Βασικά τα παιδιά το έβαζαν μπροστά μόνο για να το βάλουν και να το βγάλουν από το συνεργείο. Το αμάξι όντας κρύο έχει πολύ πλούσιο μίγμα. Συνεπώς από την καύση μαύρισαν τόσο τα μπουζί που γύρναγε αλλά δεν έπαιρνε εμπρός. Μάλλον αυτό γινόταν.
Έβαλα κάποια πρόχειρα μεταχειρισμενα και όλα καλά. Απλά όταν το βάζεις εμπρός πρέπει να το αφηνεις να πιάνει θερμοκρασία σωστή να πηγαίνει ο lamda 1.00 για να έχει σωστή καυση