Jump to content

A80Avant

VIP Member
  • Posts

    4,749
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    75

Everything posted by A80Avant

  1. Ναι αμέ. Άμα ασχολείται με τέτοια γιατί όχι? Sent from my SM-P550 using Tapatalk
  2. Οπωσδήποτε. Άλλωστε πηγαίναμε και γιαυτό. Πρέπει να αλλάξω και συναγερμό γιατί τα έπαιξε. Ξέρουμε κανέναν να ηλεκτρολόγο / κατάστημα? Sent from my SM-P550 using Tapatalk
  3. Μπιλιοφόρος φαντάζομαι αλλάζει χωρίς να πρέπει να αλλάξεις ημιαξόνιο
  4. Δεν είχε ποτέ και την Τρίτη θα φτιαχναμε custom
  5. Μακάρι τότε γιατί είχαμε θέμα με τον ένα που ζεστενόταν λόγω εξάτμισης και έχανε γράσσο, οπότε άν είναι αυτό τότε το κόστος επισκεύης πολύ μικρότερο Audi tradition rear diff AZE 3560€
  6. Μπιλιοφόρος και να κάνει μεταλλικό θόρυβο?
  7. Ταχύτητες και μοτέρ δουλεύουν κανονικά
  8. Το διαφορικό δεν είχε τίποτα. Εκεί που πήγαινα όμορφα και ωραία αρχίσε να χτυπάει πίσω ρυθμικά μεταλλικός ήχος που στην αρχή ήταν μόνο με ταχύτητα μέσα και μετά μέχρι να φτάσω στο συνεργείο χτύπαγε και με νεκρά. Ας ελπίσουμε να είναι μόνο κανένα μπλοκάρισμα απο τον διακόπτη του Diff lock γιατί αν ειναι κατι περισσοτερο μας βλεπω για πολλα εξοδα
  9. Ειδικά και μετα το σημερινό με 100000 Πλύσιμο μέσα εξω Βασω οικογένεια να πάμε 10 χλμ και και αρχικά να βαραει στο διαφορικό. Αφησα γυναικα και παιδιά, αφησα και το αμάξι στο συνεργείο, εριξα το βρισίδι μου και πήρα τον μηχανικο να του ευχηθώ. Καλά Χριστούγεννα να έχουμε
  10. Ένας παραπάνω λόγος να θέλω να το δώσω. Ξέρετε κανένα που να βάζει συναγερμούς που θέλω να δω μπας βγάλω άκρη με τον clifford? Sent from my SM-P550 using Tapatalk
  11. Ναι έτσι ακριβώς. Πίσω απο το ταμπλό δεν είχε πειραχτεί κάτι ποτέ
  12. Δοκίμασε να ανέβεις κανένα σαμαράκι να δεις αν θα σου σβήνει! Sent from my SM-P550 using Tapatalk
  13. Ναι, έβγαλα ένα σύστημα Bluetooth για το τηλέφωνο ανοιχτή ακρόαση μιας και το κάνει το κασετόφωνο τώρα. Πρέπει να έφυγαν τουλάχιστον 50 κιλά από το αμάξι! Sent from my SM-P550 using Tapatalk
  14. Μετά απο μερικές γρατσουνιές και αρκετή ποσότητα tesa tape για να έρθουν τα καλώδια σε καλή κατάσταση μπορώ να πω οτι είμαι ευχαριστημενος.
  15. Σήμερα πάντος ολα καλα
  16. Γιατί turbo timer? Από όσο θυμάμαι έχουν 2η τρόμπα να δουλεύει μετά το σβήσιμο για κυκλοφορία νερού και ελέγχεται από αισθητήρα θερμοκρασίας Sent from my SM-P550 using Tapatalk
  17. Κανονικά παίρνει 100 για την εργασία. Μιάς και με ξέρει απο παιδί και έκανα και τη μισή δουλεία του έδωσα τα μισά. Άλλα 50 για το ψυγείο
  18. Όλη μέρα παίδεμα...
  19. Σήμερα έλυσα το μισό ταμπλό. Παραγγείλαμε και το ψυγείο, οπότε εργασία και χαρά την Παρασκευή
  20. Δυστυχώς ο ένας πλαστικός σωλήνας απο το ψυγείο του καλοριφέρ έχει σπάσει. Όποτε δεν το γλιτώνω. Το περίμενα βασικά κάποια στιγμή μιας και ήταν η ώρα του
  21. Ποίος είναι ο γκαντέμης? Καθ-οδόν προς δουλείες, έφυγαν όλα τα νερά και διάγνωση σπασμενο ψυγειο καλοριφερ. Ευτυχως εφυγαν προς τα εξω αλλιως θα ειχαμε να κανουμε μπανιο στο αμαξι μεσα. Το κακο ειναι οτι πρεπει να βγει το ταμπλο και ο ηλεκτρολογος μου ουτε που θελει να με ξερει πλεον! Χαχαχα
  22. Εσωτερικό
  23. Ανάσταση !
  24. Και ο πίσω προφυλακτήρας ρεζέρβα.
  25. Και μια απο αυτές που αρέσουν στον Δημήτρη.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.