-
Posts
4,749 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
75
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by A80Avant
-
Πριν και μετά...
-
Μικροβελτιώσεις αύριο και περιμένω πλαίσιο μάσκας από Γερμανία για αλλαγη
-
Επειδή το αμάξι ήταν πολύ ελαφρύ και δεν πάταγε καλά, αυξήσαμε το βάρος του...
-
Ευχαριστώ τον gtaros για τον δανεισμό του χώρου, των εργαλείων και της ανύψωσης του προφυλακτήρα προκειμένου να έχουμε καλό αποτέλεσμα. Έπεται και συνέχεια με λαμάκια
-
Βγήκαν και οι προσθήκες εμπρός για να μην βρίσκει η ροδα στους θόλους και όλα καλα. Drift wars here I come. Πάμε σε άγρια ρύθμιση στην πίσω αντιστρεπτικη Και M3 τρέμετε
-
Τρίτη γίνονται οι αλλαγές στους αισθητήρες, σήμερα με τη βοήθεια φίλων μια καλύτερη προσαρμογή του εμπρός προφυλακτήρα. Από βδομάδα ελπίζω να δρομολογήσω κάποιες αλλαγές στον εγκέφαλο για λειτουργίες αναβάθμισης και τον άλλο μήνα θα έχουμε και μια ωραία εικαστική παρέμβαση
-
Μετά από νέες δοκιμές πιστεύω ότι έχω ρεαλιστικά αποτελέσματα. Μετά από λίγο ψάξιμο θα αλλάξω προληπτικά αισθητήρες θερμοκρασίας λαδιου, πιστονάκι θερμοστάτη λαδιού, καθώς και αισθητήρες πίεσης λαδιου γιατί βλέπω κάποιες ενδείξεις που δεν είναι πολύ λογικές.
-
Όλοι οι καλοί χωράνε. Θα μιλήσω με πρόεδρο να κανονίσουμε
-
Θα κανονιστεί κάτι σύντομα. Μιλάμε καλύτερα σε viber για να κανονισουμε
-
Όχι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε οποιοδήποτε αμάξι αρκεί να έχεις log χρόνου vs στροφές, και μετά βάρος αμαξιού, σχέση 3ης 4ης και final drive, μέγεθος ελαστικών και πρόσθια επιφάνεια. Είναι διαπιστωμένο ότι είναι αρκετά ακριβές. Θα σου έλεγα άμα έχεις vagcom και μπορείς να κάνεις log, πάμε να μετρήσουμε το αμάξι σου όπως είναι τώρα και το κάνουμε και μια μέρα την αλλαγή να δεις διαφορές
-
Επειδή δεν ήθελα να ρισκάρω να κάνω το αμάξι πιο 'καθυστερημένο' από όσο είναι παρόλο που είχα το 82αρι και θα μπορούσα να το είχα δοκιμάσει, είπα απλά να αλλάξω εύκολα και ωραια το τούρμπο όπως ήταν. Είχα παλιότερα το 82αρι στην κλασσική 3076 και με φρέσκο μοτέρ ξυπνούσε από τις 4000 και πάνω, αλλά από τις 4000 και κάτω, πραγματικά δεν έκανε τίποτα το αμάξι. Τώρα και που σηκώνει 0.3bar Κάνει πιο σβέλτο το βαρύ αμάξωμα. Πιστεύω όταν θα γίνει στο μέλλον νέο φρεσκάρισμα στο μοτέρ θα είναι ακόμα πιο πρόθυμο. Παρεμπιπτόντως με σωστότερο ζυγισμα στο αμαξι η παραπάνω καμπύλη πιάνει τα 410 τροχο. Σύντομα θα κάνω κι άλλες δοκιμες
-
Είπαμε σε κατηφόρα αυτο!
