-
Posts
289 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
22
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by Chris1967
-
Δεν υπάρχει θέμα να καθησυχαστώ, δεν ανησυχώ για το μοτέρ μου, απλά σας παραθέτω εμπειρίες ετών από προσωπικά οχήματα και από το εκτενές διάβασμα που έχω κάνει, όχι μόνο σε φόρα, αλλά και από κανονικό διάβασμα από διάφορες πηγές, οι οποίες συνδυάζονται μαζί με την εμπειρία ιδιοκτησίας και χρήσης του Α5 μου 2,0 TFSI έτους 2012. Ναι είναι δυνατόν κάποιος να βλέπει το σκούρο καφέ μαύρο και να το ονομάζει μαύρο. Όπως έχω ήδη αναφέρει αν διαβάσετε προσεκτικά τα ποστ μου το χρώμα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως μάρκα και τύπος λαδιού, χρονικά διαστήματα αλλαγών, αλλά και τύπος κινητήρα, το στυλ οδήγησης ο τύπος εισαγωγής κλπ κλπ κλπ. Στα παραδείγματα αναφέρονται διαφορετικοί κινητήρες και λάδια και σίγουρα διαφορετικά στυλ οδήγησης διότι σχεδόν κανείς δεν έχει τις ίδιες οδηγικές συνήθειες. Αυτό που έχω να πω είναι ότι στον Γκρατσία δεν ανησυχούν καθόλου και όπως έχω αναφέρει πιο πίσω μου έδωσαν και συγχαρητήρια για την κατάσταση του αυτοκινήτου. Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση το αμάξι δεν είναι για ρεκτιφιέ. Θα παρακαλούσα θερμά οι απόψεις που καταθέτονται εδώ να αφορούν τον ίδιο κινητήρα και κατά προτίμηση Α5, ειδάλλως είναι offtopic και παρότι ενδιαφέρουσες δεν εμπλουτίζουν την ενότητα μου.
-
Ο κατασκευαστής αυτά λέει, οπότε τα ερωτήματα μπορείς να τα απευθύνεις εκεί ως αναφορά την κατανάλωση λαδιού του 2,0 TFSI, εγώ ότι λέω βασίζεται επάνω σε αυτό. Τώρα για το ΜΑΥΡΟ λάδι, δεν μπορώ να σου απαντήσω, ούτε μπορώ να γνωρίζω σε τι κατάσταση είναι τα οχήματα σου, ούτε γνωρίζω αν είχες πολλά άλλα οχήματα στην κατοχή σου που έβγαζαν μαύρα λάδια. Εγώ μέχρι στιγμής είχα προσωπικά αυτοκίνητα 8 τον αριθμό στο όνομα μου και άλλα τόσα της οικογένειας με 3 από αυτά βελτιωμένα, μαύρα λάδια δεν είδα εκτός των δύο περιπτώσεων που περιέγραψα. Εδώ είναι το νήμα που αναφέρομαι στο αυτοκίνητο μου και τα δικά μου συμπεράσματα ως αναφορά το αμάξι μου, τυχών διαφωνίες είναι καλές μεν αλλά δεν αλλάζουν αυτό που βιώνω εγώ.
-
Το θέμα κατανάλωσης λαδιού από τον δίλιτρο TFSI που έχει και το αμάξι μου, έχει συζητηθεί εκτενώς στο φόρουμ τούτο, αλλά και στον παγκόσμιο ιστό. Ο κατασκευαστής δίνει ότι η κατανάλωση μπορεί να φτάσει έως και 300ml στα 1000χιλ, σε νέο κινητήρα και παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος. Ο δικός μου που έχει φτάσει λίγο πριν τις 100.000, και σε συνάρτηση με τα απαράδεκτα μακρά χρονικά διαστήματα που το συντηρούσε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, έχει αυτήν την κατανάλωση που έχει, η οποία είναι ΕΝΤΟΣ των προδιαγραφών του κατασκευαστή, παρά τα πολλά χιλιόμετρα του. Αυτό (επειδή νομίζω ότι έχω αρκετή εμπειρία στην μηχανοκίνηση) με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι είμαι καλά, χωρίς να αποκλείεται στο μέλλον λόγω φθοράς (και εάν αυξηθεί η κατανάλωση πάνω από τα όρια του κατασκευαστή) να προβώ στην κίνηση του ρεκτιφιέ. Δεν γνωρίζω γιατί το θεωρείς απαράδεκτο, επειδή στην οικογένεια έχουμε 3 VAG (δύο Audi και ένα Skoda) αυτές είναι οι καταναλώσεις περίπου λαδιού λίγο πάνω λίγο κάτω και στα τρία αμάξια.
