-
Posts
4,749 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
75
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by A80Avant
-
Και στο Λονδίνο είναι καλά γιατί είναι σε υπόγειο γκαράζ. Στο newcastle ήταν 7 χρόνια έξω σε υπαίθριο parking. Αυτό και τα αλάτια το φαγανε
-
Άστα να πάνε. Άμα δεις πως είναι από κάτω. .. όχι τίποτα σπουδαίο αλλά θέλει ένα φρεσκάρισμα. Ωστόσο άμα βρω ένα sedan θα το προτιμήσω
-
Επιτέλους μάλλον έλυσα και το πρόβλημα της μπαταρίας. 1 μπαταρία κάθε χρόνο και flat μέσα σε 2 εβδομάδες χωρίς να βλέπω απώλειες. Τελικά ήταν η αντλία των ηλεκτρικών κλειδαριών που είχε πάρει νερό και είχε βραχυκυκλωσει. Ενώ δούλευε μάλλον όσο ήταν κλειστό το αμάξι περιοδικά άναβε και τράβαγε ρεύμα. Την άλλαξα με μεταχειρισμένη σε καλή κατάσταση και προς το παρόν το αμάξι παίρνει μπροστά μια χαρα
-
Ναι ρε παίρνει μπροστά και σβήνει αμέσως! Έτσι δεν είναι το σωστό?
-
-
-
Επίσης ξέχασα να πω αλλαγή εξάτμισης με 76αρα πλέον και του τελικού 2 φορά γιατί έπεσα σε καραγκιόζη αγγλο τεχνίτη.
-
Πω πω κοντεύει 2 χρόνια χωρίς ανανέωση εδώ. .. Εκτοτε: Κανονικά service Η ανάρτηση με τις θήκες από μαλακό μέταλλο και επιστρώσεις σκούριασαν και έτσι το ύψος πλέον δεν αλλάζει ωστόσο τις ξανά έφτιαξα σε ανοξείδωτες για αργότερα. Πήρα και ένα σετ ελατηρίων λίγο πιο σκληρά γιατί τα εμπρός μερικές φορές σε μεγάλες λακκούβες τερματίζουν. Φτιάξαμε τους σωλήνες του κλιματιστικού 2 φορές από ανταλλακτικά audi tradition Τιμόνι alcantara flat bottom, Πρόσφατα Φτιάξαμε και κάτι διαρροές λαδιού και αλλάξαμε το ψυγείο με καινούριο καθώς και σωληνάκια Αλλάξαμε το φίλτρο βενζίνης με αγωνιστικό και το φέραμε εμπρός στο χώρο της μηχανης (έτσι το είχαν κάποια μοντέλα τότε έτσι και αλλιως) Έλεγχος στο πρόγραμμα και όλα δουλεύουν ωραία. Όταν βρω χρόνο θα κάνω και αναβάθμιση εκεί να λειτουργούν πλέον και οι αισθητήρες για τα πυράκια. Στο πρόγραμμα είναι να φτιάξω λίγο τα καλώδια στα μπεκ που είναι κουρασμένα.
