Jump to content

A80Avant

VIP Member
  • Posts

    4,749
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    75

Everything posted by A80Avant

  1. Σημερα το απογευμα,ελυσα παλι την εισαγωγη στην τουρμπινα απο το φιλτροκουτι για να δω αν οι βιδες/σωληνακια ειναι ολα οκ,και τελικα εσφιξα αλλο ενα,αλλα ρε μαγκες.... πολλες αναθυμιασεις μεσα στα κολλαρα εκει... τα εβγαλα ολα και τα καθαρισα,και δεν θα τα ξαναβαλω πανω,αν δεν μονταρω πρωτα το δοχειο αναθυμιασεων... Πολυ λαδιλα.Παλι το MAF το καθαρισα.... Επισης εκλεισα ραντεβου να τροποποιησω το downpipe για να δεχτει τον wideband και τον 2ο αισθητηρα καυσαεριων.Αυτος θα μπει στην αρχη του downpipe και μεχρι να αλλαχτει η τουρμπινα, θα μπορω να βλεπω και τις 2 ενδειξεις ωστε να ξερω τις διαφορες.Μιας και οταν μπει η τουρμπινα η καινουρια θα μεινει μονο ο αισθητηρας του downpipe.
  2. το software προγραμματισμου του VEMS ειναι πολυ κοινο για πολλους αγραφους,οποτε κατι θα γινεται!
  3. Ο αγραφος λεγεται VEMS και ειναι ενας απο τους λιγους που βγαινουν με ετοιμη μπριζα για να κουμπωσει κατευθειαν στην πλεξουδα μου. Οσον αφορα τον προγραμματισμο,επειδη η εταιρεια η συγκεκριμενη προσανατολιζεται στο να εχει ενα φιλικο περιβαλλον για τον χρηστη,σου δινεται η δυνατοτητα να το προγραμματισεις μονος σου,με συνεπεια να μην εχεις κανεναν βελτιωτη πανω απο το κεφαλι σου! Το ξερω αυτο μπορει να ακουγεται επικινδυνο,αλλα δεν ειναι τοσο οσο ακουγεται. Τον εγκεφαλο μου τον στελνουν με ηδη ενα base map ωστε να μπορω να ξεκινησω το αμαξι.Επισης θα τους στειλω το προγραμμα που εχω τωρα μεσα,και πολλα στοιχεια για το μοτερ,ωστε να μου φτιαξουν ενα κατα προσεγγιση προγραμμα που θα μοιαζει με το ηδη υπαρχον.Απο εκει και περα βεβαια,θελει αρκετη ασχολια απο σενα... Οσον αφορα τις βλαβες,μιας και ειναι Plug and play,αμα θελεις να διαβασεις κωδικους,απλα ξεκουμπωνεις αυτον,βαζεις τον motronic διαβαζεις και προχωρας!Αν και εμενα δεν μου βγαζει παντα βλαβες ακομα και οταν δεν λειτουργει σωστα! Ομολογω οτι τα θεματα αυτα με το ρελαντι,clima κλπ με απασχολουν και μενα αλλα απο οσους εχω ακουσει μεχρι τωρα υπαρχουν πολλοι τροποι να το ρυθμισεις,και συνηθως οι βελτιωτες δεν καθονται να ασχοληθουν αρκετα με κατι τετοιο γιατι οσοι βαζουν αγραφο,πανε για επιδοσεις και δεν τους νοιαζει πως δουλευει το αμαξι στο ρελαντι.