Jump to content

Recommended Posts

Posted

Καλησπέρα θα ηθελα την άποψη σας με βάση την εμπειρία σας ως προς το που να επισκευασω  τον κινητήρα,  έχει 130 χιλ χιλιόμετρα και όλα  τα σερβισ έγιναν στην αντιπρωσοπεια, παρουσιάζει τρέμουλο στο ρελαντί και ανάβει ο αισθητήρας, η καρεντα καταληξε  ατο συμπέρασμα ότι φταίει το σύστημα των βαλβίδων αλλά δεν αποκλείει να είναι και κάποιο θέμα που σχετίζεται με τα έμβολα στους κυλίνδρους, όταν ανοίξουν τότε θα έχουν πλήρη άποψη. Εσείς που θα το επισκευάζετε και για ποιους λόγους. Ευχαριστώ 🙏🏼

Posted

μόνο αντιπροσωπεία θα σου πει όταν τον ανοίξει εάν έχει και κάτι άλλο , οι άλλοι θα φτιάξουν αυτό που βλέπουν μόνο

Posted

Σ ευχαριστώ metero, πήρα την απόφαση να γίνει γενική  επισκευή πιστόνια ελατήρια έμβολα,  βαλβιδεσ κτλ. Έχει  νόημα να μπουνε  πάνω τα δικά του ξένα η να μπω στη διαδικασία αναβαθμισεισ για βελτιωμένα ανταλλακτικά σφυρήλατα μέρη κτλ ;

Posted

σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο προσωπικά τέτοια δουλειά θα έκανα αντιπροσωπεία και θα έβαζα αυτά που έχει βάση κωδικού καθώς είναι οι μόνοι όπου μπορούν να σου δώσουν πραγματική εγγύηση και δεν θα μπλέξεις  λογικά ,

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.