-
Posts
804 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by johnas
-
Διευθυντές περιφερειών lidl έχουν A4 με γύρους σε όλη την Ελλάδα!!!!
-
Για να μην το κουράζουμε το θέμα καλα έκανες και αγορασες leasing αυτοκινητο!!!! Το δικο σου θα ειναι προσεγμένο γιατι ειναι απο διευθυντή. Τα περισσότερα δεν προορίζονται για διευθυντές!!!! Για την Avis παντως να ξέρεις ότι εχει δικά της συνεργεία!!!! Όλα αυτά ειναι άποψη μου!!!! Αυτά απο εμένα γιατι θα χαλάσουμε το θέμα σε λίγο!!!!
-
Δεν υπάρχει κανένας νόμος που να σου λέει στα 70000-72000 να πουλιούνται!!!! Όλες οι εταιρίες που τα νοικιάζουν κάνουν συμβάσεις ανάλογες με τα χλμ!!! Αν εισαι ιδιώτης και πάρεις αυτοκινητο σου έχουν όριο 15000 χλμ το χρόνο, απο εκει και πάνω πληρώνεις με το χλμ. Αν ανεβάσεις το μηνιαίο τίμημα μπορείς να ανεβάσεις το όριο αυτο. Οι περισσότερες εταιρίες έχουν δικά τους συνεργεία και τα ΣΕΡΒΙΣ τα κάνουν στις δικές τους εγκαταστάσεις, οι τράπεζες ηταν οι μοναδικές που έκαναν τα πάντα στις αντιπροσωπείες αλλα και αυτές πλέον το γύρισαν και κάνουν συμφωνίες με άλλους!!! Όλα αυτά δεν ειναι ο κανόνας!!! 3 φίλοι μου έχουν leasing και ειναι η Τρίτη φορα που τα αλλάζουν, όταν κοιτούσαμε τα χλμ απο 172000 το ένα αυτοκινητο, βρέθηκε να πωλείται με 84000 περίπου!!!!! Χωριά ότι το αυτοκινητο έκαιγε λαδια απο την πρώτη μερα!!!!
-
Για εμένα, θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις απο την Τρίτη παράγραφο του Chris82 γιατι μάλλον θα απογοητευτεις απο τα χλμ!!! Όλα τα leasing πως γίνεται να έχουν απο 60000 εώς 70000 χλμ;;;; Νομίζω ότι πρέπει να τα ελέγξεις παρα πολυ καλα!!!!! Αν και τα 3 ειναι καλα, επέλεξε μετα ποιο σε σχέση με τον εξοπλισμό!!!!
-
Ωραιος φιλε, καλα χλμ να εχεις!!! Κανε και μια δυναμομετρηση να ξερεις ακριβως ποσα εχεις στο σταβλο!!!!!
-
A3 SPORTBACK 1.8TFSI "BLACK&WHITE EDITION"
johnas replied to Prince_73's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Καλα χλμ να έχεις φιλαρακι!!! Απο κατανάλωση πως το βλέπεις;;;; -
Οδηγός εγκατάστασης VCDS 12.10.3 (group buy)
johnas replied to Theodore Saba's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Θοδωρη όταν βάζεις όπισθεν κατεβαίνει αυτόματα ο δεξιός καθρέφτης για να βλέπεις το πεζοδρόμιο χαμηλά!!!! -
Αγριεμένο το εργαλείο απο όλες τις απόψεις!!! Μου αρέσει η μαύρη μάσκα μπροστά, το κάνει πολυ επιθετικό και απειλητικό για τους καθρέφτες των μπροστινων!!!!!
-
Ωραία φωτογραφία παιδιά!!!! Λουτρακι μου μυρίζει;;;
-
Για εκει με βλέπω!!!!! Μην σου πω να βάλεις και ξανά 2 ακόμα!!!
-
Πάντως το θετικό στο θέμα των επικαθισεων η έδρα της βαλβίδας απο όσο μπορεί να φανεί είναι καθαρή, ουσιαστικά το στέλεχος της βαλβίδας τρώει όλη τη βρώμα!!!! Εχω ακόμα καμία 50000 χλμ να σε φτάσω!!!!!
-
Καλα χλμ και απροβληματιστο το εργαλείο!!! Τι χλμ έχεις;;Ρωτάω έτσι μιας και ανέφερες για τον καθαρισμό των βαλβιδων!!! Ξέρεις το εχω στο μυαλό μου αυτο το θέμα!!!!
-
Με το καλο φιλαρακι, περιμένουμε εντυπώσεις απο το εγχείρημα σου!!!!
-
Είχες αγοράσει η ψάχνεις;;; Δεν θυμάμαι!!!! Με ενδιαφέρει και εμένα το θέμα!!!!
-
Πολυ ωραίο φίλε αν και πιστεύω στις φωτογραφίες χάνει!!!
-
Εγκατάσταση μπαρόμετρου σε Α4 Β8
johnas replied to Dimitris_Kon's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Ωραίο DIY παιδιά!!!! Πολυ αναλυτικό!!!! Συγχαρητήρια και στον Κον τον μάστορα!!!! -
ωραιος φιλε!!!!!εισαι ετοιμος για διακοπες!!!!για πες καμια λεπτομερεια!!!!
-
Καλά στριψιματα!!!! Περιμένω εντυπώσεις!!!!
-
Τώρα έδειξε στις φωτογραφίες όντως είναι πολυ όμορφα με γεια Παναγιώτη!!!
-
Έχεις δίκιο παίζει και η αντίθεση με το χρωμα!!!!! Στο έσπειρε φαίνεται πολυ πιο έντονο και ας είναι light !!!!!! Πολυ όμορφο!!!!
-
Με γεια, μου φαίνονται πιο σκουρες απο των παιδιών που είδα προχθές!!!! Βάλε μια φωτογραφία με αναμμένα τα φώτα να φαίνονται καλύτερα. Μπορεί να είναι και η έλλειψη φωτισμού εκει που την έβαλες!!!! Πάντως το κάνει πολύ όμορφο!!!!
