμα είναι πιο πολύ οικονομικό (δηλαδή πόσα χρήματα μπορείς/θες να ξοδέψεις) κι όχι αν γίνεται. 

 

ΥΓ2: το εγχείρημα που συζητάμε έχει κόστος ανταλλακτικών όσο ένα έτοιμο Α4 Β5 ή και Β6 ή ακόμα και Β7 20VT (και ίσως και τετρακίνητο!!), οπότε μπορεί οικονομικά σίγουρα να μην αξίζει, αλλά από την άλλη ποιός εκτιμά την συναισθηματική αξία του οχήματος σου και του να αποκτήσεις ένα όχημα ξεχωριστό που δεν κυκλοφορεί (πλέον) στους δρόμους??

 

 

*έχω σπουδάσει την ίδια σχολή (στην Πάτρα) και όπως καταλαβαίνεις, γνωρίζω ότι η συγκεκριμένη σχολή απαιτεί αφοσίωση και πολύ διάβασμα (+τα εργαστήρια κτλ).

Edited by Kavouras
Link to comment
Share on other sites

Ξέρω μπορεί να σου αρέσει το σουλούπι του αυτοκινήτου, και να θες να το κρατήσεις με κατι πιο φρέσκο.
Δυστυχώς θα αντιμετωπισεις προβλήματα σε ευρεση ανταλλακτικών τόσο φανοποιας όσο και εσωτερικών του αυτοκινήτου που θα φτιάχνεις ένα πράγμα και θα χαλάει το άλλο.

Η μετατροπή που θέλεις να κάνεις έχει γίνει πολλές φορές, χρειάζεσαι τα πάντα πρακτικα από ένα B5. Εγκεφαλο επίσης για να μην μπλέξεις με άγραφο.

Καλύτερα Β5 κατευθείαν



Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.