Το μονο που δεν θα δουλευει μετα ειναι ο υπολογιστης ταξιδιου,που ετσι και αλλιως δεν δειχνει σωστα,αφου εχω αλλαξει τα μπεκ! Ωστοσο εγω θα ασχοληθω παραπανω με το ζητημα,και το καλο με αυτον τον αγραφο ειναι οτι συνεχως βγαζουν ανανεωσεις του firmware με σκοπο την καλυτερη λειτουργεια του. Ο αμερικανος που μιλαω (και απο τον οποιο θα παρω τον αγραφο)ειναι απο τους λιγους που σου απαντα αμεσα σε αποριες και θα με βοηθησει στα σταδια του προγραμματισμου και του finetuning μιας και οι γνωσεις μου απο ignition timing klp ειναι μικρες,αλλα που θα παει? θα μαθουμε! Ηδη εχουμε καποια maps απο παρομοια setups που μπορεις να βαλεις μεσα,οποτε λιγο απο εδω,λιγο απο εκει θα βγει στο τελος το προγραμμα.Εξαλλου ο στοχος ειναι να καταργηθει το MAF που αποτελει προβλημα για περεταιρω βελτιωση,και φυσικα να μπορω πλεον μονος μου να εχω ανα πασα στιγμη οτι προγραμμα θελω,και να κανω τις αλλαγες που θελω.Τελος οταν εχεις αγραφο,μπορεις πιο ευκολα να καταλαβεις αν κατι παει στραβα και δεν στηριζεσαι παντα στις βλαβες που θα σου βγαλει το vagcom μιας και εχεις ενδειξεις απο ολους τους σενσορες.
  4. Τελικα η Ν75 αλλαχτηκε με καινουρια μιας και η παλια ισως κολλαγε λιγο.Βρηκα και ενα σωληνακι που ηταν χαλαρο(πιθανον να οφειλεται και σε αυτο η πτωση της πιεσης),βελτιωθηκαν λιγο τα πραγματα,αλλα η πλωρη μπηκε πλεον για τα καλα για τον αγραφο. Επισης,για τους γνωστες και τους εμπειρους... Μια τουρμπινα με 360 thrust bearings, 57lb/min δυνατοτητα 'φυσηματος αερα' και ικανη να στροφαρει μεχρι 146.000στροφες,πως σας φαινεται?? Διαστασεις: φτερωτη συμπιεστη 58/74.5mm και φτερωτη ζεστου κομματιου παλι 58/74.5mm. spool απο 3500rpm και ισως full boost @ 4000rpm ΑR 0.63 Μετα τον αγραφο,την σκεφτομαι σοβαρα,μαζι με πολλαπλη εξαγωγης και τροποποιησεις στο downpipe κλπ.
  5. Ενας αγγλος εδω μου εκανε καποιες τροποποιησεις στο chip της πιεσης,λιγο πιο aggressive και μολις το δοκιμασω,θα ανεβασω τις διαφορες.
  6. Ενα καλυτερο διαγραμμα 4ης ταχυτητας ειναι περιπου αυτο. Επισης,σκεφτομενος τις διαφορες λυσεις περι τουρμπινων, ανεκυψε μια περιπτωση μιας comp turbo ct358 με φτερωτη εισαγωγης 58/74.5mm και φτερωτη εξαγωγης 58/74.5mm επισης. Ειναι με 360 θρος και οχι ρουλεμαν, μπορει να παραγει εως και 57lb/min αερα και να στροφαρει μεχρι 146.000στρ. Λεγεται οτι το οριο της ειναι τα 590αλογα,αλλα δεν με ενδιαφερει κατι τοσο ψηλα ετσι και αλλιως,απλα το γεγονος ειναι οτι μπορει να στροφαρει απο χαμηλα,δηλ μεχρι 4000στρ Απο την αλλη η 3076 με τοσο surge ετσι και αλλιως νωριτερα δεν θα μπορει να πιασει την πιεση που θελω,ειναι λιγο μικροτερη απο την ct358, και σαν ρουλεμαν,δεν επισκευαζεται. Επισης, πηρα ενα απλο oil catch tank το οποιο θα τοποθετησω τις προσεχεις μερες,και επιτελους θα εχω ενα καθαρο MAF!
