-
Posts
4,749 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
75
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by A80Avant
-
Μολις διαπιστωσα μετα απο ενα γεμισμα βενζινης, οτι εχω μικτη καταναλωση κοντα στα 13λ/100χλμ!!! και αυτα με καποια πατηματα οταν ρυθμιζα στο 1.4bar... ικανοποιητικο πιστευω Τα μετραω με προγραμματακι στο android που βαζεις το οδομετρο και τα λιτρα και σου βγαζει τη μεση καταναλωση!
-
here you go! http://www.agriemach.com/default.php?cPath=7 Το lava mat ομως το πηρα απο ebay.com απο αμερικη.
-
Θα σου στείλω ένα λινκ από αγγλικό μαγαζι με καλές τιμές σε κανα 2ωρο.
-
Απο το να εβαζα ενα οτι-ναναι kevlar για να μοιαζει Μαριε, αυτο τουλαχιστον ειναι ακριβως το ιδιο υλικο που καλυπτει ολες τις περιοχες του φιλτρου/τουρμπινας. οπως βλεπεις εδω δηλαδη
-
το κομματι αυτο θα μπορουσα να το περασω ενα σπρει βερνικιου, αλλα μιας και ειναι υλικο για ασπιδα θερμοκρασιας, δεν θα το εβαζα εκει που εχω καλυψει σημεια κοντα στην τουρμπινα! Η Αληθεια ειναι οτι φοβαμαι να του κανω οτιδηποτε τωρα, μιας και δειχνει οκ ετσι.
-
ναι ειναι πλεχτο, πολυ καλο. αφηνει κατι ινες που και που,αλλα αμα φορας γαντια, δεν πειραζει!
-
οχι, αυτο ειναι αυτοκολλητο απο μονο του, αλλα φοβαμαι να του περασω οτιδηποτε,γιατι απο εμπρος περναει ο ιμαντας του υδραυλικου, και δεν θελω να παρει πολυ παχος.
-
Σημερα ηρθαν τα πραγματακια για το σερβις, κατι φλατζες κλπ, επισης ηρθε και το καπακι για τον ιμαντα των εκκεντροφορων, το οποιο εντυσα με lavamat και πιστευω το αποτελεσμα ειναι ικανοποιητικο!
-
εγω το αγορασα απο το μαγαζι efiexpress.com. Ουσιαστικα οταν πηγα στο site της southbend, δεν μπορουσα να βγαλω ακρη, οποτε μεσω του efiexpress το αγορασα ωστε να ειμαι σιγουρος οτι πηρα το σωστο για το μοτερ μου. Αν και δεν εχει κατηγορια για 1.8Τ θα σου προτεινα να του στειλεις ενα email του Marc(πες του οτι εισαι απο το φορουμ και μιλας με μενα), και ισως μπορεσει να σου βρει αυτο που κανει για το μοτερ. Οσον αφορα stages, ειχα το stage 3 που ηταν organic/feramic, και αυτο μου μμυρισε κανα 2-3 φορες, χωρις ομως να πατιναρει ποτε. Οταν ανοιξαμε το μοτερ, οπως εγραψα παραπανω, πατουσε στο μισο βολαν. Αν το ηξερα αυτο, δεν θα ειχα παρει το stage 4 που ειναι feramic και απο τις 2 πλευρες, γιατι ειναι λιγο Overkill. Το πεταλ ειναι μαλακο, αλλα ειδικα με βολαν μονης μαζας, θελει καποια συνηθεια στα ξεκινηματα γιατι τσιναει. Σιγα σιγα το ρεγουλαρω πλεον, αλλα αν το συγρκινω με το stage 3, το οργανικο ηταν ακομα πιο μαλακο το πεταλ, σαν εργοστασιακο και αντεχε μια χαρα 620Νm ροπης που ειχα φτασει με την 3076,.82AR. Επειδη η comp που εχεις φαινεται να μπορει να βγαλει παραπανω αλογα αλλα λογω 4κυλινδρου μοτερ, η ροπη δεν ειναι παντα υπερβολικη, πιστευω οτι με οποιαδηποτε απο τις 2 επιλογες τις παραπανω θα εισαι μια χαρα. Απλα αν χρησιμοποιεις βολαν μονης μαζας, φροντισε να παρεις δισκο με ελατηρια, αλλιως το τσινιμα στα ξεκινηματα θα ειναι υπερβολικο! Επισης με μονης μαζας βολαν, ολα τα κιτ καπου στις 1300-1500 στροφες φαινεται να κανουν ενα θορυβο,αλλα ειναι αναμενομενο. Τελος, το ρουλεμαν στα κιτ ειναι το κλασσικο που δινει η sachs που ειναι πλαστικο. Ειναι πολυ σημαντικο, σε κινηση/φαναρια να μην μενεις με το πεταλ πατημενο και ταχυτητα μεσα, γιατι απο οσο μου ειπανε, φαινεται να θερμενεται το ρουλεμαν πολυ και καταστρεφεται. Δεν αξιζει ομως να βαλεις μεταλλικο απο 034 μιας και δεν φαινεται να ειναι καλυτερο. Γενικα αποφευγε να παρεις το κιτ απο 034 γιατι ειναι πολυ ακριβοι.
