mokasquatrro
Member-
Posts
1,469 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
8
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by mokasquatrro
-
Audi A3 1.8 TFSI Quattro IHI Turbo
mokasquatrro replied to mokasquatrro's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Οντως Γιώργο σημερα που χρειάστηκαν τα φρένα στο περιφερειακό που ημουν πραγματικά εχουν μεγαλη διάφορα.δε το περίμενα τόση. Sent from my iPhone using Tapatalk -
Audi A3 1.8 TFSI Quattro IHI Turbo
mokasquatrro replied to mokasquatrro's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Σωστη η παρατηρηση Δημητρη.2 με 3 ποντους επεσε χωρις να εχω κανενα προβλημα και με ζαντες ΕΤ 45.βεβαια τα εργοστασιακα αμορτισερ γρηγορα θα τα φτησουν εχουν ηδη 90.000χλμ οποτε το εχω μεσα στο προγραμμα να αλλαξω αμορτισερ χαμηλωματος. -
Audi A3 1.8 TFSI Quattro IHI Turbo
mokasquatrro replied to mokasquatrro's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Και μια φωτο μετα το χαμήλωμα που είχα κανει με ελατήρια χαμήλωματος 2mm της vogtland Sent from my iPhone using Tapatalk -
Audi A3 1.8 TFSI Quattro IHI Turbo
mokasquatrro replied to mokasquatrro's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
εγω μαλλον θα τους παρασυρω σε καμια μηχανικη βελτιωση γιατι ολοι μαμα ειναι ακομα :sHa_hehe: -
Audi A3 1.8 TFSI Quattro IHI Turbo
mokasquatrro replied to mokasquatrro's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Σημερα λοιπόν πηγα κ περασα τα φρένα...απο τα 312 πηγα σε 345 με την ανάλογα δαγκάνα.θα φανεί κατα ποσο θα εχει διάφορα. Sent from my iPhone using Tapatalk -
Audi A3 1.8 TFSI Quattro IHI Turbo
mokasquatrro replied to mokasquatrro's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
χα χα χα...οντως και οι δυο μαζι βαριες ειναι επρεπε να του παρω τις bremdo και να του εδινα τα ιδια λεφτα :sHa_hehe: -
Audi A3 1.8 TFSI Quattro IHI Turbo
mokasquatrro replied to mokasquatrro's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Επίσης πριν κανα μήνα αγοράστηκε navi και περάστηκε και αυτο και εδω να ευχαριστήσω τον Γιώργο [kavoura] για κάποια θέματα που είχα στο eBay . Sent from my iPhone using Tapatalk -
Audi A3 1.8 TFSI Quattro IHI Turbo
mokasquatrro replied to mokasquatrro's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Sent from my iPhone using Tapatalk -
Audi A3 1.8 TFSI Quattro IHI Turbo
mokasquatrro replied to mokasquatrro's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Μετα απο καιρο χωρις να ασχοληθω και πολυ με καποια βελτιωση ειπα να προχωρησω σε αλλαγη φρενων.Ετσι λοιπον αγοραστηκαν φρενα απο Α3 3.2 σε πολυ καλη κατασταση και μεσα στην εβδομαδα ελπιζω να παρω κ δισκους κ τακακια μιας και αυτα που ειχε ειναι στη μεση και δεν θελω να τα βαλω πανω στους καινουριους δισκους. Ευχαριστω πολυ το μελος Γιαννη [kalatzos] που μου βρηκε τις δαγκανες.. -
αυτο ελειπε..με τοσο χρημα που εδωσε πρεπει να αποδωσει και τα αναμενωμενα το αυτοκινητο..
-
εγω ξερω οτι σημερα με πηρε τηλ για ρεβανς :sHa_sarcasticlol:
-
Καταναλωση Audi A4 1,8T B6
mokasquatrro replied to Themis^^'s topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B6)
Εχω ενα matiz για σενα οτι πρέπει [emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk -
Είχε κ δοκιμή η συνάντηση βρε παιδια την ξεχάσατε [emoji1][emoji1][emoji1] Sent from my iPhone using Tapatalk
-
μεσα κ γω
-
Audi A3 1.8 TFSI Quattro IHI Turbo
mokasquatrro replied to mokasquatrro's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Οχι Γιωργο απλα θα το δουλευω με δυο πιεσεις.Μια χαμηλη στο 1 bar για χαλαρη χρηση και την μεγαλη για κοντρες 1.7. -
Audi A3 1.8 TFSI Quattro IHI Turbo
mokasquatrro replied to mokasquatrro's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Σημερα επιτελους πηγα να περασω την μπαροβαλβιδα μετα απο καιρο.Αυριο θα ρυθμησω την χαμηλη πιεση εκει που θελω κοντα στο 1 bar. Παει κ αυτο.Στεφανε αυριο εχεις δουλεια. -
Αλλαξε καμια τουρμπινα γιατι με την κ03 δεν σε θελει το προγραμμα!
-
Α ενταξει αφου κανονιζει κ συναντηση ο Στεφανος σιγουρα χαλασε ο κοσμος
-
Παντως οι πιεσεις ειναι πολυ καλες. Στις 6000 κρατας 1.1 ενω εγω 1. Στις 6500 1 ενω εγω 0.9. Μπραβο πολυ δυναμη.Σε σχεση με πριν πως σου φαινεται;
-
Αντε απο δω κ περα κανενα αλλο προβλημα. Μεχρι το βραδυ θελω βιντεακι τουλαχιστον μεχρι τα 200. Απο avance ποσο εισαι;
-
Καλοριζικη Γιωργο.Πανε να ξαναρυθμισεις κ πες τον Κριτωνα να σε ρυθμισει οπως εμενα να πηγαινει @@μιωντας
-
Τοποθέτηση μπαρόμετρου σε Α3 8Ρ
mokasquatrro replied to Kavouras's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Μπραβο παιδια!!Πολυ καλη παρουσιαση! Δεν ηξερα οτι εχει τοσο ξηλωμα. -
Αντε Γιωργο με το καλο να μπει κ η τουρμπινα κ ξανα οχι αλλα προβληματα!!
-
Και τελικα ο πελατης εβαλε ΙΗΙ και αλλαξε προγραμματιστη
