Οπωσδήποτε. Άλλωστε πηγαίναμε και γιαυτό.
Πρέπει να αλλάξω και συναγερμό γιατί τα έπαιξε. Ξέρουμε κανέναν να ηλεκτρολόγο / κατάστημα?
Sent from my SM-P550 using Tapatalk
Μακάρι τότε γιατί είχαμε θέμα με τον ένα που ζεστενόταν λόγω εξάτμισης και έχανε γράσσο, οπότε άν είναι αυτό τότε το κόστος επισκεύης πολύ μικρότερο
Audi tradition rear diff AZE 3560€
Το διαφορικό δεν είχε τίποτα. Εκεί που πήγαινα όμορφα και ωραία αρχίσε να χτυπάει πίσω ρυθμικά μεταλλικός ήχος που στην αρχή ήταν μόνο με ταχύτητα μέσα και μετά μέχρι να φτάσω στο συνεργείο χτύπαγε και με νεκρά.
Ας ελπίσουμε να είναι μόνο κανένα μπλοκάρισμα απο τον διακόπτη του Diff lock γιατί αν ειναι κατι περισσοτερο μας βλεπω για πολλα εξοδα
Ειδικά και μετα το σημερινό με 100000
Πλύσιμο μέσα εξω Βασω οικογένεια να πάμε 10 χλμ και και αρχικά να βαραει στο διαφορικό. Αφησα γυναικα και παιδιά, αφησα και το αμάξι στο συνεργείο, εριξα το βρισίδι μου και πήρα τον μηχανικο να του ευχηθώ.
Καλά Χριστούγεννα να έχουμε
Ένας παραπάνω λόγος να θέλω να το δώσω.
Ξέρετε κανένα που να βάζει συναγερμούς που θέλω να δω μπας βγάλω άκρη με τον clifford?
Sent from my SM-P550 using Tapatalk
Ναι, έβγαλα ένα σύστημα Bluetooth για το τηλέφωνο ανοιχτή ακρόαση μιας και το κάνει το κασετόφωνο τώρα. Πρέπει να έφυγαν τουλάχιστον 50 κιλά από το αμάξι!
Sent from my SM-P550 using Tapatalk
Γιατί turbo timer? Από όσο θυμάμαι έχουν 2η τρόμπα να δουλεύει μετά το σβήσιμο για κυκλοφορία νερού και ελέγχεται από αισθητήρα θερμοκρασίας
Sent from my SM-P550 using Tapatalk
Δυστυχώς ο ένας πλαστικός σωλήνας απο το ψυγείο του καλοριφέρ έχει σπάσει. Όποτε δεν το γλιτώνω. Το περίμενα βασικά κάποια στιγμή μιας και ήταν η ώρα του
Ποίος είναι ο γκαντέμης?
Καθ-οδόν προς δουλείες, έφυγαν όλα τα νερά και διάγνωση σπασμενο ψυγειο καλοριφερ. Ευτυχως εφυγαν προς τα εξω αλλιως θα ειχαμε να κανουμε μπανιο στο αμαξι μεσα.
Το κακο ειναι οτι πρεπει να βγει το ταμπλο και ο ηλεκτρολογος μου ουτε που θελει να με ξερει πλεον! Χαχαχα