Jump to content

S3-Nick

Member
  • Posts

    2,422
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

Everything posted by S3-Nick

  1. Εγω με k03 προγραμμα και αρκετα αλλα (περιπου 220hp) το εχω κανει αεριο πριν 2 χρονια και εχω κανει περιπου 50.000km χωρις προβλημα...βεβαια το ειχα πληρωσει τοτε γυρω στα 1400€ και ειχα ψαχτει αρκετα! Ειχα καταληξει σε εναν στην Αθηνα που ειχε κανει πολλα 20vt και ακομη και τωρα που εχω φυγει απο Αθηνα πηγαινω ακομη σε αυτον για service και οτι αλλο θελω. Επειδη εχω σκοπο να αναβαθμιστω και λιγακι ακομη μου ειχε πει οτι δεν ειχε θεμα να ανεβει και αλλο, με τα υπαρχοντα μπεκ αεριου που εχω, ενω μετα τα 260hp θα θελω και αλλαγη στα μπεκ αεριου με μεγαλυτερα.
  2. Το είχα γράψει και παλιότερα...το ίδιο ισχύει.
  3. Το έλασμα εννοείς? Δεν είχε το νεο κούμπωμα που πήρες και ένα νέο έλασμα μαζί του? Εμενα είχε...εαν το έχασες μάλλον θα πρέπει να πάρεις νέο κούμπωμα μιας και δεν νομιζω να πωλείται ξεχωριστα!
  4. Kαι εγω εκει πηγαίνω. Τρομερός στην δουλειά του...και ο μπαμπας και ο γιος!!
  5. Η αληθεια ειναι οτι τα πιτσιλιστηρια τα ειχα αλλαξει πριν φυγω απο Αθηνα και στην Αθηνα ποτε δεν ειχα συναντησει τοσο χαμηλες θερμοκρασιες μαζι με υγρασια. Στην Λαρισα οταν το πρωι εχει -2 και ηδη παγωμενο παρπριζ οτι και να κανω το παγωνει. Βεβαια στο παλιο της γυναικας μου με τυπου τζετ πιτσιλιστηρια και καλο υγρο αντιπαγωτικο με το που το πεταει λιωνει το στρωμα παγου σιγα σιγα.
  6. Μην το κανεις...εμενα στα νεα θερμαινομενα μπεκ τυπου σπρευ που εβαλα, στην θεση των θερμαινομενων απλων που ειχα, τις μερες με τα πολλα κρυα δεν ειδα καμια διαφορα! Ισα ισα οταν τα χρειαστηκα παγωσε το νερο που πεταξε οταν αγγιξε το παρπριζ.
  7. Πολλα συστηματα "παιζουν" με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου και οχι ανεξαρτητα...εμενα το prins που φοραω ψεκαζει σε σχεση με το τι λεει ο εγκεφαλος του αυτοκινητου.
  8. Τρομερο το μετα!! Που τις εφτιαξες??
  9. Kαι εμενα στο b6 που το λεντακι εκει μέσα ίσα που αχνοφαίνεται λές να μπορεί να αλλάξει?? Να κόψω την καλωδίωση και να κουμπώσω ένα άλλο λεντάκι?
  10. Ti διαστάσεις έχει αυτό το i/c?? Δεν χωράει χωρίς πολύ κοψιμο?
  11. Το θέμα είναι να βρείς το κατάλληλο χωρίς να αλλάξεις 2-3 στην πορεία...οπότε ποιό είναι το καλύτερο?
  12. Πολυ ωραιο μπράβο!!! Εμένα στο Β6 που έχει πακέτο φωτισμού το λεντακι που έχει εκεί είναι πολυ αχνο...σαν να μην υπάρχει!!
  13. Οπως ειχα γραψει σε παλιοτερο μηνυμα μου ο κωδικος ειναι 5Μ0 955 986C για τα θερμαινομενα....για τα απλα το εχω σπιτι αλλα νομιζω οτι ειναι ο ιδιος χωρις το C στο τελος
  14. Τα ζητας με κωδικο και οχι με χρονολογια μοντελου...εαν τα δικα σου δεν ειναι θερμαινομενα πουλαω τα δικα μου γιατι εβαλα θερμαινομενα.
  15. Εαν θέλεις έχω έναν καταλύτη μαμα από Α4 tfsi με ελαχιστα χιλιόμετρα...τον είχα πάρει μαζί με το dp από έναν φίλο όταν έψαχνα για μαμα καταλύτη αλλά τελικά τον έβγαλα όταν έβαλα ελέυθερο.
  16. Όταν έρθει η ώρα του δικού μου, η οποια ίσως είναι κοντά, θα σου στείλω ένα pm να μου πεις που έκανες την ανακατασκευη του δικου σου και εαν είσαι μεχρι τοτε ευχαριστημενος με την λειτουργία του...
