Jump to content

A80Avant

VIP Member
  • Posts

    4,749
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    75

Everything posted by A80Avant

  1. Ετοιμος! τωρα ειμαι Bi-xenon.Το κιτ που αγορασα εχει ballast της siemens και κοστισε 140ευρω απο το καταστημα globalimport.gr Πολυ εξυπηρετικοι!Αγορασα αρχικα ενα σετ με ψηφιακα ballasts αλλα για καποιο λογο δεν δουλευαν στο αμαξι μου.Τελικα πηρα αυτα,αλλα απο λαθος ηρθαν 35W λαμπες αντι για 55W.Οποτε θα παρω και 55W και θα εχω και ανταλλακτικες!
  2. τι σου βγαζει σαν ιπποδυναμη μιχαλη σε σχεση με αυτα που βλεπεις στο δυναμομετρο?
  3. ΣΗμερα παραλαμβανω τα εμπρος αμορτισερ...Ελπιζω να επισκευαστηκαν και να ειναι σαν καινουρια πλεον(θα εχω και εγγυηση!) Τελικα τα πισω sprint που μου εστειλε ο γερμανος,ειναι καλα και τελικα εμαθα οτι μπορουν να μετατραπουν σε sport!!Οποτε αν δεν βρεθει καποιος να τα παρει,θα τα κρατησω για ρεζερβα!! Επισης στο μελλον θα προβω στην αγορα των powerflex σινεμπλοκ,μιας και μολις διαπιστωσα οτι φερουν πληρες κιτ με κοστος κατα 300ευρω φτηνοτερα απο τα εργοστασιακα!!!! Απλα επειδη θα μπουνε τωρα τα αμορτισερ,θελω να τα κανω step by step για να βλεπω και τις διαφορες μιας και τα εμπρος σινεμπλοκ ειναι πρακτικα καινουρια... εδω τα πραγματακια... λειπουν μονο τα top mounts....
  4. αντε κανονιστε να δουμε,ελπιζω να ειμαι εδω...
  5. ελεγα να αγορασω το G-tech pro RR να κανω δοκιμες μονος μου πλεον,μιας και τα δυναμομετρα οτι θελουνε βγαζουν! λετε?
  6. Μπηκε σημερα το προγραμμα... οι διαφορες ειναι τεραστιες,το αμαξι πεταει και ...ψηλα τωρα!!! Ειμαι πολυ ευχαριστημενος,μιας και το surge πλεον ειναι αμελητεο.Λιγη προσοχη το καλοκαιρι και ολα ειναι μια χαρα!
  7. αυριο η αλλαγη των eproms(για αλλη μια φορα...) και η δοκιμη(χωρις δυναμομετρηση αυτη τη φορα) Ζητησα,πιεση μεχρι 1.8 οβερ και 1.7 μεχρι τις 6000rpm και πτωση στο 1.6 μεχρι τον κοφτη.... για να δουμε...θα αντεξει??χεχε
  8. τασο,δεν διαφωνω,αλλα ξερεις επισης τι μου κανει αρκετη εντυπωση? Οταν δυναμομετρηθηκαμε στον φωτεινελη,ειχα την ονομαστικη ισχυ του αυτοκινητου(οπως βγαινει απο το εργοστασιο),αλλα μια ροπη στα 46Nm (απο 41 που ειναι ονομαστικα) με προγραμμα που overboost εκανε μολις κατα 0.1bar παραπανω απο το εργοστασιακο.Επισης μου κανει εντυπωση που παρολο που δεν ειχα κανει σερβις μοτερ,και θα υπεθετε κανεις οτι εχει χασει καποια ιπποδυναμη απο κακη συμπιεση,εδρες βαλβιδων κλπ,το αμαξι εβγαλε την ονομαστικη ισχυ με: προγραμμα,catback εξατμιση και φιλτρο.Δηλαδη αυτα τα 3 πραγματα που θα επρεπε να βγαλει στο αμαξι 340 αλογα(οπως βγαζουν ολα οσα εχουν και την αντιστοιχη ροπη που εβγαλε το δικο μου,δηλαδη 46κιλα,τα εβγαλε με εργοστασιακη ιπποδυναμη.) Τι θελω να πω?Φοβαμαι οτι πολλες φορες το αποτελεσμα 'βγαινει' οπως το θελεις να βγει.Ετσι ο μονος τροπος να δεις αν εχεις διαφορες τελικα ειναι αυτο που ειπαμε προτιτερα,οτι δηλαδη πας σε 1 δυναμομετρο και επαναλαμβανεις τις δυναμομετρησεις για να δεις τις αλλαγες.Αυτο ειδα εγω τουλαχιστον στον ανδριανακη,με την αμεση αλλαγη του προγραμματος. Δεν μου λεει λοιπον κατι οτι ενα δυναμομετρο δειχνει την ονομαστικη ισχυ ενος αυτοκινητου σε καλη ακριβεια,γιατι στην δυναμομετρηση που ειχαμε παει εμεις,ειδαμε τοτε αρκετες αποκκλισεις απο τα αναμενομενα...