-
Αυτό είναι κάτι που αναμασάτε εδώ και χρόνια, το μαύρο λάδι είναι ένδειξη ότι είτε έχει γίνει μακροχρόνια χρήση στον κινητήρα με αποτέλεσμα να είναι γεμάτο σωματίδια που προέρχονται κυρίως από το παρατεταμένο blow by που συμβαίνει σε όλους τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (αυτό το φαινόμενο είναι χειρότερο σε περιπτώσεις που ο κινητήρας είναι φθαρμένος με μεγαλύτερες ανοχές στα ελατήρια), είτε ότι έχει σημαντική φθορά ο κινητήρας. Ένα τέτοιο λάδι είναι σε άσχημη κατάσταση. Ανάλογα με το λάδι διαφοροποιείται το χρώμα του ανάλογα με την χρήση και τον χρόνο παραμονής του στον κινητήρα. Το μαύρο δεν είναι καλό, το σκούρο έως πολύ σκούρο καφέ είναι καλό σημάδι, αν αυτό δεν συνοδεύεται με την εμφανή με το μάτι ύπαρξη μικροσωματιδίων. Το χρώμα που είπα ότι έχω στην βέργα είναι μόλις 5-6000 χιλιόμετρα, θα ήταν για μένα καταστροφικό να το έβλεπα μαύρο και από ψυχολογικής αλλά και ουσιαστικής άποψης. Σε κανένα αυτοκίνητο που είχα μέχρι σήμερα δεν ήταν μαύρο το λάδι στις αλλαγές, δυστυχώς η πρώτη φορά ήταν στην πρώτη αλλαγή στο Α5 μου. (Ουσιαστικά δεύτερη και μια άλλη φορά πάλι σε Audi, στο 80ρι μου που το είχα δώσει στον αδερφό μου και αυτός δεν είχε αλλάξει λάδια για δύο χρόνια...γκρρρ.) Για ασφαλές συμπέρασμα για το αν το λάδι είναι σε καλή κατάσταση χρειάζεται ανάλυση από το χημείο, και όχι οπτικές εικασίες, μυρωδιές και λοιπά που ακούμε συχνά ακόμα και από μηχανικούς.
-
Αποφεύγω να χρησιμοποιώ οτιδήποτε προϊόντα "flush", διότι κατά την άποψη μου μπορεί να καθαρίσουν απότομα κάποια πολύ έντονη λίγδα που μπορεί με την σειρά της να κολλήσει κάπου αλλού σε στενότερο πέρασμα. Αυτό είναι δική μου προσωπική θέση και μπορεί να κάνω λάθος, αλλά προτιμώ να γίνει με φυσικότερο τρόπο με την χρήση λαδιού και μόνο. Τα Amsoil έχουν όλα αρκετά καθαριστικά πρόσθετα μέσα στο ίδιο το λάδι και η διαδικασία θέλω να πιστεύω ότι έχει γίνει σταδιακά. Η κατανάλωση λαδιού έχει σίγουρα μειωθεί και τώρα στα περίπου 5.500 χιλιόμετρα έχει κάψει ένα λίτρο και ένα τέταρτο λάδι, αυτό με περίπου από αυτά περίπου 1.000 χιλιόμετρα σκληρή οδήγηση. Όταν έιχα τα Castrol 5-30 είχε κατανάλωση στα ίδια περίπου χιλιόμετρα γύρω στα δύο λίτρα. Είμαι ευχαριστημένος με αυτό το αποτέλεσμα μιας και ο κινητήρας έχει τώρα 93.000 χιλιόμετρα. Τα σέρβις μου προτιμώ να τα κάνω γενικά τέλος της Άνοιξης, αρχές καλοκαιριού (για να υπάρχει φρέσκο λάδι με τις μεγαλύτερες θερμοκρασίες περιβάλλοντος Ελληνικού καλοκαιριού) οπότε μετά το Πάσχα που θα κάνω το σέρβις θα δω το χρώμα των λαδιών. Πάντως στην βέργα δείχνουν σκουρόξανθα, και όχι την μαυρίλα των Castrol. Τα Liqui Moly είναι καλά λάδια, αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία από την χρήση τους.
-
Έχω δει ελαφρώς μειωμένη κατανάλωση λαδιού, αλλιώς δεν μπορώ να πω τίποτε άλλο. Η διαδικασία που ακολουθώ είναι σταδιακή απομάκρυνση ρύπων από τον κινητήρα με συχνότερες αλλαγές λαδιών από ότι είχε κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (που ακολουθούσε αυστηρά το long service interval, με το οποίο διαφωνώ). Μετά την επόμενη αλλαγή που θα κάνω σε συνολικά 6-7000 χιλιόμετρα, θεωρητικά θα έχει καθαρίσει αρκετά ο κινητήρας (τρεις αλλαγές λαδιών/φίλτρου σε μόλις 14-15000χλμ). Μετά από αυτά θα μπω σε σύστημα αλλαγών κάθε 10.000 ή κάθε χρόνο όποιο έρθει πρώτο. Χρησιμοποιώ τα Amsoil πολλά χρόνια (σε άλλα αυτοκίνητα) και τα εμπιστεύομαι.
