Mετά από προτροπή του Άλεξ (σβ*****ρης) ...ας περιγράψω το πρότζεκτ μου.
Car: Audi TT 225 Quattro- 20vt
Block (Κορμός): OEM ΒΑΜ engine+ Integrated Eng. Rods+ 13row Oil cooler
Head- (Κεφάλι): OEM ΒΑΜ
Camshaft (εκκεντροφόροι): εισαγωγής ατμοσφαιρικός, εξαγωγής ΟΕΜ
Turbo: BorgWarner EFR 6758, internal w/g
Exhaust manifold (πολλαπλή εξαγωγή): μαντεμένια
Intake manifold (πολλαπλή εισαγωγή):OEM
Injectors (μπεκ):630 cc SIEMENS DEKA
FPR (Ρυθμιστής πίεσης καυσιμου):OEM 3Bar
Throttle type (πεταλούδα):OEM
Divert/blowoff valve (Βαλβίδα εκτόνωσης): 2 DV setup: OEM integrated EFR turbo DV+ OEM Bosch DV on throttle body
Down Pipe diameter: 76mm
Catalyst converter (καταλύτης): HJS 100cpi
Cat-back system diameter (εξάτμιση μεσαίο-τελικό): 76mm
Air-filter (φίλτρο αέρα):Pipercross foam
MAF type and diameter (μετρητής αέρα): S4
Intercooler : FMIC 600x300x76 + i/c water spray
Ecu type/software (πρόγραμμα): Dyno Exelixis
Spark plug Type (μπουζί): Bosch F5DPOR
Coils (πολλαπλασιαστές): TFSI Coils + Integrated engineering adapters
Transmission (κιβώτιο ταχυτήτων): 6 speed
Clutch/pressure plate: OEM clutch+ metallic 6 wing disk- G racing
Suspension: Bilstein sprint+ Eibach springs
Brakes: Front- Brembo Evo 9 calipers+ Ferodo DS2500+ Audi TT 3.2 334 disks, Rear- 312 disks+ OEM calipers
Gauges: Liquid TT multi gauge, Blitz boost meter+ turbo timer, Greddy Profec B b/c, PLX wideband
Exterior: TT 3.2 look bumpers, 18'' BBS RC+ 225/40 R18 Pirelli P Zero Rosso
Δυναμομέτρηση: Στο 1.65-1.7bar σταθερή απέδωσε 420 άλογα στρόφαλο σε Maha δυναμόμετρο και σχεδόν 52 κιλά ροπή. Δεν ανεβάσαμε παραπάνω πίεση γιατί είχα το παλιό intercooler και ανέβασε πολύ θερμοκρασία εισαγωγής. Πλέον με το καινούριο θα έχει και άλλο ψωμί. Ελπίζω να μην έχω ξεχάσει τίποτα στην περιγραφή...
Αυτά...
Γιάννης