Χρήστο, δεν είναι εύκολο αυτό που ζητάς, δηλαδή χαμηλό κόστος κτήσης χωρίς να βγάλει και ζημίες και να μην θέλει και κάτι άμεσο. Όλοι αυτό θέλουν από μεταχειρισμενο αλλά ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει. Αρκετοι πουλάνε φτηνα τέτοια αμαξια γιατί συνήθως μπορεί να έχουν φτάσει σε ένα σημείο μηχανολογικά που το επόμενο σέρβις είναι ακριβό οπότε έκαναν το κέφι τους και το σουταρουν. Όταν τα είχαμε ξαναπεί κάποτε και για rs2 λέγαμε ότι δεν το ριψοκινδινευεις και πάντα υπολογίζεις το ακριβότερο σέρβις όταν παίρνεις τέτοιο αμάξι. Εκτός αν είναι project αλλουνού, είναι όλα στη φόρα σε κάποιο φόρουμ και μπορεί να ξέρεις πολλές πληροφορίες. Ή αν είναι γνωστός και εμπιστος