-
Επειδή έψαχνα πέρυσι για μήνες, έχω να πω ότι το 1,8 είναι δύσκολο διότι όλοι το θέλουν λόγω κυβικών. Το 2,0 είναι ευκολότερο και στις βασικές εκδόσεις ίσως και φτηνότερο, αλλά και αυτά κυμαίνονται από 20-21 και πάνω, τα φτηνότερα από 20 είναι συνήθως πολύ ταλαιπωρημένα με γυρισμένα χιλιόμετρα κλπ κλπ. Μου πήρε 8 μήνες να βρω τελικά αυτό που πήρα και έβαλα λίγο νερό στο κρασί μου από άποψη εξοπλισμού, και το βρήκα σε μάντρα (που μπόρεσα να συνεννοηθώ και να το πάμε σε επίσημη αντιπροσωπεία για έλεγχο κλπ), τελική τιμή 19800 ζεστά μετρητά και πολλά παζάρια. Σου συστήνω επίσης να αποφύγεις τις μεγάλες εμπορικές μάντρες, εκεί μόνο σαβούρα είδα που την κάνανε όμορφη με συμμαζέματα στα φανοποία τους (επίσης αρνούνται ελέγχους εκτός της μάντρας του πράγμα ύποπτο φυσικά). Οι ιδιώτες τις περισσότερες φορές νομίζουν ότι πουλάνε Φεράρι και είναι συνήθως τσιμπημένες οι τιμές ειδικά από πρώτο χέρι, και με εξοπλισμό/εξτρά κλπ.
-
Δυστυχώς δεν το γνωρίζω, αλλά υποθέτω ότι το καλύτερο αποτέλεσμα σίγουρα θα είναι με τα απλά ελατήρια, διότι απ ότι λένε στην Bilstein έτσι το έχουν σχεδιάσει. Η ικανότητα του να συνδυάζεται με τα εργοστασιακά ελατήρια είναι επίσης δική τους κουβέντα, οπότε λιγότερο από τέλειο θα είναι ο συνδυασμός με ambition ή sline λόγω του χαμηλώματος αλλά και τα 3χιλ, (μήπως είναι 2,5?) των sline θεωρώ ότι είναι οριακά σωστό. Έλα ντε που είμαι λίγο κάγκουρας και θέλω και το χαμήλωμα (σε λογικά πλαίσια). Πρέπει να γίνει σύγκριση τριών ίδιων αμαξιών σε ίδιες συνθήκες από τον ίδιο οδηγό (πχ, Μέγαρα) και να δούμε αν ο ίδιος οδηγός κάνει καλύτερους χρόνους με ποιο συνδυασμό, αλλά και υποκειμενικά τι του άρεσε καλύτερα, αυτό όμως είναι λίγο δύσκολο (έως πολύ) να γίνει για διάφορους λόγους. Πάντως το αμάξι θα σκληρύνει σίγουρα σε σχέση με πριν αυτό να το ξέρεις όποιο συνδυασμό ελατηρίων και να βάλεις διότι τα B6 (και Β8) έχουν μεγαλύτερο bump και rebound από τα εργοστασιακά. Θα δώσω τις υποκειμενικές μου εντυπώσεις όταν τελικά τα βάλω, τώρα πρέπει να ψάξω να τα βρω όσο φτηνότερα μπορώ. Θα μου τοποθετήσει ιδιωτικά ένα πολύ φίλος μηχανικός που τυχαία τώρα εργάζεται στην Καρέντα και έχει μάθει και τα Audi. Μάλλον το βλέπω για τον άλλον μήνα.