  7. να προσεξεις πολυ με τις αλουμινενιες φλαντζες που φτιαχνουν οι αμερικανοι γιατι ειναι επιοικως για πεταμα.Εμεις χρειαστηκε να φτιαξουμε σωληνακια κοψε ραψε τα εργοστασιακα για να ειμαστε σιγουροι...
  8. Το παραπανω διαγραμμα τελικα ειναι λαθος. Ο πανικος θα επεξεργαστει περισσοτερο το αρχειο excel που βγαζουμε το διαγραμμα και τις τιμες μιας και η αρχικη τιμη ιπποδυναμης που χρησιμοποιησαμε ξεχασαμε να την μετατρεψουμε απο kW σε hp!! Οποτε τα νουμερα φαινονται μικροτερα απο οσο ειναι στην πραγματικοτητα
  9. ευχαριστω πανικο, πρεπει στο σχεδιαγραμα να βαλουμε τις τιμες Νm και Hp και πρεπει απο την μια να εχουμε την ιπποδυναμη και απο την αλλη τη ροπη.Ετσι θα φαινεται πιο ολοκληρωμενο. Παντος τωρα μολις μπηκα και θα επεξεργαστω λιγο τα δεδομενα παραπανω.Αυριο νεες μετρησεις με ακριβες βαρος!! @george ναι εχεις δικιο οσον αφορα τη βελτιωση,ωστοσο βλεπεις τι συμβαινει οταν η μαμα audi ζηταει καμια φορα υπερδιπλασια χρηματα για ανταλλακτικα...Τελικα παιρνεις καλυτερα πραγματα,φτηνοτερα και πιο ανθεκτικα!
  10. νομιζω ο αντιπροσωπος ειναι καπου στην ηλιουπολη.Εχει σελιδα στο ιντερνετ
  11. ακριβως ετσι Μιχαλη!
  12. Μιχαλη και εγω εχω ακουσει καλα λογια,αλλα πλεον πιστευω οτι δυναμομετρηση δεν εχει νοημα να ξανακανω.Αυτος ηταν και ο λογος που πηρα αυτα τα μηχανηματα. Αν κανει κανεις τσαμπα δυναμομετρησεις,παω ετσι για τον χαβαλε. Με 2 δυναμομετρησεις παιρνεις το g-tech και σου μενει και το μηχανημα στο τελος.
  13. Μιχαλη μπορει να εχεις δικιο για τον φωτεινελη,αλλα εμενα ποτε δεν μου ειπαν:ξερεις,ειχαμε προβλημα ελα να σε ξαναμετρησουμε.Προσπαθουσαν να με πεισουν οτι το αποτελεσμα ηταν σωστο
  14. Λοιπον, τελικα βρεθηκε πλαστηγγα και g-tech!!! οποτε στο τελος της εβδομαδας και καιρου επιτρεποντος θα εχουμε νεες μετρησεις!!! Θα χρησιμοποιησω και τα 2 μηχανηματακια ταυτοχρονα και θα δω διαφορες και ομοιοτητες!!! ...πρεπει να παρω ανταπτορα!!
