Λοιπόν,
Πήρα το αμάξι. Όλα καλά, εκτός απο τους αισθητήρες ABS, Που για κάποιο λόγο δεν λένε να σταματήσουν να νομίζουν οι χάνω προσφυση στα 10χλμ/ωρα και βάζουν μπροστά το σύστημα.
Θα πάω αύριο να μετρήσω αντικαταστάσεις στους καινούριους αισθητήρες μπας και κάποιος δεν δουλεύει όπως πρέπει. Δεν μπορούμε να σκεφτούμε κάτι άλλο...
Απο πλευράς προγράμματος, λίγο η διαφορά στα βαρομετρικά, λίγο η ποιότητα της βενζίνης, τελικά ανέβασα μια μονάδα τον χάρτη ολόκληρο και του άρεσε τελικά.
Μένει να ενώσουμε ένα διακόπτη για το κεντρικό κλείδωμα πατέντα αλά Spyros και μια ευθυγραμμιση/ ζυγοστάθμιση και μετά πάμε για φωτογράφηση.
Είχα καιρό να ευχαριστηθώ τη δύναμη. Σήμερα το χάρηκα πάλι