-
Στο θέμα των αμορτισέρ ελατηρίων τώρα. Έχοντας διαβάσει εκτενώς αυτές τις μέρες ότι υπάρχει στο διαδίκτυο από θέμα Β6/Β8 αποφάσισα να βάλω Β6 σε συνδυασμό με ελατήρια sline αυθεντικά αντί της αρχικής μου πρόθεσης να βάλω τα Β8 με τα ίδια ελατήρια (sline) ή τα μαύρα Eibach. Έxω μεγάλη εμπειρία σε άλλα αυτοκίνητα με χαμηλώματα και coilover. To δικό μου συμπέρασμα είναι ότι τα μεγαλύτερο χαμήλωμα από 1-2 (άντε 2,5-3) πόντους αλλάζει την γεωμετρία του αυτοκινήτου αρκετά και το αμάξι χάνει τις εργοστασιακές ιδιότητες της ανάρτησης. Αυτό μπορεί να είναι και καλό και κακό. Είναι σίγουρα κακό από θέμα άνεσης. Δεν θέλω να επεκταθώ ο καθένας εδώ αυτό το καταλαβαίνει διαφορετικά αλλά το σίγουρο είναι ότι εάν οι ιδιότητες του ελατηρίου χαμηλώματος ταιριάξουν σωστά με τα αμορτισέρ χαμηλώματος το αμάξι σφίγγει αρκετά με αποτέλεσμα η κάθε λακκούβα να γίνεται περισσότερο αισθητή ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες. Αν δεν ταιριάξουν τα ελατήρια σωστά με τα αμορτισέρ τότε υπάρχουν και άλλα προβλήματα ίσως πολύ σοβαρά. Τα χαμηλώματα βλέπω γενικά ότι αντιμετωπίζονται σαν αισθητικό θέμα γενικά αλλά και ότι υπάρχει η αίσθηση ότι το χαμήλωμα συνεπάγεται καλύτερη οδηγική συμπεριφορά λόγω χαμηλώματος του κέντρου βάρους, πολλοί τα βάζουν (και εγώ το έχω κάνει όταν δεν ήξερα) χωρίς να αλλάζουν τα εργοστασιακά αμορτισέρ. Προσωπικά μόνο από χαμήλωμα με εργοστασιακά αμορτισέρ το αμάξι γίνεται χειρότερο από πριν, ίσως και επικίνδυνο αν είναι ήδη πεσμένα τα αμορτισέρ. Τα καλύτερα αποτελέσματα τα έχω δει με coilover ( KW και XYZ που έχω δοκιμάσει) στην πιο πάνω θέση χαμηλώματος τους, αλλά και πάλι δεν μπορώ να δικαιολογήσω το κόστος αφού μια δυο φορές τα ρυθμίζεις (τις περισσότερες φορές στις προτεινόμενες ρυθμίσεις) και ποτέ ξανά. Ούτε έχω δει τρομερές διαφορές σε τηλεμετρία στις λίγες φορές που έχω μετρήσει σε Μέγαρα και Σέρρες. Τα ελαστικά και οι πιέσεις τους ήταν μεγαλύτερος παράγοντας για μένα τουλάχιστον. Αυτό σημαίνει ότι όλα αυτά είναι καθαρά θέμα αίσθησης και αισθητικής και όχι ουσίας, τέλος πάντων αυτή είναι η άποψη μου επαναλαμβάνω και πάλι. Και επειδή δεν θέλω να αλλάξω την εργοστασιακή γεωμετρία αλλά ταυτόχρονα να βελτιώσω εντός των ορίων της και την αίσθηση αλλά και την αισθητική, θεωρώ ότι για μένα αυτό θα είναι η ιδανική λύση. Β6 για να έχω το εργοστασιακό μήκος και διαδρομή ανάρτηση, και sline ελατήρια για να έχω αυτή την μικρή αισθητική βελτίωση, αλλά και που ίσως βοηθήσει λίγο χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους. Τα Β6 μπορεί να δουλέψουν με όλα τα ελατήρια της Audi. Από χρήματα είναι χονδρικά στα ίδια λεφτά με το Β12 κιτ και μισή τιμή από μια καλή coilover. Δεν έχω δει τιμές με λεπτομέρεια από εμπόρους κλπ ακόμα, σιγά σιγά θα το δω τέλος του μηνός ή από τον άλλον.
-
Η κατανάλωση επηρεάζεται βέβαια, αλλά σε κανονικούς ρυθμούς πόλης και παρακολουθώντας το οικονομόμετρο έχει ελάχιστη ως καμία διαφορά. Σε πατήματα οποιουδήποτε μεγέθους έχει μεγαλύτερη ως πολύ μεγάλη διαφορά προς το χειρότερο. Θα έλεγα ότι σαν μέσο όρο έχει αυξηθεί κατά 1 περίπου λίτρο ανά 100χλμ, πράγμα που δεν το θεωρώ τραγικό, αρκεί να είσαι συγκρατημένος στο γκάζι. Εάν την δύναμη που έχει πάρει την χρησιμοποιείς αφειδώς σαν μέσο όρο θα έλεγα πάνω από 2 λίτρα ανά 100 χλμ. Ούτε και αυτό είναι τραγικό. Έχοντας αλλάξει τ ελαστικά από 225 σε 255, έχω επίσης αυξημένη κατανάλωση. Αυτό επηρεάζει περισσότερο ιδίως σε υψηλές ταχύτητες. Γενικά θα έλεγα μαζί με τα λάστιχα και το πρόγραμμα έχω αύξηση από την αρχική αρχική κατά 2 λίτρα ανά 100χλμ. Τώρα έχω έναν μέσο όρο κύκλο πόλης 8-9lt/100km και γρήγορο ταξίδι 160 σταθερή (μαζί με τις αυξομειώσεις ταχύτητας) περίπου 10-11lt/100km. Από προβλήματα εκτός του γεγονότος ότι άλλαξα σχεδόν άμεσα δίσκο/πλατό που ούτως ή άλλως μάλλον χρειαζόταν δε έχω το παραμικρό πρόβλημα. Σε όλα τα αμάξια μου κάνω πολύ καλή συντήρηση και αλλάζω ότι χρειάζεται στην ώρα του ή και νωρίτερα αν δω κάτι που δεν μου αρέσει. Στο επίσημο σέρβις μου έδωσαν συγχαρητήρια για την κατάσταση του, που μάλλον πρέπει να πάνε κυρίως στον προηγούμενο ιδιοκτήτη, με το μόνο μελανό σημείο ότι αυτός σε καινούργιο αμάξι έκανε τις αλλαγές βάση των αλλαγών που προτείνει η Audi, πράγμα που όπως έχω πει και σε άλλη ενότητα για λάδια με βρίσκει αντίθετο. Είμαι στην διαδικασία να ξεπλένω σιγά σιγά τον κινητήρα μου με σύντομες αλλαγές λαδιών. Η πρώτη ήταν σκέτη μούργα, η δεύτερη μαυρίλα και η τρίτη πού έκανα άρχισε να φαίνεται σωστό το λάδι τόσο σκούρο όσο θέλω εγώ να βλέπω. Τώρα για καδένα δεν ακούω κάποιον θόρυβο ούτε μου είπαν τίποτε στο σέρβις οπότε δεν φοβάμαι. Αντλία νερού δεν ξέρω πότε θα χρειαστεί αλλά δεν έχω πρόβλημα κανένα μέχρι στιγμής. Μάλλον θα την αλλάξω κάποια στιγμή προαιρετικά σε συνδυασμό με κάτι άλλο, πχ έλεγχο καδένας και αλλαγή των τεντωτήρων? δεν ξέρω θα δω στο μέλλον. Η μεγαλύτερη χρηστικότητα του προγράμματος είναι η ροπή στις μεσαίες στροφές που σημαίνει ευκολία στη οδήγηση και ειδικά όταν είσαι σε ταξίδι. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα αρκεί το αμάξι να είναι συντηρημένο σωστά από πριν. Φυσικά να ξέρεις ότι με τους επαναπρογραμματισμούς και τα άλογα έρχονται και άλλα μαζί όπως φρένα/ανάρτηση αν θες να το χαίρεσαι στο έπακρο και με ασφάλεια.
-
Ρώτησα αν γνωρίζει κανείς ποιους τύπους ελατηρίων έχει το Α5 Sportback. Δεν γνωρίζω τι τύπους έχει? είναι απλά, ambition και sline με 0, 15, και 25 χιλιοστά χαμηλώματος αντίστοιχα? Αν κατάλαβα σωστά όταν αναφέρεσαι σε 45ρια και 60ρια εννοείς το πλάτος του ελαστικού? Εγώ έχω 255 αλλά από μόνο τους το πλάτος δεν λέει κάτι εάν οι ζάντες δεν είναι ΟΕΜ καθώς το όφσετ μπορεί να διαφέρει. Εγώ δεν έχω ΟΕΜ ζάντες και δεν γνωρίζω το όφσετ που έχω. Είναι σίγουρα αρκετά πιο έξω από τις 17ρες με τα 225 λάστιχα που είχε αρχικά το αμάξι. Έχω διαβάσει όλες τις ενότητες με αμορτισέρ και δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Μάλλον θα βάλω τα Β6 χωρίς χαμήλωμα όπως πάνε τα πράγματα.
-
Ποιοί είναι οι τύποι OEM ελατηρίων για Α5 Sportback, θα μπορούσα να τα συνδυάσω με κάποια τέτοια που χαμηλώνουν το αμάξι λίγο ή πρέπει ντε και καλά να πάρω τα Eibach που τα δίνει πακέτο με τα Β8 στο Β12 kit? Πόσο χαμηλώνει με τα Eibach δεν έχω καταλάβει. Λένε 45-50mm αυτό για μένα είναι απαγορευτικό, επειδή ανεβαίνω και κατεβαίνω ράμπες, αλλά και φορτώνω που και που το αμάξι. Δεν θέλω να βρίσκει κάτω ή να τερματίζει.
-
Update. Έβαλα αυτές στα προβολάκια ομίχλης διότι με ενοχλούσε το κίτρινο χρώμα που είχαν σε σχέση με τα εργοστασιακά xenon. https://www.ebay.com/itm/Cree-1000W-LED-Headlights-Hi-Lo-Bulbs-H7-H11-H13-H4-9005-9006-9007-Canbus-Decode/292265462892?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 Πολύ ευχαριστημένος, δεν έχει σφάλματα can bus και είναι ΠΟΛΥ δυνατά χωρίς να στραβώνουν. Ευχαριστήθηκα αρκετά το αμάξι την περίοδο των γιορτών, σε διάφορες διαδρομές. Από χαλαρή μέχρι σκληρή οδήγηση. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι σίγουρα πάω για αμορτισέρ (ή και ελατήρια). Η κατανάλωση λαδιού είναι σίγουρα μειωμένη με το νέο λάδι σε σχέση με πριν. Τα Bilstein B8 πρέπει να μπουν με ελατήρια χαμηλώματος, ή μπορεί να μπουν και στα μαμά ελατήρια στο Α5? Απ'ότι διαβάζω θέλει ελατήρια αλλά κάποιοι τα έχουν βάλει και έτσι. Θα χαλάσει πρόωρα το αμορτισέρ με αυτό τον τρόπο?