  15. Δημητρη,πηγα και εκανα δυναμομετρηση στον φωτεινελη ακριβως για τον λογο που λες,για να δω τις διαφορες.Και αυτο που διαπιστωσα ειναι οτι οι μονες διαφορες που μπορεις να δεις ειναι οταν εισαι εκει χωρις προγραμμα,βαλεις προγραμμα και στο καπακι ξαναπατησεις.ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ. Και ξερεις γιατι? γιατι ρυθμισεις αλλαζονται με πολυ απλο τροπο και οι ανεμιστηρες του φωτεινελη ειναι εντελως αχρηστοι.Η ολη εμπειρια την δευτερη φορα για μενα ηταν 100 ευρω(που πηγαν να μου παρουν και 120 παρολο που σαν μελος του dragster.gr επρεπε να εχω 75ευρω για 4κινητο αμαξι αλλα τεσπα) πεταμενα και αχρηστα. Αυτος ηταν αλλωστε και ο λογος που πηρα το perfomance box γιατι στο τελος θελεις να δεις τι βγαζει το αμαξι σου στον δρομο και κανενα δυναμομετρο δεν μπορει να προσομοιασει με ακριβεια τις συνθηκες του δρομου. Ας βγαζει οσα θελει λοιπον ο φωτεινελης.Μπορει να το εχουν επιτηδες ετσι το δυναμομετρο για να το παιζουν και καλα 'αυστηροι' Το νοημα δεν ειναι να εισαι αυστηρος μονο αλλα και λογικος και πραγματικος.Εκει μαλλον εχουν φτασει στο αλλο ακρο και προσπαθουν να κοντραριστουν με αλλα δυναμομετρα στην Αθηνα για να λεει ο κοσμος ποιο ειναι αξιοπιστο και ποιο οχι. Τελικα ομως εσυ σαν πελατης, ποσα αλογα βγαζει πραγματικα το αμαξι σου ποτε δεν θα μαθεις.Γιατι απλα γινεσαι αντικειμενο ανταγωνισμου μεταξυ τους. Εγω βγαζω το καπελο μου στον Kapsalis και το κλαμπ για την ιδεα που ειχε να παρουμε αυτα τα μηχανακια που ειναι επαναληψημα και στην τελικη μετρανε δρομο οχι ραουλα.Το perfomance box σε συνδιασμο με το g-tech μπορει να προσεγγισει με πολυ καλη ακριβεια τα πραγματικα νουμερα. Αυτη ειναι η αποψη μου
  16. ναι στον φωτεινελη ειχα παει και δεν ξαναπαω ποτε μου...και αυτο γιατι πηγα στον φωτεινελη δευτερη φορα και μου εβγαλε οτι εχω 368αλογα στροφαλο.... Τα συμπερασματα δικα σας...
  17. Μιχαλη, τις απωλειες του αερα τις υπολογιζω απο τη σελιδα του g-ech εχοντας τις πληροφοριες για το αμαξι μου οσον αφορα την προσθια επιφανεια,τον συντελεστη και τα χλμ. Σιγουρα οι απωλειες με 2η ταχυτητα ειναι μικρες αλλα ειναι 15 αλογα οποτε τις βαζω μεσα.Οσον αφορα τις απωλειες του σασμαν,δεν τις βαζ 22% γιατι βγαινουν μεγαλα νουμερα.Νομιζω οτι ειναι καπου κοντα στο 15-18% για τα 4κινητα(ετσι να ειμαι πιο αυστηρος). Επισης οπως με πληροφορησαν,αν η ατμοσφαιρικη πιεση ειναι ιση με 1mbar τοτε ολα τα νουμερα πρεπει να τα πολλαπλσιασω με 0.975. Επισης για το βαρος, 1λ βενζινης = 0.739kg οταν υπολογιζεις τη βενζινη που εχεις στο αμαξι. Οποτε μιας και βρηκα και πλαστιγγα κοντα σχετικα στην περιοχη μου,θα επαναλαβω τις μετρησεις συντομα με μεγαλυτερη ακριβεια!
  18. Στην ελλαδα ειχαμε μετρησει 318.9whp στο AX-22 και αρκετα λιγοτερο στο g-tech,αλλα η μετρηση του g-tech δεν ειναι αξιοπιστη γιατι δεν ηταν τοποθετημενο σωστα.Ειχαμε προβλημα με τον Μιχαλη και δεν στερεονοταν καλα. Παντος οι μετρησεις για τη δυναμη χρειαζονται καλη τοποθετηση του βαρους,και το μερος των μετρησεων εκει που παμε ειναι ιδανικο ως προς αυτο.Σιγουρα ο δρομος δεν ειναι και ο καλυτερος με ολες τις λακουβες,αλλα απο την αλλη δεν χρειαζεται πατηματα με 4η και ψηλες ταχυτητες ετσι και αλλιως. Το g-tech παντος σε σχεση με το perfomance box πλησιαζουν αρκετα μεταξυ τους στα αποτελεσματα και εκει που το g-tech ειναι καλυτερο ειναι στην ικανοτητα να σου βγαζει διαγραμμα ροπης/δυναμης με στροφες που το perfomance box δεν το κανει.Ωστοσο στην ακριβεια χρονων το perfomance box ειναι μπροστα.