-
να σου πω, πανω απο 60-62κιλα ροπης δεν προκειται να παει. και με τον southbend st4 να αντεχει και 75 κανονικα δεν θα πρεπει να εχω προβλημα. Ωστοσο, δεν μου αρεσουν τα spike στην πιεση ετσι και αλλιως, απλα ειναι θεμα προγραμματισμου του boost controller στον εγκεφαλο να κανει σωστη δουλεια.
-
Αν πιανω 2bar στις 4000 καηκα!!!! Τοσο επιανε και πριν με το 82αρι μαντεμι! Κοιτωντας τα Logs βλεπω οτι το DC της Ν75 αρχιζει να μειωνεται ηδη απο τις 3400-3500 αρκετα προκειμενου να πιασει την πιεση χωρις να κανει spike. Οποτε πιστευω οτι το 2bar δεν θα απεχει πολυ απο τις 3700-3800 οπυ εχω τωρα το 1.45 Θα δειξει ομως, γιατι ειναι και θεμα προγραμματος. Αν γινει λιγο πιο πλουσιο το μιγμα νωρις, μπορει να ανεβασει πιεση πιο αποτομα κλπ. Πολλα ειναι στη μεση. Προς το παρον μου αρεσει η αποκριση στο γκαζι που ειναι αρκετα καλη. Ισως μου λειπουν τα προηγουμενα πιστονακια που ειναι πιο ελαφρυα πιστευω, αλλα αυτα ειναι λεπτομερειες!
-
Καλά δεν τα λέω ρε Άριστο? Προσπαθώντας να κανείς ένα υβρίδιο από αμάξι, χλιδή μέσα και έτοιμο για κόντρα, πάντα θα υπάρχει κάτι που δεν θα κολλάει. Στη μεν κόντρα το ελαφρύ αγωνιστικό τύπου θα σου ρίχνει, και στη βόλτα η γυναίκα θα σου λέει: μα γιατί το αμάξι ακούγεται τόσο πολύ? Πρέπει να είμαστε μονίμως πάνω από 5000στρ? Χαχα
-
καμερα κινητου, αλλα το sepia ειναι ωραιο!
-
με την προοπτικη του προγραμματισμου να πηγαινει πλεον στα μεσα νοεμβρη, μιας και αλλαξε το μερος που πρεπει να παω και ειναι πλεον κοντα στις 3.5 ωρες μακρια, ειπα να δοκιμασω να το παω στο 1.4bar με ασφαλες αβανς. Ετσι, με μια μικρη εξισωση που χρησιμοποιησα απο τα μπεκ, διαπιστωσα οτι σε προηγουμενο πατημα στο 0.8-0.9 εδινε χοντρικα 290 αλογα και τωρα πλεον στο 1.4, εφτασε κοντα στα 390. Βεβαια ολα ειναι βαση συνθηκων, και χρησιμοποιησα τις ιδιες για να μπορω να συγκρινω, αλλα με λαμδα στο 0.81 και θερμοκρασιες υποφερτες (αμα σηκωθει κι'αλλο αβανς θα πεσουνε), πιστευω οτι ειναι καλο σημαδι τα παραπανω νουμερα. Ο στοχος ειναι να δουλεψει γυρω στα 2 overboost και απο εκει και επειτα, οσο αντεξει σταθερο. Αμφιβαλλω να τα καταφερει να αντεξει πανω απο 1.8 μιας και οι 5 κυλινδροι παραγουν τοσα καυσαερια που το μικρο μαντεμι δεν αντεχει να κρατησει χαμηλες θερμοκρασιες καυσαεριων. Ωστοσο, αν με 0.4bar παραπανω δωσει αλλα 80-90 αλογα θα ειμαι απολυτα ευχαριστημενος στα 470-490. Οσον αφορα το spool, χθες που ρυθμιζα τα boost settings στον εγκεφαλο, ειδα με 3η να εχω το 1.5 περιπου σαν μικρο spike, (αντι 1.4 που ζητουσα) στις 3750στρ, πραγμα που σημαινει οτι μολις απελευθερωσω τη Ν75 να αφησει τη τουρμπινα να δουλεψει εκει ψηλα που γουσταρει, θα εχω σιγουρα πριν τις 4000 τα 2bar, και ισως κοντα στις 3500 στις ψηλοτερες ταχυτητες.