Jump to content

simon a4

Member
  • Posts

    4,849
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Everything posted by simon a4

  1. Δεν θα στο πω σε χιλιομετρα αλλα σε ωρες.Σε ενα τετραωρακι με το S3 θα εισαι εδω αν το σανιδωσεις!!!
  2. Να ενημερωσω ολους τους ενδιαφερομενους πως η ωρα και ο τοπος συναντησης για αυριο ειναι στις 13:00 στην εισοδοτης ονειρουπολης !Το υπολοιπο προγγραμα θα βγει σε συνεννοηση μεταξυ μας.Μαγαζι για φαγητο εχει κανονιστει σε καλο και φτηνο (λογω κρισεως )μαγαζι! Οσοι θελουν να ερθουν νωριτερα κερναω μπουγατσα και στο μαγαζι μου. Τηλεφωνογια οτι χρειαστειτε 6933311555 Σας περιμενουμε ολους!!!
  3. Τι γινετε ρε παιδια δεν θα μας τιμησει κανενας αλλος με την παρουσια του Ας γραψω την παρεα μηπως και τσιμπησετε Dim80A4Allroad +2 Dimtdi +2 Panthir +1 zamanf +3 autoradioA3 +1 simonA4 +1 Johnaras 90% Peris 99% Kαλα αν δεν ερθει εχει να φαει πολυ Lol ? Και να υπενθυμισω οτι οποιος εχει δωσει παραγγελια ρουχα αυριο θα μπορει να τα παραλαβει
  4. Eσυ κοιτα να αφησεις τα χμμμμμμμ και κοιτα να ερθεις γιατι θα σε Ολο απουσιες εισαι η δουλεια δεν τελειωνει ποτε.Ασε που fευγω και θελω να σε δω πριν φυγω Αντε ρε παιδια και οι υπολοιποι που εισαστε?
  5. Aντε αγορι μου κανονισε το θα περασουμε super!!!
  6. Την Κυριακη 19-12-2010 εχει κανονιστει με 5-6 φιλους-μελη συναντηση στην Δραμα.Θα κανουμε βολτα στην Ονειρουπολη να παιξουμε λιγο σαν παιδια και εμεις και μετα θα ακολουθησει το καθιερωμενο πλεον γευμα.Μετα θα παμε και για ενα καφεδακι για να χωνεψουμε.Επισης θα εχω μαζι μου και τα ρουχα της παραγγελιας οποτε οποιος ερθει θα παρει και τα ρουχα του!!!Οποτε οσοι πιστοι προσελθετε σας περιμενουμε ολους!!! Το τηλεφωνο μου για οποιαδηποτε πληροφορια ειναι 6933311555.
  7. Αντε βρε αγορι μου δεστο να τελειωνουμε!!! Μητσαρα ολα να πανε καλα!!!
  8. Αντε ρε Μητσαρα βγαλτοεπιτελους στον δρομο να αρχισει να :rocket:
  9. Χχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ Δημητρη εισαι απαιχτος!!!
  10. Γιωργο καταπληκτικο μπραβο σου πολυ καληδουλεια!!!
  11. Φιλος ελα και απο οτι καταλαβες δεν θα εισαι μονος σου :sFi_bat:
  12. Μπραβο Μαριε πολυ ωραια και στην τελικη οι λεπτομερειες ειναι που κανουν την διαφορα!!!
  13. Η τουρμπινα ειναι αντε γεια αλλα και ο νεος της ιδιοκτητης ειναι και ο ιδιος αντε γεια.Παει το χασαμε το παληκαρι αν δεν φτασει στους 1000 ιππους δεν προκειται να ησυχασει!!!
  14. Μητσο τα σπαει η φωτο!!! Τα συγχαρητηρια μου στον καλλιτεχνη!!!
  15. Μαρινο σου ευχομαι τα καλυτερα αποτελεσματα αλλα και καθολου προβληματα !!!
  16. Αντε γιατι πολυ ησυχια ειχε πεσει στο θεμα Δημητρακη καλη ευκολια και το στρωσιμο ειπαμε που θα γινει
  17. Δημητρη και βαλε!!!
  18. To μονο σιγουρο για του χρονου ειναι οτι θα η διαρκεια θα ειναι μεγαλυτερη γιατι το π-σ-κ δεν μας φτανει πια !!!
  19. Μπραβο σε ολους παρα πολυ καλη δουλεια!!! Το ιδιο ειχα κανει και εγω ενα χρονο πριν με την βοηθεια του Πανικου (Τhe Dog)και του Γιωργου (autoradio)!
  20. Γιαννη beautiful foto!!!
  21. Ντινο και δεν ειναιτο μονο που δεν σου ειπε εχει κρυφα ταλεντα και χαρισματα ο κυριος...
  22. Αυτο μην το ξεχασεις ποτε γιατι Ντινο
  23. Πασχαλη για ενημερωσε μας ολα ενταξει?
  24. Γιώργο και Έμη και μεις χαρήκαμε πολύ που σας γνωρίσαμε και ελπίζουμε ότι θα τα ξαναπούμε σύντομα σε μία επόμενη συνάντηση του ASC. Σίμος - Ελένη
  25. Παιδια πραγματικα δεν εχω κουραγιο απλα ολα τελεια!!!Τα υπολοιπα αυριο
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.