Jump to content

A80Avant

VIP Member
  • Posts

    4,749
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    75

Everything posted by A80Avant

  1. Ρώτησες τον Brian Tonks από Αγγλία μιας και φτιάχνει όλο το bodykit?
  2. Μετά από πολλά λάδια στο δρόμο τελικά αίσιο τέλος, καθώς απλά χαλάρωσε η σωλήνα υψηλής πίεσης. Όλα καλά και ετοιμοπόλεμοι πάλι
  3. Νταααξ Sent from my SM-P550 using Tapatalk
  4. Όχι απαγορεύται στο δικό μου. Το είχα κάνει μια φορά όταν μόλις το είχα αγοράσει και πήρα τη κρεμαγίερα στα χέρια
  5. Έτσι κάνουν τα Audi για να μην χαλάς το κιβώτιο. Μπαίνουν σιγά σιγά οι μισές ταχύτητες
  6. G 004 000 M2 Ό κωδικός
  7. Έχει κανείς κανένα μπουκάλι υγρό υδραυλικού τιμονιού από audi, το πράσινο που θέλω λίγα ml για να φτάσω το αμάξι στον μηχανικό αυριο?
  8. Μακάρι να είναι μόνο τα copper washers
  9. Ξέρεις κανένα Ελλάδα να τις κάνει service και pressure test? Sent from my SM-P550 using Tapatalk
  10. Απάλευτη κατάσταση. Εύχομαι να μην είναι κανένα θέμα με κρεμαγιέρα γιατί κυμαίνονται στο 500αρικο
  11. Άσε αυτά που ξέρεις και πες τι έκανες στο αμάξι και συνέβη αυτό σήμερα .. Σωλήνας πίεσης υδραυλικού υγρού στη κρεμαγιέρα και όλα τα υγρά έξω... Άντε πάλι συνεργείο...
  12. Φόρτωσα ντομάτες! Θα σε κάνω κοκκινιστό
  13. Τελικά μόνο μέχρι Λαιμό. Γιατί όπως πάντα δεν υπάρχει αρκετός χρόνος διαθέσιμος αλλά κάτι γίνεται
  14. Αύριο θα πάμε προς Κερατέα μεριά αλλά πολύ πρωί Sent from my SM-P550 using Tapatalk
  15. Πλύσιμο, ceramic coating και έτοιμοι για βίντεο αύριο μαζί με το βοηθητικό αυτοκίνητο
  16. Αντέχει ροπες?
  17. Χαχαχα έτσι το βάζω πάντα με τέρμα γκάζι και χειρόφρενο
  18. Δεξιά καινούριο φανάρι και αριστερά το παλιό. Πολύ μικρές διαφορές θα έλεγα...
  19. Ενώ κατά την συναρμολόγηση είχα ενδοιασμούς ως προς το πόσο σκούρο βγαίνει, τελικά είναι καλο
  20. Δουλίτσα αύριο περιλαμβάνει λύσιμο των φαναριών, άλλαγμα στους καθρέφτες με εργοστασιακούς και όχι βαμένους μαυρους, και χρήση ελαφριάς tinted μεμβράνης προφύλαξής των τζαμιών. Ελπίζω το αποτέλεσμα να είναι εμφανισιακά καλό
  21. Ο Dimitris Kon είσαι σίγουρος ότι θα είσαι εκεί να παραλάβεις τα καλώδια από τον εαυτό σου ?
  22. Προς το παρόν κρατάει Επίσης διαπιστώνω πόσο άχρηστα είναι τα αμερικάνικα μπριζάκια. Ακόμα και μετά την αντικατάσταση με καινούρια, τα pin μέσα στα μπριζάκια κουνιούνται και πάλι σε ένα μπεκ δεν κάνει επαφή. Ό αμερικανός θα στείλει καινούρια, ωστόσο μετά από κανένα 30λεπτο πάλης τους έδειξα εγώ....
  23. Εμ έλα ντε
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.