  19. Σημερα εκανα μερικες δοκιμες επιτελους με το perfomance box. Εχοντας στο παρελθον ζυγισει το αμαξι στα 1780κιλα με μενα μεσα+γεματο τεποζιτο εκανα μερικους υπολογισμους και εβαλα σαν βαρος 1825 κιλα(εγω,μαιρη+50λιτρα βενζινης). σαν νουμερα εβγαλα μεση τιμη: 272kw ιπποδυναμη στους τροχους(μεγαλυτερη 276 και μικροτερη 268),που μεταφραζεται μαζι με τις αεροδυναμικες απωλειες σε 386.32whp και 444hp ή 463hp στροφαλο αν βαλω για απωλειες 15% ή 20% αντιστοιχα.(ακομα δεν δοκιμασα την λειτουργια των υπολογισμων απωλειεων του μηχανηματος. Απο πλευρας χρονων ρεπριζ: οι καλυτεροι χρονοι με 3η στα 80-120 και 100-150 ειναι 2.7sec και 3.9sec αντιστοιχα. overall ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τα αποτελεσματα,και γενικα υπαρχει ακομα ενα step βελτιωσης που εχω κατα νου και τελος.
  20. ευγε! καλως να α δεχτεις...εγω το αποφασισα... MAF ΤΕΛΟΣ!!! παω σε αγραφο...
  21. ποια η γνωμη του για την αντοχη των χταποδιων στον χρονο σε σχεση με τα μαντεμια?? Εγω παντος τα φοβαμαι πολυ,γιατι οσο και να τα μονταρεις καλα για να μην εχουν κραδασμους,και οσο και αν προσπαθεις.,παντα κανουν ρωγμες μετα απο απο 10-40Κ χλμ,αντε καθε φορα,βγαλε συγκολλησε,ξαναβαλε κ.ο.κ...
  22. Μιχαλη, οι πληροφοριες που γραφω ειναι απο τα παιδια εκει... Εκεινοι μου εκαναν cryo την πολλαπλη και το μαντεμι μου, και εκεινοι μου ανεφεραν για την εσωτερικη λειανση.Αλλα δεν ηξεραν αν γινεται απο κανεναν στην ελλαδα,μιας και η τεχνικη της ειναι ισως με καποια υλικα σκονης που τα φυσανε με μεγαλη πιεση μεσα απο τους αυλους και θελει ειδικο μηχανημα για κατι τετοιο. Μιας και ο Δημητρης το ανεφερε και πιθανον να μιλησε παλι πιο προσφατα με τα παιδια εκει ΙΣΩΣ να ξερει κατι παραπανω,you see my point?
  23. οταν εψαχνα να κανω το ιδιο στην ελλαδα δεν ηξερα αν υπαρχει κανεις που το κανει.Τα παιδια στην κρυογενικη μου το ειπαν,οτι το εκαναν στην αγγλια καποιοι.Εδω που ειμαι τωρα,δεν εχω βρει κανεναν. Αν βρεις καποιον με ενδιαφερει,γιατι η πολλαπλη που ετοιμαζεται ωστε καποια στιγμη να αγορασω θα ειναι μαντεμενια και θελω να το κανω και εγω
  24. βασικα,καλυτερα να μην το διαπιστωσεις Δημητρη!!! παντα ψυχρα στον χωρο καυσης!!! χαχα
  25. κεραμικη επιστρωση νομιζω δεν βοηθαει και πολυ...αλλα ολα καλα ειναι.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.