  9. χεχε,δεν πεφτουν εξω ομως!Βασικα ειχα ακουσει/διαβασει οτι η audi χρησιμοποει maha για δυναμομετρησεις των μοντελων της.Παντος σαν νουμερα,δεν πεφτουν πολυ εξω.Τα ποσοστα αυτα ειναι λογικα,αν σκεφτεις οτι ο βασικος κανονας ειναι τα 25% σε τετρακινητα σε δυναμομετρα με 1 ραουλο ανα ροδα(οχι 2)
  10. Στο site της rototest εχει 2 δυναμομετρησεις του RS4 B7 και το βγαζει,τη μια με 333whp και την αλλη 349whp.αυτα δειχνει η rototest στο δυναμομετρο οταν στροφαλο λεει οτι ειναι 420 η audi.Να υποθεσω οτι μιας και ειμαι λιγο απαισιοδοξος,αν πηγαινα στο δυναμομετρο της audi θα ημουν εκει γυρω στα 400 στροφαλο?Λεει μαλιστα οτι η αποκλιση(την οποια εκλαμβανει σαν απωλειες(?) ηταν τη μια φορα 16.5% και την αλλη 20.5%.Στα δικινητα φαινεται οτι οι απωλειες βρισκονται γυρω στο 10% κατα μεσο ορο
  11. χεχε,το ελπιζω για να τα βαζουμε να παιζουνε παρεα!! Παντος μετα απο αυτα μπορω να πω οτι ειμαι αρκετα ικανοποιημενος και απο τη δουλεια των μηχανικων και του προγραμματιστη
  12. αν πανε ολα καλα,ελπιζω τον μαρτη να ειμαι αγγλια,και αν πανε ολα καλυτερα,αμα γυρναω σε κανα 1.5χρονο ελπιζω να εχω αλλη πολλαπλη και προγραμμα λιγο πιο δυνατο!!!! :worthy: :thumbsup: :biggrinthumb:
  13. εμενα ο προγραμματιστης μου ειναι γερμανια!!! Και στην ελλαδα δεν υπαρχει κανεις που να το ξερει να το κανει με τον 'σωστο'τροπο...Ισως να εχω και το μοναδικο RS2 στην ελλαδα με προγραμμα στην Ν75 βαλβιδα
  14. α ναι? για πες εναλλακτικες...
  15. ετσι απλα επρεπε να παω ανδριανακη εγω γιατι ηθελα να μου κανει την αλλαγη στα eproms του εγκεφαλου,και δεν ηξερα αν στον φωτεινελη ειχαν ασχοληθει ποτε με τετοιο motronic.Τεσπα...κι'αλλα εξοδα προβλεπω...αλλα μπορει και οχι!!!
  16. ναι αλλα ετσι δεν μπορεις να εχεις κανενα μετρο συγκρισης.Δηλαδη βαση αυτου,οταν εβγαλα στο maha 316 και τωρα στο rototest 334,ειναι λιγο απιθανο με τοσο μεγαλυτερη τουρμπινα και τοση περισσοτερη πιεση σε αυτη σε σχεση με την εργοστασιακη,με κακη συμπιεση τοτε στο Maha και με καινουριο ουσιαστικα μοτερ σημερα να εβγαλε μονο 30-40 αλογα παραπανω!!!! Και δεν λεω 18 που ειναι η διαφορα τους,γιατι ειπαμε 'σχεδον' οσα βγαζει ροδα το rototest ειναι οσα βγαζει το maha στροφαλο...Κατι δεν κολλαει στο ολο θεμα. Με εργοστασιακη τουρμπινα(καινουρια),πιεση 1.5over/1σταθερο εβγαλα στο maha 316 στροφαλο(214 τροχο) Με 3071R(καινουρια),πιεση 1.9/1.5σταθερο εβγαλε 334 στον τροχο---->δηλαδη maha 350-360 το πολυ?? Συμπερασμα,μαλλον πρεπει να πηγαινεις σε 1 δυναμομετρο πριν και μετα,και να προσπαθεις να εχεις πανω κατω τις ιδιες συνθηκες και παραμετρους μετρησης.Αλλιως χανεις τη μπαλα
