Jump to content

GeorgeFSI

VIP Member
  • Posts

    123
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by GeorgeFSI

  1. Καλημέρα σε όλους.Ειπαμε να αποχωριστούμε το αγαπημένο μας Α3 μιας και γινόμαστε τετραμελής οικογένεια σιγά σιγά και έχω βρεθεί μπροστά στο παρακάτω δίλλημα. 2.0TDi ή 1.8 TFSi? Για δίλιτρο diesel μιλάμε για αγορά από μάντρα αποκλειστικά.Απο 1.8 βρωμάει ο τόπος. Να συμπληρώσω πως πρέπει να είναι avant.....λεπτομέρειες. Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απόψεις σας.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.