Το εργοστάσιο πάντα φροντίζει οι καλωδιώσεις να υπερβαίνουν το μέγιστο θερμικό φορτίο που μπορεί να σηκώσει ένα κύκλωμα, εν προκειμένω, το σήμα που στέλνει η μοναδα στον ενισχυτή δεν έχει μεγάλο θερμικό φορτίο. Αντιθέτως η έξοδος από τον ενισχυτή προς τα φορτία φέρει μεγάλο θερμικό φορτίο, γι'αυτο και όπως μπορείς να δεις στο διάγραμμα χρησιμοποιουν καλώδια διατομής 1mm... Θα μπορούσαν ανετα να χρησιμοποιήσουν πιο χοντρά καλώδια αλλά έχουν να σκεφτούν άλλους δύο παράγοντες... Ο ένας η αύξηση του συνολικού βάρους του οχήματος (όσο και αν φαίνεται αστείο) και δεύτερο και βασικοτερο το κόστος παραγωγής (αρκεί να σκεφτείς πόσα μέτρα καλώδια χρειάζεται ένα αμάξι, να δεις την διαφορά τιμής του 0.35 με το 0.75 ανα μέτρο και την ετήσια παραγωγή οχημάτων) ... Επί της ουσιας, δεν έχεις προβλημα να χρησιμοποιήσεις πιο χοντρά καλώδια απλά αν δεις καλά το σχεδιάγραμμα, το μπλενταζ τραβάει τα παράσιτα και από το καλώδιο που συνδέεται στο pin13 της T16j φισας, που είναι το διακοπτόμενο +12ν από το RNS προς τον ενισχυτή και το οποίο είναι διατομής 1mm...
Υ. Γ. : να με συγχωρέσετε αν τυχόν ο όρος "θερμικό φορτίο" είναι λαθος αλλά δεν είμαι ηλεκτρολόγος ή ηλεκτρονικός όμως πιστευω να έγινα κατανοητός...