Jump to content

Luxurius

Member
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

About Luxurius

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    France

Luxurius's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputation

  1. Σε αυτό ακριβώς θα συμφωνήσω και εγώ. ;-) Θενξ φιλε μου, αν και δυστυχώς από ότι βλέπω το γρουσουζέψαμε σήμερα! :/ Μου έβγαλε λαμπάκι σήμερα το απόγευμα για ''σύστημα κοντρόλ εξάτμισης'' ( ελευθ. μετφρσ.) Από μια γρήγορη ματια σε γαλικ.φόρουμ ,ειδα ότι θα μπορούσε να είναι από ένα απλό φαγωμένο λαστιχάκι που το αλλάζουν εύκολα χωρίς χρέωση στο γκαράζ (η σχετικά μικρή χρέωση), το καπάκι που έχει φαγωθεί από την εξάτμιση, οποτε γύρω στα 222€ το ανταλακτικο, συν 100€ περίπου η μανούβρα, 322 ευρουδακια σύνολο μάνι μάνι, έως η 'πεταλούδα' γύρω στα 450€! Για να μην πω κάτι 700ευρω που είδα! :/ Μετά κάποιοι βρήκαν λύση οδηγώντας με την τετάρτη, μεταξύ 2000 και 2.500 στροφές για 20 με 25 λεπτά (stabilisation mode) και το λαμπάκι έσβησε! Να πω ότι και μετά από σβήσιμο ανάμα της μηχανής, είναι ακόμα εκεί φιξαρισμένο στο ταμπλό! Τι λένε οι ειδικοί του φόρουμ ..;;
  2. Αξίζει λες τον κόπο; Εννοώ σε προσπέραση η ανηφόρα, φαίνονται αυτά τα 10 έστω άλογα, η πάει σχεδόν η μια την άλλη;; Γιατί αν φαίνονται λέω να βάλω και σε κάποια φάση αργότερα καμια καλύτερη εξάτμιση (θα σας συμβουλευτώ πάλι), και μάνι μάνι να τσιμπήσουμε λίγο την ιπποδύναμη. Σε αυτό το στάδιο που είναι, έστω και 10/15 άλογα πιστεύω να αξίζουν τον κόπο, έτσι δεν είναι;; Αλλα να φανούν, αν είναι τζούφια η ιπποδύναμη που θα βάλω, το αφήνω και όπως είναι.
  3. Θενξ παίδες. Οποτε καλο λαδάκι (πριμιουμ) και συντήρηση οποτε το ζητάει, και φύγαμε μέχρι τη σύνταξη!! (ελπίζω να το έχω αλλάξει μέχρι τότε)! :Ρ Δεν είμαι απαιτητικός οδηγός. Με αυτό εννοώ βεβαια ότι δεν είμαι γκαζακιας, η γκατζετακιας για το αυτοκίνητο. Η μόνη μου απαίτηση είναι γύρω από την ασφάλεια. Παθητική και μη... Έχω μια ηλικία που μου επιτρέπει να πηγαίνω αργά γιατί βιάζομαι. ;-) Με οικογένεια στο πίσω κάθισμα, δεν έχω καμιά διάθεση και πρόθεση να πάρω οποιοδήποτε ρίσκο. Οπότε χαίρομαι που μου επιβεβαιώνεται ότι είναι ένα αυτοκίνητο που θα αντέξει χρονια ακόμα, και ότι σε γενικές γραμμές πάει καλα και με ασφάλεια. Και πάλι σας ευχαριστώ για την κατατόπιση, και θα τα ξαναπούμε σύντομα πάλι πιστεύω. Προφανώς στο επόμενο πρόβλημα, συνεργείο. :Ρ
  4. Γιατί ρε παιδιά, αν πάω στο 1.8 θα γίνω από ατμοσφαιρικός γαλαξιακός;; Και καπου εδώ βλέπετε την ασχετοσύνη μου με το αντικείμενο! :Ρ Για κάντε το λίγο πιο λιανά ...σε απλά ελληνικά πάντα ε;; Πάντως με λίγα λογια ήσασταν κατατοπιστικοί. Κατάλαβα ότι είτε το αφήνω όπως είναι, είτε το αλλάζω με ένα 1.8 η 2.0 τούρμπο ανάλογα την οικονομική άνεση της στιγμής. Σαν αμαξάκι (έχει 125.000 χιλμ.) θα με βγάλει καλα; Και για ποσο χρόνο ακόμα; Ξέρω ότι είναι πολύ σχετικές, φλου η ερωτήσεις, αλλα απλώς από εμπειρία αν έχει κάποιος. Το πηρα σε καλη κατάσταση, και όχι ταλαιπωρημένο. Από οικογένεια( μαμα )που το είχε σαν τρίτο αμάξι, να πηγαίνει τα παιδιά σχολειο. Βρίσκομαι στη Γαλλια, και οι δρόμοι ακόμα και οι επαρχιακοί είναι σε σχετικά καλη κατάσταση. Με δισκόφρενα αλλαγμένα μπρος πίσω, και κάτι ψιλοηλεκτρονικα φτιαγμένα πρόσφατα. (έχω τις αποδείξεις) Εννοείται με τεχνικό κοντρόλ (δε ξέρω πως το λεμε στην Ελλάδα ακριβώς) περασμένο πριν κάνα 2μηνο, και κάτι έξτρα ψιλοεπισκευες μιας που όπως μου είπε η γυναικα δεν τους έβγαλε κάνα μεγάλο/σοβαρο πρόβλημα. Την βγάζω την πενταετία ;;
