Jump to content

tasosS3

Member
  • Posts

    2,819
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Everything posted by tasosS3

  1. http://forums.evolutionm.net/9140864-post82.html και εδω μια αποπειρα ο αθεοφοβος ξηλωσε ολη την πλεξουδα απο το αμαξι
  2. cable sleeving tutorial http://en.mdpc-x.com/
  3. Φιλε το αποτελεσμα ειναι μακραν. Αν εχεις ασχοληθει με υπολογιστες/overclocking τα τελεια κουτια εσωτερικα τα πολυχρωμα καλωδια τα φτιαχνουν ετσι ακριβως οπως εσυ και το αποτελεσμα ειναι αλλου. Δωσε καμια πληροφορια με πμ που τα βρισκω και πω θα τα κανω αμεσα
  4. Μητσαρα αυτα τα diy σου ειναι ολα τα λεφτα φιλαρακι με αναλυτικες φωτο βημα βημα ωραιος. Αυτο με τα σωληνακια που τυλιξες τα καλωδια ειναι πραγματικα ολα τα λεφτα μα πραγματικα , θελω πληροφοριες Κατα τα αλλα περιμενω και εγω στην ουρα για τα διμπαρα
  5. Γιατι οχι φιλε αν και λιγακι μακρυα αλλα αν ερθεις σε καμια εκδρομη προς τα πανω μπορει...
  6. Για εκει παει η δουλεια καραφλα
  7. Ετσι ακριβως ειναι φιλαρακι αλλα κατι σκαρωνει ο δικος μου και δεν μου λεει ... που θα παει θα μαθω ομως
  8. 391 εβγαλε το αμαξι στο 1.6 με την 2871 με τον μικρο κωλο που φοραει στο maha exelixis και προγραμμα απο τον ιδιο. Το μοτερ εγινε σφυρηλατο με drop in πιστονια wosner,μπιελες scat,βιδες κεφαλης arp και μεταλα 034,μπεκ deka 630 και αντλια walbro 255 στην θεση της εργοστασιακης. Ειναι πολυ γραμικο και τραβαει απο πολυ χαμηλα. Μαζευει χλμ και δεν περνεις χαμπαρι. Πιστευω να τον καλυψει το σετ απ αυτο που η αληθεια ειναι οτι εχει περιθωρια και απο πιεση και απο αβανς/βενζινες. Αν και εχει καιρο που τελειωσε το αμαξι ο bro δεν ειναι εξικιωμενος και τοσο με τα φορα οποτε γραφω εγω. Κατα τα αλλα απλα το πιο ομορφο Α4 Β7
  9. Μητσαρα μην μασας και προχωρα. Ειαμστε σε αναμονη
  10. Come on bro θελουμε συνεχεια...
  11. Μητσο εδω που εισαι μονο διδισκο φιλε θα με θυμηθεις
  12. Εχω φωτο επισης απο το νεο "καθισμα set up" του Μητσου απο πηγες που δεν μπορω να αναφερω δημοσια ...(οποιος θελει στελνω pm ομως ) ΥΓ τογιο μην γλυφεσαι δεν εχει για εσενα αλλο σετακι
  13. Μητσο αντε τελειωνε ρε την ψυχη μας εβγαλες
  14. Δημητρη αλλαξε τον τιτλο απο 400-450 ειναι παραπλανητικος full βαλε αυτο που αξιζει στην δουλεια που εχεις ριξει
  15. Κατσε καλα ρε καραφλα
  16. Τους συναντησα στα συνορα εγω και ο αδρφος μου πριν απο λιγη ωρα. Ειναι ολοι κομπλε κεφατοι οπως παντα. Καλα να περασετε παιδες.
  17. Ναι γνωριζω οτι ζηταει καποια πραγματα αναλογα το αμαξι. Εμεις φοραμε αυτα ακριβως που ανεφερες.
  18. Με τον xxexelixis Μαριε που τελικα δεν επελεξες να σου πω οτι ειμαστε απολυτα ευχαριστημενοι με το bfb του αδερφου. Βαλαμε και προγραμμα για στρωσιμο και το αμαξι δουλευει (δουλευε) ρολοι.
  19. Ναι ειχα ριξει και AROXOL οποτε δεν εχει μεινει κουνουπι
  20. Mητσο ψαξε πριν ξηλωσεις η 38αρα ειναι υπεραρκετη για την 25g με τον "μικρο" κωλο ειδικα που φορας. Επισης αυτο το τουρμπο δεν εχει οφελιμη τοσα πολλα bar που γραφεις παρα μονο με βενζινες κλπ και με μεγαλο κωλο και και και. Ψαξε ειναι κατι αλλο...μην ξηλωνεις το αμαξακι τσαμπα Με μια 044 εισαι υπερκαλυμενος
  21. Μητσαρα 10 λεπτα δουλεια ειναι ξηλωσε καπο και καθρεφτες
  22. Ναι απο εκει τα πηραμε καινουρια
  23. Ωραιος ο κακος λυκος και η κοκκινοσκουφιτσα
  24. Μπραβο σου ρε Μητσο πολυ καλη δουλεια και βημα βημα οπως αρμοζει σε ενα πολυ σωστο DIY
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.