Jump to content

A80Avant

VIP Member
  • Posts

    4,749
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    75

Everything posted by A80Avant

  1. Χαχαχαχα. Σίγουρα. Αλλά έχω να περάσω και κτεο!
  2. Είναι μερακλιδικο!! !! Έτσι ήταν από την αρχή. Δεν ξέρω. Παντός η ύπαρξη 2 αντί ενός βοηθάει και στο back pressure.
  3. Νέοι καταλύτες. Ο ένας από τους παλιούς είχε παραδοσει το πνεύμα. Τα μέταλλα είχαν ξεκολλήσει από τη σωλήνα.
  4. Οπα άκυρο γιατί το πλαίσιο είναι ειδικό για vw και όχι universal.
  5. Μάλλον θέλεις κάτι τετοιο
  6. Θα χρειαστείς ένα πλαίσιο για να βάλεις universal double din. Βασικά μπαίνει αλλά θα κοιτάξω να δω online τι πλαίσιο χρειάζεσαι. Δώσε λίγο κωδικό αμαξιου. Α3/s3 του 2000?
  7. Οποίος θέλει το double din android ας μου το πει. Το φέρνω ελλαδα και θα είναι διαθέσιμο για πωληση
  8. Τελικά το θέμα του double din το αφήνω προς το παρόν. Τουλάχιστον εδώ Αγγλία θα ήθελε πολλά χρήματα να το φτιάξει κάνεις και εργατοωρες οπότε απλά αποφάσισα να μεταφέρω την ηλεκτρονική πλακέτα με τις πληροφορίες του εγκεφάλου μέσα στο τασακι ώστε τελικά εξωτερικά να μην φαίνεται καμία αλλαγή από το εργοστασιακο περιβάλλον. Φώτο συντομα
  9. Γιατί η τουρμπίνα που έχω πάνω από 6500-6800 δεν δίνει τίποτα παραπάνω πάρα ζεστό αέρα χωρίς άλλη δύναμη. Έτσι εκεί ρίχνω την πίεση. Εξάλλου το παραπάνω είναι πάτημα δρόμου. Δεν είχα χώρο παραπάνω! !!
  10. 2014 vs 2016 αριστερά-δεξιά. Πάνω κάτω τα ίδια νούμερα!
  11. Πίσω Εμπρός. Κομπλέ και με τακακια
  12. Βρωμαγε ο καταλύτης! !!!!
  13. Επιτέλους ήρθαν και τα πλαστικά της οροφής που έχουν καταργηθεί και πλέον έχω ότι χρειάζομαι για ένα καλό restoration... για να δούμε. .. 11/8 το αμάξι ελλαδα, μετά κρητη για διακοπές και μετά βίδες! !!
  14. Ακόμα και στο S3 μικροκαμωμενο είναι το δικό μου!
  15. Εγώ είχα βγάλει το δικό μου χωρίς επιβάτες με γεμάτο τεποζιτο και τα κλασσικά εργαλεία πίσω 1700
  16. Και αυτές έχουν και κάποιο +/- 10 κιλο
  17. Το έχω αλλάξει μια φορά αλλά αυτό το πήρα προληπτικα
  18. Floater για την ένδειξη βενζίνης στο τεποζιτο. .. 85 ευρουλακια... Δεν με χάλασε! !!
  19. Έτσι. Απλά είναι αυτό που λες. Με το νερό ναι μεν ρίχνεις λίγο τις θερμοκρασίες εισαγωγής αλλά θέλεις αρκετό νερό για να το καταφέρεις και τελικά αυτό προκαλεί μπούκωμα όσον αφορά το μίγμα και αντί να βοηθάει πιστεύω χειροτερεύει το πράγμα. Ίσως η μόνη χρήση να είναι στις μεγάλες ζέστες και στις μεσαίες πιεσεις
  20. Παρεμπιπτόντως στο δικό μου που έχω κιτ μεθανολης αλλά έχω 30% μόνο μεθανολη, επειδή δεν έχω μπει στον κόπο να φτιάξω πρόγραμμα για τη χρήση της βλέπω ότι το αμάξι χάνει δύναμη ψηλά αντί να κερδίζει. Χωρίς να το έχω μετρήσει βεβαια Sent from my SM-P550 using Tapatalk
  21. Άμα θέλεις αξιόπιστα πράγματα πες μου. Εγώ έφτιαξα στην Ελλάδα στον μηχανικό μου custom και βλέπω 3-5 βαθμούς διαφορά σε διαδρομή (όχι πατημα)έ εξωτερική.
  22. Με 1.5bar έχει αρκετή παραπάνω δύναμη. Δεν ξέρω λεπτομέρειες με το 2.7tt μοτέρ αλλά ξέρω ότι λίγη παραπάνω πίεση θα δώσει πολλά αλογα
  23. Επειδή όμως από Σεπτέμβρη χρήμα τέλος είπα να μαζέψω μερικά πράγματα και να το σενιαρω με σκοπό είτε να το κρατήσω είτε να το δώσω σε τιμή που του αξίζει. Λίγα έξτρα χειρουργεία τα ΣΚ εδώ στην ξενιτια τώρα και λίγες υπερωρίες για να μπορέσω να ανταπεξελθω Sent from my SM-P550 using Tapatalk
  24. Δουλεύουν τα δοχεία αναθυμιασεων. .. 1 χρονο μετά για καθάρισμα μόλις λίγες σταγόνες καθαρού λαδιού στο 1ο και τίποτα στο δεύτερο. Εσπρεσσακι?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.