Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Λέω για το συγκεκριμένο κιτ όπου το ένα αναφέρει αυτο: AEM V3 1 Γαλόνι Κιτ Μεθανόλης/Νερό, με Εσωτερικό Χάρτη Το αλλο ειναι αυτο : AEM V3 Water/Methanol Injection Kit, Multi Input Controller 0-5v το οποίο δεν διαθέτει εσωτερικό χαρτί.
  3. Καταρχάς να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις. Αυτό με τον χάρτη το επιλέγουμε αν κατάλαβα καλά αν δεν έχουμε κάποιο boost control που κάνει από μόνο του διαχείριση?
  4. Κυριακή 24/9/23 στο Πάρκο Τρίτση (πάρκινγκ Σκλαβενίτης) Ίλιον Στάλθηκε από το SM-N980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. Καλημέρα.. Γνωρίζει κανείς αν το κάτω μέρος του προφυλακτήρα του S3 3d profl(το κομμάτι στο οποίο εδράζεται ο διάχυτης) κουμπώνει σε A3 5d(sports back) profl;
  6. Last week
  7. Μάλλον είσαι ανάμεσα στο Snow Performance Stage 1 και Stage 2, σωστά; Αν έχεις iBoost πχ, τότε και το Stage 1 που είναι on/off φάση, σου κάνει. Εδώ θα βάλω έναν αστερίσκο και θα πω ότι μάλλον κάνει και σε όσους δουλεύουν σχετικά χαμηλές πιέσεις. Πχ σου ανοίγει η μεθανόλη στο 0,7bar και εσύ στις 6500rpm έχεις πίεση 1-1.2 ας πούμε. Αλλά γενικά αν δεν έχεις κάποιο BC, μάλλον καλύτερα να πάρεις καλύτερο κιτ. @Dikonou άμα δεν τα λέω καλά, με διορθώνεις.
  8. Να κλειδωθει παρακαλω! Το αμαξι πουληθηκε.
  9. Επιλέγεις κίτ μεθανόλης ( αν δεν χρησιμοποιείς κάποιο boost controler που κάνει και διαχείριση μεθανόλης ) για να μην πάς κατευθείαν 100% μεθ από χαμηλά πίεση μέχρι να σηκώσει και το κάνεις έστω και άθελά σου πολύ πλούσιο στο πάτα........ Δηλ μπορεί μεχρι μια πιεση να πας 50% και μετά 100% σε παροχή μεθανόλης. Και ναί οσο πιο εξελιγμένο είναι ένα τέτοιο κιτ αυτό επιλέγουμε.
  10. Καλησπερα σε ολους. Ποια η διαφορά του κιτ μεθανολης που διαθέτει εσωτερικό χάρτη με αυτό που δεν διαθέτει.? Που χρησιμεύει? τι επιλέγουμε.?
  11. Ζητάω προς αγορα AUDI A3 SPORTBACK 1.8TFSI Κατα προτιμηση AMBITION σε πολυ καλη κατασταση, εργοστασιακο και μονο. Τιμη αναλογως κατασταση, χρονολογια, χιλιομετρα και Service. Στειλτε Pm Ευχαριστω
  12. Ζητάω προς αγορα AUDI A3 SPORTBACK 1.8TFSI Κατα προτιμηση AMBITION σε πολυ καλη κατασταση, εργοστασιακο και μονο. Τιμη αναλογως κατασταση, χρονολογια, χιλιομετρα και Service. Στειλτε Pm Ευχαριστω
  13. Ζητάω προς αγορα AUDI A3 SPORTBACK 1.8TFSI Κατα προτιμηση AMBITION σε πολυ καλη κατασταση, εργοστασιακο και μονο. Τιμη αναλογως κατασταση, χρονολογια, χιλιομετρα και Service. Στειλτε Pm Ευχαριστω
  14. Με ενημέρωσαν για συνάντηση την Κυριακή ισχύει???? Για βάλτε μια ανακοίνωση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
  15. Καλώς σε βρήκαμε με τη σειρά μας, Βασίλη, έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο, καλοτάξιδο μίλησέ μας λίγο για το αυτοκίνητό σου
  16. +1 Επίσης στα παλιά αμάξια, όλη αυτή τη δουλειά την έκανε ένα ρελέ (δεν ξέρω στο 8Ρ τι γίνεται). Υπάρχει περίπτωση αν είναι όντως κάποιο ρελέ, απλά να.....πέθανε ξαφνικά μετά από ακινησία (δεν δίνουν σημάδια). Δυστυχώς μόνο αντιπροσωπεία που να έχει καλό ηλεκτρολόγο.... (για να έχει πρόσβαση στο elsa - πρόγραμμα της audi με όλο το ηλεκτρολογικό κύκλωμα ανά όχημα ΚΑΙ με αριθμό VIN)
