Jump to content

A80Avant

VIP Member
  • Posts

    4,749
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    75

Everything posted by A80Avant

  1. Ίσως αύριο να τελειώσουμε κιόλας! !
  2. Μισο παίρνω τηλ τον μηχανικο
  3. Και τα μπεκ
  4. Όλα βαίνουν καλώς. Καθαριστηκαν τα μπεκ και φτιάχτηκε ένα σωληνάκι υποπιεσης που έχανε. Σήμερα ήρθαν και οι πίσω θολοι... Πιστεύω έως το τέλος της εβδομάδας ννα είμαστε έτοιμοι. Μπήκαν και οι ταπετσαριες στις πόρτες σωστά!!
  5. Έτσι γίνεται πάντα. Άμα αποφασίσεις να βελτιώσεις πολύ κάτι μετά δεν το πουλάς εύκολα.
  6. Χρήστο, δεν είναι εύκολο αυτό που ζητάς, δηλαδή χαμηλό κόστος κτήσης χωρίς να βγάλει και ζημίες και να μην θέλει και κάτι άμεσο. Όλοι αυτό θέλουν από μεταχειρισμενο αλλά ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει. Αρκετοι πουλάνε φτηνα τέτοια αμαξια γιατί συνήθως μπορεί να έχουν φτάσει σε ένα σημείο μηχανολογικά που το επόμενο σέρβις είναι ακριβό οπότε έκαναν το κέφι τους και το σουταρουν. Όταν τα είχαμε ξαναπεί κάποτε και για rs2 λέγαμε ότι δεν το ριψοκινδινευεις και πάντα υπολογίζεις το ακριβότερο σέρβις όταν παίρνεις τέτοιο αμάξι. Εκτός αν είναι project αλλουνού, είναι όλα στη φόρα σε κάποιο φόρουμ και μπορεί να ξέρεις πολλές πληροφορίες. Ή αν είναι γνωστός και εμπιστος
  7. Έ αυτό λέω μαϊμουδιές.
  8. Το παραπάνω γιατί λέει χωρίς φόρο πολυτελείας και 660 τέλη? Δηλωμένο ως 1800?
  9. Θες το δικό μου για 45000?
  10. Όχι ατμοσφαιρικό ρε φίλε θα ξενερωσεις!!
  11. Βάλε TDI
  12. Λοιπόν. Το φίλτρο είναι πεντακάθαρο. Οι σωλήνες επίσης μια χαρά χωρίς τσακισεις. Επίσης ο ρυθμιστης πίεσης φαίνεται καθαρός. Άρα μάλλον θα κοιτάξουμε για τρόμπα αφού δούμε λίγο πίεση βενζίνης με οργανακι
  13. Ναι πρέπει να δω λίγο το laptop. Αύριο πάει ηλεκτρολόγο και από δευτερα μηχανικό. Θα αναφέρω ορθώς λίαν συντομως
  14. Τα ρακόρ της τροφοδοσίας είναι όλα από σωλήνα υψηλής πίεσης και μεγαλύτερα. Η τρόμπα βγήκε και ξαναμπήκε. Μπήκε 95αρα άγνωστης ποιότητας σε λίγα λίτρα αλλά το πρόβλημα εμφανίστηκε χαρακτηριστικα μετά τον φανοποιο. Εκεί του έβαλαν ένα 20αρικο βενζίνη και εκει ήταν που ξαφνικά δεν έπαιρνε εμπρός και άλλαξα τα μπουζί με 5 αλλά για να πάρει. Και πήρε!
  15. Λόγω αγραφου δεν παίρνει πότε αμέσως. Ωστόσο έχεις δίκιο καθώς για τους καθαρισμούς από κάτω είχε βγει το τεποζιτο και η τρόμπα. Λες να μπήκανε οι παροχές ανάποδα?
  16. Λοιπόν μάγκες, Σήμερα βόλτα μέχρι ασπροπυργο. Το αμάξι είναι φτωχό σε όλο το χάρτη. Αυτό σημαίνει ένα πράγμα. Κάτι φταίει εκτός προγράμματος. Πιθανολογώ είτε τρόμπα, είτε κακή βενζίνη αρχικά και να βούλωσε το φίλτρο κλπ. Στο πάτημα γίνεται τόσο φτωχό που μπαίνει σε fuel cut για ασφάλεια...
  17. Τελικά μάλλον θέλει λίγο πλακωμα το αμάξι αλλά θα γίνει σιγά σιγά. Τώρα κάτι παίζει με τις αποστάσεις των αισθητήρων ABS καθώς μπαίνει το σύστημα για ψιλου πηδημα. Μόλις έβγαλα ασφάλεια ABS τα φρένα δουλεύουν μια χαρά. Οπότε θα επανέλθουμε στο θέμα. ..
  18. Άλλη φορά θα σε λέω. Δεν γίνεται αλλιώς. Τώρα είναι έτοιμο. Απλά αύριο αν παίξει κανένα καθαριστικο καρμπυρατερ ή φρένων φέρτε που θέλω να αλλάξω τα μπουζί μου
  19. Εεεε ελεος με τον καιρό σήμερα. Μια δουλειά 40 λεπτών με πήρε 3 ώρες και έγινα μούσκεμα και πλυμμηρισε και το γκαράζ.
  20. Εσύ ειδικά θα θαμπώσεις τόσο που θα ξεχάσεις να καθαρίσεις τις εισαγωγες
  21. Αφού ξεφορτωσα κάμποσα χρήματα το πήρα σήμερα. Έχει αρκετή δουλίτσα ακόμα αλλά εμφανισιακά. .. θα κρίνετε όσοι έρθετε την Κυριακή. Αύριο θα βάλω εσωτερικό μέσα και θα το ισιώσω λιγο
  22. Ρέ σας λέω ανέβαζαν την αντίσταση στα ραουλα και έβγαζαν υπέρμετρη ροπή γιατί το αμάξι προσπαθούσε να υπέρ νικήσει την αντίσταση και στο τέλος ψόφαγε και από αέρα και από δύναμη. Άμα είναι να μετράει λες και ανεβαίνει ανηφόρα....εεεε μα
  23. Είναι κάπου μέσα σε αυτό το thread. Οι μετρήσεις εκεί ήταν αυτές που με έκαναν να αγοράσω το performance box και να πατάω μόνος μου!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.