Να ενημερωσω ολους τους ενδιαφερομενους πως η ωρα και ο τοπος συναντησης για αυριο ειναι στις 13:00 στην εισοδοτης ονειρουπολης !Το υπολοιπο προγγραμα θα βγει σε συνεννοηση μεταξυ μας.Μαγαζι για φαγητο εχει κανονιστει σε καλο και φτηνο (λογω κρισεως )μαγαζι!
Οσοι θελουν να ερθουν νωριτερα κερναω μπουγατσα και στο μαγαζι μου.
Τηλεφωνογια οτι χρειαστειτε 6933311555
Σας περιμενουμε ολους!!!