Άλλαξε τρόμπα συμπλέκτη???? ( φθηνη είναι άλλωστε) κάνε πάντως κάποια χιλιόμετρα και ξανακανε εξαερωση στο σύστημα και θα βελτιωθεί. Είναι μανίκι για να το επαναφερεις στα ισα του. Τα χω περάσει!!!!!
Σχετικά με το abs κάτι παίζει με το πίσω δεξί άκρο. Αισθητηρας μεν αλλά και κάτι ακόμα... Μήπως έχει φάει καμία πίσω δεξιά (μπορεί και σπεζοδρομιο) Αν έρθεις συνάντηση θα τα πούμε και από κοντά...