  5. Tι εννοείς με αυτό φιλε μου; Οποτε ραντεβού σε γκαράζ της περιοχής, για πώληση του δικού μου μοτέρ, με σκοπο την αγορα η αναταλαγη ενός 1.8 τούρμπο. Σωστά; Και αν λεμε σπάσει ο διάλος το ποδάρι του, και δεν το αγοράζει το δικό μου το μοτέρ κανένας γκαραζιστας, ποσο περίπου θα μου πήγαινε μια αγορα μετχρσμ. μοτέρ 1.8 τούρμπο; (έστω μια ψαλιδα στην τιμή για να έχω μια ιδέα πάνω κάτω) Θα δω πράγματι κάποια αλλαγη, θα είναι αισθητή δλδ, η πάλι θα θέλω 30δυτερλ για κάνω μια προσπέραση, και γερανό για να μας σπρώχνει στις ανηφόρα!; :Ρ θενξ και πάλι για τις απαντήσεις σου.
  6. Ναι βενζίνη φιλε μου. Όντως παλιο μοντέλο, και όχι 'ανεβασμένο' (βασικά το πιο 'χαμηλό' της Audi είναι πιστεύω) Και μένα τα 40 που μου είπαν κάποιοι μου φαίνονταν πολλά ! Όσο για τα καλούδια, αυτά είναι που πιστεύω θα άξιζαν σε ένα πιο καινουργιο μοντέλο της Audi. Όντως το σκεπτικό σου συμβαδίζει με το δικό μου. Πολλά έξοδα, για όχι τόσο σίγουρες, και όχι τόσο σημαντικές αναβαθμίσεις. Δλδ κάτι σαν το τζόκερ. Αν σου κάτσει, και το αποτέλεσμα μέτριο έως χαμηλό από θέμα απόδοσης πάντα. Και αυτά λόγο μοντέλου και λόγο παλαιότητας αυτοκν. αν κατάλαβα σωστά. Κάνω κάποιο λάθος; Δεν νομίζω ότι έχει τούρμπο φιλε μου. (πως το βλέπω); Οποτε τι είναι και τι ακριβώς κάνει αυτό το engine swap. Μιλάς δλδ για αλλαγή μηχανή τελείως..; Αν ναι, ποσο θα μπορούσε να μου στοιχήσει σε κάποιο γκαράζ εμπιστοσύνης; (όχι επίσημο) Σας ευχαριστώ για τα φώτα σας παιδιά. υ.γ. ενας άσχετος από αυτοκίνητα! :Ρ
  7. Παιδιά καλησπέρα στην κοινότητα. Ένα ακόμα μέλος αυτού του όμορφου κλαμπ που λέγεται Audi, μόλις προστέθηκε. Πρόσφατος ιδιοκτήτης και εγώ ενός μετχρσμ. Audi A4 B7 1.6 Ambiente (2004/5) στα 104 άλογα αν δεν απατώμαι. Λέω αν δεν απατώμαι, γιατί είμαι τόσο άσχετος με τα αυτοκίνητα, που μετά από ψάξιμο και διασταυρώσεις στο google βρήκα τι μοντέλο αγόρασα!! Οπότε μην με αρχίσετε στις τεχνικές ονομασίες για το τι πρέπει να κάνω πρώτα, γιατί δε πρόκειται να καταλάβω θεό!! (με απλά λόγια του δημοτικού)! :Ρ Η ερωτήσεις αν και πολλές, θα αρκεστώ σε μια δυο που με καίνε πιο πολύ. Αξίζει ένα tdi chip box, (haut gamme) δλδ πανω απο 160€ στο ebay η σε διάφορα γκαράζ on line? Έχω δει πχ για την απατη των 20€ chips box που δεν κάνουν απολύτως τίποτα. Τι άποψη εχεται λοιπόν για αυτό το θέμα. Έχει βάλει κάποιος και έχει δει > τεστάρει πραγματικές βελτιώσεις;; Μπορεί όντως να σε κάνει να κεριδισεις σε ιπους στροφές και οικονομία βενζίνης! Αληθεύει;; Επίσης ο επαναπρογραματισμος έχω ακούσει ότι είναι κάτι σίγουρο! Δυστηχως το πρόβλημα είναι οικονομικό. Γύρω στα 600€ εδώ που βρίσκομαι. Αν επίσης το πάω σε επίσημο σερβις Audi, σβήνεται το πρόγραμμα και ξαναπερνάει της 'μαμας' πάλι από πάνω αυτόματα. Οποτε bye bye τα ευρουδακια!! Επίσης είναι παράνομο σε τυχών ατύχημα αν δεν έχω δηλώσει την αναβάθμιση στην κάρτα (και στο αντίστοιχο υπουργείο εννοείται) και στην ασφάλεια μου, σωστά; Τέλος και μπαίνοντας στην ουσία, αξίζει τελικά όλη αυτή η χανταβαρα για ένα μεταχρσμ. αυτοκν. του 2005;; Η μηχανή τα φρένα κτλ θα ακολουθήσουν αυτή την αναβάθμιση (περίπου 40 ίππους αν λειτουργήσει σωστά το πείραμα), η θα πρέπει μετά να τρέχω για σερβις κάθε 3μηνο;; Τι λένε οι ειδικοί του φόρουμ! Σας ευχαριστώ για όποια απάντηση, και πάλι καλώς σας βρήκα. υ.γ. όλη αυτή η μανούρα, ιδέα, μου μπήκε στο μυαλό γιατί διαπίστωσα ότι ενώ είναι πολύ καλο και αξιόπιστο αμάξι για τα χρόνια του, του λείπει η δύναμη (ίπποι) για να τραβήξει σε ανηφορα, η ακόμα και για προσπέραση. Σίγουρα ο ενάμιση τόνος που ζυγίζει, συν τα 10 χρονια στην πλατη του θα παίζουν βασικό ρολο, αλλα δεν θα ελλεγα όχι για λίγη δύναμη παραπάνω.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.