Γιατί:
1) η PCV που ήθελα να αλλάξω είναι κάτω από την πολλαπλή εισαγωγής στα RS4 (δες διάγραμμα από 4.2fsi από Q7, αλλά είναι στο ίδιο σημείο και στο BNS μοτέρ/RS4). "Δυστυχώς" πρέπει να βγει η πολλαπλή που είναι από πάνω της για να έχεις πρόσβαση.
2) χωρίς να το γνωρίζω, οι επικαθίσεις (εν τέλει) ήταν πάρα-παρα-παρα πολλές και δε νομίζω ότι θα καθάριζαν απλά με ένα "χάδι" (υδρογόνο). Φαντάσου ότι το 1/4-1/5 της τρύπας που κλείνει η βαλβίδα ήταν βουλωμένο με τείχος σκληρών στερεοποιημενων αναθυμιάσεων λαδιών....!!! Όταν το πήρα μετά τον καθαρισμό, ένιωσα ένα άλλο μοτέρ, πιο αποδοτικό μεσαία και ψηλά και πολύ πιο ελαστικό. (δεν ήταν placebo, ήταν πολύ έντονο για να ήταν "η ιδέα μου", συν του ότι προσωπικα περίμενα να μην δω καμία διαφορά στην καθημερινή μετακίνηση)
3) θα έβγαζα ούτως ή άλλως την πολλαπλή γιατί έχω διαβάσει ότι λύνουν οι βίδες που κρατάνε τα πεταλουδάκια της εισαγωγής και πέφτουν μέσα στο μοτέρ και...... (ξέρεις τι γίνεται μετά). Οπότε ήθελα άμεσα να τα βγάλω γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι δεν είχε κάνει τίποτα στο μοτέρ.
Οπότε το ένα θέμα έφερε το επόμενο και τελικά έτσι έπρεπε να γίνει.
Από Σεπτέμβριο που θα έχω περισσότερο χρόνο (μάλλον) και δε θα έχουμε 80-90% υγρασία...
Στην πραγματικότητα δε με ενδιαφέρει η τελική απόδοση. Το μοτέρ αυτό εργοστασιακά βγάζει 420 άλογα(+- πάντα). Πιο πολύ έτσι για το γαμώτο θα το μετρήσω. Το μοτέρ είναι ατμοσφαιρικό μοτέρ είναι, οπότε δεν μπορούν να γίνουν και πολλά. Ή καύσιμο ή advance μπορείς να πειράξεις και το 1ο είναι εξασφαλισμένο (μπεκ και αντλίες φτάνουν για πολύ περισσότερα άλογα)
ΥΓ: Από το φόρουμ RS246 βλέπω ότι με πρόγραμμα φτάνει ~450 άλογα (και 48kgm ροπής) από 420 άλογα (και 43kgm ροπής) που βγάζει εργοστασιακά. Σιγά τα ωά δηλαδή στην τελική (αν το δούμε στεγνά). Πιο πολύ για το "γαμώτο" ήθελα να βάλω το πρόγραμμα, για να εξαφανίσω το χαζό σκαλοπάτι στο πεντάλ του γκαζιού (70% της πεταλούδας μέχρι τις 5500rpm) που έχει εργοστασιακά (και χωρίς λόγο!)