  17. ηρθε και η αντιστρεπτικη....μενουν τα εμπρος αμορτισερ και ειμαι ΟΚ και με την αναρτηση....(βεβαια πισω σινεμπλοκ δεν εχω αλλαξει,αλλα τα αφηνω για του χρονου!!! εχουν ακομα ψωμι...ειναι πολλα και αντεχουν!
  18. α καλα τα λες.Ετσι ειναι σημερα σε βολτα που εκανα,ημουν υπερ ευχαριστημενος,και δεν χρειαζεται να παταω πανω απο 6000rpm.Εσφιξα λιγο και τη βιδα της wastegate μιας και μπορει να δωσει λιγο ακομα...
  19. ακριβως! Μολις εμαθα οτι σε ενα αλλο δυναμομετρο στο εξωτερικο,με την ιδια πιεση με μενα,και το ιδιο σεταπ,τουρμπινας μοτερ,εδειξε 460 στροφαλο....τι αλλο θα ακουσω??
  20. οι διαφορετικες φιλοσοφιες τους,μας δυσκολευουν στο να εχουμε καποιο μετρο συγκρισης..
  21. ναι οντως ειναι ενδιαφερον αυτο που λες... Καταρχας για maha μου φαινεται οτι σου εβγαλε πολυ λιγες απωλειες,μιας και στον φωτεινελη,ολα τα 4κινητα ειχαν απο 80 μεχρι 100 αλογα απωλειες,και δεν ειχε κανενα φθαρμενο δισκο! Μπορει να παιχτηκε κατι με τον haldex εκει και να βγηκαν αυτα τα νουμερα...ποιος ξερει...Παντος ειναι ενδιαφερον διοτι με την ιδια τουρμπινα που εχω εγω,με μικροτερα μπεκ και με 1.8 στον κοφτη,εβγαλε S2 βελτιωμενο στην αγγλια, 428 αλογα (στροφαλο)με ιντερκουλερ απο RS2(μικροτερο πολυ απο το δικο μου).Απο την αλλη,χωρις να ειναι αναλογικο,απο 1.3 σταθερο σε 1.5 σταθερο ανεβηκα 15 αλογα στο rototest.Αν απο το 1.5 ανεβω στο 1.8σταθερο τοτε τουλαχιστον θα πρεπει να βγαλω στον στροφαλο οσα εβγαλε το S2 περιπου(αν οχι περισσοτερα).Ο γιαννης που ειπε οτι με τα δεδομενα που ειχε πιστευει οτι σε ενα καλο maha με καλο ανεμιστηρα πρεπει να βγαλω γυρω στα 380(οταν ειχα το προγραμμα του 1.3 σταθερο)συνεπως καπου στα 390 με το προγραμμα του 1.5 σταθερο.Αν ειναι ετσι,με 100 αλογα απωλειες που βγαζει στο maha το αμαξι μου,πρεπει να ειμαι καπου 290 τροχο στο maha.Αυτο βεβαια εχει καποια λογικη διοτι απο 1.5 σταθερο σε 1.8 σταθερο ποσα αλογα μπορουν να κερδηθουν ωστε να φτασει κανεις τα 420-430 στροφαλο?ειναι πανω κατω λογικα τα νουμερα.
  22. μετρηθηκες σαν προσθιοκινητος ή σαν 4κινητος??Βλεπω οτι στα προσθιοκινητα τα maha εχουν καπου 60 αλογα αποκλιση μεταξυ τροχου-στροφαλου,και το rototest παιζει ενδιαμεσα
  23. βασικα διαβασα καπου οτι το maha μετραει τον τροχο(οπως τον μετραει),και προσθετει σε αυτο που μετραει τις απωλειες για να βγαλει τον στροφαλο,αλλα στις απωλειες πρεπει να περιλαμβανονται και αυτες των ραουλων(οι οποιες ειναι σχετικα στανταρισμενες).
  24. ειχα κανει παλιοτερα σε dynoday χωρις να εχω κανει αλλαγες στα μηχανικα μερη του αμαξιου,ειχε προγραμμα,catback,φιλτρο και εβγαλε στο maha του Φωτεινελη 316 στον στροφαλο,και 215 στον τροχο με 475Νm ροπη. το θεμα ειναι οτι δεν ξερω ποια η αντιστοιχια σε maha/rototest(εστω χοντρικα)
  25. αν δεν εχω αποχωρισει για τας αγγλιας...!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.