Καλος ο διαλογος ,βγαζουμε συμπερασματα.Εγω απ οτι καταλαβα για την 95 ειναι ιδια και καποιες εταιρειες βαζουν και καποια προσθετα καθαριστικα γι αυτο και τις λενε ''economy,kinitron,clear etc.''Oι 100αρες εναι αλλη διαδικασια-επεξεργασια που ανεβαζει τα οκτανια και επιπλεον εχουν τα προσθετα που βαζει καθε εταιρεια για καθαροτητα ,καλη καυση .Επισης η διαφορα αναμεσα σε 95 και 100 συνηθως ειναι αισθητη σε ολους και μαλιστα τα γαργαλημενα μοτερ την καταλαβαινουν περισσοτερο!ιδιως αν εχεις προγραμμα για 100!! Aυτην η 97 μ εχει μπερδεψει!Απ οτι καταλαβα πρεπει να ειναι 95 που εχει προσθετα για γινει 97 και οχι την χημικη επεξεργασια, οπως διαβασαμε πιο πανω απο τον συμφορουμητη XenogeorgeA4 ,που δεχεται η 100ρα! + τα προσθετα καθαριστικα της εταιρειας. Η διαφορα αναμεσα σε 95 και 97 σε στοκ ηρεμα μοτερ δεν ειναι καν αισθητη ενω καποια πιο αγρια μοτερ βγαζουν περισσοτερα χλμ σε πορεια μονο ενω εντος πολης καμια διαφορα...! Αυτο καταλαβα εγω απο τον διαλογο μας και την προσωπικη μου χρηση...