Jump to content

A80Avant

VIP Member
  • Posts

    4,749
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    75

Everything posted by A80Avant

  1. Έχω βάλει 2 φορές 100αρα shell απο εκεί που μου είπε ο Gtaros Δεν μπορεί! Σήμερα παντος δουλεύει οπως πρεπει
  2. Για ψώνια!
  3. Χαχα, πιθανών αλλά πρεπει να δουλεψει οσο καλυτερα γινεται χωρις προβληματα.
  4. Κοίτα, Απο τότε που το όχημα επαναπατρίστηκε του την έχει σαλέψει. Μια νομίζει οτι είναι φτωχό, μια πολύ πλούσιο με αποτέλεσμα να μην ανταποκρίνεται στις επιδόσεις που περιμένω. Οπότε αναδιαμόρφωσα τους χάρτες ώστε να ταιριάζουν σε ελληνικό κλίμα(και θέλει δουλειά ακόμα), τον χάρτη του στόχου μίγματος κλπ. Παραδόξως οι χάρτες της πίεσης δεν έχουν πρόβλημα. Έκανα κάποιες δοκιμές σε χαμηλή πίεση μέχρι 6000στρ και στη συνέχεια μελέτησα τον χάρτη της βενζίνης για να κάνω τις απαραίτητες διορθώσεις
  5. Ξανά σήμερα έλεγχος στο πρόγραμμα, ξανά διορθώσεις και ελπίζω να είναι και οι τελευταίες. Έσκασα και 90€ 100αρα shell και ησύχασα...
  6. Μισό λεπτό, κάπου εδώ το έχω στο χαρτάκι
  7. Χαχαχα πάντα
  8. Στα 2.1 είμαι πρακτικα μεχρι 1.9 εκεί που ακόμα δίνει. Εξαλλου οι απόλυτες τιμές είναι σχετικές. Το οφέλιμο των Garrett είναι μεχρι 2.5 και για λίγες στροφές
  9. Τίποτα το ιδιαίτερο, απλά προσπαθώ να το κάνω οικονομικό χαμηλά και ασφαλές ψηλά. Δεν πειράζω πιέσεις. Οτι είναι να δωσει το τουρμπακι το εδωσε
  10. Κι άλλες μικρο-αλλαγές έγιναν στο πρόγραμμα, μιας και δεν ήμουν ευχαριστημένος. Παρείγγειλα κάποια δαχτυλίδια που μπαίνουν στους άξονες τα οποία βλέπουν οι αισθητήρες ABS μιας και το θέμα εξακολουθεί να υφίσταται και δεν λέει να φύγει. Ελπίζω μετα και απο αυτό να ισιώσει
  11. Για να μην μας 'γραψει' κανεις
  12. Η φάση είναι εθνική, μια λωριδα ο καθενας 3 s/rs μοντέλα
  13. Καλά ρε αθεόφοβοι θέλετε να βγείτε έξω οι γρήγοροι για βολτίτσες
  14. Πατάω σαύρες, ποντίκια και άλλα τρωκτικά
  15. Όχι ρε, τρελλός είσαι? Βενζίνη ανέβασα για να αντιπαρερθει το νεράκι που βάζουν μέσα στις ελληνικές βενζίνες
  16. Λοιπόν, Πήρα το αμάξι. Όλα καλά, εκτός απο τους αισθητήρες ABS, Που για κάποιο λόγο δεν λένε να σταματήσουν να νομίζουν οι χάνω προσφυση στα 10χλμ/ωρα και βάζουν μπροστά το σύστημα. Θα πάω αύριο να μετρήσω αντικαταστάσεις στους καινούριους αισθητήρες μπας και κάποιος δεν δουλεύει όπως πρέπει. Δεν μπορούμε να σκεφτούμε κάτι άλλο... Απο πλευράς προγράμματος, λίγο η διαφορά στα βαρομετρικά, λίγο η ποιότητα της βενζίνης, τελικά ανέβασα μια μονάδα τον χάρτη ολόκληρο και του άρεσε τελικά. Μένει να ενώσουμε ένα διακόπτη για το κεντρικό κλείδωμα πατέντα αλά Spyros και μια ευθυγραμμιση/ ζυγοστάθμιση και μετά πάμε για φωτογράφηση. Είχα καιρό να ευχαριστηθώ τη δύναμη. Σήμερα το χάρηκα πάλι
  17. Άμα βγάλεις και τον προφυλακτήρα τελείως θα είναι καλύτερα
  18. Αν και τα πλαϊνά μόνο μου άρεσαν πιο πολυ
  19. Ακόμα και αν το βγάλεις εκτός της χώρας και το ξαναβάλεις?
  20. Δεν μπορεί εκεί να μπει ένας διάχυτης fiberglass custom made να καλύψει την τρύπα και το γομάρι?
  21. Chris έχεις μπλέξει. Γιατί δεν το κρατάς με ελληνική πινακίδα?
  22. Θα γίνει ματ ολόκληρη και το καπάκι της κεφαλής. Από βδομάδα θα είναι έτοιμο οπότε θα το χαρώ όταν γυρισω από αγγλια
  23. Πολύ καλύτερο. Σκέφτομαι ούτε τα γράμματα να ξαναβαψω
  24. Και κάτι εσωτερικό να ταιριάζει με την ηλικία του αμαξιου
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.