-
Posts
2,819 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
5
tasosS3 last won the day on February 20 2012
tasosS3 had the most liked content!
About tasosS3

- Birthday 10/23/1976
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Δράμα
-
Interests
road cycling
Previous Fields
-
Αυτοκίνητο
seat
Recent Profile Visitors
10,730 profile views
tasosS3's Achievements
Newbie (1/14)
31
Reputation
-
Γεια σου αδερφακι μου…!!! Λοιπον ετσι για να εχουμε ιδεα σε τι επιπεδο ειναι το αυτοκινητο στην πιστα παραθετω τους χρονους της Κυριακης. Σαββατο ετρεξε το Α4 Δεν ξερω αν μου διαφευγει κατι αλλα θα τολμησω να πω οτι ειναι το πιο γρηγορο audi και μαλιστα ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ οχι ξηλωμενο με ενισχυσεις και ρολ μπαρ και γενικα καμια εκτεταμενη βελτιωση. Εκτος απο τα audi ομως ειναι και απο τα πιο γρηγορα γενικα επισης σαν saloon και απο πολλα super car που δεν πλησιαζονται. Και ολα αυτα με τα μεταχειρισμενα σλικ που αμεσα μετα εβγαλαν τα λινα τους και πεταχτηκαν απευθειας... Το παν ομως ειναι η διασκεδαση και αυτη μας τι χαριζει μπολικη … καλη συνεχεια!
-
-
-
Και τελος για να κλεισω και το θεμα "υπηρχαν" στο αυτοκινητο και λεω υπηρχαν διοτι ολα πλεον μπηκαν στην "θεση" τους πολλες κακοτεχνιες που δεν θελω να επεκταθω απο που και ποιος φταιει απλα πλεον το αυτοκινητο το φτιαχνουμε οι ιδιοι . Θα αφησω τις φωτογραφιες να μιλησουν απλα να πω οι χρονοι εγιναν σχεδον με μηχανικη πιεση αφου ο περισσοτερος αερος πηγαινε "εκτος" εισαγωγης και οχι εντος και οχι μονο....!!!!!
-
Χαιρετω και εγω με την σειρα μου το φορουμ. Να πω οτι τα επιπεδα των χρονων που κινειται το αυτοκινητο ειναι κορυφαια. Ειναι απο τα πιο γρηγορα αν οχι το πιο γρηγορο "πολιτικο" audi στην πιστα των Σερρων που ειναι και η μοναδικη "πιστα" στην Ελλαδα. Ενδεικτικα οι χρονοι του Σαββατου ηταν οι συγκεκριμενοι και παρακαλω παρατηρειστε τα υπολοιπα "αυτοκινητα" Δυστηχως υπαρχουν μεγαλες ελλειψεις σε ανταλλακτικα tuning για αυτα τα αυτοκινητα και γενικα με αποτελεσμα να μην μπορεις να το σεταρεις ας πουμε απο καμπερ που ειναι ισως και απο τα πιο βασικα πραγματα που εχει ενα αυτοκινητο για να κινηθει γρηγορα σε πιστα ετσι το αμαξι τρεχει με καμπερ δρομου... επισης η αναρτηση η kw v3 δεν ειναι καν racing ουτε αζωτου και εχει πολυ street εως και comfort θα ελεγα εγω προσανατολισμο. Επισης το μεγαλο βαρος του αυτοκινητου (1500) σε σχεση με το οτι δεν φοραει και μπλοκε διαφορικο και η πιστα ειναι πολυ κλειστη και το κακο της δεξιοστροφη και δεν αφηνει ενα πιο "βαρυ" αυτοκινητο οπως αυτο να ξεδιπλωσει το χαρακτηρα του. Τα δερματα μεσα ναι μεν bucket αλλα δεν παυει να ειναι απαγορευτικα για πιστα. Και το βασικοτερο για να κλεισω τα λαστιχα που ετρεχε και τρεχει ο bro ειναι ελαφρως μεταχειρισμενα παντα διοτι οι τιμες αγορας μιας τετραδας καινουριων ειναι εντελως απαγορευτικες της ταξεως των 1600+ η τετραδα και επισης θα πρεπει να επιλεξεις και γομμα αντιστοιχη...οποτε καταλαβαινετε. Παρολα αυτα και λεω παρολα αυτα οι χρονοι ειναι κορυφαιοι για αυτους που γνωριζουν τα παραπανω αλλα δεν γνωριζουν την μαχητικοτητα και την ικανοτητα του αδερφου μου του Ρενου που ειναι μοναδικες και καταφερνει με πληρη ηρεμια και ανεση να "γραφει" απιστευτους χρονους και να κατεβαζει συνεχως τα προσωπικα ρεκορ του.