-
Το κάθε μοτέρ είναι διαφορετικό ως προς το αβανς του, αλλά σε μένα ξεκινάει από τις 13 μοίρες και φτάνει στις 20. Δεν είναι στατικό. Ποτέ δεν πρέπει το αβανς να μένει στατικό όσο ανεβαίνουν οι στροφες
-
Τα είχες δει σε δυναμομετρο. Εγώ μετράω δρόμο. Επίσης εγώ το έχω αρκετά safe, Και λόγω του 5ου κυλίνδρου βγάζω περισσότερα καυσαέρια που πρέπει να μην ανεβαίνουν οπότε ρίχνω πιεση
-
Πιστεύω Μαρίνο τα πολλά άλογα θα έρχονται με μεγαλύτερα hotsides
-
Δεν αφησα. Το έχω προγραμματίσει έτσι γιατί με το 63αρι μαντεμι μετά τις 6500 δεν βγάζει δύναμη οπότε Ρίχνω πίεση. Κρατάει 2bar από 3900 έως 6000, μετά 1.9 στις 6500 μετά 1.6 από τις 7 και πέρα. Με την HTA Δεν είχα αγγίξει πότε τα 400 εκτός από μια μεγάλη κατηφόρα στην αγγλια
-
Λοιπον, μια γρηγορη ένδειξη για το τι κάνει το αμαξι τωρα αλλα θέλει λίγο fine tuning. Είχε λίγη κατηφόρα στο σημείο του πατήματος. 3η ταχυτητα
-
Μάγκες χαλαρουιτα. Ο καβουρας είχε ένα γεγονός καπνίσματος μετά από spirited driving και έκανε τη σκέψη αναβάθμισης φρενων. Γενικά ο κανόνας είναι ότι bigger is not always better. Και δυστυχώς λίγες φορές τον ακολουθούμε, ενώ συχνά πρέπει να περάσουμε στο επόμενο στάδιο για να καταλάβουμε ότι το προηγούμενο ήταν καλύτερο στις βελτιώσεις. Απλά γιατί συχνά παρασυρομαστε από τον διπλανό, που όμως βγάζει το αμάξι το ΣΚ το απλά έχει συνηθίσει να αισθάνεται τον κόκο της άμμου που βρέθηκε στην φρέσκια άσφαλτο με την supercars ανάρτηση που κάνει το αμάξι όμως να συμπεριφερεται σαν Caterham. Anyway, η γνώμη μου είναι ότι τα πολύ μεγάλα φρενα/δίσκοι αργούν να ζεσταθουν. Οι μεγάλες αντιστρεπτικες αφαιρουν λίγο από την οδηγική απόλαυση κάνοντας το αμάξι πιο ουδέτερο. Υπάρχει μέτρο, απλά συχνά πρέπει να το υπερβουμε για να το βρούμε. Good luck Γιώργο. Σε κάθε βελτίωση πάντα κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις... Sent from my SM-P550 using Tapatalk
-
Τώρα θα μου πεις γιατί τουρμπιζε τόσο αργά σε μένα? Θέλεις λίγο η πεσμένη συμπίεση, λίγο τα χλμ της τουρμπινας... όλο και κάτι θα φταίει. Αν έχω ακόμα το αμάξι και πάω για γενικό σέρβις αργότερα πιστεύω θα ανοίγει από χαμηλότερα Sent from my SM-P550 using Tapatalk
-
Δεν έχω tial εγώ αλλά το κλασσικό που έχω μπήκε κανονικά. Καμία αλλαγή, όλα τα ρακορ μπήκαν μια χαρά. Εκ πρώτης όψεως στην ανηφόρα της αμφιθεας πάτησα 3η από 2100 και ανέβασε 2.25 στις 4000, που είναι 300στρ πιο γρήγορα από την HTA. Βέβαια ήταν και περισσότερη πίεση και ανηφόρα οπότε δεν είναι ενδεικτικό το δείγμα, αλλά σίγουρα ξυπνάει γρηγορότερα. Έκανα κάποιες αλλαγές στον χάρτη τώρα και μείωσα το DC της βαλβίδας πίεσης γιατί ανεβάζει τρελά, οπότε να περιορίσουμε λίγο τα ξαφνικά μπαμ. Δεν χρειάζεται τόση πίεση εξάλλου
-
Δεν δοκίμασα ακόμα. Μια βόλτα το έκανα να τσεκάρουμε διαρροές κλπ. Φαίνεται πρόθυμο, χωρίς να πειράξω χάρτες ακόμα, ωστόσο ίσως γίνει καλύτερο σε λίγο. Αύριο θα παιξω
-
Να τα μαςςς
-
Χαχα θα φανεί αύριο Sent from my SM-N9200 using Tapatalk