-
Είπαμε απαράδεκτο. Πάρε rs2
-
Απαράδεκτο. Αυτό έχει το μοτέρ 2.7 και μάλλον από κάποιο rs4. Μείνε μακρια
-
Ναι ε? Δεν το ήξερα ότι παίζει τέτοια ευκολία! Αν είναι έτσι ένας λόγος παραπάνω για λύσιμο μοτέρ μέτρημα κυλίνδρων αλλαγή φλαντζων κλπ
-
Θα συμφωνήσω με τον Christoforidis με τη μόνη διαφορά ότι οι γριές κότες audi έχουν πολύ ζουμί και ότι αν κάποιος είναι διατεθημένος να τρέξει λίγο θα βρει και μάστορα και ανταλλακτικά αλλά θα πρέπει να πάρει απόφαση ότι είναι δεύτερος γαμος
-
Το κοντέρ είναι ηλεκτρονικό και δύσκολα παίζει με χιλιόμετρα πειραγμένα. Όπως έχουμε ξαναπεί Χρήστο, τέτοια αμάξια όπως και rs2 αν σκοπεύεις να το παρεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο θέλει να έχεις ένα 5 αρι το λιγότερο για πραγματικά έλεγχο και ανανέωση ανταλλακτικών που θέλεις να είσαι σίγουρος ότι είναι καινούρια για να μην τα ξοδεύεις σε εργατικά για ψιλου πηδημα. Επίσης τα μοτέρ αυτά έχουν θέμα γύρω στα 100 - 150 000 χλμ με τους εκκεντροφορους όπου φθείρονται και επίσης φθείρουν και τα ποτηράκια των ωστηριων. Γνωστός τα άλλαξε όλα με το που αγόρασε το αμάξι εδώ αγγλια με κόστος περί τις 4000 λίρες σύνολο. Μοτέρ αναγκαστικά μπαίνοβγαινει για κάθε εργασία πέρα από αλλαγές υγρών και καμίας σκαστρας. Απίθανο αμάξι να οδηγείς. Δεν έχεις αίσθηση lag και σβέλτο σε κάθε άποψη. Ίσως από τα λίγα διαχρονικά της μάρκας και επίσης χωρίς τα απαράδεκτα κατ ' εμε ατμοσφαιρικά μοτέρ rs4 της επόμενης γενιάς. Ανταλλακτικά βρίσκεις ακόμα, ακριβά. Αν θέλεις κάτι πιο εικονικό πάρε rs2. Πιο εύκολο στην εργασία από το rs4 πιο φτηνο ίδια πρακτικά κατανάλωση άμα δεν το πειράξεις ιδιαίτερα αλλά θα χρειαστείς ένα μικρό stock από μερικά ανταλλακτικά που έχουν καταργηθεί και βγάζει μόνο η audi tradition
-
Έχω ακούσει τιμές από 1000 έως 3000 ευρώ. Αλλά με 1000 ευρώ δεν ξέρω τι θα κάνουν. Με 3000 όμως πάρα είναι ακριβό. Μετά είναι το θέμα του βάλε βγάλε και ότι σπάσει δεν υπάρχει εύκολα στην αγορά και μπορεί να είναι αρκετά ακριβό. Πιστεύω με 2000 θα μπορέσω να βρω ένα quattro και θα μου μένει να βάψω μόνο 2 προφυλακτηρες
-
Ακριβως αυτό που είπε ο georgio. Παίζει να βρω πιο φτηνά μια καρότσα που στην Ελλάδα δεν έχει τα προβλήματα της Αγγλίας πάρα να λύσω όλο το δικό μου αμάξι για ένα βάψιμο της προκοπης
-
Ευχαριστώ Ντίνο. Ότι μπορώ το κάνω. Ας είναι καλά η audi tradition που ακόμα φτιάχνει κανένα ανταλλακτικό. Αν και το project rs2 sedan B4 δεν το έχω βγάλει εντελώς από το μυαλό μου. Το αμάξι ως έχει θέλει ένα καλό βάψιμο που μπορεί να πιάσει ένα 3Κ ευρώ. Μπορεί να έρθει φτηνότερα να βρω την καρότσα που θέλω. .
-
Τώρα που είμαι Λονδίνο είναι πιο φτηνό να έρθεις να το δεις από κοντά αγγλια πάρα να το φέρω ελλαδα! Δεν κάνεις και μια έρευνα σαν δικηγόρος αν βγάλω αγγλικό διαβατήριο μπορώ να έχω αγγλικές πινακίδες χωρίς να το βάζω - βγάζω από την Ελλάδα κάθε 6 μήνες? Χαχα
-
Αμέλησα! Και νέο τιμόνι Και προσθήκη δέρματος στο πλάι της κεντρικής κονσολας (υπάρχει μόνο στα αμερικανικά μοντελα ) Μηχανικά ευτυχώς πάμε καλά, μια εξαίρεση μια μόνιμη ψιλό απώλεια λαδιού από μάλλον φλάντζα του Κάρτερ. Δεν λέει να σταματήσει αλλά πταίσματα. Complete set carbon στον χώρο της μηχανής πλεον Έγινε και αλλαγή της εξάτμισης σε 76mm από καταλύτες και πίσω. Με ανακατασκευή του τελικού γιατί ο ένας εξάτμισάς ήταν πιο άχρηστος και από τον χειρότερο συγκολλητη και έτσι το τελικό έγινε από πολύ καλό μαγαζί και σκέφτομαι να πάω να κάνει και το υπόλοιπο το Πάσχα Αυτά τα λιγα
-
Μπα. Έχω ήδη φτιάξει ένα στοκ από μερικά πράγματα αλλά ευτυχώς η audi tradition στέλνει σε όλη την Ευρώπη. Απλά λόγω ανταλλακτικων που είναι λίγο περίεργα προτιμώ να εξακολουθώ να παίρνω τα original ακόμα και αν είναι λίγο πιο ακριβά.
-
Πάω να το παραλάβω. Από ότι μου είπαν χάλασαν και τα 2 τρομπακια του συμπλέκτη. Ευτυχώς το σασμάν δεν λύθηκε. Το κακό είναι ότι το ένα τρομπακι πλέον το βρίσκεις μόνο από audi tradition γιατί έχει σταματήσει η παραγωγή του οπότε θα κυνηγήσω ένα να υπάρχει σαν ανταλλακτικό στην αποθηκη
-
Ακόμα δεν έλυσαν σασμάν αλλά είδαν ότι ένα από τα τρόμπακια του συμπλέκτη (slave cylinder) χάνει υγρά και έτσι μου ζήτησαν να τους πάω και αυτό το ανταλλακτικό. Θα το έχουν αύριο για αλλαγη και θα δείξει αν ήταν αυτό. Ωστόσο αυτό δεν εξηγεί για την βρώμα του δίσκου. Το καλό είναι ότι το καινούριο κιτ έφτασε και πλέον έχουμε όλα τα ανταλλακτικά. Άντε να δουμε
-
Θα προσπαθήσω να του ζητήσω για φωτογραφιες
-
Ελπίζω να πάρει καμιά φωτογραφία για να έχω μιας και το συνεργείο είναι κάνα 2ωρο μακριά από μένα για να πάω να δω. Όλα έγιναν ενώ γυρνούσα από Manchester και το αμάξι πήγε Mansfield και εγώ με τρένο Newcastle.
-
Μετά από καιρό ας γράψω ένα συμβάν. Προχθές, συμπλέκτης μαλακώνει μέχρι τη μέση, μπαίνει 1 η πάω να ξεκινήσω και τσιναει/σβήνει. Πάω να ξαναβάλω ταχύτητα και το πεντάλ του συμπλέκτη μένει πάτωμα. Ταχύτητα φυσικά δεν μπαίνει. Το σπρώχνει με το αμάξι ρελαντί κανονικά στην ακρη, και βρώμαγε ο δίσκος. Η βρώμα παρέμεινε για αρκετή ώρα και μετά το σβήσιμο του μοτέρ. Μιλόντας με 2-3 άτομα πιστεύουν ότι το ρουλεμάν του δίσκου μάλλον έσπασε και κατά συνέπεια κατέστρεψε και το πλατό. Λύσιμο την τρίτη και λυπητερή επέρχεται. .. Κιτ δισκου από Αμερική και γρήγορη αποστολή σύνολο 1368$ southbend stage 4. Ωστόσο αυτή τη φορά θα βάλω μεταλλικό ρουλεμάν αντί του πλαστικού με ευχή να κρατήσει.
-
Έτοιμα και τα πίσω φανάρια. Περισσότερες φουσκάλες εδώ αλλά/ελπίζω να φύγουν όπως λέει και το κατάστημά