-
Χαιρετω τον κοσμο. Στο ψητο απευθειας θα μπω που δεν ειναι αλλο απο τον χρονο που εγραψε και τρελανε τους παντες το a4 παρολο τον πολιτικο του χαρακτηρα και μονο ουσιαστικα με ενα σετ σλικ καθαροαιμα μεταχειρισμενα ελαφρως και φυσικα τον bro στο τιμονι. Φρενα ειναι καταδικασμενο δυστηχως με τις 19αρες τις lemans που φοραει οταν δεν τρεχει αφου δεν χωραει φλουδα να μπει απο πολιπιστονη δαγκανα και αν μπει σε διαδικασια για προσθηκες θα βγει πολυ εξω απο τους θολους και δεν το θελουμε. Μια αλλαγή σε δισκους μπορει να φερει καποια βελτιωση αν και οπως καταλαβα παρολο που ειναι του s4 και με καλο τακακι η δαγκανα αδυνατει να σταματησει το αυτοκινητο σε ακραια κατασταση οπως ειναι η πιστα.
-
serres circuit 8.12.2012 teaser
-
ξαπλωτος ο φωτογραφος αφιερωμενη στο αδερφακι
-
Και για να μην ανοιγω αλλο τοπικ αν και θα επρεπε αλλα ας μπει εδω σαν αρχειο στο πανεμορφο και γρηγορο οχι μονο στις ευθειες πλεον audακι μας. Απο καιρο μου ελεγε ο αδερφος μου θελω να το βαλουμε πιστα να δουμε τι κανει και εκει και για να ειμαι ειλικρινεις εγω τον εκανα πισω δυο τρεις φορες μεχρι που... ειχαμε ηδη παρει τετραδα ημισλικ yokohama advan A048 μεσαιας σκληροτητας και ηδη τα φορεσαμε στις 17αρες σε διαστασης εργοστασιακη 235/45/17. Την Πεμπτη μου σκαει το παραμυθι αν εχω να κανω τιποτα Κυριακη και μιας και δεν καταλαβα τι ηθελε να πει του λεω δεν εχω κατι ... ωραια μου λεει ετοιμασου για Σερρες παμε για track day. Λιγο η μικρη που φεραμε στον κοσμο πριν ενα μηνα λιγο η διαθεση μου να ξεφυγω και φυσικα ο αγαπημενος αδερφος μου που παντα θα ειμαι διπλα του σε οτι κανει και ηδη αρχισα ετοιμασιες. Ουσιαστικα θα ηταν η πρωτη γνωριμια με το αυτοκινητο σε συνθηκες πιστας οποτε δεν θελαμε να φτασουμε στα ακρα ουτε σε επιπεδο προετοιμασιας αλλα ουτε και ψυχολογικης πιεσης για να σπασουμε χρονομετρα. Οποτε το μονο πραγμα που καναμε ηταν να βγαλουμε τις 19αρες και να μπουν στην θεση τους οι 17αρες με τα ημισλικ και να σκληρηνουμε τις μπροστα αναρτησεις (δυστηχως οι πισω στην kw3 θελουν ξηλωμα για να σκληρηνουν και ειπαμε οτι θα παμε αναγνωριστικα). Τα ζαντολαστιχα μπηκαν στην Δραμα και πηγαμε με ενα σετ οδικως. Δεν ξηλωσαμε τιποτα απο το αυτοκινητο εσωτερικα/εξωτερικα και μαλιστα τα ζαντολαστιχα ειχαν αρκετα μεγαλυτερο βαρος απο τα 19 λογω ελαστικου και μονο. Το συνολο αυτοκινητου ζυγιστηκε στα 1550 χωρις οδηγο και βενζινη στο1/4. Αυτο που ειχαμε στον νου μας και θα τα αλλαζαμε αλλα δεν προλαβαμε ηταν τα εργοστασιακα τακακια απο τα φρενα του s4/s3 που φοραει διοτι ξεραμε οτι σιγουρα θα κουραστουν ευκολα και γρηγορα και ειμασταν ετοιμοι για τα χειροτερα με αυτα λογω του οτι η πιστα ειναι πολυ πιο απαιτητικη σε φρενα απο οτιδηποτε αλλο. Επισης