Jump to content

greenpug

Member
  • Posts

    261
  • Joined

  • Last visited

About greenpug

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cyprus

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

greenpug's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Reputation

  1. Εξωτερικά πάντως φαίνεται μια χαρά. Τώρα μένει να δούμε και μερικές εσωτερικές φώτος
  2. Να προσθέσω κάτι μέσα από τη δική μου εμπειρία. Τοποθετώντας κάτι ίσιο κάτω από το πλαστικό το οποίο να εφάπτεται της βάσης του βραχίωνα (πχ αρίδα) μπορείς να μαρκάρεις το κέντρο πάνω στο πλαστικό. Αφού βρείτε το κέντρο μπορείτε να βάλετε το βραχίωνα και να μαρκάρετε με ένα μολύβι πόσο χρειάζεται να ανοίξετε. Όταν γίνει αυτό αφαιρέστε λίγη απόσταση που θα κερδίσετε τοποθετώντας τον βραχίωνα με κλίση. Εάν δείτε η βάση του βραχίωνα έχει ένα εξόγκωμα προς τα πίσω. Αφού τρυπήσετε μια τρύπα στο κέντρο, δουλεύωντας με ενα Jigsaw μπορείτε να αφαιρέσετε το κομμάτι του πλαστικού που πρέπει να αφαιρεθεί.
  3. Καθυστερημένη απάντηση αλλά ναι αν έχεις πολυλειτουργικό τιμόνι δεν χρειάζεται να αλλαχτεί αυτό
  4. Παιδιά βρήκα τον πιο κάτω οδηγό. Ελπίζω να φανεί χρήσιμος σε κάποιον. Και εγώ σύντομα θα εφαρμόσω το δικό μου. http://audiforum.us/attachments/knowledge-base/1246d1259255359-b7-a4-armrest-retrofit-pdf-a4-b7-armrest.pdf
  5. Φίλε Κώστα ευχαριστούμε για τις πληροφορίες. Πόσο στοίχισε το kit?
  6. Φίλε μου πολύ όμορφο το Α4! Βάλε και άλλες φωτογραφίες να το απολαύσουμε
  7. Δημήτρη ευχαριστούμε για τον κατατοπιστικό οδηγό. Να ρωτήσω πόσο στοιχίζουν 2 ποτηράκια? Μήπως έχεις καθόλου και αριθμό εξαρτήματος?
  8. Που μπορώ να δω μια φωτογραφία του αυτοκινήτου σου με τον μπροστινό προφυλακτήρα πάνω? Αυτή της υπογραφής σου είναι πολύ μικρή. Ευχαριστώ
  9. Μόνο τις πρώτες φωτογραφίες μπορώ να δω. Οι άλλες δεν φαίνονται.
  10. Φίλε πόσους ίππους στοχεύεις?
  11. Σε ρωτάω γιατί ένα παιδί από το δικό μας σύνδεσμο είχε Peugeot 206 1.9 diesel και προχώρησε στην εγκατάσταση 1.6 βενζίνης μηχανής. Έκανε την αίτηση αλλαγής μηχανής και πριν πιάσει απάντηση προχώρησε και στην μετατροπή. Η απάντηση ήρθε αρνητική. Εκείνη τη περίοδο μπήκε ένας κανονισμός που έλεγε ότι πρέπει η νέα μηχανή να μην αυξάνει την ιπποδύναμη με περισσότερο από 10%. Αφού δεν μπορούσε να βγάλει MOT δεν είχε ούτε ασφέλεια με αποτέλεσμα να το φυλάξει στο γκαράζ για 2-3 χρόνια. Τελευταία μου είπε ότι πήρε έκθεση από μηχανολόγο, SVA κλπ και καταχώρησε την αλλαγή κανονικά. Τα χρήματα που πλήρωσε για τη μετατροπή και τα χρήματα που έχασε από την αξία του αυτοκινήτου είναι πολύ μεγάλα + τα έξοδα που έκανε σε ανάρτηση, τροχούς, ηχοσύστημα κλπ Καλή τύχη με τη δική σου μετατροπή. Αν θες έχω το τηλ. του μηχανολόγου που κοίταξε το συγκεκριμένο...
  12. Συγχαρητήρια φίλε για την επιλογή... Μια ερώτηση...η αλλαγή της μηχανής μπορεί να γραφτεί στην Κύπρο? Τα τελευταία 2-3 χρόνια δεν μπορούσες. Τώρα πρέπει να έχεις χαρτί από μηχανολόγο, SVA κλπ.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.