  17. Με το ανοιγμα της πορτας οπλιζει η πισω αντλια, και ειναι σε πιεση μονιμα το κυκλωμα εως μπροστα και αυτο για να παρει ευκολα μπροστα ( να ειναι γεμάτο το σύστημα βενζινη). Το ξερω γιατι κατα την αλλαγη μπροστα αντλια υψηλης παλαιοτερα εκανα την μλκια και άνοιξα πορτα οδηγου και πλημμυρισαμε καυσιμο. Τωρα αν τυχον και βαλει καποιος αλλη αντλια η οποια δεν εχει την συγκεκριμενη συνδεσμολογια, δες ttrs ή rs3 δεν θα το ακους αυτο κατα το ανοιγμα της πορτας αλλα μονο κατα το γυρισμα ρου διακόπτη και εκει πρεπει να περιμενεις να γεμισει το συστημα με πιεση.
  18. Το λαμπάκι της πλαφονιέρας λειτουργεί κανονικά κατά το άνοιγμα της πόρτας...
  19. Ενημερωτικά, εγώ στο 8Ρ είχα βάλει του S3 σαν αυτά που έχεις στη φωτό (απλά εγώ τα είχα πάρει ολόκληρα από αντιπροσωπεία μαζί με το σίδερο), αλλά στην επόμενη αλλαγή μου πρότειναν και έβαλα ένα λάστιχο που είναι τελείως μασίφ (άλλαξα μόνο το λάστιχο), όπου βελτιώθηκε περισσότερο η σαφήνεια στο τιμόνι και ως bonus αντεξαν και περισσότερο (δεν ξανα-ασχολήθηκα μαζί τους μέχρι που το πούλησα!!) Επισυνάπτω φωτό (του 2017, αφού τα είχα ήδη 2 χρόνια πάνω)
  20. καλώς όρισες φίλε Βασίλη!!
  21. το όχημα του φίλου είναι πετρέλαιο όμως (δεν έχει μπουζί). Φίλε @kostas_A3 εγώ για αρχή (αν ήμουν στη θέση σου) θα πήγαινα σε ακόμα μία αντιπροσωπεία. Επειδή όμως μυρίζεις καύσιμο (πετρέλαιο) δε θα το άφηνα το θέμα. Δεν είναι περίεργο να έχει χαλάσει-τρυπήσει κάποιο σωληνάκι και να θέλει αλλαγή. Το αμάξι είναι του 2014 (=9ετών) και τέτοια πάθηση την παθαίνει ένα όχημα που δεν κινείται καθημερινά (δεν το ακούω προσωπικά πρώτη φορά). Το ξύλωμα του πίσω καθίσματος, μάλλον εννοεί το κάτω μέρος που είναι και το φυσιολογικό για να μπορέσει να έχει πρόσβαση στο εν λόγω σωληνάκι (που πάει το καύσιμο από πίσω-μπρος και να το ελένξει) Τα περί αλλαγής φίλτρου πετρελαίου κτλ, στη θέση σου θα τα γείωνα και θα τα άλλαζα όταν ήταν η ώρα των km που πρέπει να αλλαχθεί. ΥΓ: για να έχει μόλις 93.000km μάλλον το κινείς αραιά. Σε παρακαλώ να βάζεις αντιμυκητιοκτόνο τουλάχιστον 2 φορές το χρόνο (πουλάνε στα βενζινάδικα), γιατί υπάρχει κίνδυνος να κάνει μύκητες το πετρέλαιο (μεγάλο μέρος είναι βιοντίζελ και όχι "κανονικό πετρέλαιο") και θα το πληρώσεις αυτό σε αλλαγή αντλίας πίσω ή μπεκ (άσε μη σου πω πόσο έχουν και κλάψουμε μαζί)
  22. αυτό το μπζζζ "ενεργοποιείται" όταν το αμάξι μείνει κάποιες ώρες ακίνητο και πέφτει η πίεση στο κύκλωμα της βενζίνης. Επικουρικά δουλεύει για να μην κουράζει την εμπρός αντλία (που ρουφάει βενζίνη και τη σπρώχνει προς τα μπεκ) αλλά και το μοτέρ που δεν θα έχει αρκετό καύσιμο για να πάρει μπρος (ειδικά σε κάποιες κρύες περιπτώσεις) Η απώλεια της λειτουργίας, άμεσα μπορεί να μην προκαλεί κάποιο πρόβλημα, αλλά σίγουρα (κατά τη γνώμη μου) μακροπρόθεσμα θα μείωσει την διάρκεια ζωής της εμπρός αντλίας. Όταν ανοίξεις την πόρτα του οδηγού (μετά απο κάποια ώρα-ώρες), ανάβει το λαμπάκι της πλαφορνιέρας? Ρωτάω γιατί η εντολή για την αντλία έρχεται από το άνοιγμα της πόρτας του οδηγού.
