Jump to content

mokasquatrro

Member
  • Posts

    1,469
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Everything posted by mokasquatrro

  1. Οντως Γιώργο σημερα που χρειάστηκαν τα φρένα στο περιφερειακό που ημουν πραγματικά εχουν μεγαλη διάφορα.δε το περίμενα τόση. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Σωστη η παρατηρηση Δημητρη.2 με 3 ποντους επεσε χωρις να εχω κανενα προβλημα και με ζαντες ΕΤ 45.βεβαια τα εργοστασιακα αμορτισερ γρηγορα θα τα φτησουν εχουν ηδη 90.000χλμ οποτε το εχω μεσα στο προγραμμα να αλλαξω αμορτισερ χαμηλωματος.
  3. Και μια φωτο μετα το χαμήλωμα που είχα κανει με ελατήρια χαμήλωματος 2mm της vogtland Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. εγω μαλλον θα τους παρασυρω σε καμια μηχανικη βελτιωση γιατι ολοι μαμα ειναι ακομα :sHa_hehe:
  5. Σημερα λοιπόν πηγα κ περασα τα φρένα...απο τα 312 πηγα σε 345 με την ανάλογα δαγκάνα.θα φανεί κατα ποσο θα εχει διάφορα. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. χα χα χα...οντως και οι δυο μαζι βαριες ειναι επρεπε να του παρω τις bremdo και να του εδινα τα ιδια λεφτα :sHa_hehe:
  7. Επίσης πριν κανα μήνα αγοράστηκε navi και περάστηκε και αυτο και εδω να ευχαριστήσω τον Γιώργο [kavoura] για κάποια θέματα που είχα στο eBay . Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Μετα απο καιρο χωρις να ασχοληθω και πολυ με καποια βελτιωση ειπα να προχωρησω σε αλλαγη φρενων.Ετσι λοιπον αγοραστηκαν φρενα απο Α3 3.2 σε πολυ καλη κατασταση και μεσα στην εβδομαδα ελπιζω να παρω κ δισκους κ τακακια μιας και αυτα που ειχε ειναι στη μεση και δεν θελω να τα βαλω πανω στους καινουριους δισκους. Ευχαριστω πολυ το μελος Γιαννη [kalatzos] που μου βρηκε τις δαγκανες..
  10. αυτο ελειπε..με τοσο χρημα που εδωσε πρεπει να αποδωσει και τα αναμενωμενα το αυτοκινητο..
  11. εγω ξερω οτι σημερα με πηρε τηλ για ρεβανς :sHa_sarcasticlol:
  12. Εχω ενα matiz για σενα οτι πρέπει [emoji6] Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Είχε κ δοκιμή η συνάντηση βρε παιδια την ξεχάσατε [emoji1][emoji1][emoji1] Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Οχι Γιωργο απλα θα το δουλευω με δυο πιεσεις.Μια χαμηλη στο 1 bar για χαλαρη χρηση και την μεγαλη για κοντρες 1.7.
  15. Σημερα επιτελους πηγα να περασω την μπαροβαλβιδα μετα απο καιρο.Αυριο θα ρυθμησω την χαμηλη πιεση εκει που θελω κοντα στο 1 bar. Παει κ αυτο.Στεφανε αυριο εχεις δουλεια.
  16. Αλλαξε καμια τουρμπινα γιατι με την κ03 δεν σε θελει το προγραμμα!
  17. Α ενταξει αφου κανονιζει κ συναντηση ο Στεφανος σιγουρα χαλασε ο κοσμος
  18. Παντως οι πιεσεις ειναι πολυ καλες. Στις 6000 κρατας 1.1 ενω εγω 1. Στις 6500 1 ενω εγω 0.9. Μπραβο πολυ δυναμη.Σε σχεση με πριν πως σου φαινεται;
  19. Αντε απο δω κ περα κανενα αλλο προβλημα. Μεχρι το βραδυ θελω βιντεακι τουλαχιστον μεχρι τα 200. Απο avance ποσο εισαι;
  20. Καλοριζικη Γιωργο.Πανε να ξαναρυθμισεις κ πες τον Κριτωνα να σε ρυθμισει οπως εμενα να πηγαινει @@μιωντας
  21. Μπραβο παιδια!!Πολυ καλη παρουσιαση! Δεν ηξερα οτι εχει τοσο ξηλωμα.
  22. Αντε Γιωργο με το καλο να μπει κ η τουρμπινα κ ξανα οχι αλλα προβληματα!!
  23. Και τελικα ο πελατης εβαλε ΙΗΙ και αλλαξε προγραμματιστη
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.