(5η και 6η) Αν με αυτες τις συνθηκες βγαλει και λιγα λιγοτερα αλογα απο τα αναμενομενα, πιστευω οτι δεν θα κανω κινηση να αλλαξω το μαντεμι προκειμενου να πετυχω περισσοτερη ιπποδυναμη. Για μενα οι μεσες στροφες ειναι εκεινες που συνηθως χρησιμοποιω, και το να περιμενω μεχρι τις 4000 για να ξυπνησει το μοτερ να κανω προσπεραση ή να κατεβαζω μονιμως ταχυτητα, δεν ειναι λυση για να πω οτι εχω 500 αλογα. Ηδη διαπιστωνω οτι με λιγο παραπανω πατημα στο γκαζι απο 3000στρ, πιανει γρηγορα το 0.5bar και με το καλυτερο καπακι το αμαξι ξυπναει, ενω πριν, η αναμονη ηταν παρομοια με αυτη που εχεις οταν πηγαινεις σε δημοσιες υπηρεσιες για εξυπηρετηση... Αν ειναι καποιοι να ωφεληθουν απο τα λαθη μου στο project, τοτε το μεγαλυτερο tip που μπορω να δωσω, ειναι: συνειδητοποιησε τι θελεις να κανει το αμαξι σου, πριν αγορασεις upgraded parts. Πριν παρεις την PT6262/Holset S40/Garrett GT35, επειδη ειδες 2-3 βιντεο στο youtube απο αμαξια που κανουν πατηματα μεταξυ 5500 και 7500στρ, και φαινονται γρηγορα του θανατα!, σκεψου αν μπορεις να ζησεις καθημερινα με ενα τετοιο αμαξι... Αν παλι ειναι το αμαξι της ευχαριστησης και της κοντρας αποκλειστικα, τοτε καντο σωστα, γδυσε το, καντο ελαφρυ σαν πουπουλο, βαλτου antilag, καντο θορυβωδες, και σκεψου οτι τις μισες μερες τον χρονο μπορει να ειναι στο συνεργειο για μικροβελτιωσεις! αυτα τα ολιγα τα πρωινα,μετα του καφεος.
-
αλλαξαμε λαδια και φιλτρο. Βρηκαμε κατι ψιλοδιαρροες, και ιδρωτες απο λαδι,μαλλον ερχονται απο ψηλα και υποπτευομαι τη φλαντζα του εκκεντροφορου. Μιας και ειναι στο προγραμμα να αλλαχτει η τροχαλια του εκκεντροφορου, αποφασισα να κατεβω στο συνεργειο στις 22/10 για επανελεγχο. Δεν μου αρεσουν οι διαρροες παντος τυπου! Με την αλλαγη λαδιου πηρε λιγο παραπανω πιεση λαδιου(δεν αλλαξαμε τον αιθητηρα ακομα για να δουμε διαφορες). Οποτε στην επομενη σταση θα αλλαξουμε και τον αισθητηρα για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο. Σφιξαμε και ενα κολιε απο την επιστροφη νερου της τουρμπινας που ψιλοεσταζε. κατα τα αλλα, ελπιζω να προχωρισουμε σε μερες για το προγραμμα. Καποια ψιλοπατηματακια πλεον στο 1bar ειναι ονειρο! Αντε να το χαρουμε λιγο!
