Jump to content

GTaros

DO
  • Posts

    1,097
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    41

Everything posted by GTaros

  1. Και εγώ μέσα για δοκιμές....!!!!
  2. Εμείς οικογενειακά (+3)
  3. Είμαστε παντως καιρού!!!!!!!!
  4. Καλοριζικες!!!!!
  5. Μέσα και εγώ.
  6. Στον Ντελη στο Περιστέρι. Το χρώμα είναι από τις ζάντες του καινούργιου R35.
  7. Και μετά από πλύσιμο........ Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Διακοπές ακόμα!!!!!!
  9. Το χρώμα από τις ζάντες τελικά άλλαξε όλο το αμάξι!!!!! Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. Ευθυγράμμιση πλύσιμο ΟΚ. Τελική εικόνα... Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. Έτοιμος..... Μία ευθυγράμμιση από Πέμπτη και ξεκινάμε τις δοκιμές. Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  12. Σχεδόν τελείωσα. Πήρε μπροστά σήμερα αύριο κάποιες μικρές λεπτομέρειες και ξεκινάω δοκιμές. Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  13. Το πρότζεκτ προχωράει με κάποιες καθυστερήσεις λόγω έλλειψης ανταλλακτικών Ελλάδα. Χθες παρελήφθησαν και τα τελευταία και ξεκίνησε το μοντάρισμα. Μέσα στην εβδομάδα θα είναι και πάλι έξω για βολτίτσα και επιτέλους να φύγουμε και διακοπές.....!!!!!!
  14. Παρέλαβα τουρμπίνες. Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  15. Δημήτρη αυτό πιστεύω και εγώ και αναμένω το αποτέλεσμα να το επιβεβαιώσει.....
  16. Επίσης τρόμπα νερού λουριά ιμάντες ρουλεμάν και παντού κολάρα σιλικόνης......
  17. Επιτέλους μετά από καιρό μαζεύτηκαν τα ανταλλακτικά που ήθελα και είπα να κάνω ένα δυνατό σέρβις στο αμάξι μιας και φτάσαμε αισίως στα 200000. Σέρβις σε τούρμπο δυναμό μίζα και αλλαγή φλάντζες παντού πλην καπάκια. Ανυπομονώ να το ξαναπάω βόλτα. Μέχρι τότε υπομονή.... Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  18. Νασο με το καλό σε ότι χρειαστείς για το avcr είμαι στην διάθεσή σου. Με έχεις βάλει σε τρελές σκέψεις μετά το συμμάζεμα του μοτέρ να παίξω και εγώ με bc.
  19. Ωχχχχχχ το συρρίκνωσες και το ξεβαψες το αουντι μέχρι και μάρκα το άλλαξες....!!!!!!!!
  20. Βρήκε τον νόμο να είναι νόμιμος και πλέον κυκλοφορεί άνετα. Πολύ ωραίο Δημήτρη και ειδικά στις ζεστές θα τα εκτιμήσεις.
  21. H d2 είναι από τις πιο τίμιες οικονομικές λύσεις.
  22. Βασίλη του είπες;;;;; Του έδωσες και υπογλωσιο του παιδιού μετά;;;;
  23. Εγώ δεν ξέρω αλλά βάλτο και έλα για δοκιμές!!!
  24. Ωραία αλλαγή. Εν αναμονή και των υπολοίπων
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.