  17. Πως ακριβώς ενισχυσες το πλατω? Το κόστος όλων αυτων?
  18. O δισκος στα Β8 ειναι ιδιος με του Β6 με το πενταρι κιβωτιο ή εχει αλλες διαφορες;; και στο Β6 εχει 228mm δισκο.
  19. Με τα τυπου σπρευ το υψος τους ρυθμιζεται με βιδα οποτε δεν χανουν την ρυθμιση...
  20. Εαν ειναι απο μαντρα τοτε οντως το πολυ καθαρο μηχανοστασιο προβληματιζει αλλα εναν ιδιωτη με αμαξι με τετοιο μηχανοστασιο θα τον απεφευγα...εχω ενα vectra του 95 με 350.000km το οποιο δεν πολυπροσεχω αλλα το μηχανοστασιο ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση!! Η κατασταση του μηχανοστασιου της αγγελιας εμενα μου δειχνει αδιαφορια...
  21. Πολυ βρωμα το μηχανοστασιο ( κατι το οποιο εμενα δεν μου αρεσει) και εαν προσεξεις το παραφλου στο παγουρακι ειναι πολυ πιο κατω απο το ελαχιστο...
  22. Εγώ ήδη φοράω τα τύπου σπρέυ από passat...απλά επειδή εργοστασιακά φορούσα τα θερμαινόμενα με 2πλο jet τώρα παρήγγειλα τα τυπου σπρευ θερμαινόμενα για να εκμεταλλευτώ και την καλωδίωση των θερμαινόμενων την οποία είχα καταργήσει βάζοντας τα απλά! Επίσης τοποθετώντας τα με τον αντάπτορα θα κουμπώσαν πάλι σαν εργοστασιακά και οχι με πατέντες όπως τώρα! Τις διαστάσεις των δικών σου τις ρώτησα για να δώ εαν είναι κοντά στις διαστάσεις με τα πιτσιλιστήρια του passat οπότε εαν είναι περίπου ίδια ίσως να μην χρειάζεσαι κάν αντάπτορες και να κουμπώνουν κατευθείαν!
  23. Με πρόλαβες...αυτο βρήκα και εγώ τυχαία και το παρήγγειλα ώστε να γίνει η πατέντα σωστά!! Κόστος 1,5ευρώ το ένα και παραγγελία από Γερμανία. Εγώ το βρήκα από το site με τα γνησια αξεσουάρ της audi που έχει σαν έξτρα το κιτάκι με το 3πλο jet αντί για το 2πλο που έχουν ΟΕΜ...ψαχνωντας στο net βρήκα φωτό με το εν λόγω κιτακι και έτσι βρηκα και τους αντάπτορες με τον κωδικό τους! Με αυτούς τους αντάπτορες μπορούμε να τοποθετησουμε τα νεα πιτσιλιστήρια εργοστασιακά!!
  24. Tα έχεις στα χέρια σου?? Εαν ναι μπορείς να μετρήσεις πόσο είναι το πλάτος τους?
  25. Μολις έρθουν θα φτιάξω εκτενές DIY...αυτή την στιγμή φοράω με πατέντα τα ίδια πιτσιλιστήρια από passat του 2007 αλλά χωρίς θέρμανση οπότε είπα, μιας και βρήκα κάτι επιπλέον για να γίνει η μόντα εργοστασιακή, να δοκιμάσω να κάνω το έγκλημα σωστά...δηλαδή να βάλω θερμαινομενα πιτσιλιστήρια από passat, όπως θερμαινόμενα ήταν και τα απλά δικά μου, αλλά χωρίς πατέντες, εργοστασιακά!!! Τα πιτσιλιστήρια του passat είναι τύπου σπρέυ που καλύπτουν όλο το παρπρίζ και όχι μόνο 4 σημεία όπως τα jet! Υπάρχει από την audi κιτακι για 3πλό jet, δηλαδή να πετάει νερ΄σε έξι σημεία συνολικά, αλλά και πάλι δεν κάνουμε δουλειά έτσι!! Στείλε μου μια φωτό πως είναι οι τρύπες από το Β8 να σου πώ ή επειδή θα πουλήσω τα απλά που δεν έχουν θέρμανση μόλις έρθουν τα καινούρια, μπορείς να τα πάρεις να δοκιμάσεις! Εγώ έτσι έκανα αφού διάβασα για έναν στο audizine που το έκανε σε Β7 και έτσι αγόρασα και τοποθέτησα αυτά που φοράω τώρα!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.