-
Project Audi S3 8L "BAM"
A80Avant replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
εγω 10W50 βαζω τα fuchs titan S opieoils.co.uk -
Project Audi S3 8L "BAM"
A80Avant replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
δηλαδη ολα τα προηγουμενα ανταλλακτικα, πουληθηκαν? Το 3.2 τι εχει απο πραγματα μεσα? πολυ ωραιο και compact μοτερακι. Θα γυρισει αυτη τη γαιδουρα τη τουρμπινα πολυ πιο ανετα. -
Για τόση μικρή πίεση ενθαρρυντικά είναι νομίζω
-
προσπαθησα να κανω μια μετρηση με την βοηθεια του ποδιου για σταθερη πιεση, αλλα χωρις τρομερη επιτυχια, μιας και η τουρμπινα θελει να στροφαρει σε ψηλοτερες πιεσεις οσο ανεβαινουν οι στροφες. anyway τα αποτελεσματα που πηρα με safe αβανς, ειναι χονδροειδως: @ 3000rpm --- 0.3bar -- 280Nm -- 121hp @ 3300rpm --- 0.45bar-- 300Nm -- 144hp @ 3700rpm --- 0.47bar-- 350Nm -- 187hp @ 3880rpm --- 0.68bar-- 381Nm -- 208hp @ 5700rpm --- 0.70bar-- 367Nm -- 284hp η πιεση βεβαια ειναι σααφως αργη, γιατι η πεταλουδα ηταν μολις στο 25-40% ανοιχτη και ετσι δεν αντιπροσωπευται σωστα το σπουλαρισμα, ωστοσο ειναι καλο οτι η ροπη βγαινει αφθονη με 0.5bar! Λιγο αργοτερα δοκιμασα λιγο στο 1bar και η διαφορα ηταν τεραστια! Μαλλον εκει αρχιζει και γινεται πολυ πιο αποδοτικη η τουρμπινα. Το καλο επισης ειναι οτι ενω προηγουμενως, στο μοτερ αυτο τα μικρα μαντεμια εδειχναν μεγαλη πτωση αποδοσης μετα τις 5500στρ, η ροικη εδω βοηθαει στο να μεγαλωσει το ευρος! Προγραμμα στο δυναμομετρο, μαλλον σε 2-3 εβδομαδες!! Και εις ανωτερα!
-
εεετσι!
-
να'σαι καλα Δημητρη! ελπιζω να ξεμπλεξεις και εσυ, και να μην μπεις στην διαδιακασια να ξαναναζητησεις την παλια σου τουρμπινα!!
-
ευχαριστω μαγκες. Τωρα ας ελπισουμε οτι θα δουλεψει και θα κανει αλλα τοσα πολλα χλμ. δεν ειμαι για αλλο τετοιο rebuild αμεσα! Κριση!!!
-
Hardcore σιγουρα! Πλεον εχω ενα δευτερο μπλοκ, ενα στροφαλο με μια τρομπα λαδιου, σε καλη κατασταση και μια κεφαλη αραγιστη! οποτε αν με βγαλει το μοτερ αλλα 100Κ χλμ, που ελπιζω να το κανει αφου αυτη τη φορα ακολουθησαμε πιο σωστη διαδικασια στρωσιματος (τα 10-50 πρωτα χλμ ειναι τα πιο σημαντικα), πιστευω οτι δεν θα χρειαστουν. Ωστοσο εχω την ανεση να πω οτι δεν θα ξαναπαρω πιστονια, (αν δεν γινει κατι πολυ στραβο), μιας και θα εχω ετοιμο μπλοκ για ρεκτιφιε, αντι να παω σε JE κλπ. Τα μονα πραγματα που μενουν και θα γινουν αργοτερα λιγο, ειναι αλλαγη αμορτισερ σε Bilstein παλι, και top mounts εμπρος.
-
Καρτερ με flaps,για την αποφυγη πτωσης πιεσης λαδιου σε αριστερες στροφες και αποτομα ξεκινηματα. (Λιγο overkill για την χρηση που του κανω, αλλα αφου προσφερθηκε ο αγγλος να το κανει, why not?) H μερια που φαινεται εδω ειναι το λαδι που ερχεται απο την επιστροφη της τουρμπινας και τα flaps ανοιγοκλεινουν ελευθερα. Υπαρχει και η 4η τρυπα για την αποφυγη μπλοκαρισματος του λαδιου απο την επιστροφη. Μπλοκ βαφτηκε... πιστονια στη θεση τους νεα διαταξη σερβοφρενου. Το υδραυλικο συστημα πηρε δρομο, και τουτο ειναι αριστο! Βολαν skimmed και επιπεδο πλεον πριν ηταν ετσι, οπου φαινεται οτι ο δισκος ακουμπουσε στο μισο μονο. Μοτερ παλι στη θεση του...