εκτος απο σκληροτητα δεν πειραξαμε καμπερ καθολου παρα εμεινε η ρυθμιση οπως ηταν στον δρομο. Γενικα το αυτοκινητο πηγε οπως και εμεις χαλαρα και ανθρωπινα και ηταν "ολοκληρο". Την Κυριακη πραγματικα απο το πρωι η μερα ηταν τελεια με λιακαδα καθολου αερα και ισως τον καταλληλοτερο καιρο που εχω δει ποτε στις Σερρες για τετοιο event. To αυτοκινητο οπως παντα γυαλισμενο στην τριχα απο το αδερφακι μου που του αρεσει οπως και εμενα να συνδηαζονται ολα και ταχυτητα αλλα και εμφανιση/στυλ. Το event το διοργανωσε το mazda rx8 club και ηρθε ο αδερφος μου σε συνεννοηση αφου ειχε και αλλα αυτοκινητα εκτος mazda που θα ετρεχαν οποτε ημασταν οκ. Τα παιδια εκει μας υποδεχθηκαν σαν να μας ηξεραν χρονια και τα ατομα της πιστας επισης εξυπηρετικοι στο καθε τι που ζητησαμε. Πηραμε αριθμο σε αυτοκολλητο πηραμε σενσορα που στερεωσαμε στις γριλιες οπως ολοι και ξεκινησαμε αρκετα πρωι με χαμηλη θερμοκρασια ασφαλτου αναγνωριστικους γυρους. Ηδη στον δευτερο γυρο κατεβηκε στο 1.41 (μεχρι εδω ηταν η αναγνωριση....χαχαχα) ο Ρενος και βγηκε εξω να κουβεντιασουμε να δουμε πατηματα να μου πει και να του πω τι ειδα. Το πρωτο φυσικα που περιμεναμε και επιβεβαιωθηκε ηταν τα φρενα που δεν αντεχαν πολυ πιεση και επρεπε να τα πατας με πολυ δυναμη να πιασουν ειδικα στην μεγαλη ευθεια που το θηριο ανεβαινε στα 230 και επρεπε να πεσει στην Κ1 οποτε αναγκαστικα πηγαινες πιο λιγα χλμ και φρεναρες πιο μροστα. Στο δευτερο σετ οπου θα χωριζομασταν και βαση χρονων σε γκρουπακια εδειξε τα δοντια το α4 και εσπασε το 1.40 με καλυτερο το 1.39 και κατι (θα σκαναρω το γυρολογιο καποια στιγμη). Ξεραμε και απο την εμπειρια μας αλλα και απο αυτα που εχουμε δει οτι το μεσημερι που φευγει η υγρασια απο την ασφαλτο και στρωνουν και λαστιχο τα αλλα αυτοκινητα οτι το σκηνικο θα αλλαξει. Οπως και εγινε το αυτοκινητο στο τριτο session εγραψε 1.37.109 με τον Ρενο παντα οδηγο να ψαχνει και να βρισκει τις γραμμες στι Σερρες ουσιαστικα στην πρωτη επαφη τετοιου τυπου με το αυτοκινητο του σε πιστα που οποιος το εχει κανει μονο μπορει να αντιληφθει τι εννοω . Εγω σε ρολο φωτογραφου μου εδωσαν και ενα γιλεκο φωσφοριζε απο την πιστα και αλωνιζα μεσα εξω πανω κατω. Καποια στιγμη σε ενα διαλειμα και αφου τσιμπησαμε κατι μου λεει ο Ρενος τωρα αδερφακι η σειρα σου...εγω απο την αρχη του ειπα οτι δεν αλλα αυτος εκει ετσι και εγινε να με μεσα στο θηριο μας να περιμενω με την καρο σημαια επανω στο καπω. 1ος γυρος ,2ος γυρος ,3ος γυρος στο 1.37.890 οποτε και επιβεβιαωθηκε οτι ειμαστε αδερφια οπως ειπε και ενα παληκαρι μετα. Το αυτοκινητο μονο με τα λαστιχα και το σφιξιμο εγινε ξυραφι και με την παραμικρη κινηση εκτελουσε παρολα τα κιλα του που λογω δυναμης και τετρακινησης