Σήμερα ξανά συνεργείο, έγινε αλλαγή της βαλβίδας αναθυμιάσεων και την βαλβίδας πίεσης τούρμπο, έλεγχος συμπίεσης και έλεγχος μπουζί.
Τα μπουζί είχαν το σωστό χρώμα και η συμπίεση σε όλους τους κυλίνδρους τέλεια. Δυστυχώς ξέχασα να πάρω φωτογραφίες από τα μπουζί και δεν θυμάμαι τις πιέσεις αλλά ο μηχανικός με διαβεβαίωσε ότι ο κινητήρας δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα.
Θα κοιτάξουμε να δούμε αν η κατανάλωση λαδιού μειωθεί με την αλλαγή της βαλβίδας αναθυμιάσεων.
Τελευταία αλλαγή με τα Amsoil w5-40, από δω και πέρα δοκιμή με τα Liqui Moly Molygen w5-40. Ενώ ο μηχανικός στην αρχή μου είπε ότι μπορώ να βάλω τα Molygen w10-40, μετά τον έλεγχο συμπίεσης μου είπε καλύτερα όχι και να παραμείνω στα w5-40.
Αυτά για την ώρα
ΥΓ. σκέπτομαι πολύ σοβαρά για Κ04...