Θα χρειαστείς ένα πλαίσιο για να βάλεις universal double din. Βασικά μπαίνει αλλά θα κοιτάξω να δω online τι πλαίσιο χρειάζεσαι. Δώσε λίγο κωδικό αμαξιου. Α3/s3 του 2000?
Τελικά το θέμα του double din το αφήνω προς το παρόν. Τουλάχιστον εδώ Αγγλία θα ήθελε πολλά χρήματα να το φτιάξει κάνεις και εργατοωρες οπότε απλά αποφάσισα να μεταφέρω την ηλεκτρονική πλακέτα με τις πληροφορίες του εγκεφάλου μέσα στο τασακι ώστε τελικά εξωτερικά να μην φαίνεται καμία αλλαγή από το εργοστασιακο περιβάλλον. Φώτο συντομα
Γιατί η τουρμπίνα που έχω πάνω από 6500-6800 δεν δίνει τίποτα παραπάνω πάρα ζεστό αέρα χωρίς άλλη δύναμη. Έτσι εκεί ρίχνω την πίεση.
Εξάλλου το παραπάνω είναι πάτημα δρόμου. Δεν είχα χώρο παραπάνω! !!
Επιτέλους ήρθαν και τα πλαστικά της οροφής που έχουν καταργηθεί και πλέον έχω ότι χρειάζομαι για ένα καλό restoration... για να δούμε. .. 11/8 το αμάξι ελλαδα, μετά κρητη για διακοπές και μετά βίδες! !!
Έτσι. Απλά είναι αυτό που λες. Με το νερό ναι μεν ρίχνεις λίγο τις θερμοκρασίες εισαγωγής αλλά θέλεις αρκετό νερό για να το καταφέρεις και τελικά αυτό προκαλεί μπούκωμα όσον αφορά το μίγμα και αντί να βοηθάει πιστεύω χειροτερεύει το πράγμα. Ίσως η μόνη χρήση να είναι στις μεγάλες ζέστες και στις μεσαίες πιεσεις
Παρεμπιπτόντως στο δικό μου που έχω κιτ μεθανολης αλλά έχω 30% μόνο μεθανολη, επειδή δεν έχω μπει στον κόπο να φτιάξω πρόγραμμα για τη χρήση της βλέπω ότι το αμάξι χάνει δύναμη ψηλά αντί να κερδίζει. Χωρίς να το έχω μετρήσει βεβαια
Sent from my SM-P550 using Tapatalk
Άμα θέλεις αξιόπιστα πράγματα πες μου. Εγώ έφτιαξα στην Ελλάδα στον μηχανικό μου custom και βλέπω 3-5 βαθμούς διαφορά σε διαδρομή (όχι πατημα)έ εξωτερική.
Επειδή όμως από Σεπτέμβρη χρήμα τέλος είπα να μαζέψω μερικά πράγματα και να το σενιαρω με σκοπό είτε να το κρατήσω είτε να το δώσω σε τιμή που του αξίζει. Λίγα έξτρα χειρουργεία τα ΣΚ εδώ στην ξενιτια τώρα και λίγες υπερωρίες για να μπορέσω να ανταπεξελθω
Sent from my SM-P550 using Tapatalk