RTouris Posted September 18 Share Posted September 18 Καλή εβδομάδα και με το καλό νέο θεματάκι σε 1.8TFSi 8P DSG του 2008 με 170000χλμ. Μετά από πρόσφατο 'τροχάλισμα' με αυξητικές τάσεις σε βάθος τριμήνου που οδήγησε εν τέλει σε αλλαγή πλήρους σετ καδένας, τεντωτήρων, κλπ κλπ., καθώς και σέρβις του κιβωτίου (αλλαγή βαλβολίνων) σταμάτησε πλέον να ακούγεται εκτός του τροχαλίσματος και ο χαρακτηριστικός ήχος που ακούγονταν κατά το άνοιγμα της πόρτας του οδηγού, ένα κοντόηχο μπζζζζ - που κατά το παρελθόν νομίζω έχει αναφερθεί ότι προέρχεται από την αντλία βενζίνης η οποία προ έναυσης φέρνει καύσιμο στον κινητήρα για να αυξήσει την πίεση (;) . Το θέμα είναι ότι είμαι απόλυτα βέβαιος ότι το εν λόγω συνέπεσε χρονικά με την αλλαγή του σετ της καδένας καθώς το αμάξι έμεινε σε φανοποιείο / βαφείο / συνεργείο για περισσότερο από 3 εβδομάδες, οπότε κατά την επιστροφή η αλλαγή ήταν κάτι περισσότερο από αισθητή. Το συνεργείο που ανέλαβε την αλλαγή καδένας και το σέρβις του DSG ανέφερε ότι σε καμία περίπτωση δε συνδέονται τα δύο και πως ο ήχος αυτός είναι όντως από την αντλία βενζίνης, αλλά λειτουργεί 'επικουρικά' κατά την έναυση, με την απώλεια της οποίας λειτουργίας δε συνεπάγεται κάτι άσχημο ή δεν αποτελεί προάγγελο άλλων προβλημάτων στο σύστημα τροφοδοσίας. Για κάποιον λόγο όλο αυτό βέβαια με την δική μου προσέγγιση του θέματος δεν κολλάει, οπότε ζητάω κάποια συμβουλή από εδώ από γνώστες ή/και παθόντες. Πέραν τούτου υπάρχει κάποιο block που μπορώ να δω στο VCDS που να αποτελεί στοιχείο για περαιτέρω παρακολούθηση; Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια αναμμένη λυχνία ή/και καταγεγραμμένο πρόβλημα στο VCDS... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted September 19 Share Posted September 19 21 hours ago, RTouris said: Καλή εβδομάδα και με το καλό νέο θεματάκι σε 1.8TFSi 8P DSG του 2008 με 170000χλμ. Μετά από πρόσφατο 'τροχάλισμα' με αυξητικές τάσεις σε βάθος τριμήνου που οδήγησε εν τέλει σε αλλαγή πλήρους σετ καδένας, τεντωτήρων, κλπ κλπ., καθώς και σέρβις του κιβωτίου (αλλαγή βαλβολίνων) σταμάτησε πλέον να ακούγεται εκτός του τροχαλίσματος και ο χαρακτηριστικός ήχος που ακούγονταν κατά το άνοιγμα της πόρτας του οδηγού, ένα κοντόηχο μπζζζζ - που κατά το παρελθόν νομίζω έχει αναφερθεί ότι προέρχεται από την αντλία βενζίνης η οποία προ έναυσης φέρνει καύσιμο στον κινητήρα για να αυξήσει την πίεση (;) . Το θέμα είναι ότι είμαι απόλυτα βέβαιος ότι το εν λόγω συνέπεσε χρονικά με την αλλαγή του σετ της καδένας καθώς το αμάξι έμεινε σε φανοποιείο / βαφείο / συνεργείο για περισσότερο από 3 εβδομάδες, οπότε κατά την επιστροφή η αλλαγή ήταν κάτι περισσότερο από αισθητή. Το συνεργείο που ανέλαβε την αλλαγή καδένας και το σέρβις του DSG ανέφερε ότι σε καμία περίπτωση δε συνδέονται τα δύο και πως ο ήχος αυτός είναι όντως από την αντλία βενζίνης, αλλά λειτουργεί 'επικουρικά' κατά την έναυση, με την απώλεια της οποίας λειτουργίας δε συνεπάγεται κάτι άσχημο ή δεν αποτελεί προάγγελο άλλων προβλημάτων στο σύστημα τροφοδοσίας. Για κάποιον λόγο όλο αυτό βέβαια με την δική μου προσέγγιση του θέματος δεν κολλάει, οπότε ζητάω κάποια συμβουλή από εδώ από γνώστες ή/και παθόντες. Πέραν τούτου υπάρχει κάποιο block που μπορώ να δω