-
Posts
4,793 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
95
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by Theodore Saba
-
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
-
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Που είναι αυτό? Μάλλον οχι. -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Άλλο αυτοκίνητο το scirocco και άλλο το Α4. Άλλο βάρος, άλλο κιβώτιο κτλ.... Πάντως αν θες το κάτι παραπάνω, αξίζει να βάλεις ένα πρόγραμμα. Τα 120 άλογα αδικούν αυτό το αυτοκίνητο. -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Χαχαχαχαχαχαχαχα Ευχαριστώ Νάσο! Τίποτα δεν είναι απίθανο..... Στο δρόμο όλο και κάτι μπορεί να παίξει... -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ευχαριστώ φίλε! -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ευχαριστώ Δημήτρη. Ναι το έχω υπόψη μου αυτό που λες και γιαυτό το πρόγραμμα μπήκε μετά από service.Ανεξαρτητα από τα κμ, το φίλτρο το αλλαζω τακτικά από τότε που είδα τι είχε μαζέψει μέσα σε ένα χρόνο. Πόσο μάλλον αν το κρατήσει κάποιος 2 χρόνια ή 30000κμ που λέει το βιβλίο. -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
I agree -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ευχαριστώ Χρήστο! -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
....και μιας και βρήκα και λίγο χρόνο, του άλλαξα και τα φώτα... Το αποτέλεσμα είναι η μέρα με την νύχτα... σειρά έχουν ντουλαπάκι, πόρτες και φωτισμός στα πόδια, όταν βρεθεί η ευκαιρία. -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Δεν ξέρω να στο αναλύσω με τεχνικούς όρους, αλλά αυτό που μπορώ να σου πω είναι, ότι ήταν σχεδόν σαν ένα καλό ατμοσφαιρικό.... Άρπαζε μέχρι τις 3500-4000 και μετά ξεφούσκωνε και ανέβαζε σιγά σιγά σαν να ήταν ατμόσφαιρα... -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Λες και θυμάμαι ??? -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
χαχαχα ....Ευχαριστώ πάτερ..... Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος.........θα γίνει και αυτό. Δυστυχώς μας χωρίζουν κάποια δύσκολα χιλιόμετρα και αρκετά ευρώπουλα .... Ανεβαίνω Αθήνα για κάποια δουλειές, αλλά δυστυχώς είναι ταξίδια με αναγκαστική στάση μόνο για καφέ και κ@τ.....μ@... Θυμάσαι τα είχαμε πει... @ Σημείωση, έχω έρθει δύο φορές στην έδρα, αλλά δεν ήσουν εκεί.... -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Μετανοείτε !!!! χαχαχαχααχαχααχα.............πραγματικά φίλε περίμενα το σχόλιο σου... Ε μα είμαι ανεκδιήγητος...............Τσάμπα 6 χρόνια και 74500 κμ ......έπρεπε να το είχα κάνει μαζί με την αγορά.... Ελπίζω να μπορώ να πάω και οικονομικά, γιατί σήμερα με τα logαρίσματα είδα αμέσως μετά κάτι 21,5 μέση κατανάλωση και αρρώστησα.... Όμως χαλάλι φίλε, αξίζει ! Πραγματικά σήμερα ένιωσα ότι οδηγώ turbo..... Θέλω να δω σε ταξίδι πως θα πάει. Εκεί θα δείξει όλες του τις αρετές.... -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ευχαριστώ ! Ευχαριστώ Γιάννη, έτσι ακριβώς. -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ευχαριστώ Μαρινο να σαι καλά! Πλέον νιώθω ότι έχει δύναμη παντού. -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ευχαριστώ Πανο. Και πολύ αντεξα .... Όχι με 95αρα ρυθμίστηκε για 95αρα....Και εγώ έμεινα έκπληκτος με τα νούμερα. Ο Κυριλλος το απέδωσε στην καλή κατάσταση του κινητήρα και του τούρμπο. Προφανώς και ή βενζίνη της ΕΚΟ είναι καλή. -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Ευχαριστώ Κωστή ! -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Δημήτρη ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Ακριβώς αυτά μου είπε και ο Κύριλλος. Τεράστια διαφορά με πριν...Από τα 120hp και 23.5 κιλά, στα 220 και 35 κιλά ροπής.......Στο δρόμο πάντως , σκοτώνει ! -
A4 b8 2010 by Τheodore saba
Theodore Saba replied to Theodore Saba's topic in Τα αυτοκίνητα των μελών
Αφού ξεπέρασα τα ψυχολογικά μου .....έκανα επιτέλους την πολυπόθητη κίνηση...... Πρόγραμμα από την overload, λόγω καλής συνεργασίας με το εξειδικευμένο συνεργείο που εμπιστεύομαι όσα χρόνια έχω το audi. Εντυπώσεις παραπάνω από καλές.Νούμερα δεν υπάρχουν μιας και δεν έγινε δυναμομέτρηση, αλλά από τα λίγα χιλιόμετρα που έγραψα σήμερα και στα λίγα ανοίγματα που έκανα, πραγματικά ένιωσα ότι πήρα άλλο αυτοκίνητο. Περισσότερα, θα έχω να πω μετά από ταξίδια που έρχονται, με αρκετό φορτίο....Πάντως όπως και να έχει, καμιά σχέση η απόκριση σε όλες τις ταχύτητες..... Να ευχαριστήσω και από εδώ τον Παναγιώτη Λάτση και τον Κύριλο για την άμεση εξυπηρέτηση. Για όσους γνωρίζουν να διαβάζουν logs, επισυνάπτω και τα σχετικά. LOG-01-IDE00021_&1.CSVLOG-01-IDE00021_&2.CSV- 130 replies
-
- 14
-
-
Project RS2 - RS2
Theodore Saba replied to A80Avant's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
χωράει και 4 ος.... -
ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ Α4 Β8
Theodore Saba replied to sebleb's topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B8)
Αν είναι καθαρό από χοντρό τρακάρισμα και όπως είπες σε καλύπτει ως ένα βαθμό σε τυχόν επισκευή, συμφέρει. Ακόμα και να πληρώσεις και εσύ ένα μέρος της επισκευής, παραμένει μια καλή αγορά. Σκέψου ότι παίρνεις 2.0 turbo quattro σε τιμή κάτω του 1/3 της τιμής που κόστιζε καινούργιο. -
ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ Α4 Β8
Theodore Saba replied to sebleb's topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B8)
Εάν σου δίνει εγγύηση για το κινητήρα, μπορείς προκαταβολικά να το διευκρινίσεις μαζί του, ότι αν έχεις κατάναλωση λαδιού, θα στο επισκευάσει χωρίς κόστος για σένα.Αν όχι, ή αναλαμβάνεις το ρίσκο ή του λες άντε γεια. -
Ερώτηση για μεταχειρισμένο RS4
Theodore Saba replied to s2abt's topic in Audi A4/A4 Cab/S4/RS4 (Πλαίσιο B7)
Τζάμπα πράμα...
