Επιτέλους μετά από καιρό μαζεύτηκαν τα ανταλλακτικά που ήθελα και είπα να κάνω ένα δυνατό σέρβις στο αμάξι μιας και φτάσαμε αισίως στα 200000. Σέρβις σε τούρμπο δυναμό μίζα και αλλαγή φλάντζες παντού πλην καπάκια. Ανυπομονώ να το ξαναπάω βόλτα. Μέχρι τότε υπομονή.... Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk