Tazmataz Posted March 21 Posted March 21 Καλησπέρα θα ηθελα την άποψη σας με βάση την εμπειρία σας ως προς το που να επισκευασω τον κινητήρα, έχει 130 χιλ χιλιόμετρα και όλα τα σερβισ έγιναν στην αντιπρωσοπεια, παρουσιάζει τρέμουλο στο ρελαντί και ανάβει ο αισθητήρας, η καρεντα καταληξε ατο συμπέρασμα ότι φταίει το σύστημα των βαλβίδων αλλά δεν αποκλείει να είναι και κάποιο θέμα που σχετίζεται με τα έμβολα στους κυλίνδρους, όταν ανοίξουν τότε θα έχουν πλήρη άποψη. Εσείς που θα το επισκευάζετε και για ποιους λόγους. Ευχαριστώ 🙏🏼
metero Posted March 23 Posted March 23 μόνο αντιπροσωπεία θα σου πει όταν τον ανοίξει εάν έχει και κάτι άλλο , οι άλλοι θα φτιάξουν αυτό που βλέπουν μόνο
Tazmataz Posted March 29 Author Posted March 29 Σ ευχαριστώ metero, πήρα την απόφαση να γίνει γενική επισκευή πιστόνια ελατήρια έμβολα, βαλβιδεσ κτλ. Έχει νόημα να μπουνε πάνω τα δικά του ξένα η να μπω στη διαδικασία αναβαθμισεισ για βελτιωμένα ανταλλακτικά σφυρήλατα μέρη κτλ ;
metero Posted March 30 Posted March 30 σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο προσωπικά τέτοια δουλειά θα έκανα αντιπροσωπεία και θα έβαζα αυτά που έχει βάση κωδικού καθώς είναι οι μόνοι όπου μπορούν να σου δώσουν πραγματική εγγύηση και δεν θα μπλέξεις λογικά ,
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now