-
Απόσο ξέρω τα ελατήρια της Audi είναι 3. Τα απλά (στις απλές εκδόσεις) τα sport (στις εκδόσεις sport) και τα s-line. Τα sport χαμηλώνουν λίγο κανά εκατοστό, ενώ τα sline λίγο παραπάνω. Τα aftermarket συνήθως είναι από 2,5 εκατοστά και πάνω.
-
Βενζινες 95 -97 -100 αλήθεια η μύθος?
Chris1967 replied to George...'s topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B6)
Δεν υπονόησα ότι κάνετε διαφήμιση, απλά και σε άλλα thread για βενζίνες κατάλαβα ότι υπάρχει μια προδιάθεση να θεωρείτε (τουλάχιστον από αυτό που αποκόμισα εγώ διαβάζοντας και πιθανόν να παρανόησα) καλύτερες τις βενζίνες Shell. Προσωπικά έχω βάλει πολύ shell vpower racing υποκινούμενος από την κάρτα όταν πρωτοβγήκε για να παίρνω και δωράκια αλλά τελικά δεν είδα διαφορές με άλλες καλές 100ρες. Vpower έβαζα επίσης αλλά και πάλι δεν κατάλαβα σπουδαίες διαφορές από την απλά 95. Οι διαφορές ήταν πάντα υπέρ της 100. -
Βενζινες 95 -97 -100 αλήθεια η μύθος?
Chris1967 replied to George...'s topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B6)
Δεν μπορώ να τοποθετηθώ επί τεχνικών θεμάτων ως προς την παραγωγή και ποιοτική ανάλυση βενζίνης. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι σε όλα τα αμάξια μου (εκτός από κάτι super mini πχ Daewoo Matiz κλπ που δεν υπάρχει καμία διαφορά στην ιπποδύναμη) η διαφορά ανάμεσα στην 95 και στην 100 είναι από παρατηρήσιμη μέχρι εντυπωσιακή. Οπότε στο σκέλος της ερώτησης αν υπάρχει διαφορά ΝΑΙ σίγουρα υπάρχει ανάμεσα στην 95 και στην 100. Η διαφορά αυτή μεταφράζεται σε αύξηση ιπποδύναμης ή/και περισσότερα χιλιόμετρα από ένα ρεζερβουάρ. Όπως έχει προειπωθεί αυτές οι διαφορές σε κατανάλωση (και τα περισσότερα χιλιόμετρα που βγάζει ενα ντεπόζιτο) δεν είναι ανάλογες με την διαφορά τιμής, οπότε χρησιμοποιώντας 100άρα νέμεν βγάζεις παραπάνω χλμ, αλλά εξακολουθείς να πληρώνεις περισσότερο σε σχέση με την 95άρα για τα ίδια χιλιόμετρα. Βλέπω ότι υπάρχει μεγάλη προδιάθεση εδώ στο φόρουμ για χρήση καυσίμων Shell, εγώ δεν έχω παρατηρήσει διαφορές σε σχέση με άλλες 100ρες παρά ότι είναι φτηνότερες ενώ η vpower racing είναι η ακριβότερη όλων. Όπως έχει επίσης προειπωθεί το πρατήριο έχει σημασία ανεξαρτήτου μάρκας. Αν ενδιαφέρει εγώ χρησιμοποιώ BP Ultimate 100 απλά διότι έχω μείνει ευχαριστημένος από το πρατήριο μέχρι στιγμής (εδώ και 10 χρόνια δλδ). Αν και είναι λίγο ρουλέτα δεν έχω πρόβλημα να βάζω και φτηνές 100ρες, λίγες οι φορές (μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού) που είχα προβλήματα (τσεκ ή κομπιάσματα) ΥΓ. για μένα δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάζει κανείς 97,αν θέλετε οικονομία στην τσέπη βάλτε 95 αλλά και χαμηλές επιδόσεις (ή μάλλον εργοστασιακές επιδόσεις αν το μοτέρ έχει προδιαγραφές 95), ή επιδόσεις αυξημένες ειδικά σε επαναπρογραματισμένα με 100άρα. -