εδειχνε light αλλα δεν ηταν καθολου μαλιστα ηταν το πιο βαρυ του event ακομα και απο ενα subaru sti. Ενα χαμογελο εγω και ο αδερφος μου μεχρι εκει και η μερα μας πηγαινε οπως ξεκινησε απο ολες τις πλευρες. Τελειωσα και εγω τις γυρες μου και ηρθε και παλι η σειρα του αδερφου μου που πλεον αφου κοιταχτηκαμε καλα ειχα καταλαβει και εγω και αυτος οτι ηταν η ωρα (μεσημερι)να δουμε κατι πολυυυ καλο. Πρωτος γυρος ,δευτερος και μπαμ στο 1.36.800 και μετα απο αλλους δυο γυρους ηρθε το 1.36.300 οπου ηταν ενας απιστευτος χρονος για το σπεκ του αυτοκινητου και επισης για την πρωτη επισημη και ουσιαστικη επαφη μας με τις Σερρες με σενσορες με επισημα χρονομετρα και οχι ρολογια κλπ. Το καταχαρηκαμε και οι δυο και πραγματικα αξιζε με χιλια και πηγαν ολα καλα και για εμας που κατεβηκαμε σε χρονο και αυχαριστηθηκαμε αλλα και το αμαξι δεν εκανε το παραμικρο ... ηταν βραχος φυσικα τραβηξε τα περισσοτερα βλεμματα και σχολια απο τους θεατες. Ειναι απο αυτες τις φασεις που θα θυμασαι και θα περιγραφεις σε ολη σου την ζωη και ειδικα οταν τα κανεις με δικο σου αγαπημενο ανθρωπο στην περιπτωση μου τον αδερφο μου που πλεον οι κοποι του το μερακι του και τα χρηματα του εδειξαν οτι υπαρχει ουσια ,υπαρχει κατι καλο που φτιαξαμε και μπορουμε να το ευχαριστηθουμε παντου και στην πιστα και στον δρομο αλλα και σε καμια κοντριτσα low profile αν χρειαστει διοτι πλεον ξερουμε και εμεις τι θελουμε απο αυτο. Οι κινησεις/σκεψεις μας για την επομενη φορα οποτε και αν γινει ειναι. 1)Τακακια carbotech σαν αυτα που φορουσα στο evo τα xp10 μπροστα και τα xp8 πισω ισως οτι καλυτερο εχω συναντησει απο φρενο οχι μονο εγω αλλα οι περισσοτεροι κατοχοι evo που ειναι πισταδες και οχι απαραιτητα σε "μεγαλα" φρενα" 2)Αναρτηση ψαχνουμε για τα ελατηρια της kw clubsport μιας και εχει πολυ καλη συμπεριφορα στον δρομο και δεν θελουμε να την χαλασουμε αλλα θα θελαμε ισως λιγοτερες κλισεις ακομα οποτε το σκεφτομαστε. 3)Ρυθμιση καμπερ μπρος πισω οσο πιο αρνητικο και μεχρι -3μοιρες τουλαχιστον για εμπρος εαν ειναι εφικτο απο τις ρυθμισεις και το χαμηλωμα 4)Καθισμα μπακετ καθαροαιμο μιας και τα δερματινα μπακετ του δεν ειναι και οτι καλυτερο για πιστα διοτι δεν σε κραταει και νομιζεις οτι θα φυγεις εξω 5)Δικη μου προταση ειναι να ξηλωσουμε το σαλονι + ρεζερβες κλπ για να εξοικονομησουμε οτι μπορουμε απο βαρος για καλυτερη αναλογια ανα ιππο και μικροτερη αδρανεια. Αυτα τα παραπανω τα μελεταμε και βλεπουμε τι και πως θα καταφερουμε να πετυχουμε οσο το δυνατον καλυτερο αποτελεσμα με μικροτερες θυσιες και απο ανεση αλλα και οικονομικα διοτι ηδη ειμαστε σε πολυ καλο σταδιο. Παραθετω και πινακα με τους καλυτερους χρονους που εχουν κανει περιοδικα μεσα στην πιστα των Σερρων