Αναφορές από το forum λέω και την προσωπική μου εμπειρία, φυσικά δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου.
Σχεδόν όλα τα B8 το forum καίνε καθόλου ή λίγο, είναι ελάχιστα αυτά που θα συμπληρώσουν από αλλαγή σε αλλαγή και αν συμπληρώσουν θα είναι μια φορά.
Άρα το αμάξι σου δεν έχει φυσιολογική κατανάλωση όταν συμπληρώνεις 4 λίτρα από αλλαγή σε αλλαγή με 5-40.
Πήγαινε για μέτρηση στην Audi, βάλε λάδι 5-30 (5-40 που έβαλες είναι ένεση για να καλύψεις το πρόβλημα ), σκίσε το λιγάκι να δεις για πότε θα κάψει το 1 λίτρο στα 1000, θα πάρει τα δεδομένα η Audi και θα τα στείλει Γερμανία, μετά θα σου έρθουν με μια πολύ όμορφη προσφορά επισκευής.
Η Audi λέει ότι γουστάρει και ότι την συμφέρει γιατί με τα ελατήρια που έβαλε από 2009-2012 όλα της τα αμάξια τα έκανε φριτέζες.
Και το 1 λίτρο στα 1000 χλμ εντός προδιαγραφών είναι για την Audi.
Εγώ πήρα ένα B8 120ps και ένα Β8 160ps και τα 2 φριτεζούλες, πήγαν και τα δυο αντιπροσωπεία για έλεγχο με 5-30 κοντά στο 1 λίτρο στα 1000χλμ, φυσικά μου έκαναν προσφορά για επισκευή και γνωρίζαν το πρόβλημα
Εγώ το αμάξι μου ήθελα να το φτιάξω και όχι να παίζω με τα λάδια, με 10-50 θα ήμουν κομπλέ , αυτό έχω κάνει σε ένα aygo που έχω, του βάζω μέχρι και μούργα γιατί δεν με πολύ νοιάζει.