Jump to content

john_m

Member
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

john_m last won the day on November 14 2018

john_m had the most liked content!

About john_m

  • Birthday 09/02/1980

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens
  • Interests
    Architecture

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 Allroad B9

Recent Profile Visitors

2,948 profile views

john_m's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

16

Reputation

  1. Kαλημέρα! Mιας και υπάρχει έτοιμο το τόπικ...ας ανεβάσω εγώ ορισμένες φωτογραφίες από το Α4 Allroad B9 που παρέλαβα πριν 2 εβδομάδες περίπου. ?
  2. Kαλησπέρα φίλε. Παρέλαβα το Α4 allroad πριν μερικές μέρες με το πακέτο connectivity χωρίς το GPS. Σε περίπτωση που έχεις κινητό iphone στην ουσία σου μεταφέρει το κινητό στην οθόνη του αυτοκινήτου. Υπάρχουν πολλά βιντεάκια στο youtube. Aν είσαι κάτοχος android, όπως και εγώ, συνδέεται κανονικά και έχεις τη δυνατότητα πλοήγησης με google maps, κλήσεων, κλπ. Δεν έχω μέχρι στιγμής βρει χρόνο να δω αν μπορεί να ανοίξει και άλλες εφαρμογές του κινητού...κάτι που δεν νομίζω να μπορεί να γίνει. Δεν σκέφτομαι να γυρίσω σε iphone πάντως...?
  3. To ψυγείο λαδιού κάνει δουλειά γιατί εκτός από τη μείωση της μέγιστης τιμής στη θερμ. λαδιού καταφέρνει να ρίξει τη θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα όταν ο ρυθμός πέσει. Εχει σημασία και η θέση του ώστε να κάνει καλή απαγωγή θερμότητας. Στο δικό μου το έχω πάνω από το ιντερκούλερ, πίσω από το σήμα της Αudi και δεν κάνει τόσο καλή απαγωγή αφού πίσω του βρίσκεται το ψυγείο νερού...αν και δέχεται μεγαλύτερη ποσότητα αέρα. Τώρα που καλοκαίριασε πιάνει τους 100 άνετα ακόμα και σε χαλαρό ρυθμό. Με το a/c ανοιχτό οι θερμοκρασίες πέφτουν αρκετά.
  4. Οπως αναφέρθηκε και παραπάνω...καλή θέληση να υπάρχει και χωράνε και 4 ενήλικες στο ΤΤ! Μετά χρειάζονται ασκήσεις στρέτσινγκ κτλ. Οι πίσω θέσεις είναι σχεδιασμένες αποκλειστικά για παιδιά μικρής ηλικίας καθώς δεν υπάρχει χώρος για τα πόδια πίσω από τα μπροστινά καθίσματα ειδικά αν ο οδηγός είναι ψηλός. Επίσης, θέμα υπάρχει και με το πορτ μπαγκάζ καθώς ακόμα και παιδιά να χωρέσουν πίσω οι αποσκευές μιας 3-μελούς οικογένειας με παιδί για ένα μικρό έστω ταξίδι δύσκολα θα χωρέσουν ειδικά στο quattro μοντέλο που έχει πιο κοντό σε ύψος χώρο αποσκευών λόγω 4-κίνησης. Αυτά...
  5. Mετά από προτροπή του Άλεξ (σβ*****ρης) ...ας περιγράψω το πρότζεκτ μου. Car: Audi TT 225 Quattro- 20vt Block (Κορμός): OEM ΒΑΜ engine+ Integrated Eng. Rods+ 13row Oil cooler Head- (Κεφάλι): OEM ΒΑΜ Camshaft (εκκεντροφόροι): εισαγωγής ατμοσφαιρικός, εξαγωγής ΟΕΜ Turbo: BorgWarner EFR 6758, internal w/g Exhaust manifold (πολλαπλή εξαγωγή): μαντεμένια Intake manifold (πολλαπλή εισαγωγή):OEM Injectors (μπεκ):630 cc SIEMENS DEKA FPR (Ρυθμιστής πίεσης καυσιμου):OEM 3Bar Throttle type (πεταλούδα):OEM Divert/blowoff valve (Βαλβίδα εκτόνωσης): 2 DV setup: OEM integrated EFR turbo DV+ OEM Bosch DV on throttle body Down Pipe diameter: 76mm Catalyst converter (καταλύτης): HJS 100cpi Cat-back system diameter (εξάτμιση μεσαίο-τελικό): 76mm Air-filter (φίλτρο αέρα):Pipercross foam MAF type and diameter (μετρητής αέρα): S4 Intercooler : FMIC 600x300x76 + i/c water spray Ecu type/software (πρόγραμμα): Dyno Exelixis Spark plug Type (μπουζί): Bosch F5DPOR Coils (πολλαπλασιαστές): TFSI Coils + Integrated engineering adapters Transmission (κιβώτιο ταχυτήτων): 6 speed Clutch/pressure plate: OEM clutch+ metallic 6 wing disk- G racing Suspension: Bilstein sprint+ Eibach springs Brakes: Front- Brembo Evo 9 calipers+ Ferodo DS2500+ Audi TT 3.2 334 disks, Rear- 312 disks+ OEM calipers Gauges: Liquid TT multi gauge, Blitz boost meter+ turbo timer, Greddy Profec B b/c, PLX wideband Exterior: TT 3.2 look bumpers, 18'' BBS RC+ 225/40 R18 Pirelli P Zero Rosso Δυναμομέτρηση: Στο 1.65-1.7bar σταθερή απέδωσε 420 άλογα στρόφαλο σε Maha δυναμόμετρο και σχεδόν 52 κιλά ροπή. Δεν ανεβάσαμε παραπάνω πίεση γιατί είχα το παλιό intercooler και ανέβασε πολύ θερμοκρασία εισαγωγής. Πλέον με το καινούριο θα έχει και άλλο ψωμί. Ελπίζω να μην έχω ξεχάσει τίποτα στην περιγραφή... Αυτά... Γιάννης
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.