και ξερετε και πως συμπεριφερονται στα αυτοκινητα αυτα που απλα "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ" 1.30.80 Ferrari F 430 1.30.95 AUDI R8 1.32.25 Ferrari F 599 1.32.35 Porsche 911 Turbo 1.32.40 Porsche 911 4S Gemballa GT500 1.33.05 BMW M3 (V8) '08 1.33.20 Porsche 911 Carrera 4S 1.33.20 Corvette C6 1.34.20 Mitsubishi Lancer Evo IX 1.34.20 Mitsubishi Lancer Evo X 1.34.50 AUDI TTS 1.34.50 AUDI TT-RS 1.34.80 AUDI S5 1.35.15 BMW M3 '05 1.35.20 Subaru Impreza WRX STi 2.5 '06 1.35.25 BMW 335i 1.35.25 Porsche Cayman S 1.35.35 AUDI RS4 1.35.80 Subaru Impreza WRX STi 330 2.0 '04 1.36.00 Mitsubishi Lancer Evo VIII 1.36.10 Mercedes E63 AMG 1.36.20 BMW Z4 M 1.36.30 Mercedes C63 AMG 1.36.40 NISSAN 350Z (300hp) 1.36.50 Subaru Impreza WRX STi 2.5 '08 1.36.70 FORD Focus RS '09 1.36.80 BMW M5 1.37.10 AUDI S3 TFSI 1.37.30 NISSAN 350Z 1.37.35 OPEL GT 1.37.45 HONDA S2000 1.37.60 BMW Z4 i35 1.37.65 MAZDA MX- 5 2.0 RC 1.37.85 Subaru Impreza WRX STi 2.0 2004 1.37.90 BMW 130i 1.37.95 AUDI TT Sport 1.38.00 MAZDA 3 MPS 2009 1.38.10 FORD Focus RS '04 1.38.10 SEAT Leon CUPRA 2009 1.38.30 AUDI S4 1.38.50 MAZDA RX8 Cosmo 1.38.60 MAZDA RX8 Challenge 1.38.70 VW Golf GTI 2009 1.38.70 VW Golf R32 1.38.80 HONDA Civic Type R New (semi slicks) 1.38.80 AUDI TT 2.0 TFSI 1.38.80 OPEL Astra OPC 1.38.85 BMW Z4 2.5 1.38.90 MINI Cooper S Works 1.39.05 MAZDA 6 MPS 1.39.06 MINI Cooper S 1.39.15 Subaru Impreza WRX 2.0 2004 1.39.30 VW Scirocco 2.0 TFSI 1.39.35 SEAT Leon CUPRA R 210 1.39.35 HONDA Civic Type R 1.39.60 Peugeot 207 RC 1.39.60 Renault Clio RS 198 1.39.70 AUDI A3 Sportback 3.2 Quattro 1.39.80 AUDI TT Roadster 3.2 DSG 1.39.80 SEAT Leon CUPRA R 225 1.39.85 AUDI A3 Sportback TFSI Quattro 1.39.90 HONDA Civic Type R New 1.39.95 Peugeot 206 RC 1.40.05 VW Golf GTIΑ Θα ανεβασω και καποιες φωτογραφιες αν και εβγαλα καμια 500αρια οποτε καταλαβαινετε τι εγινε...
-
Four Rings Fest 2011 - 5η Χρονιά - Σέρρες.
tasosS3 replied to zamanf's topic in Πανελλήνιες-Διεθνείς
Σιμο φιλε πιστεψε με σαν να ησουν εκει πραγματικα ουδεποτε ειχα σκεφτει οτι θα λειψεις απο εκδρομη και δη πανελληνια αλλα να εισαι σιγουρος οτι αναμεσα στα αυτοκινητα ηταν και το δικο σου και αναμεσα στα πανο ησουν και εσυ και η Λενιο... ..κοιτα μπροστα εσυ (ποιο μπροστα απο εμας) οπως ξερεις και θα ερθεις σε πολλες πανελληνιες το αντιθετο με εμας τους περισσοτερους που δεν ξερουμε τι μας ξημερωνει δυστηχως. υγ θα προσπαθησω να ανεβω καποια στιγμη οπως σου ειπα ,μακαρι -
Four Rings Fest 2011 - 5η Χρονιά - Σέρρες.
tasosS3 replied to zamanf's topic in Πανελλήνιες-Διεθνείς
Ελα εσυ αμεσως να πουλησεις νταιλικι...εμπα στα αυγο σου ελααα -
Και εμεις Γιωργο να εισαι καλα για ολα.