391 εβγαλε το αμαξι στο 1.6 με την 2871 με τον μικρο κωλο που φοραει στο maha exelixis και προγραμμα απο τον ιδιο.
Το μοτερ εγινε σφυρηλατο με drop in πιστονια wosner,μπιελες scat,βιδες κεφαλης arp και μεταλα 034,μπεκ deka 630 και αντλια walbro 255 στην θεση της εργοστασιακης.
Ειναι πολυ γραμικο και τραβαει απο πολυ χαμηλα.
Μαζευει χλμ και δεν περνεις χαμπαρι.
Πιστευω να τον καλυψει το σετ απ αυτο που η αληθεια ειναι οτι εχει περιθωρια και απο πιεση και απο αβανς/βενζινες.
Αν και εχει καιρο που τελειωσε το αμαξι ο bro δεν ειναι εξικιωμενος και τοσο με τα φορα οποτε γραφω εγω.
Κατα τα αλλα απλα το πιο ομορφο Α4 Β7