  23. όλες οι εργοστασιακές είναι κούφιες από μέσα για λόγους βάρους κι αυτό γιατί δε θέλουν να προσθέτουν βάρος στο όχημα αλλά να προσθέσουν αντιστρεπτική ακαμψία. Οπότε σπάνια βλέπεις αντιστρεπτικές μασίφ πλέον. (μόνο aftermarket. Πχ αν έπιανες την HR αντιστρεπτική και την εργοστασιακή τη "χοντρή" θα έβλεπες τεράστια διαφορά στο βάρος)
  24. Υπέροχο το κάλυμα. Να ξεμπερδέψω και εγώ με την αντλία του Haldex που μας άφησε χρόνους, και νομίζω ότι θα τσιμπήσω ένα.
  25. Πήρα και το κάλυμμα του αερόσακου.... Τελικό αποτέλεσμα:
  26. Καλή εβδομάδα και με το καλό νέο θεματάκι σε 1.8TFSi 8P DSG του 2008 με 170000χλμ. Μετά από πρόσφατο 'τροχάλισμα' με αυξητικές τάσεις σε βάθος τριμήνου που οδήγησε εν τέλει σε αλλαγή πλήρους σετ καδένας, τεντωτήρων, κλπ κλπ., καθώς και σέρβις του κιβωτίου (αλλαγή βαλβολίνων) σταμάτησε πλέον να ακούγεται εκτός του τροχαλίσματος και ο χαρακτηριστικός ήχος που ακούγονταν κατά το άνοιγμα της πόρτας του οδηγού, ένα κοντόηχο μπζζζζ - που κατά το παρελθόν νομίζω έχει αναφερθεί ότι προέρχεται από την αντλία βενζίνης η οποία προ έναυσης φέρνει καύσιμο στον κινητήρα για να αυξήσει την πίεση (;) . Το θέμα είναι ότι είμαι απόλυτα βέβαιος ότι το εν λόγω συνέπεσε χρονικά με την αλλαγή του σετ της καδένας καθώς το αμάξι έμεινε σε φανοποιείο / βαφείο / συνεργείο για περισσότερο από 3 εβδομάδες, οπότε κατά την επιστροφή η αλλαγή ήταν κάτι περισσότερο από αισθητή. Το συνεργείο που ανέλαβε την αλλαγή καδένας και το σέρβις του DSG ανέφερε ότι σε καμία περίπτωση δε συνδέονται τα δύο και πως ο ήχος αυτός είναι όντως από την αντλία βενζίνης, αλλά λειτουργεί 'επικουρικά' κατά την έναυση, με την απώλεια της οποίας λειτουργίας δε συνεπάγεται κάτι άσχημο ή δεν αποτελεί προάγγελο άλλων προβλημάτων στο σύστημα τροφοδοσίας. Για κάποιον λόγο όλο αυτό βέβαια με την δική μου προσέγγιση του θέματος δεν κολλάει, οπότε ζητάω κάποια συμβουλή από εδώ από γνώστες ή/και παθόντες. Πέραν τούτου υπάρχει κάποιο block που μπορώ να δω στο VCDS που να αποτελεί στοιχείο για περαιτέρω παρακολούθηση; Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια αναμμένη λυχνία ή/και καταγεγραμμένο πρόβλημα στο VCDS...
  27. Για ρίχτο άλλη μια χωρίς Tapatalk γιατί όλα κινέζικα φαίνονται
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.