Service στον Γκρατσία μετά από εξήγηση ότι για να τους το πηγαίνω πρέπει να μου κάνουν καλύτερες τιμές όσο μπορούν. 100% ευχαριστημένος, με άφησαν να παρακολουθήσω δίπλα στον μηχανικό, εξαιρετικός σε όλα του και έγιναν όλοι οι έλεγχοι που ορίζει η Audi. Πολύ ωραίες συζητήσεις για καγκουριές κλπ, πολύ φιλικό περιβάλλον, ειδικά αφού κατάλαβαν ότι λατρεύω την αυτοκίνηση. Άλλαξα τις βαλβολίνες που μου είχαν τοποθετήσει στην Cargate (δεν θυμάμαι μάρκα άλλα πιο πηχτές από τις γνήσιες) και έβαλα τις γνήσιες. Ο λόγος που τις άλλαξα είναι ότι είχε σκληρύνει αρκετά το κιβώτιο, και μαλάκωνε μόνο αφού είχε ζεσταθεί. Εμένα αυτό με ενοχλούσε οπότε πάλι στις μαμά. Τώρα όλα είναι όπως πρέπει. Άλλαξα μπουζί (τα παλιά είχαν ελαφρός μεγαλύτερο διάκενο αλλά οκ από χρώμα) , έβαλα τα γνήσια αλλά σε επόμενη αλλαγή σκέπτομαι τα Denso K22 ιριδίου ή τα τριάκιδα Bosch. Λάδι πλέον το Amsoil 5w-40 European Formula και μάλλον αυτό για πάντα, ιδίως αν δω μειωμένη κατανάλωση λαδιού. Σήμερα τοποθετήθηκαν και τα νέα μου φρένα στον φίλο Χρήστο http://www.rouvelasbrakes.gr/ Δαγκάνες από Α6 ανακατασκευή, και δισκόπλακες Zimmermann Sport (τρυπητές) 345x30. Κεραμικά τακάκια (από ebay υπό δοκιμή, και αν είναι μάπα σε άλλα) εμπρός, τακάκια ATE πίσω, σωληνάκια αεροπορικού τύπου εμπρός, αλλαγή υγρών φρένων με ATE. Παράγγειλα πλακάκια για να βάλω επάνω (καγκουριά ντε και καλά) S5 σήμα στις δαγκάνες Είμαι στο στρώσιμο (δεν άντεξα το πήγα μία μέχρι Λαύριο) αλλά από την πρώτη στιγμή έχω αρκετά καλύτερο "δάγκωμα". Πιστεύω ότι αυτό είναι και το τελευταίο πράγμα εντός του έτους. Το επόμενο είναι Bilstein B12.
-
Σήμερα ολοκληρώθηκε και το project CC&Multifunction steering. Τοποθετήθηκε η νέα καλωδιοταινία (clockspring) και προγραμματίστηκαν τα χειριστήρια. όλα λειτουργούν άψογα. Τιμή εγκατάστασης και προγραμματισμού 35 ευρώ στην Cargate. Το ανταλλακτικό παραγγέλθηκε από ebay καινούργιο μάρκας SWAG και είναι συμβατό με τον κωδικό 8K0953568M που είναι συμβατός με το αμάξι μου αλλά και με τα Α4. Κόστος 155 ευρώ εναντι 330 του αυθεντικού. Το καλώδιο αερόσακου και χειριστηρίων έχει κωδικό 8R0971589A και είναι το κατάλληλο καλώδιο για A5. Ο κωδικός 8K0971589A (που προτείνεται στην ενότητα περί τοποθέτησης χειριστηρίων και CC σε Α4) ΔΕΝ ΤΑΙΡIAΖΕΙ στον αερόσακο του A5. Οπότε όποιος έχει Α5 και θέλει να κάνει την αναβάθμιση αυτή πρέπει να έχει αυτά υπόψη του. Κατά τα άλλα το αμάξι είναι απόλαυση, αλλά ακόμα δεν το έχω ζορίσει επειδή στρώνω τον δίσκο.
-
Ναι, μακάρι. Ούτως ή άλλως οι διαφορές που συζητάμε τώρα είναι πολύ μικρές για οποιαδήποτε πρακτική αξία.
-
Η ροπή στο stage 1 εκεί είναι. Στην cargate μου είπαν ότι έχουν φτιάξει (προφανώς) πολλά και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Το συζήτησα μαζί τους για τον Sachs Performance, αλλά είπαν όχι διότι θα σληρύνει το πεντάλ αρκετά, και επειδή οδηγώ μεσα στην Αθήνα αρκετά δεν θα το άντεχα. Αν το κυνηγάω, δεν ξέρω, οδηγώ γρήγορα (αλλά το γρήγορα το δικό μου μπορεί να είναι καμικάζι για κάποιους και αργός για άλλους) αλλά σέβομαι τα μηχανικά σύνολα. Δεν κάνω ανοίγματα γενικά τώρα πια, και αν κάνω θα είναι χαλαρό και όχι υπέρ πίστεως και πατρίδος Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με συμπλέκτη σε κανένα αμάξι μου. Ελπίζω να μην έχω εδώ.
-
Πολύ σωστά, οι τιμές που μου είπαν για το δικό μου αμάξι βασιζόμενοι στην εμπειρία τους και την άισθηση που έχει,είναι 280 άλογα και 48 ροπή, αλλά βρίσκω λίγο εξτρήμ τα νούμερα αυτά. Βάζω σχεδόν πάντοτε 100ρα, αλλά για να είμαι πιο σίγουρος όταν είμαι επαρχία ή δεν βρίσκω 100ρα ρύθμισαν με 97+ το πρόγραμμα.
