Jump to content

vpad

Member
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

vpad last won the day on September 26 2020

vpad had the most liked content!

About vpad

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a6 c6

vpad's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

7

Reputation

  1. 1. Αντιγραφή και επικόλληση του αρχείου από το cd στον φορητό Η/Υ. 2. Εγκατάσταση, ακολουθείς τις οδηγίες. 3. Μετά το port status OK, απέκλεισε τις αναβαθμίσεις απ το Internet, στο options (πάντα αποκλεισμένο). 4. Πας στο αυτοκίνητο, ανάβεις ανάφλεξη, συνδέεις το καλώδιο στην θύρα obd πρώτα, μετά στον φορητό και τρέχεις το πρόγραμμα. 5. Πρώτα πηγαίνεις στο About και ελεγχεις αν είναι validate το πρόγραμμα. 6. Μετά μπορείς να κάνεις scan το αμάξι και ότι άλλο θέλεις. 7. Μεγάλη προσοχή τι πειράζεις. ΠΑΝΤΑ γράψε τις αρχικές ρυθμίσεις. 8. Ελπίζω να σε βοήθησα. 9. Κάθε επόμενη φορά ακολουθείς τα 4 έως 6. . . 10. Προσοχή τι πειράζεις.
  2. Σε αυτό αναφερόμουν, αλλά όντας το μοναδικό στο site δεν αποτελεί επιλογή αλλά μονόδρομο. Το προσωπικό μου γούστο σε Α8 κλείνει προς το D3 παρά το D4 που το θεωρώ πολύ τετράγωνο και άνευ ταυτότητας. Αν δεν σε ικανοποιεί κάτι από Ελλάδα, πάρε το χρόνο σου και κοίτα από Γερμανία μεριά. Κοίτα και το Α7 (το Α6 σε έκδοση...CC, λίγα κυκλοφορούν εδώ). Σίγουρα θα βρεις από εκεί όπως το θες και fully loaded, απλά έχε υπομονή. Εγώ έψαχνα 6 μήνες μέχρι να το βρω. Για περισσότερες πληροφορίες σου προτείνω τα www.audizine.com και www.audiworld.com όπου θα βρεις άπειρες πληροφορίες για τα παραπάνω μοντέλα. Όπως και να΄χει καλή τύχη.
  3. Αν το post μου σε απογοήτευσε ή σε απέτρεψε από το συγκεκριμένο αμάξι, επίτρεψέ μου ορισμένες διευκρινήσεις: 1. Εφόσον τα service έχουν γίνει κανονικά, οι μηχανές αυτές (3,2 - 2,8L), είναι σκυλιά και δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. 2. Σε περίπτωση αστοχίας γλίστρας στους μεταβλητούς, η επισκευή γίνεται πάνω στο αυτοκίνητο και από εσένα τον ίδιο αν πιάνουν τα χέρια σου. Βοηθός σου το youtube και οπωσδήποτε - ευαγγέλιο το elsawin. Για τις διαρροές που ανέφερα παραπάνω και αυτές είναι εύκολα προσβάσιμες - επισκευάσιμες και σχετικά ανέξοδες. 3. Το αυτόματο σασμάν μην το φοβάσαι καθόλου. Αν έχει πρόβλημα, στο test drive θα το καταλάβεις αμέσως. Το δικό μου έχει 215.000 χλμ. το έχω σκίσει και δεν έχει κάνει κιχ. Προληπτικά σου ανέφερα την αλλαγή βαλβολίνων για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να σου διαλυθούν οι όποιες αμφιβολίες. Και αυτή η αλλάγη μπορεί να γίνει από εσένα με μόνο κόστος το φίλτρο του σασμάν τις βαλβολίνες και το VCDS...