Καλημέρα σε όλους.Ειπαμε να αποχωριστούμε το αγαπημένο μας Α3 μιας και γινόμαστε τετραμελής οικογένεια σιγά σιγά και έχω βρεθεί μπροστά στο παρακάτω δίλλημα.
2.0TDi ή 1.8 TFSi?
Για δίλιτρο diesel μιλάμε για αγορά από μάντρα αποκλειστικά.Απο 1.8 βρωμάει ο τόπος.
Να συμπληρώσω πως πρέπει να είναι avant.....λεπτομέρειες.
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απόψεις σας.