στο VCDS που να αποτελεί στοιχείο για περαιτέρω παρακολούθηση; Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια αναμμένη λυχνία ή/και καταγεγραμμένο πρόβλημα στο VCDS... αυτό το μπζζζ "ενεργοποιείται" όταν το αμάξι μείνει κάποιες ώρες ακίνητο και πέφτει η πίεση στο κύκλωμα της βενζίνης. Επικουρικά δουλεύει για να μην κουράζει την εμπρός αντλία (που ρουφάει βενζίνη και τη σπρώχνει προς τα μπεκ) αλλά και το μοτέρ που δεν θα έχει αρκετό καύσιμο για να πάρει μπρος (ειδικά σε κάποιες κρύες περιπτώσεις) Η απώλεια της λειτουργίας, άμεσα μπορεί να μην προκαλεί κάποιο πρόβλημα, αλλά σίγουρα (κατά τη γνώμη μου) μακροπρόθεσμα θα μείωσει την διάρκεια ζωής της εμπρός αντλίας. Όταν ανοίξεις την πόρτα του οδηγού (μετά απο κάποια ώρα-ώρες), ανάβει το λαμπάκι της πλαφορνιέρας? Ρωτάω γιατί η εντολή για την αντλία έρχεται από το άνοιγμα της πόρτας του οδηγού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RTouris Posted September 19 Author Share Posted September 19 Το λαμπάκι της πλαφονιέρας λειτουργεί κανονικά κατά το άνοιγμα της πόρτας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted September 19 Share Posted September 19 Με το ανοιγμα της πορτας οπλιζει η πισω αντλια, και ειναι σε πιεση μονιμα το κυκλωμα εως μπροστα και αυτο για να παρει ευκολα μπροστα ( να ειναι γεμάτο το σύστημα βενζινη). Το ξερω γιατι κατα την αλλαγη μπροστα αντλια υψηλης παλαιοτερα εκανα την μλκια και άνοιξα πορτα οδηγου και πλημμυρισαμε καυσιμο. Τωρα αν τυχον και βαλει καποιος αλλη αντλια η οποια δεν εχει την συγκεκριμενη συνδεσμολογια, δες ttrs ή rs3 δεν θα το ακους αυτο κατα το ανοιγμα της πορτας αλλα μονο κατα το γυρισμα ρου διακόπτη και εκει πρεπει να περιμενεις να γεμισει το συστημα με πιεση. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted September 20 Share Posted September 20 10 hours ago, Dikonou said: Με το ανοιγμα της πορτας οπλιζει η πισω αντλια, και ειναι σε πιεση μονιμα το κυκλωμα εως μπροστα και αυτο για να παρει ευκολα μπροστα ( να ειναι γεμάτο το σύστημα βενζινη). Το ξερω γιατι κατα την αλλαγη μπροστα αντλια υψηλης παλαιοτερα εκανα την μλκια και άνοιξα πορτα οδηγου και πλημμυρισαμε καυσιμο. Τωρα αν τυχον και βαλει καποιος αλλη αντλια η οποια δεν εχει την συγκεκριμενη συνδεσμολογια, δες ttrs ή rs3 δεν θα το ακους αυτο κατα το ανοιγμα της πορτας αλλα μονο κατα το γυρισμα ρου διακόπτη και εκει πρεπει να περιμενεις να γεμισει το συστημα με πιεση. +1 Επίσης στα παλιά αμάξια, όλη αυτή τη δουλειά την έκανε ένα ρελέ (δεν ξέρω στο 8Ρ τι γίνεται). Υπάρχει περίπτωση αν είναι όντως κάποιο ρελέ, απλά να.....πέθανε ξαφνικά μετά από ακινησία (δεν δίνουν σημάδια). Δυστυχώς μόνο αντιπροσωπεία που να έχει καλό ηλεκτρολόγο.... (για να έχει πρόσβαση στο elsa - πρόγραμμα της audi με όλο το ηλεκτρολογικό κύκλωμα ανά όχημα ΚΑΙ με αριθμό VIN) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RTouris Posted Tuesday at 06:47 AM Author Share Posted Tuesday at 06:47 AM Επανήλθε μετά από ~500χλμ. από την παραλαβή, κατόπιν μονοκόματου ταξιδιού 400χλμ. Το VCDS δεν έβγαλε κανένα μήνυμα λάθους, ούτε στο ενδιάμεσο, ούτε κατόπιν εορτής. Εύχομαι μόνο να μην έχει συμβεί κάτι άσχημο και το μάθω κατόπιν εορτής... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.