Jump to content

A80Avant

VIP Member
  • Posts

    4,749
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    75

Everything posted by A80Avant

  1. Άσε πέρασα τώρα, τελείωσε την ανάρτηση και ελπίζει να τελειώσει και την τουρμπίνα σήμερα αν και μου πέταξε κάτι σαν: να μην στο κρατήσω μέσα στο Πάσχα να κάνω την τουρμπίνα μετά το Πάσχα... Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
  2. Παίζει να είναι και έτοιμο σε 1 μέρα. Έχει κέφια ο μηχανικός, θα κάνει καλό Πάσχα από μενα! Άντε μετά να φτιάξουμε και τον χαρτη Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
  3. Ναι. Αύριο μπαίνει και σε 2 μέρες θα είναι έτοιμο. Θα κάτσω να κάνω αλλαγές στο πρόγραμμα εντός του Πάσχα. Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
  4. Μιας και από βδομάδα θα μπει συνεργείο θα το κοιτάξουμε εκεί μια και καλή Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
  5. Ναι , ακόμα είναι στον πάγκο. Αυτή τη βδομάδα θα μπει γιατί περιμέναμε μια ανάρτηση να ετοιμαστεί να μπούνε όλα. Με προβληματίζει λίγο οσμή βενζίνης στο άναμμα και μερικές φορές ρελαντί. Έχω πάρει να αλλάξω το δοχείο ενεργού άνθρακα, αλλά μου φαίνεται πρέπει να ψάξουμε για καμιά διαρροη
  6. Μια ενδιάμεση κατάσταση μιας και το Becker έβγαλε προβλήματα και πρέπει να το στείλω γερμανια
  7. Χαχαχα, έχω διακόπτη, όταν θα μπαίνεις μέσα εσύ θα έχω το πρόγραμμα με την ψηλή πίεση. Πλάκα πλάκα τώρα είναι το δυνατό 2bar και το valet 1.4 τεράστια διαφορά
  8. Μικρή διαφορά και σε αυτό, στην gt είχες 74% απόδοση στα 1.8 με 2 ενώ στην καινούρια έχεις 70%. Το 2μπαρο είναι ψυχολογικό να μην το έχεις. Βασικά το μικρό μαντεμι θα με αναγκάζει να έχω 2μπαρο για να αντισταθμισω το back pressure. Οπότε και για λόγους σύγκρισης δεν θα αλλάξω το προφίλ της πίεσης αρχικά. Αν δω ότι βγάζω την ίδια δύναμη με χαμηλότερη πίεση θα το μειωσω
  9. Πραγματικά Πάντος οι χάρτες των παλιών GT είναι έτη φωτός πίσω. Έτσι όπως το βλέπεις δεν σου γεμίσει το μάτι
  10. Το μικρό τουρμπάκι περιμένει υπομονετικά..
  11. Hahaha, Εγώ ελπίζω να σπουλάρω κάπου κοντά σου! Στα χαρτιά λογικά πρέπει να βγάζει περισσότερα αν τρέξει στην ίδια πίεση. Ωστόσο η νεκροψία θα δείξει
  12. Το μωρό παραδόθηκε στο συνεργείο. Ξύνισε λίγο ο ένας μηχανικός καθώς δεν είχε φτερωτή που να θυμίζει ανεμιστήρα αλλά δεν πειράζει
  13. Η θεία από το Σικάγο. Μεγάλη κουτσομπόλα
  14. Στα φιλιά ενοουσε
  15. Πέτυχα εδώ Δάφνη πράσινο σκούρο s4 look? Με ζάντα bbs και καθίσματα που γράφουν rs4. Διπλή εξάτμιση πίσω αλλά εμπρός φαίνεται front mount intercooler κατάσταση οπότε παίζει να μην είναι V6
  16. Όχι, 63αρι θα κρατήσω. Θέλω το αμάξι σβελτο από χαμηλά. Ο στόχος είναι να βγάλω τα ίδια άλογα το λιγότερο. Αλλά θέλω 400-500 στροφές πιο χαμηλά. Όσο κρατάω το αμάξι θα γίνει και ένα καλό σέρβις στο μοτέρ έτσι και αλλιώς οπότε θα κερδίσει και από εκει.
  17. Ναι αλλά αυτό μήπως είναι με το μεγάλο μαντέμι?
  18. Την ανέβασα σε ένα αγγλικό Φόρουμ και την τσίμπησε ένας Φιλανδός. Ελπίζω η νέα με συνοπτικές διαδικασίες να δώσει ίδια άλογα με λιγότερο lag
  19. Και η δική μου τουρμπίνα πουλήθηκε ήδη! Θα φύγει Φιλανδία
  20. Κοίτα να δεις που η τουρμπίνα πουλήθηκε ήδη η δικιά μου. Για την 3071 τι να πω? Πήγα σήμερα να πάρω και μου είπαν ότι πουλήθηκαν και οι 2 που είχαν. Θα φέρουν Τρίτη παλι... Κρίση ξεκριση τα τουρμπάκια φευγουν
  21. Αποφασισμένος είμαι αλλά όσο το έχω δεν σημαίνει ότι δεν θα το ευχαριστηθώ όσο δεν πάει
  22. Λοιπόν επάνοδος απο Αγγλια και έχουμε: Αλλαγή σε εργοστασιακή ανάρτηση καθώς οι ελληνικοί δρόμοι δεν είναι για ενισχυμένες και ρυθμιζόμενες. Αγορά 2 καινούριων πίσω αμορτισέρ και προχωράμε. Αντικατάσταση δοχείου ενεργού άνθρακα καθώς συχνά πυκνά μυρίζει βενζίνη και δεν φαίνονται διαρροές από πουθενά. Απλά ίσως μετά από 20 χρόνια να τα έφτυσε. Τέλος παίζει να πάω σε GTX3071R gen2 οπότε η τουρμπίνα που έχω τώρα θα μπει προς πώληση. Θα έχει 82αρι μαντρί και είναι η HTA3076R αναβαθμισμένη στον άξονα για αντοχή από Owen developments στην Αγγλία. Έχει χλμ περί τα 50Κ αλλά χωρίς προβλήματα και παιξίματα
  23. Αυτό το πλαστικό δεν μπορουσες να το ανακατασκευασεις από μεταλλο?
  24. Τι εννοείς μεταλλική? Sent from my SM-P550 using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.