-
Ευχαριστώ!! Γιατί είχε μπόσικα. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε κακή χρήση από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη αλλά μπορεί επίσης να επρόκειτο για ελαττωματικό βολάν εξαρχής. Διαβάζω σε ξένα φόρα (δεν ξέρω εάν έχετε θίξει το θέμα εδώ) ότι εάν το καταλάβει ο ιδιοκτήτης το αλλάζουν εντός εγγύησης, αλλά αν κάποιος δεν γνωρίζει καλά το σύμπτωμα μπορεί να το περάσει στο ντούκου επειδή σπανίως εμφανίζεται πατινάρισμα ειδικά σε λίγα χιλιόμετρα. Σε μένα δεν πατινάρισε ποτέ πριν τον επαναπρογραμματισμό. Από την πρώτη στιγμή που πήρα το αμάξι κατάλαβα αυτό το τρέμουλο σε σύμπλεξη πρώτης όταν πας με χαμηλές στροφές πολύ σιγά. Δεν είχε πατινάρισμα οπότε το άφησα να δω πως θα συμπεριφερθεί όταν βάλω το πρόγραμμα. Δυστυχώς με το πρόγραμμα ο συμπλέκτης επειδή προφανώς ήταν αρκετά φθαρμένος αλλά και το βολάν με τα μπόσικα, πατίναρε τρελά από 2500-3000 ακόμα και με μισό γκάζι. Οπότε τα άλλαξα και ησύχασα (ελπίζω).
-
600 συν φπα είναι η τιμή. Από ίππους 260+ και 45+ ροπή αυτά λένε αυτοί (μου είπανε και παραπάνω αλλά αυτά που παραθέτω είναι λογικά) και μόνο από αίσθηση δεν μπορεί να πέφτουν(ω) πολύ έξω. Έχει βοηθήσει μου είπαν και η εισαγωγή αρκετά. Δεν με ενδιαφέρουν τα απόλυτα νούμερα ούτε έχω πρόθεση να κάνω δυναμομετρήσεις. Το αμάξι είναι καλό, επιταχύνει ομαλά δεν έχει κομπιάσματα και έχει εκεί στις μεσαίες όλη την χρηστική δύναμη που χρειάζεται κανείς, σε ταξίδι, ρεπρίζ, προσπεράσματα κλπ. Σε ομαλή οδήγηση σε γνωστή διαδρομή καίει τα ίδια αν όχι λίγο λιγότερο από πριν. Σε πατήματα πίνει, αλλά έτσι βγαίνουν τα άλογα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Το δικό μου έχει 86.000χλμ, οπότε και το δικό σου λογικά θα θέλει δισκόπλατο στην καλύτερη και βολάν μαζί στην χειρότερη. Ένα κόστος ανάλογα σε ποιο συνεργείο θα πας και από που θα πάρεις τα ανταλλακτικά από 1000-2000 ευρώ. Εγώ είμαι στα μέσα εκεί στα 1500 διότι ήθελα το συνεργείο να μου δώσει εγγύηση, σε αντίθεση με την περίπτωση που τα πάρει κανείς από e-bay σε τιμή χώμα, αλλά εγγύηση μετά τρέχα γύρευε. Και το θέμα είναι ότι αστοχία σε δισκόπλατα υπάρχει παρότι όχι πολύ συχνά αλλά υπάρχει.
-
Το αμάξι έχει πάρει αρκετή δύναμη και είναι πολύ ωραίο και ευκολοδήγητο, με πολύ ροπή ειδικά στις μεσαίες στροφές. Ο θόρυβος από την σκάστρα και την τουρμπίνα είναι απόλυτη πώρωση, χωρίς να είναι κουραστικός σε ταξίδι. Το δισκόπλατο βολάν αλλάχτηκε διότι το παλαιό ήταν στα τελευταία του και πατίναρε άσχημα με το πρόγραμμα, οπότε μονόδρομος η αλλαγή. Βολάν Luc, δισκός/πλατό/ρουλεμαν Sachs (αλλάχτηκαν και οι βαλβολίνες). Έβαλα τον απλό διότι δεν ήθελα να σκληρύνει το πεντάλ. Πιστεύω ότι για stage 1 (και αργότερα stage2) θα είναι αρκετό αν δεν κάνω πολλές καγκουριές . Αποφάσισα μόνο απολήξεις στα τελικά μαμίσια καζάνια για αισθητικούς λόγους, αργότερα ολόσωμη (αρκετά αργότερα διότι με πήγε πίσω το δισκόπλατο/βολάν) Επόμενο βήμα είναι τα φρένα, μάλλον από S5. Ακόμα δεν έχω παραλάβει το ανταλλακτικό για το τιμόνι/αερόσακο όταν έρθει θα ενημερώσω. Αυτά προς το παρών
-
Νεώτερες βελτιώσεις. Revo Stage 1 Δίσκος/Πλατό/Ρουλεμαν/Βολαν Δύο χορταστικές μπούκες πίσω Μάσκα RS5 εμπρός
