Jump to content

A80Avant

VIP Member
  • Posts

    4,749
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    75

Everything posted by A80Avant

  1. Και τώρα που είδα ότι είναι και στον φωτεινελη που έχουμε και προϊστορία εκεί σίγουρα δεν ανεβάζω το αμάξι! !! Ωστόσο θα λείπω αγγλια στις 20/11 οπότε δεν θα ειμαι
  2. Άρα πλέον έχουμε ακριβώς την ίδια τουρμπίνα! Χαχα που πλέον είναι δεινοσαυρικη
  3. Ποια δυναμομετρηση? Το αμάξι το δυναμομετρώ μόνος μου και δεν εμπιστεύομαι κανένα δυναμόμετρο για απόλυτα νούμερα. Τα δυναμομετρα είναι εργαλεία για φτιαξιμο προγράμματος και έλεγχο ανόδου των επιδόσεων. Ωστόσο οπότε γίνει έρχομαι για την παρέα. Sent from my SM-P550 using Tapatalk
  4. Βασικά τα παιδιά το έβαζαν μπροστά μόνο για να το βάλουν και να το βγάλουν από το συνεργείο. Το αμάξι όντας κρύο έχει πολύ πλούσιο μίγμα. Συνεπώς από την καύση μαύρισαν τόσο τα μπουζί που γύρναγε αλλά δεν έπαιρνε εμπρός. Μάλλον αυτό γινόταν. Έβαλα κάποια πρόχειρα μεταχειρισμενα και όλα καλά. Απλά όταν το βάζεις εμπρός πρέπει να το αφηνεις να πιάνει θερμοκρασία σωστή να πηγαίνει ο lamda 1.00 για να έχει σωστή καυση
  5. Σήμερα δεν έπαιρνε εμπρός είχαν καπνισει τα μπουζί από την ακινησία. .. Είδες τα καταραμένα άμα δεν τα τρέχεις?
  6. Μια φαγούρα την εχω Η αλήθεια είναι ότι σε όλα τα αμάξια τα βερνίκια κάνουν μια οψη σαν πορτοκαλι. Έτσι γίνεται ένα buff μετά αν θέλεις να είναι τέλειο. Αλλά ένας φίλος φανοποιος από αγγλια μου είπε ότι αν το κάνω να περιμένω να σκληρινουν τα βερνίκια πρωτα
  7. Τα βερνίκια όταν πέφτουν πάνω πρέπει να κάτσουν για 4 με 6 εβδομάδες αλλά ποτέ δεν είναι λείο το αμάξι 100%. Θέλει ένα καλό 'τακαρισμα' όπως μου είπε ο τύπος αν θέλεις να το κρατήσεις! Χαχα Εγώ δηλαδή πιο πολύ το ρώτησα πάρα ο άνθρωπος. Θα το σκεφτώ. Δεν μιλάμε για ένα απλό γυαλισμα. Είναι τέτοιο που κάνουν στα hand made cars ή τα πολύ ακριβά για να γίνει το βερνίκι καθρεφτης
  8. Με ένα 400αρι μπορώ να κάνω και ένα επαγγελματικό γυαλισμα για να γίνει καθρέφτης το βερνίκι. Να το κάνω?
  9. Δεν πρόλαβα να πάω σήμερα. Είχα δουλειά. Αλλά έμαθα ότι θα έβγαζαν το εμπρός τζάμι για να πάει για βαψιμο. Άρα μάλλον από δευτερα πέφτει το πινελο
  10. Αύριο θα πάω να δω πάλι. Θα το πέρναγαν ίσως κιαλλο αστάρι για να πέσει η βαφή από βδομαδα
  11. Να το βάψω κίτρινο εννοείς? Χαχα Όσο για το ματ πέρασε η μόδα.
  12. Μα να σου πω... και Ματ!
  13. Καλά πάμε... Θα μείνει έτσι για λίγες μέρες να στρώσει και μετά θα αρχίσει το βαψιμο
  14. Θα φύγει το περισσότερο. Αλλά είπαμε σφυριλατο
  15. Όπως ήταν θα γινει
  16. Ότι ήταν. Μπλε σκούρο με πέρλα. Για να μην έχει διάφορες με το εσωτερικο
  17. Όταν λέμε ότι το αμάξι όλο είναι σφυρηλατο δεν με καταλαβαίνουν. ..
  18. Έμαθα ότι ίσως τα καταφέρουμε με τους πίσω αισθητήρες μόνο με σωστή μετακίνηση. Ίσως να είναι πολύ μέσα. Θα γίνει τίποτα στην έδρα σήμερα ή μπα?
  19. Ή παίζει να μου έχουν δώσει λάθος πίσω αισθητήρες ABS...
  20. Το έβγαλα για βόλτα. Όλα καλά εκτός από τα φρένα. Μάλλον και οι πίσω δίσκοι είναι στραβοί και με τα καινούρια τακάκια την έχουν ακούσει. Παίζει μετά τη βαφή να τους αλλάξω. Ευτυχώς τους έχω Έδρα θα έρθω με ποδηλατο μου φαίνεται!
  21. Αμάξι δεν το λες αυτό τώρα ... αντε μην ανοίξω τον στόμα μου
  22. Λοιπόν αύριο πρωί πάω να το παρω. Δευτέρα πάει βαφέα αλλά θα πάρει πάνω από 2 εβδομαδες λόγω φόρτου εργασίας. Μετά από αυτόν θα πάει πάλι συνεργείο να βγουν εισαγωγή και ψευδοκαπακο για αμμοβολη. Τότε θα είναι πρακτικά έτοιμο. Σάββατο όμως θα το ξηλωσω εσωτερικά να είναι έτοιμο.
  23. Αυτή την Κυριακή?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.