χρόνος κάτω από 1 ώρα την πρώτη φορά. 4. Καθαρισμό επικαθίσεων στο δικό μου με 11 χρόνια στην πλάτη δεν του έχω κάνει ακόμη αλλά η μηχανή του στροφάρει μια χαρά...ίσως το καλοκαιράκι. Και ορισμένα πλεονεκτήματα: 1. Χώροι - χώροι - ΧΩΡΟΙ...5 μέτρα είναι αυτά. 2. Ποιότητα κατασκευής - κύλισης - ηχομόνωση...και συγγνώμη αν ενοχλώ, πολύ ανώτερη από Α4. 3. Γουργουρητό V6 που καμία εξάτμιση δεν πετυχαίνει. 4. Κινητήρας που ανεβάζει ταχύτητα χωρίς να ιδρώνει. 5. Αυτόματο σασμάν. Σε τέτοια κυβικά και για καθημερινή χρήση το μηχανικό είναι κουραστικό. 6. Πουλ μουρ, ή αλλιώς κεφαλή δε-ΞΙΑ!!! Στα φανάρια ειδικά, από κάτι τύπους με Ε200 ή 5άρες. 7. Για μοντίφες σε εξοπλισμό, το ebay.de είναι τίγκα. 8. QUATTRO...what else. Αν δεν σε αποκαρδιώνει η υψηλή φορολογία, τα τέλη, ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης, το απρόοπτο - άγνωστο και η καφρίλα του φορολογικού μας συστήματος, αφού το τσεκάρεις καλά, ΧΤΥΠΑ το. Μακάρι να βρεις το 3.0Τ. Καλό είναι και το δίλιτρο αλλά κάθε φορά που θα ανοίγεις καπό θα ψάχνεις που είναι η υπόλοιπη μηχανή Το Α8 είναι άλλη κλάση. Στο car.gr μόνο ένα 4,2L του 11 αξίζει αλλά και αυτό θέλει καλό ψάξιμο. Φιλικά Βαγγέλης.
  4. Πρώτο μου ποστάρισμα εδώ αν και παρακολουθώ το forum για πολλά χρόνια. Κάτοχος παρόμοιου κυβισμού αυτοκινήτου, α6 c6 3,2l quattro, εφόσον προχωρήσεις στην αγορά του θα πρέπει να προσέξεις τα εξής: 1. Πλήρες - ιστορικό του αυτοκινήτου ως προς τα service του. Ο 2,8L είναι ένας "μικρότερος" 3,2L, ο οποίος κατά βάση έχει θέματα με καδένες και γλίστρες. Στην πραγματικότητα οι γλίστρες είναι που την ακούνε γιατί είναι πλαστικές και το κόστος αντικατάστασης τους εάν πρόκειται ειδικά για αυτήν που πάει σετ με την "μεγάλη" καδένα ξεπερνάει τα 1000 ευρώ. 2. Αλλαγή ATF οπωσδήποτε σε αυτά τα χιλιόμετρα που έχει το αμάξι, αν δεν έχει ήδη γίνει προληπτικά (άσχετα τη γράφει η audi στο service book-στο δικό μου λέει εφ' όρου ζωής!!!). 3. Καθαρισμός επικαθίσεων, όπως σε όλα τα FSI. 4. Η μηχανή του στις φώτο είναι καθαρισμένη και έτσι είναι αδύνατο να διαπιστώσεις εάν υπάρχουν διαρροές λαδιού-πολύ σύνηθες σε αυτούς τους κινητήρες. Τα πιο γνωστά σημεία είναι τα καπάκια του μεταβλητού χρονισμού πίσω από τη μηχανή, η μικρή αντλία μπροστά-δεξιά και η φλάντζα στο φίλτρο λαδιού πίσω-δεξιά. 5. Ως ατμοσφαιρικός κινητήρας, δεν υπάρχει κιτ βελτίωσης αν θες το κάτι παραπάνω. 6. Το αμάξι της αγγελίας, πιστεύω είναι leasing με τόσα χλμ. Έχει το "απλό" mmi 3g με τη μικρή οθόνη 6,5' και όχι την 8'. 7. Σίγουρα δεν έχει πλήρως ηλεκτρικά καθίσματα, δεν έχει διακόσμηση ξύλου ούτε δυστυχώς τα μαμάτα led φώτα. Γενικά έχει ικανοποιητικό εξοπλισμό.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.